loading...

نیوزسل

این مرکز دارای یک فروشگاه حرفهای برای پوشاک و تجهیزات اسکی و دارای اقامتگاه اسکی و کافه مخصوص خود است. تجهیزات این سینما بینظیر است و علاوه بر سالن بزرگسالان، سالنی هم با رنگهای زیبا و متنوع مخصوص کودکان وجود دارد که فیلمها یا انیمیشنهای مخصوص سن آنها را اکران میکند. کودکان ممکن است با کنترل دامپرها، حفارها و سایر تجهیزات ساختمانی از طریق ماجراجویی حفار هیدرولیک مسئولیت را بر عهده بگیرند و تجربه حفاری واقعی داشته باشند. بازار جمیرا در میان جاذبههای دبی یک تجربه خرید منحصر به فرد و مناسب را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند. یکی از نکات برجسته پارک آبی وایلد وادی تم منحصر به فرد آن است که از فولکلور عرب الهام گرفته شده است. به عنوان مثال، فرشهای سفارشی از آفریقای جنوبی و هند، سنگ مرمر که از برزیل و ایتالیا تهیه می شد و درهای منحصر به فرد از خود دبی. درنتیجه بهتر است پیش از گشتوگذار در مراکز خرید دبی، لیستی از نیازها و اولویتهای خود تهیه کرده و براساس آن خرید کنید. از آنجایی که موزه تمدن اسلامی در میان سایر موزههای شارجه شهرت بیشتری دارد، تصمیم گرفتیم آن را به صورت جداگانه در لیست دیدنی های دبی معرفی کنیم. جالب اینکه دهکده جهانی دبی در فصل جدید خود در سال 2022 برنامهای با حضور بیش از 400 هنرمند از سراسر جهان را معرفی خواهد کرد. ساخت باشکوهترین هتل دنیا سختیهای مخصوص به خود را دارد. این هتل در کنار مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت دبی قرار دارد. از بهترین رستورانها و مناطق مختلف دیدن میکنند و بهسراغ سایر مکانهای تفریحی میروند. گلوبال ویلیج با ۵۰ وسیله بازی سرگرمکننده، ۳۶ غرفه تفریحی و ۲۶ رستوران مختلف در کنار صنایعدستی هر کشور برای تفریح خانوادگی و دوستانه در لیست بهترین شهربازی های دبی قرار گرفته است.

پس در قدم اول میتوانید با مکان های تفریحی دبی آشنا شوید. توریست ها و گردشگران در این پارک با بازی لگوی زنده روبرو می شوند. پارک موشن گیت جدیدترین از جدیدترین تکنولوژی ها برای جذب توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی استفاده کرده است. دبی شهر بزرگی است، پر از دیدنیهایی که به واسطه جذب توریست ساخته شده اند. در کنار این پارک ها و مجموعه آبی یک رستوران به اسم ریورپارک و هتلی به نام لاپیتا قرار دارد که باعث جذب بیشتر توریست ها و گردشگران تور دبی شده است. از اوین پارک هایی است که صرفا صنعت سینمای هند را معرفی کرده و در آن تمام لوکیشن ها و دکوراسیون ها شبیه به فیلم های معروف و حتی قدیمی هندی است که با آن ها خاطره دارید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما شش مکانی را معرفی کنیم که در برنامه هر سفر کوتاهی به دبی باید گنجانده شوند. این شهربازی دبی از بهترین جاذبه های این شهر است و برای معرفی نمادهای گوناگونی از کشورهای مختلف به وجود آمده است. در دبی بیابانهای محافظت شده ای وجود دارد که شامل تپه های زیبای کویری و شنی گرم با انواع گونه های مختلف گیاهی ، پرندگان زیبا ، خزندگان تماشایی و پستاندارانی مانند غزال زیبای عربی . در این شهر دیدنی های زیادی وجود دارد که در نوه خود خاص و جالب هستند.

بی شک با دیدن این نوع مراکز شیفته و دلبسته این شهر خواهید شد. به طور کلی، IMG دبی یکی از بزرگترین مراکز تفریحی و بازی های الکترونیکی جهان است. بهترین شهربازی های دبی ، به همهجا سرک کشیدهاند و جاذبه تفریحی ایجاد کردهاند. علاوه بر این، پارک دبی لندن اجراهای سرگرم کننده مانند موسیقی زنده و نمایشهای تئاتری را ارائه میدهد که فضایی سرزنده و پرنشاط را برای بازدیدکنندگان ایجاد میکند. بازدید از اجراهای شبانه فواره دبی در پس زمینه افق درخشان شهر، تجربهای واقعاً جادویی است. این پارک شما را به اجراهای حماسی بالیوودی دهه های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ برمی گرداند. یکی از مهم تری جاذبه های گردشگری دبی، پارک آبی وایلد وادی است که فضای پارک کاملا باز است و به ساحل جمیرا و برج العرب چشم انداز بسیار عالی دارد. پارک از ارزان ترین اماکن تفریحی دبی است که در محلههای مختلف شهر قرار دارد، پارکها فضایی سرسبز را فراهم میکنند که افراد و خانوادهها میتوانند در آن استراحت کنند، با طبیعت ارتباط برقرار کنند و در فعالیتهای در فضای باز شرکت کنند. این مکان تفریحی از سرگرمیها، سنتها و مراسم و جشنهای متفاوت تشکیل شده و ۳۲ کشور جهان در آن به نمایش گذاشته شدهاند که شامل: هیروگیلف مصر، معابد مختلف تایلند، کاشیکاری و معماری ایران و برج ایفل میشود. بازار میردیف از اماکن تفریحی ارزان دبی است که در محله پرجنبوجوش میردیف واقع شده است. این موزه در قلعه تاریخی الفهیدی، قدیمیترین ساختمان موجود در شهر واقع شده و از دیدنیترین جاذبههای فرهنگی-تاریخی دبی است که بازدید از آن به شما این امکان را میدهد تا با میراث دبی ارتباط برقرار کنید. مجموعه آثار هنری دبی برای علاقهمندان به هنر که از شهر بازدید میکنند، تجربهای فوقالعاده است. پارک آبی وایلد وادی با مجموعهای از سرسرههای آبی مهیج، استخرهای موجی، رودخانههای آرام و مناطق بازی تعاملی، پذیرای بازدیدکنندگان در هر سنی است و همه میتوانند در آن اوقاتی فوقالعاده را سپری کنند و از اماکن تفریحی ارزان دبی محسوب میشود.

توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی برای بازدید و استفاده از مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت میتوانند هر روز هفته از ساعت شش صبح تا دوازده شب تایم داشته باشند. تماشای نمایش فواره دبی کاملاً رایگان است و از ارزان ترین اماکن تفریحی دبی به شمار میرود. با توجه به وسعت آن دومین سازه بزرگ جهان و بزرگترین ترمینال فرودگاهی جهان با ظرفیت 65 میلیون نفر به شمار می رود. این پارک بزرگ در سالهای اولیه خود بهصورت نمایشگاه برگزار میشد و در نهایت برای اینکه به یک مکان دائمی تبدیل شود، به بیرون از شهر دبی منتقل شد. در نهایت نیز به کافه موجود در این بخش بروید و خستگی را از تن به در کنید.ساعت کاری: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۲، جمعه تا شنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۴بلیط: ورود به محوطه بازی DXB رایگان است؛ اما برای هر یک از بازیها باید ۱۵ درهم (چهار دلار) بپردازید. در نهایت کارشناسان به این نتیجه رسیدند که مرکز خرید دبی مال جهت قرارگیری بزرگترین و مشهورترین آکواریوم جهان بهترین نقطه است. بهترین راه برای رفتن به مرکز خرید دبی مال این است که، با استفاده از مترو خود را به ایستگاه برج خلیفه/ دبی مال برسانید. برجستهترین نقطه پارک بدون شک گله فلامینگوهایی است که در اینجا جمع میشوند و با پرهای صورتی متمایز خود صحنهای مسحورکننده ایجاد میکنند.

در این قسمت شاهد بانک DNA خواهید بود، همچنین صندوق حیاط با ۲۴۰۰ کد ژنتیکی از موجودات زنده را میتوانید ببینید که در جعبههای شیشهای نگهداری میشوند. سه طبقه از این موزه شامل نمایشگاههای همهجانبه با تمرکز بر توسعه صنعت فضایی، تغییرات اقلیمی و زیست محیطی و سلامت است. بعد از ورود به لابی موزه آینده به طرز شگفتانگیزی به طبقه پنجم منتقل میشوید. اگر در لابی آتریوم بایستید و به سقف هتل برج العرب نگاه کنید، متوجه عظمت سازه ای که در آن اقامت دارید خواهید شد. در صورتی که قصد داشته باشید این محل را بازدید کنید، توجه داشته باشید که لذت بردن از مناظر طبیعی و حضور در کنار ماهی های زیبا، تنها یکی از تجربیات خاصی است که در این باغ قابل دسترسی است. پارک فلامینگو که در پناهگاه حیات وحش رأس الخور واقع شده است، فرصتی بینظیر برای تماشای منظره فریبنده فلامینگوها در زیستگاه طبیعی آنها ارائه میدهد؛ که بازدیدکنندگان را از دیدن این جاذبه لذتبخش و زیبایی این پرندگان شگفت زده میکند. بازدیدکنندگان باغوحش آبی دبی از دیدن حیات دریایی خیرهکنندۀ بیش از 30000 موجود که متعلق به 146 گونه مختلف هستند شگفت زده خواهند شد. فواره دبی بزرگترین سیستم آبنمای طراحی شده جهان است؛ که با منظره جادویی خود، مطمئناً شما را شگفت زده میکند. این مسجد از معروف ترین مساجد شهر دبی است و شامل یک گنبد زیبا با ارتفاع ۱۶ متر، دو مناره به طول تقریبی ۴۰ متر و یک منبر بسیار مجلل و بی نظیر است؛ مسجدی که نمونه ای از معماری نوین و مدرن محسوب میشود.

زمانی است که شهر زنده میشود و ارزش این را دارد که یک سفر چندروزه به دبی داشت. این شهربازی مطابق با دوست داشتنی های کودکان زیر 12 سال طراحی شده است و میتواند کل یک روز را کودکان شما را در خود سرگرم کند . کسانی هم که دوست دارند اوقات آرام و بیدردسری را بگذرانند میتوانند با دامان ساحل زیبا و آرام و کافههای روی آن پناه ببرند. کسانی که اهل چانه زدن هستند میتوانند تخفیفهای عالی را روی طیف گستردهای از اقلام بگیرند. مانند بسیاری از بازارهای سنتی، در بازار جبل علی باید در هنر چانه زنی خبره باشید. این بازار شلوغ واقع در محله جمیرا، مانند بهشتی برای کسانی است که اهل چانه زنی هستند و از فرهنگ محلی لذت میبرند. بازار میردیف علاوه بر خرید، فرصتی برای غوطهور شدن در فرهنگ محلی و لذت بردن از غذاهای خوشمزه خیابانی را نیز فراهم میکند. این پارک هیجانانگیز تصمیم گرفته است تا فرهنگ هند را به دیگران نشان بدهد. همچنین تفریحات و سرگرمی های بسیاری به سبک هند داشته که برای شما قطعا جدید خواهد بود. همچنین این موزه 4000 مگاوات ساعت در سال انرژی خورشیدی را از پنل های خورشیدی نصب شده دریافت می کند . شما در هر زمان در سال می توانید از پارک آکواونچر آتلانتیس دبی بازدید کنید. بازدید شما از Burj Khalifa At the Top SKY در سطح 148 زمان بندی شده است. یکی از نکات برجسته پارک دبی لندن، توجه به جزئیات در بازنمایی پایتخت بریتانیا است. همیشه برای آفرهای ویژه و بلیطهای تخفیف خورده سایت پارک را نیز چک کنید.

از اجرای موسیقی زنده و رقص گرفته تا نمایشگاههای هنری، همیشه اتفاق جالبی در آن رخ میدهد که به هیجان بازدید از آن میافزاید. گروه های رقص مختلف از کشورهای جهان در این مکان حضور دارند و به اجرای رقص برای بینندگان می پردازند. در سه طبقه مختلف آن ۷۲ گالری ختلف برپاست که تمرکز اصلیشان بر روی آثار دنیای عرب و هنرمندان خاورمیانه است. علاوه بر معماری جذاب، متراژ این بنا که حدود ۵۲۰ هزار متر مربع است بر عظمت آن افزودهاست به طوری که شما از همان ابتدا متوجه خواهید شد که تنها با یک مرکز خرید ساده روبرو نیستید. این فواره با ارتفاع حدود ۱۵۰ متر، با زیبایی و مهارت نورپردازی شده و در هماهنگی کامل با سبکهای مختلف موسیقی مانند کلاسیک و معاصر میرقصد. در این مجموعه تفریحی وسیع چندین پارک موضوعی فوقالعاده قرار دارد که برای بازدیدکنندگان با گروههای سنی مختلف جذاب هستند. پلتفرمی فوقالعاده برای هنردوستان است تا استعدادهای جدید را کشف کنند، با جنبشهای هنری مختلف آشنا شوند و دید هنری خود را بدون آنکه مجبور بهصرف هزینههای گزاف شوند، گسترش دهند. در اینجا میتوانید از سمفونی آب، نور و صدای فوقالعاده لذت ببرید. در سرمای پیست اسکی میتوانید از نوشیدنیهای گرم این شهر زیبای سرد نیز لذت ببرید.

در سراسر شهر دبی فقط مسوولان مسجد جمیرا و دو عبادتگاهِ دیگر، اجازه ورود پیروانِ سایر دین ها را به عبادتگاه شان می دهند؛ اقدامی که تنها دلیل آن ترویج فرهنگ و آداب اسلامی ست. میراث معماری ، فرهنگ و بازرگانی دریایی دبی با نمایشی از غواصی مروارید و ساختمان لنج ، دو مهره اصلی تاریخ اقتصاد دبی قدیم، در روستای غواصی نشان داده می شوند. نمایشگاههای این موزه شما را به تماشای سیر تحول دبی از یک دهکده ماهیگیری و غواصی مروارید تا توسعه سریع و تبدیل شدن آن به یک کلان شهر جهانی میبرد. یکی از نقاط برجسته موزه دبی، بخش زیرزمین آن است، جایی که دیوراماهای واقعی صحنههایی از زندگی سنتی اماراتی، از جمله بازار شلوغ، غواصی مروارید و یک سایت باستان شناسی را بازنمایی میکند. پارک آبی یاس ابوظبی به 7 بخش تقسیم شده است که هر کدام از این بخش ها امکانات مفرح خود را دارند. این بازار بهویژه به دلیل منسوجات و پارچههای خود مشهور است. یکی از نکات جالب درباره بازار طلای دبی این است که در زمان فستیوال خرید دبی، میتوانید طلا را با تخفیف خریداری کنید. در زمان مراسم ها یا جشنواره های مختلف تخفیف های خوبی در بازار طلای دبی ارائه می شوند.

Free photo shoes on market in morocco این مجموعه دارای اشکال مختلف هنری از جمله نقاشی، مجسمه، اینستالیشن و خلاقیتهای چند رسانهای است. این پارک دارای یک برج آب نمادین و یک کافهی راحت و دنج است که قهوههای عالی و صبحانههای سالمی را ارائه میکند. این پارک فصلی است و از اوایل نوامبر تا ۸ آوریل باز است (۱۱ آبان تا ۹ فروردین) . تاریخ دقیق برپایی گلوبال ویلیج دبی از اول نوامبر تا ماه آوریل میلادی یعنی از اوایل آبان تا فروردین به مدت تقریبا ۵ ماه است. اما باید توجه داشته باشید که این رستوران ها تقریبا گران هستند، با این حال کیفیت غذایی مناسبی دارند. همانطور که قبلا نیز به آن اشاره شد، تقریبا مهمترین مرحله برای دریافت ویزای آمریکا، مصاحبه سفارت است و چندین ماه قبل از سفر یا مهاجرت به آمریکا باید این مرحله را گذراند. در این قسمت هر بازی یک هزینه جداگانه دارد و شما باید آن را پرداخت کنید. برای اینکه برآورد درستی از هزینه سفر تفریحی به دبی داشته باشیم، باید تمام مخارج سفر از هزینه ویزا و بلیط هواپیما گرفته تا هزینه هتل و تفریحات را در برنامهریزی خود لحاظ کنیم. دسترسی به آن رایگان است و از اماکن تفریحی ارزان دبی برای خلق تجربهای به یاد ماندنی است. در دو طبقه این مجتمع، فروشگاههایی مختلف با اجناسی متنوع قرار دارند و سه طبقه دیگر آن مختص واحدهای اداری و مسکونی است. در اینجا، شما میتوانید از انتخاب محصولات متنوع و کالاهایی که سلیقههای مختلف را برآورده میکنند، لذت ببرید.

از همه مهمتر، ورود به ساحل رایگان است که آن را به انتخابی ایده آل برای مسافرانی اقتصادی سفر میکنند، تبدیل میکند. به همین دلیل این مکان به یکی از بهترین مکان های دبی برای عکاسی تبدیل شده است. هتل آتلانتیس پالم یکی از برترین هتلهای دبی برای عکاسی است. ضمن اینکه یکی از آنها مشابه آکواریوم مجازی است. در رستوران شام در آسمان دبی باید حتما از قبل میزی را رزرو کنید و همین طور قبل از اینکه نوبت شما برسد در رستوران حاضر باشید. چگونه باید ساعت/تاریخ مصاحبه را در صورت فراموش شدن شماره تأییدیه تغییر داد؟ در این صورت میتوانید از اتاقهای اختصاصی مراقبت از نوزاد و کودک استفاده کنید. اگر سری به این ساحل دبی بزنید خواهید دید که افراد به صورت گروهی به هم میپیوندند و فعالیتهای ورزشی گروهی را با یکدیگر انجام میدهند. یکی از فعالیتهای تفریحی در پالم جمیرا، مسیر عابر پیاده جذاب ۱۱ کیلومتری آن است. بازدیدکنندگان هنگام دیدن منطقه آزاد جبل علی میتوانند در این منطقه وسیع گردش کنند و شاهد فعالیتهای مربوط به تجارت بینالمللی باشند. بازدیدکنندگان میتوانند در پارک قدم بزنند، مغازههای جذاب را کشف کنند و غذاهای بریتانیایی را در غرفهها و رستورانهای مختلف امتحان کنند. همچنین می توانید مراسم های مختلف را برای کودکانتان مثل جشن تولد در این مکان برگزار کنید . در جمعه شب از این مکان که تازه افتتاح شده دیدن کنید و از بهترین آهنگ های دهه 80 و 90 لذت ببرید.

نکات مهم از شتر و اسب سواری در میان محیط خیره کننده پارک مشریف لذت ببرید. این مجموعه بزرگترین پارک تفریحی و موضوعی در خاورمیانه بوده که چند منظوره نیز می باشد و چند سالی می شود که از بهترین و مهم ترین مقاصد گردشگری دبی تبدیل شده است. چه عاشق طبیعت باشید، چه از علاقهمندان به هنر و چه جویای هیجان، اماکن تفریحی ارزان دبی فرصتهای زیادی را برای سرگرمی و لذت بردن شما فراهم میکنند. این منطقه از اماکن تفریحی ارزان دبی برای کسانی است که علاقهمند به مشاهده رشد اقتصادی، تجارت بینالمللی و فرصتهای سرمایه گذاری در دبی هستند. بازار جبل علی واقع در منطقه جبل علی یکی از اماکن تفریحی ارزان دبی است که تجربه خریدی مطلوب و مقرونبهصرفه را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند. توجه: بلیط های ورودی پارک لگولند دبی ، به شما فرصت تجربه ی یک دنیای خیالی و بسیار جالب را می دهد. یکی از مزایای بازدید از منطقه آزاد جبل علی، فرصت مشاهده زیرساختهای مدرن، امکانات پیشرفته و عملیات لجستیکی چشمگیر است که تجارت و بازرگانی شهر را بهپیش میبرد. مرکز خرید امارات مال در بزرگراه شیخ زاید و دقیقا در قلب شهر زیبای دبی واقع شده است. همچین اگر در کنار خرید، قصد تفریح هم دارید، امارات مال یکی از بهترین گزینهها برای شماست.

در بالیوود پارک میتوانید در یکی از بهترین شهربازی های دبی لذت ببرید و در سالن راک آن از موزیک رایگان لذت ببرید و برقصید. یکی از جاذبه های دیدنی دبی باید سوغاتی های فوق العاده آن باشد و اگر می خواهید هدیه ارزشمندی تهیه کنید، سفر به سوق طلا ضروری است. این پارک از ارزان ترین اماکن تفریحی دبی برای علاقهمندان به طبیعت، خانوادهها و عکاسان است؛ بنابراین، دوربین خود را آماده کنید، وسایل پیک نیک به همراه بیاورید و تا میتوانید از طبیعت شگفت انگیز و گیرای پارک فلامینگو لذت ببرید. برای دیدن جاذبههای تفریحی دبی، کفشهایتان را به پا کنید و با ما برای سفر آماده شوید. به گزارش رویداد 24؛ رویترز در گزارشی با اشاره به وضعیت کسب و کارهای ایرانی در امارات نوشت تعداد زیادی از مغازههایی که به ایرانیها تعلق داشته بسته شده یا برای فروش گذاشته شده است. علاوهبر این، شما بهعنوان یک شهروند ایرانی برای ورود به کشور امارات به ویزا نیاز دارید، پس باید قبل از سفر ویزای دبی را دریافت کنید که بسته به نوع ویزا، هزینههای متفاوتی خواهد داشت. بازار طلای دیره بهعنوان بزرگترین بازار طلای جهان و بزرگترین بازار مسکوکات سنتی از نظر مسافران شناخته میشود. این منطقه آزاد بهعنوان مرکزی برای تجارت و سرمایه گذاری عمل میکند و نگاهی اجمالی به قدرت اقتصادی دبی و موقعیت آن بهعنوان یک مقصد تجاری جهانی ارائه میدهد.

نیوزسل بازدید : 3319 شنبه 15 مهر 1402 زمان : 16:19 نظرات (0)

به هر حال اگر تماشای ریزش آب از کوه و صخره را دوست دارید، صدای خروش آبشاری پرآب در کوهسار را بشنوید، به سیاهکل در استان گیلان بروید و از آنجا پس از پشت سرگذاشتن مسیری ۲۵ کیلومتری به کنار آبشار لونک می رسید. جای بسیار زیباست. طبیعت بکر با چشمه های پرآب و زلال. سوباتان در ارتفاع ۱۹۰۰ تا ۲۵۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است؛ به همین دلیل، زمستانهایی بسیار سرد دارد و حتی در تابستانها هم در برخی نقاط مرتفع هنوز لکههای برف به چشم میخورد. این چشمه در منطقهای سرسبز و با آبوهوایی خنک و عالی قرار گرفته است. با توجه به جاده کوهستانی این ییلاق بهتر است ماشین مناسبی در سفر به همراه داشته باشید. در سوباتان چشمهای وجود داشته که آب آن پس از جوشیدن از دل خاک، دوباره در زمین فرومیرفته است.منبع عکس: خبرگزاری فارس (عکاس: Ali shafiee koli)منطقه ییلاقی سوباتان، برق و گاز ندارد و همچنان صدها خانوار دامدار و عشایر بهشکل سنتی در سیاه چادرها و خانههای گاهگلی و چوبی زندگی میکنند. گفته می شود که دلیل این نام گذاری وجود چشمهای در این روستا بوده که آب آن پس از جوشیدن از دل خاک، دوباره به درون زمین باز میگشته است! در سوباتان چشمهای وجود داشته که آب آن پس از جوشیدن از دل خاک، دوباره در زمین فرومیرفته است. کارشناسان معماری و عمران عقیده دارند که پل ها سازه های عجیبی هستند زیرا در ساخت آنها هم باید طراحی و زیبایی ظاهری را رعایت کرد و هم مساله مقاومت و ایستایی را، چیزهایی که پل ورسک تمام آنها را در خود د ارد . برای رفتن به این پارک باید از جاده چمستان - عامل و از سمت لاویج در جاده آسفالته حرکت کنید.

نمیدانم شما تا کنون به این منطقه از مازندران رفتهاید یا نه، فاصله آبگرم لاویج تا شهر آمل چیزی حدود چهل دقیقه و تقریباً همین فاصله زمانی را با شهر نور دارد. بنابراین بهترین گزینه پاترول و نیسان است تا بتوانید حریف پیچ و خمهای خاکی این جاده شوید. البته ماشینهای سواری به سختی می توانند در این جاده تردد کنند و اکثر مسافرین با ماشینهای کمک دار و وانت نیسان این جاده را طی می کنند . زیرا که با فرا رسیدن فصل پاییز تمامی درختان و پوشش گیاهی این منطقه به رنگ زرد و قرمز تغییر پیدا می کنند و در نتیجه جلوه ای با شکوه را به جنگل می بخشند. لازم به ذکر است که مطالعات ساخت این سد که در سال ۱۳۳۶ شروع شد با شروع عملیات اجرایی آن در شهریور سال ۱۳۷۰ ادامه پیدا کرده و در سال ۱۳۷۵ نیز به پایان رسید. لردگان یکی از زیباترین شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است که در فاصله 160 کیلومتری جنوب شهرکرد واقع شده است. این پل یکی از شگفت انگیزترین سازههایی است که در استان اردبیل ساخته شده و طبیعت رویایی و زیبایی را از بلندای آن میتوان دید. ییلاق سوباتان (به زبان تالشی: سووتون) از جاهای دیدنی تالش است و در شمال غرب شهرستان تالش قرار دارد.

پس میتوانیم بگوییم زبان تالشی از زبان ترکی قدیمیتر است. اگر بخواهیم از دیدنی های شگفت انگیز دیگری که در دهستان چلاو وجود دارد بگوییم خالی از لطف است اگر به رودخانه چلورد اشاره نکنیم. عکاس: فرزاد صحراییآبشار ورزان واقع در چهار کیلومتری غرب سوباتان، از دیگر جاذبههایی است که بازدید از آن را نباید از دست بدهید. در ادامه به اختصار به تعدادی از جاذبههای معروف سوباتان اشاره میکنیم تا بازدید از آنها را نیز در برنامهی سفر خود بگنجانید. از سایر جاذبههای گردشگری در نزدیکی منطقه ییلاقی سوباتان میتوان به چمنزار وسیع بیدهدشت (اسبهای وحشی در آن این سو و آن سو میدوند و حوضچه کوچکی هم در میان آن قرار گرفته است)، غار طبیعی گنجخانه (محلیها اعتقادشان بر این است که این غار طلسم شده است)، چشمه باتمان بولاق بین آسبومار و ییلاقات بالادستی ساری بولاق و چم چمی، باغداگول (محل اقامت ایل شاهسون اردبیل، معروف به بهشت گلها)، صخره گنجنامه (با امکان تماشای طلوع و غروب خورشید از بلندایش) و هاچاداشی اشاره کرد. از همان لحظه که کولهپشتی خود را برمیدارید و بند کفشهای خود را بهقصد ماجراجویی در نقاط مختلف ایران میبندید، شما به گوشههایی از بهشت خوانده شدهاید: دیاری منحصربهفرد که طبیعت آن از شمال تا جنوب و از مشرق تا مغرب، پدیدههای شگفتانگیزی را در آغوش گرفته است. این مهندس اتریشی تبار از طرف دولت آلمان مامور شده بود به ایران بیاید تا يكی از سخت ترين پروژه های مهندسی دنيا را در سوادکوه به انجام برساند. با این کار از پل در برابر حملات رودخانه محافظت به عمل میآمد که بعد از گردش قطار در مسیرش، ۱۰۰۰ متر بالاتر رفته تا روی پل قرار گیرد.

درازنو سرزمینی مرتعی به حساب میآید؛ به همین خاطر هم پُر است از انواع گیاهانی که برخی در دسته گیاهان دارویی قرار میگیرند. منبع عکس: سایت آسانگردیسوباتان، یکی از زیباترین مناطق ییلاقی کشور و استان گیلان است که در ۲۲ کیلومتری شهر لیسار و ۳۶ کیلومتری شهر تالش واقع شده است و تا دریاچه نئور، ۲۱ کیلومتر فاصله دارد. طبیعتگردی در ایران، جذابیت فوقالعادهای دارد و تنوع و زیبایی مناظر طبیعی، هر گردشگری را شیفته خود میکند. فاصله تالش تا منطقه تاریخی آق اولر حدود ۳۵ کیلومتر جاده آسفالته است و از آق اولر تا سوباتان حدود ۱۲ کیلومتر جاده خاکی دارد که البته ماشینهای کمک دار و شاسی بلند میتوانند این مسیر را طی کنند . گوشت گوسفند ریز ریز شده و در مخلوطی از روغن و کره سرخ میشود و سپس کمی ماست روی آن میریزند تا روی حرارت ملایم جا بگیرد. گوسفندان رهاشده در سرسبزی چمنزار و حضور اسبهای وحشی زیبا قابی تماشایی از طبیعت بیده پشت به مسافران نشان میدهد. برخی دیگر معتقدند در ایران باستان، ساختمان هایی برج مانند در کنار ورودی شهرها برای نشان دادن مکان اصلی شهر ساخته می شده است تا شهر به راحتی پیدا شود. در مسیر جاده گلستان از زمان های قدیم اصلی ترین مسیر ارتباط استان خراسان با شهرهای شمالی کشور بوده است. اطراف آبشار لوه را جنگلهای هیرکانی شمال با درختان ممرز، توسکا و افرا پوشاندهاند و این منطقه از خوش آب و هواترین بخشهای استان گلستان است. 1. روستای دیلمان یکی از زیباترین ییلاق های استان گیلان و مقصدی محبوب در میان گردشگران طبیعت است. دهانهای به عرض ۳ متر دارد و در گذشته به عنوان پناهگاهی برای یاغیان یا افرادی که فراری بودهاند استفاده میشده است. اگر ماشین شما برای حضور در این جاده پر پیچ و خم مناسب نیست، بهتر است از ماشین های جیپی استفاده کنید که در روستای خیاط محله آماده بردن شما به روستای جواهردشت هستند.

در زمینهای آن کاشته میشوند و مورد بهره برداری قرار میگیرند. بهترین گل گاوزبان در روستای جنت رودبار کاشته میشود و هر سال در ماه خرداد جشنوارهی ملی گل گاوزبان در این روستا بر پا میشود که این جشنواره شامل برنامههایی جهت آشنا کردن مردم با گل گاوزبان، صنایع دستی، شیرینیهای محلی و اجرای موسیقی زنده میباشد. 1. لیسار به سوباتان: فاصله بین لیستار تا منطقه ییلاقی سوباتان از طریق جاده قدیمی، حدوداً 20 کیلومتر میباشد. فاصله لیسار تا ییلاق سوباتان از طریق راه قدیمی حدود ۲۰ کیلومتر است . جواهرده حدود ۸۴ کیلومتر با جواهر دشت فاصله دارد و یکی از روستاهای استان مازندران محسوب میشود. منطقه گردشگری سیاهمزگی به یکی از زیباترین منطق توریستی استان گیلان معروف است. شکردشت که به آن شکردشت سوباتان نیز میگویند، به دشتهای شقایقش معروف است که با خلق منظرهای زیبا، حیرت و شگفتی گردشگران را در پی دارند. در سفر به منطقه جواهردشت و ماندن چندروزه در این ییلاق زیبا، از دیدنیهای اطراف جواهردشت هم دیدن کنید. علاوه بر آبشار شیرز تعداد زیادی چشمه، صخرههای زیبا، پوشش گیاهی متنوع و یک رود نیز در این تنگه وجود دارد که بر زیبایی و سرسبز آن افزوده است. گوری دره به خاطر داشتن گورستانهای هفت هزار ساله از جاهای تماشایی در نزدیکی سوباتان به شمار میرود که در سفرتان به این منطقه ییلاقی، نباید بازدید از آن را فراموش کنید. چرا باید از سوباتان بازدید کرد؟ اما در نظر داشته باشید که با توجه به این که باید به قلب جنگل بزنید، بهتر است که زمان بازدید خود را به ساعات روشنی هوا، موکول کرده و پیش از تاریک شدن هوا، از جنگل خارج شوید.

تجربه بازدید از دریاچه ولشت یکی از تجربههای ناب و بیمثال طبیعتگردی است. با توجه به اینکه فاصله بین ییلاق شکردشت تا سوباتان حدود هفت کیلومتر است، در عرض چند دقیقه میتوانید یکی دیگر از جاذبههای طبیعی تالش را به نظاره بنشینید. در این پارک هم جنگل و هم فلات وجود دارد. با وجود این که اکثر افراد فصول تابستان و بهار را برای رفتن به این آبشار انتخاب می کنند اما آبشار سنگان در فصل زمستان هم جلوه زیبایی دارد. در این فهرست سعی کردیم مناطقی را انتخاب کنیم که راه دسترسی مناسبی داشته باشند اما دور از شهرها و کمتر شناخته شده باشند. درگاه ملی آمار. بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۲۱ آبان ۱۳۹۲. این جاده طبیعت بینظیری دارد و در این جاده مناظر فوقالعادهای خواهید دید. در فصل پاییز دشت را در رنگارنگ ترین حالت ممکن خود و ریزش برگ ها مشاهده خواهید کرد. طبیعتگردان معمولاً بهار و تابستان به این منطقه سفر میکنند؛ ولی با توجه به اینکه این منطقه پوشش جنگلی دارد، در فصل پاییز هم زیبایی خیرهکنندهای خواهد داشت؛ در فصلی که برگ درختان به هزاران رنگ زیبای پاییزی تغییر رنگ میدهند. ییلاق سوباتان که در زبان محلی تالشی به آن «سووتون» میگویند، یکی از جاهای دیدنی تالش است. در رستورانهای آن، ميز و صندلیهایی از چوب درختان جنگلی گذاشته شده است و میتوانید غذاهای محلی هم سفارش دهید. در رستورانهای آن، میز و صندلیهایی از چوب درختان جنگلی گذاشته شده است و میتوانید غذاهای محلی هم سفارش دهید. بعد از تشكيل سازمان شكارباني و نظارت بر صيد در سال 1346، وظايف كانون شكار و از جمله اداره پارکهای حيات وحش به اين سازمان واگذار گرديد. شما میتوانید مهمان یک خانواده عزیز مازنی شوید و از غذاهای خوشمزه محلی لذت ببرید. سوپرمارکتها با لبنیات محلی تازه و غذاخوریهای محلی با گوشت گوسفندی تازه، برای صرف شام و ناهار مهیا است و اگر اهل کباب هستید، حتما کباب بازارچه سنتی را امتحان کنید.

فضای بازار، شبیه فضای بازارچه های آستاراست و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می شود اما در سمت مقابل بازار پارچه نوشته کوچکی روی میله نصب شده است که روی آن نوشته است: «آب پری رویان».آبشار آب پری در ارتفاعات قرار دارد و جاده به سمت جنگل می رود. اما برخی دیگر، اعتقاد دارند «سو» در گویش تالشی به معنای «گلپر» و «وتون» به معنای روییدن است؛ بنابراین چون در این منطقه گلپر زیادی رویش میکند، اهالی تالش نام این ییلاق را سوووتون یا سوباتان گذاشتهاند. در وجه تسمیه سوباتان چنین می گویند که «سو» در زبان تالشی به معنی «گلپر» و «وتون» به معنی «روییدن» است و از آنجا که گلپر در قسمتهای مختلف این ییلاق میروید، نام آن را «سووتون» گذاشتهاند که به مرور زمان به سوباتان تغییر کرده است. این روستا به دشتهای شقایقش نیز شهرت دارد.در وجه تسمیه سوباتان چنین می گویند که «سو» در زبان تالشی به معنی «گلپر» و «وتون» به معنی «روییدن» است و از آنجا که گلپر در قسمتهای مختلف این ییلاق میروید، نام آن را «سووتون» گذاشتهاند که به مرور زمان به سوباتان تغییر کرده است. با وجود زیبایی خاص پاییزی که این منطقه را میآراید، سفر به این روستا در این فصل تقریبا غیرممکن خواهد بود. لذت از تماشای طبیعت زیبای این مسیر ییلاقی لذتی فراموش نشدنی خواهد بود.

برای رفتن به دشت دریاسر باید از جاده زیبای دوهزار که توسط درختان انبوه و سر به فلک کشیده احاطه شده، گذشت. پوشش گیاهی دشت لار بسیار غنی و خوب است. پنیر خیکی این روستا بسیار معروف است، چون از مخلوط شیر بز و گوسفند درست می شود. غار سوباتان در ضلع شمال شرقی منطقه بکر و سرسبز سوباتان واقع شده که به گنجخانه معروف است. غار گنجخانه بین صخرههایی به ارتفاع ۵ تا ۱۵ متر قرار دارد و عرض این دیواره صخرهای بیش از ۲۰۰ متر است. جهت طبخ این غذا، ابتدا آتشی درست میکنند و سپس چند قطعه سنگ تمیز از چشمه برمیدارند و در آتش قرار میدهند تا به طور کامل سرخ شود. ییلاق سوباتان تالش، این زیباترین جاهای دیدنی گیلان، در ۲۲ کیلومتری شهر «لیسار» و ۳۶ کیلومتری شهر «تالش» قرار دارد. به عبارتی زبان تالشی و تاتی را بازماندهای از گویشهای زبان پهلوی میدانند و شباهت زیادی به زبان اوستایی دارد. علتش را عدهای به خاطر وجود حفرهای در این منطقه ییلاقی که سیلابهای اطراف به سمتش جاری میشوند و در آن فرو میریزند، میدانند. من این اسب را فقط از فاصله دور دیده بودم، چون کوچک بودم و آن اسب قهوهای در چشمهایم بزرگ جلوه میکرد؛ اما وقتی پا به ییلاق سوباتان تالش گذاشتم و چند اسب را دیدم که بدون زین و آزاد برای خودشان میدوند و یالهایشان میان باد میرقصد، تازه فهمیدم خدا عجب موجود زیبایی خلق کرده است. فاصله این روستا تا دریاچه «نئور» فقط ۲۱ کیلومتر است و میتوانید همزمان با سفر به سوباتان از دریاچه هم بازدید کنید. آبشار ورزان واقع در چهار کیلومتری غرب سوباتان، از دیگر جاذبههایی است که بازدید از آن را نباید از دست بدهید. در کنار این کاروانسرا می توانید، چشمه ی آبی هم پیدا کنید که در تمام ایام سال حتی فصول گرم سال، آب بسیار خنکی دارد.

از این رو، این منطقه آباد شده و دارای اماکن تاریخی بسیار زیادی است. راسها معمولا دارای یک یا چند روزنه بودند که نور آتش از آنها خارج میشد. شیر گوسفند را در کاسهای مسی میریزند و بعد از آن سنگهای سرخشده در آتش را داخل کاسه شیر میندازند. در نزدیکی آن هم یک رود خروشان در جریان است که گفته میشود این قلعه قدیمی نام خود را از آن گرفته است. روستایی که در آن خبری از دکل برق و آنتنهای موبایل و آلودگی صوتی نیست. مسیری ماشینرو که اتومبیلهای سواری به سختی میتوانند در آن تردد داشته باشند و بیشتر مسافران با ماشینهای کمکدار و وانت نیسان این جاده را طی میکنند. به خاطر سختی و دشواری مسیر، استفاده از آن به گردشگران غیرحرفهای اصلاً پیشنهاد نمیشود. در باغ چمن میتوانید از امکاناتی نظیر دوچرخه سواری، ماهیگیری، اسب سواری و .. استفاده کنید. همچنین در پائین عکس، تونل زیر رودخانه و بر روی آن کانال هدایت رودخانه دیده میشود. همچنین رفتن به درون آن بسیار سخت بوده و تنها با کمک ابزار و تجهیزات کامل شدنی است. این باغ که مملو از داستان ها و مطالب خاص در پیرامون خود است، برای بازدید مکان بسیار مناسبی به نظر می رسد که می توانید به آن سر بزنید و از آن لذت ببرید. از بهترین ویژگیهای اقامتگاه های بومگردی در استان گیلان میتوان به سرو غذاهای محلی گیلان اشاره کرد که شهرتی جهانی دارند.اگر در سفر به آبشار ویسادار قصد اقامت در شهرهای اصلی را دارید میتوانید در شهر رشت یا رضوانشهر اقامت کنید و برای بازدید از آبشار ویسادار سفری یک روزه را ترتیب دهید.

منبع عکس: خبرگزاری مهر (عکاس: بهنام یوسفی)دریاچه نئور در غرب ییلاق سوباتان و در ارتفاع ۲۵۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است و مابین شهرستان تالش و خلخال و در مرز بین استان گیلان و اردبیل قرار دارد. دریاچه نئور در غرب ییلاق سوباتان و در ارتفاع ۲۵۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته و مابین شهرستان تالش و خلخال و در مرز بین استان گیلان و اردبیل واقع شده است. علاوه بر این، ده چشمه پر آب و زلال با عمق متوسط 3 تا5 لیتر نیز در این جنگل وجود دارند که از زیبایی های آن به شمار می آیند. در دوره جنگ جهانی دوم خیلی از قطارها به علت پر فشار بودن کارها به هم برخورد کرده یا از خط خارج شدند.خیلیها جان باختند اما برای من هیچ وقت اتفاق ناگواری رخ نداد چون همیشه دقت چاشنی کارم بود.25 اسفندماه سال 59 بازنشسته شدم، بعد از انقلاب در دوره جنگ نخستین قطاری که از پادگان ساری به سمت جبهههای جنوب حرکت کرد را من راندم. در ۵ کیلومتری شهر سیاهکل، تی تی کاروانسرا را پیدا میکنید. ییلاق سوباتان در فاصله 36 کیلومتری شمال غرب تالش و در فاصله 22 کیلومتری لیسار در ارتفاعات 1900 تا 2500 متری از سطح دریا واقع شده است. با رسیدن تابستان و گرم شدن هوا، این ییلاق تالشی یکی از مقاصد پرطرفدار در میان جاهای دیدنی گیلان خواهد شد. اگر از گرمای طاقتفرسای تابستان خسته شدهاید و میخواهید یک تجربه جدید، شگفتانگیز و فراموشنشدنی داشته باشید، منطقه ییلاقی سوباتان واقع در ارتفاعات تالش، یکی از بهترین گزینههای پیشرویتان در فصلهای بهار و تابستان، همراه با مراتع و چمنزارهای سرسبز و خرم، چشمههای پرآب، رودخانههای خروشان، آبشارهای کوچک و بزرگ، چشماندازهای رویایی و فانتزی خود میباشد.

آب این آبشار از چشمههای جنوبی کوه هارون سرچشمه میگیرد و قابل آشامیدن میباشد. این ییلاق پوشیده از چمنزار و گلزار و مملو از چشمههای گوارا و دامها و اسبهایی است که به اینطرف و آنطرف میروند. اگر در فصل بهار، بهخصوص اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد به این منطقه سفر کنید، با دشتهای مملو از گلهای وحشی و شقایق مواجه خواهید شد که هوش از سرتان میبرد. زمستانهای این منطقه، به خاطر سرمای شدید هوا و بارش سنگین برف، تقریباً خالی از سکنه بوده و در بهار، کلبههایش به تدریج رنگ و بوی زندگی به خود میگیرند. برای آشنایی با سوباتان و لذت از ماجراجویی در این ییلاق سرسبز تا پایان این مطلب از نشریه لیدوما با ما همراه باشید. چادرهای مسافرتی می تواند یک انتخاب عالی برای این پیک نیک یک روزه باشد تا شما برای خودتان یک محیط خصوصی داشته باشید. تا وقتی کوچک بودم باید با خانوادهام مسافرت میرفتم و آنها هم فقط یک جای همیشگی را برای سفر انتخاب میکردند، خانه مادربزرگم. اين بنا که در حال حاظر فقط برجهاي نگهباني آن مانده است، ۲۶۰ متر از سطح آب ارتفاع دارد و از آثار ملي ايران به قلمداد مي شود. یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری فیلبند و تفریحات آن طبیعت گردی در دل روستایی بر فراز ابرها و انواع پوشش گیاهی خاص است که روح انسان را نوازش می دهد. ییلاق سوباتان یکی از آن جاهایی است که اگر هزار بار هم بروم باز دلم هوس حال خوبش را میکند. اگر فرصت کردید به این روستای هزار ساله سر بزنید که زمانی محل اقامت میرزا کوچک خان بوده است. بازدیدی هم از گوری دره داشته باشید که بهخاطر گورستانهای هفت هزار سالهاش، از جاهای دیدنی سوباتان است. از امکانات اقامتی منطقه سوباتان که پیش روی شما قرار دارد میشود به خانههای روستایی که فاقد برق و گاز هستند یا برقشان توسط موتور برق تامین میشود اشاره کرد.

نیوزسل بازدید : 4398 پنجشنبه 13 مهر 1402 زمان : 21:50 نظرات (0)

برج خلیفه 828 متر ارتفاع، 160 طبقه، بیش از هزار واحد آپارتمان، 49 طبقه اداری، 4 استخر و یک کتابخانه مخصوص ساکنان برج دارد. دهکده جهانی دبی امسال با ساخت ورودی منحصر به فرد در خاورمیانه میزبان گردشگران از سراسر دنیا خواهد بود. این شهر بخاطر وجود مراکز خرید و فروشگاه های بسیار به عنوان پایتخت خرید خاورمیانه شناخته شده است. باعث شده است که سوق طلا یکی از پر طرفدارترین مناطق گردشگری دبی در خاورمیانه محسوب شود ، بخصوص در شب ، این بازار برای شما عزیزان بسیار زیبا و وجد آور می باشد . بلیط یک نمایش را رزرو کنید یا در ساختمان و پشتصحنه به گشتوگذار بپردازید. خانه شیخ سعید آل مکتوم، یک ساختمان تاریخی و محل اقامت سابق سعید آل مکتوم است که مشرف به دهانه رودخانه دبی است. در این آکواریوم از صدها گونه آبزی نگهداری میشود که هر کدام از آن ها جذابیتهای خود را دارند. همچنین رستورانهای بسیاری در این بازار فعالیت دارند. آپارتمانهای ویدا دبی مال در انواع واحدهای یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و چهار خوابه در اختیار ساکنان قرار میگیرند. در سالن C نیز می توانید انواع نوشیدنیها و فست فودها را در فودکورت فرودگاه میل نمایید. تصور اینکه بعد از خرید از فروشگاه های دبی مال به تفریح در پیست 2 هزار نفره اسکی روی یخ دبی مال برویم، بسیار هیجان انگیز است.شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیتشر درباره قیمت بلیط پیست اسکی دبی با مشاورین حرفه ای دبی باما در ارتباط باشید. این جزیره با منظره های شگفت انگیز خود از آب های خلیج فارس برجسته می شود و علاوه بر بیش از ۲۰۰ رستوران و مرکز، "چشم دبی"، بزرگترین چرخ فلک تفریحی جهان در آن نیز وجود دارد. تجربه سفری هیجان انگیز و غیر قابل تصور در میان جنگل ها و دایناسورهای دره گمشده که آدرنالین خون شما را به حداکثر می رساند.

ساحل لامر یکی از زیباترین سواحل دبی است که در میان گردشگران بسیار معروف است و ساحل مورد علاقه بسیاری از گردشگران میباشد.فرقی ندارد اهل هیجان باشید و یا این که از هیجان به دور باشید و همچنین فرقی ندارد که کودک باشید یا بزرگسال، در این ساحل تفریحات زیادی وجود دارد که سلیقه های مختلف را راضی نگه میدارد.جت اسکی، موج سواری، کافه های آرام و دن بر تن ساحل، قلعه های بادی و زمین بازی کودکان از جمله امکاناتی است که در ساحل لامر واقع شده اند. کوانتوی آتی، نوعی قرارداد مشتقه نقدی تسویه شده است که در آن محصول مورد معامله براساس ارز خارجی قیمتگذاری شده؛ اما به ارز داخلی تسویه میشود. پس از دیدن از خیابان مد، حرکات نمایشی خود را در میدان یخ دبی در سطح المپیک این مرکز خرید به نمایش بگذارید. امارات متحده عربی موعظه های مذهبی را تبلیغ می کند، و بیش از 30 کلیسا در اطراف امارات متحده عربی وجود دارد ، با این حال ، هیچ یک از کلیساها مجاز به نمایش چنین تصویر عظیمی از صلیب نیستند. در این آکواریوم 33000 جانور آبزی و همچنین 200 گونه حیوانی در یک مخزن 10 لیتری سکونت دارند. تاکسیهای دبی به رنگ کرم هستند و آنهایی که سقفی به رنگ صورتی دارند، رانندهی خانم دارند. در آن حدود 6600 چراغ رنگی در 25 رنگ مختلف به کار رفته که در کنار موسیقی، منظره ای بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد. مبلمان، متریال، رنگ و پوششها کاملا فکر شده و در هماهنگی کامل با یکدیگر انتخاب شدهاند؛ در عین حال فضاهای متمایزی در بخشهای مختلف مجموعه ایجاد میکنند.

ساعت کاری بازار در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 22 (البته اغلب فروشگاه ها بین ساعت 13 تا 16 تعطیل می شوند) و در روزهای جمعه از ساعت 16 تا 22 است. در طبقه همکف است و انواع مختلف شکلات و آبنبات را می توانید از این فروشگاه خریداری کنید. جزیره پالم جمیرا یکی دیگر از مکانهای دیدنی بسیار معروف دبی در سرتاسر دنیاست.جزایر پالم درواقع جزایر مصنوعی در دبی،در امارات متحده عربی هستند که برای ساخت آن هزینه های گزاف و تحقیقات موثر زیادی اعمال شد.الب است بدانید که این جزیره بزرگترین پروژه های احیاء زمین در جهان به شمار می آید که در آنها، بزرگترین جزایر مصنوعی جهان احداث خواهد شد. این جزیره مصنوعی با یک پل منحنی به ساحل متصل می گردد. زیبل با مجموعهای از هنرهای باورنکردنی به نمایش گذاشته شده، همه با یک پل کاملاً مطبوع از دبی مال به هم متصل شدهاند. یکی از جذابترین بخشهای تفریحی دبی مال اسکی روی یخ است که پیشنهاد میکنیم حتما آن را تجربه کنید. اگر دوست دارید با یک مجموعه تفریحی دوست داشتنی با تفریحات سرگرم کننده و جوان پسند آشنا شوید ما به شما تریل زون را پیشنهاد میدهیم. به جرات میتوان گفت که این شهربازی برای هر رده سنی تفریحات مخصوصی دارد و هیچ شخصی در شهربازی مادهش ورد بیانتخاب نمیماند.برای کودکان چرخ و فلک، ماشین بادی و … این خانه آبی که یکی از بزرگترین آکواریومهای سرپوشیده در نوع خود در جهان است و دیدنی است.

Mosque_of_Light_5 - آرچیکان این پارک آبی با بیش از 5 میلیون لیتر آب، مکانی بسیار پرطرفدار برای گردشگران در ابوظبی است. همچنین، سرویس Sightseeing Dubai در ورودی اصلی مرکز خرید برجمان در دسترس است. برای کودکان زیر ۲ سال در دسترس نیست. تاکسیهای شهری و تاکسیهای اینترنتی اوبر و کریم (Careem) هم از همه جای شهر در دسترس هستند. در این مکان همچنین ایده های مختلف هم پرورش داده می شود و محلی برای بازاریابی در جهت رشد همین ایده ها است. تنها تئاتر چند فرمتی هنرهای نمایشی دبی، اپرای دبی میزبان سرگرمیهای مختلف در سطح جهانی، از اپرا و باله گرفته تا کنسرت و موزیکال در دبی مال است. سپس جدیدترین مجموعهها را از داغترین برندهای لوکس جهان، ازجمله لویی ویتون، شنل، گوچی، مکس مارا، والنتینو و موارد دیگر در خیابان مد ببینید. سپس شما را به برج خلیفه می برند که در آن کاپوچینو با روکش طلا برای شما سرو می شود و می توانید در حین دیدن منظره شهر از خوردن آن لذت ببرید. در ایستگاه برج خلیفه/دبی مال پیاده شوید و سپس از طریق پل ارتباطی مترو و مرکز خرید وارد مال شوید. البته کودکان زیر ۳ سال و افراد بالای ۶۵ سال، بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان میتوانند وارد شوند. این پارک مجموعهی بزرگی از جاذبههای مخصوص کودکان ارائه میدهد. آشپزخانه اپن و مجهز واحدها این امکان را به شما میدهد تا سرآشپز خانه خود باشید. فروش در همه فروشگاه های این بازار امکان پذیر است و آن ها قیمت خوبی را به شما پیشنهاد می دهند. در صورت بروز هر گونه سؤال، از جمله هزینه با رزرو بلیط تفریحات دبی مال، می توانید آن را با ما در میان بگذارید. برای رفتن به مجتمع تفریحی تریل زون کافی است در خیابان شیخ زاید قرار بگیرید چرا که اکثر تفریحات دبی مثل تریل زون در این خیابان واقع شده اند.

دبی دینو اولین جاذبه تفریحی دبی مال است. هیستریا که اولین اتاق فرار منحصربهفرد با موضوع جنزدگی است در نوع خود در منطقه بینظیر است. آیا تا به حال در هتل برج العرب دبی اقامت داشته اید؟ اکنون این مجموعه بینظیر از دو برج زیبا تشکیل شده و به مجموعهای متنوع از بهترین املاک منطقه را در اختیار سرمایهگذاران بالقوه قرار میدهد. یکی از سواحل الممزار تنها پذیرای تعداد محدودی از بازدیدکنندگان است و تجربه ساحلی بکرتر و طبیعیتری را ارائه میدهد. Zabeel تقریباً با 15000 مترمربع، فضای سبک زندگی را به خریداران خود ارائه میدهد. یکی از معتبرترین مناطق دبی با مساحت ۲ کیلومتر مربع که توسط گروه ساختوساز اعمار بنا شده و نمادهای دیدنی شهر از جمله برج خلیفه و فواره دبی را در خود جای میدهد. چشم اندازهایی که در مدت ۴۸ دقیقه چرخش این سازه عظیم یکی پس از دیگری ظاهر میشوند. دستگاه موج سازی که در این پارک استفاده شده است، اساسا یک مخرن آب عظیم ساخت موج است که در حال حاضر تنها نمونه آن در شورای همکاری خلیج فارس و یکی از سه نمونه در کل دنیاست که دبی از آن استفاده کرده است. سکونت در دروازه مرکز شهر دبی به معنای دسترسی به تعداد زیادی ایستگاه اتوبوس و مترو است که از طریق آنها میتوانید در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشید. فرودگاه بین المللی دبی (Dubai Airport) هر ساله پذیرای مسافران زیادی از سرتاسر جهان است به گونه ای که این فرودگاه در سال 2014 با جابجایی 75 میلیون مسافر به عنوان پر رفت و آمدترین فرودگاه بین المللی شناخته شد. هتل آتلانتیس یکی از مراکز اقامتی و تفریحی زیبای شهر دبی می باشد که دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد وبا داشتن امکان شنا کردن با دلفین ها و آکواریوم بسیار دیدنی زیر آب در میان گردشگران محبوب گشته است.

پس از خرید و استفاده از امکانات تفریحی این مجموعه پیشنهاد میکنیم برای خوردن یک غذا و یا نوشیدنی خوشمزه نیز در این مجموعه بمانید. 10میلیون لیتر آب در این آکواریوم جای گرفته است و بیش از 33000 هزار گونه آبی از انواع حیوانات در آن زندگی میکنند. یکی از هیجانانگیزترین بخشهای دبی مال، آکواریوم این مجموعه است که جزء بهترین جاهای دیدنی دبی نیز محسوب میشود. رقص فواره ها و آتش بازی: دهکده ی جهانی دبی به دلیل آتش بازی و رقص فواره ها یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی در دبی به شما می رود. بازدیدکنندگان باید در تمامی مراحل بلیط دستبندی که در هنگام ورود به پارک به آن ها داده می شود را نزد خود نگه دارند. این اتوبوس ها هر ۱۵ دقیقه یک بار حرکت میکنند و در قسمت درب ورودی دبی مال توقف دارند. اگر تمایل به خوردن فست فود دارید در مرکز دیره سیتی و کنار پارک سرپوشیده در طبقه اول رستوران های مخصوص فست فودی وجود دارد که نیاز شما را برطرف خواهند کرد. فضای استراحت، کافه، مرکز آبگرم، استخر و باشگاه بدنسازی از جمله امکانات این برجها است که نیازهای ساکنان را بدون آنکه از مجموعه خارج شوند، برطرف میکنند. منطقه دبی داون تاون که ویدا مال در آن قرار میگیرد، مجموعه وسیعی از املاک متنوع و فرصتهای سرمایهگذاری را پیش روی سرمایهگذاران احتمالی قرار میدهد.

این شهر فوقمدرن تقریبا هر تجربهای که تصور کنید را به بازدیدکنندهها و گردشگرها ارائه میدهد. تجهیزاتی مانند اسکی و کاپشن همراه با بلیط ارائه میشود و میتوانید تجهیزات را از فروشگاههای اطراف زمین اسکی خریداری کنید. در این بخش از دبی مال حدود 80 بوتیک از برندهای فوقالعاده لوکس بینالمللی مانند کارتیر، دیور و گوچی به اضافه فروشگاههای اصلی برندهایی مانند رولکس و سینت لارنت بهترینهای خود را به خریداران ارائه میکنند. شما مسافران تور دبی هم میتوانید از دفاتر خدمات توریستی در شهر یا هتل محل اقامتتان دربارهی مدتزمان و هزینهی این تورها اطلاعات کافی بهدست آورید. در این حراج، شما میتوانید از تخفیفات فوق العاده بر روی کالاهای لوکس و برند استفاده کنید. یکی از پر هزینه ترین چیزها در سفر به شهرهای خارجی، حمل و نقل و کرایه های بالای تاکسی هاست. این پارک در جادهی شیخ زاید واقع شده است و جالب است بدانید هزینه ورود به آن کمتر از 1 دلار است. شاید به نظر برسد که این اسکلت مصنوعی باشد، اما باید در کمال ناباوری بگوییم که اسکلت واقعی بوده و مختص به یک دایناسور واقعی است که در 155 میلیون سال قبل زندگی می کرده. باید امتحان کنید: یک «جلسه بارش برف» را رزرو کنید که در آن پیست یخ به یک سرزمین عجایب زمستانی تبدیل میشود در حالیکه دانههای برف واقعی روی سر شما میریزند. دوست دارید در سرزمین لگوها زندگی کنید و چند روزی که مسافر دبی هستید در هتل لگولند اقامت داشته باشید؟ وقتی در این بخش از مرکز خرید بودید، حتما از دایناسور دبی هم دیدن کنید؛ یک اسکلت دیپلودوکوس 150 میلیون ساله که در میانتالار سوق به نمایش گذاشته شده است.

تصمیم برای ساخت این بنا بر اساس تصمیم دولت برای ایجاد تنوع از اقتصاد مبتنی بر نفت و به دست آوردن اعتبار بین المللی دبی است. در لیست معرفی تفریحات دبی به باغی بر میخوریم که در تن کویر ۴۵ میلیون شاخه گل کاشته است. حال که با این مجموعه به طور کامل آشنا شدید، به سراغ معرفی تفریحات این مجموعه می رویم. در این تور شما می توانید اطلاعات جالبی درباره پنگوئن ها آموزش ببینید و همچنین با چگونگی زندگی آن ها در طبیعیت آشنا شوید. حال که با تفریحات دبی مال آشنا شدید، بهتر است از امکاناتی که با ورود به این مجموعه می توانید از آن ها استفاده کنید نیز با خبر شوید تا با انجام رزرو تفریحات دبی مال و استفاده از این امکانات، یک سفر عالی و فوقالعاده را برای خود به همراه داشته باشید. بسیاری از افراد میپرسند برای سفر به دبی چقدر باید هزینه کرد، در حقیقت اگر بخواهید از کلیه امکانات و تفریحات موجود در دبی استفاده کنید و یک سفر رویایی برای خود رقم بزنید، باید مقدار قابلتوجهی پول به همراه داشته باشید. وقتی عازم دبی هستید آماده باشید که با لقبهای بزرگترین، زیباترین، مرتفع ترین و در کل با “ترین های” زیادی روبهرو شوید برای مثال چرخ و فلک عین دبی، بزرگترین چرخ و فلک دنیا با ارتفاع ۲۵۰ متر.

وقتی در کابین های این چرخ و فلک قرار گرفتید، بهتر است که خود را برای یک تماشای یک نمای ۳۶۰ درجه با زیباترین چشماندازها آماده کنید. در آنجا روزانه جمعیت در امتداد تفرجگاه جمع میشوند و دوربینها آماده شکار لحظهها هستند. مرکز خرید جمیرا پلازا در سال ۱۹۹۴ با استانداردهای دبی افتتاح شد و جزو قدیمیترین مراکز خرید این شهر است، بااینحال ارزش بازدید را دارد. پارک آبی آکوا ونچر از اماکن دیدنی دبی برای کودکان در پالم جمیرا است. شما می توانید در طول اقامت خود در دبی از ساعت 8 صبح الی 10 شب (آخر هفته ها 11:30) از این پارک استفاده نمایید. کافه و رستورانهای ساحل مارینا نیز آمادهاند تا با انواع غذاهای عربی و دریایی از میهمانان خود پذیرایی کنند. بنشینید، استراحت کنید و از غذاهای کلاسیک مانند درد پردو دلپذیر، کروسانت کرهای تازه پختهشده، تخممرغ تروفلی و تخممرغ آبپز با آووکادو لذت ببرید. Le Gourmet در Galeries Lafayette بازدیدکنندگان را به سفر آشپزی در سراسر جهان با 11 آشپزخانه بینالمللی که غذاهای اصیل ایتالیا، هند، مراکش و ژاپن را ارائه میکنند، میبرد. باشگاه چوگان و سوارکاری دبی که در سال 2006 تاسیس شد، در مزارع عربی قرار دارد. سفر به دبی بیشک یکی از هیجانانگیزترین خاطرات شما میشود اما از آنجا که مراکز تفریحی و تجاری زیادی در دل این شهر قرار گرفته است، ممکن است که در طول سفرتان بازدید از مکان های مهمی را از دست بدهید. سینما ریل یکی دیگر از بخشهای تفریحی دبی مال به حساب میآید و بههمیندلیل حتی کسانی که قصد خرید هم ندارند به این مرکز خرید میروند. در سینما ریل همیشه ۲۲ فیلم مختلف می شوند. برای پیدا کردن سیندرلای درونتان هم به فروشگاه مختص کفش در طبقه زیرزمین دبی مال بروید. وجود دارد که افراد می توانند به صورت رایگان به این مراکز خرید مراجعه نماید و از فروشگاه ها و برندهای معتبر جهان دیدن و خرید کنند.

متخصصان قهوه میتوانند از ترکیبهای تازه تهیهشده توسط باریستاهای با استعداد Aubaine لذت ببرند. ساکنان این مجموعه میتوانند از باغهای سرسبز، مناطق باربیکیو و رستورانهای بینالمللی معتبری که در اطراف این منطقه پراکنده شدهاند، لذت ببرند. در ضمن کودکان شما میتوانند از فضای بازی مخصوص کودکان استفاده کنند و لذت ببرند. در روزهای آخر هفته نیز این پارک از ساعت 1 بعد از ظهر تا 7 غروب فعال است. منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Mickeal Doisneau)«منطقه ماجراجویی پیتر خرگوشه» (Peter Rabbit Adventure Zone) بهعنوان جاذبه جدید سال ۲۰۲۱ آغاز به کار کرد و در سال ۲۰۲۲ نیز فعال خواهد بود. پنجرههای سرتاسری بلند در همه آنها بهچشم میخورد و اکثر آنها با یک بالکن زیبا ارائه میشوند تا شما عزیزان تجربه لذتبخشتری از تماشای مناظر خیرهکننده شهر داشته باشید. در این بخش بینهایت پر زرق و برق و بزرگ که با مرمرهای سفید، آیینهها و چلچراغهای درخشان تزئین شده است، شما یک تجربه فوقالعاده لوکس و 5 ستاره از خرید خواهید داشت؛ تجربهای که با وجود دستیاران شخصی خرید، اتومبیلهای کوچک با راننده و سرویسهای بهداشتی که انگار از کاخهای سلطنتی بیرون آورده شدهاند کامل میشود. هنگام غروب به عرشه مشاهده بروید تا بتوانید هنگام غروب خورشید مناظر خیرهکننده 360 درجه را تماشا کنید که جای خود را به مناظر شبانه درخشان میدهند.

این مسجد در شبها دارای نورپردازی های زیبایی می باشد که برای مشاهده زیباترین صحنه ها می توانید در شب به دیدن مسجد جمیرا بروید. دبی را برای افق شهرش که همانند افق یک شهر فضایی به نظر میآید، ماشینهای لوکس طلاکاریشده و سبک زندگی پر زرق و برق و لوکسش میشناسند؛ در این شهر همه چیز ساخته میشود تا بزرگترین باشد و در هیچ جایی غیر از دبی مال، این بلندپروازی بیمرز قابل مشاهده نیست. اکواونچر تنها پارک آبی در دبی که دارای ساحل اختصاصی میباشد. جانگل بای آخرین پارک آب ساخته شده در لیست پارک های آبی دبی است که در سال 2021 درهای خود را به روی گردشگران گشود. تماشای آب های کریستالی خلیج فارس، شنا و آفتاب گرفتن در اطراف ساحل،آسمان آبی و هوای پاک در سواحل جدید دبی انتخاب را برای سفر آسان می کند. کیدزانیا شهری کوچک در مرکز دبی مال بوده که به کودک شما اجازه می دهد تا در هر شغلی که به آن علاقه دارد، ایفای نقش کند. در تونل 270 درجه آن قدم بزنید تا کوسهها، ماهیها، اختاپوس و بیش از 140 گونه آبزی دیگر را که در حال سر خوردن هستند، ببینید. این مرکز خرید با 140 فروشگاه که به سبک معماری توسکانی و ونیزی طراحی شدهاند، بهعنوان یکی از 10 مرکز خرید برتر دبی شناخته میشود.

بزرگترین زمین لیزر تگ دبی متعلق به این مجموعه تفریحی است و میتوانید از یک تفریح گروهی جذاب لذت ببرید. در حال حاضر، هیچ تاریخ پایانی اعلام نشده است، اما مقصد تفریحی فرهنگی معمولاً به مدت شش ماه باز می ماند، بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که در آوریل 2023 بسته شود. در سال 2017، که برج ویدا مال مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت، املاک اعمار برج دومی با تمام ویژگیهای قابل ملاحظه برج اول بنا کرد که آپارتمانهای یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه داشت. اپلیکیشن موبایل دبی مال را دانلود کنید تا بتوانید راحتتر فروشگاههای مورد نظرتان را پیدا کنید. برای خرید لوازم خانگی، پوشاک و سایر لوازم جانبی در یک فضای جمع و جورتر (البته در مقیاسهای بزرگترین مال جهان) سری به فروشگاههای چند بخشی لوکس و سطح بالای دبی مال بزنید: فروشگاه سه طبقهای بلومینگدل یا فروشگاه فرانسوی گالریا لافایت در طبقه دوم. البته از تنوع فروشگاههای سیتی سنتر میردیف دبی هم نباید گذشت. پارک آتلانتیس دبی که یکی از جاذبههای اصلی دبی محسوب میشود؛ در جزیره پالم دبی قرار دارد. تفریح در دبی مال به گونه ای است که هر فرد با هر سلیقه ای که دارد، می تواند از آن لذت ببرد. وقتی در حال تفریح و خوشگذرانی در بزرگترین پارک برفی سرپوشیده جهان، با 3000 متر مربع برف هستید، میتوانید پمپاژ آدرنالین خونتان را به شدت احساس کنید. یکی از برترین هتل های دبی، هتل آتلانتیس در جزیره پالم جمیرا دبی است. تمام برند های بین المللی که فکرش را بکنید از جواهرات تا لوازم خانگی در جمیرا پلازا فعالیت دارند. در این مجموعه حضور دارند. البته تفاوت آن با نوع مشابه در ایران، وجود 2 هزار کفش اسکیت است که اجاز می دهد تا همزمان 2هزار نفر در پیست حضور داشته باشند. قیمت بلیط امارات در فصل تابستان به علت گرمای هوا ارزان تر است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره خودرو در دبی لطفا از صفحه ما بخواهید.

نیوزسل بازدید : 3770 شنبه 08 مهر 1402 زمان : 22:11 نظرات (0)


فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در جهان است. سازندگان بازی های رایانه ای، کنسول ها و بازی های موبایل اقدام به تولید بازی های فوتبال و انتشار این تم کرده اند. در این نوع بازی ها آدم احساس می کند که یک فوتبالیست بزرگ شده است.

در این مقاله از کارمادیو 6 بازی فوتبال را برای بازی در گوشی های اندروید و iOS به شما پیشنهاد می کنیم.

6 بازی فوتبال برای موبایل

6 بازی جدید، هیجان انگیز و پرطرفدار هندبال شامل موارد زیر است:

بازی موبایل فیفا فوتبال

این محبوب ترین بازی فوتبال برای اندروید و iOS است. با FIFA Soccer شما یک بازی و زندگی واقعی و هیجان انگیز فوتبال را تجربه می کنید. انجام این بازی برای افراد مبتدی و غیر حرفه ای آسان است.

بازی فوتبال فیفا حالت های مختلفی دارد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. با آن می توانید در بازی های مختلف شرکت کنید و مهارت های ضربه آزاد خود را بهبود ببخشید. در این بازی می توانید تیم مورد علاقه خود را از بین بهترین لیگ های اروپا انتخاب کنید و ساعت ها از بازی فوتبال لذت ببرید. تمام طراحی های بازی از بازی های واقعی الگوبرداری شده اند و اکشن های بازیکن مشابه نسخه های کنسولی فیفا است.

بازی موبایل مینی فوتبال

به گزارش Carmadeo، این بازی جذاب ترین و دوست داشتنی ترین بازی فوتبال موبایل با کارتون ها و گرافیک های زیبا است. MiniFootball دارای ویژگی های سفارشی سازی زیادی است، مانند انتخاب لباس بازیکنان، استودیو، آرم، توپ و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید. وظیفه شما در این بازی این است که یک تیم محلی بسازید و آن را از صفر تا صد مدیریت کنید تا به بزرگترین تیم بازی تبدیل شود.

به گزارش Carmadeo، این بازی سرگرم کننده ترین و خنده دارترین بازی فوتبال موبایل با کارتون ها و گرافیک های خنده دار است. MiniFootball دارای بسیاری از ویژگی های سفارشی سازی مانند انتخاب پیراهن بازیکن، استودیو، آرم، توپ و هر چیز دیگری است که فکرش را بکنید. وظیفه شما در این بازی موبایل این است که یک تیم محلی بسازید و آن را از صفر تا صد مدیریت کنید تا به بزرگترین تیم بازی تبدیل شود.

یکی از بهترین بازی های فوتبال موبایل که توسط Mobirix Studio طراحی و ساخته شده است. این بازی رایگان کیفیت بسیار خوبی را به دلیل اندازه کوچک خود ارائه می دهد. لیگ جهانی فوتبال از نظر جهت گیری و کنترل با دستگاه های تلفن همراه سازگار است و کاربر را درگیر عوارضی نمی کند.

در این بازی چندین تیم ملی و باشگاهی معروف و مهم حضور دارند. در فوتبال جهان تقریباً 60 کشور، 60 باشگاه و 2000 بازیکن وجود دارد. این بازی 100 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است.

Soccer Stars یک بازی موبایلی است

در میان بازی های چند نفره با گرافیک واقعی و رابط کاربری ساده. Soccer Stars یک بازی کوچک سرگرم کننده است که می توانید به صورت آنلاین و آفلاین بازی کنید. با این بازی شما به مسابقات چالش برانگیز دعوت می شوید و حریفان شما را در تمام سطوح به چالش می کشند.

در این بازی شما با یک تیم 5 نفره در مقابل یک تیم 5 نفره به رقابت می پردازید. در Soccer Stars شما مانند بیلیارد توپ را به سمت بازیکنان پرتاب می کنید. در ابتدا این بازی چندان سرگرم کننده به نظر نمی رسد. اما با گذشت زمان، بازی جذابیت های خود را به شما نشان خواهد داد.

بازی موبایل "Extreme Ball"

بازی آنلاین، رایگان و چند نفره با گرافیک بالا می باشد. Extreme Football توسط 9 M Interactive Studio توسعه داده شده است. این بازی به شما این امکان را داده است که چهره، رنگ پوست و استایل بازیکنان را شخصی سازی کنید.

فوتبال افراطی همان حالت فوتبال خیابانی را دارد. تمام قسمت های بازی به صورت آنلاین انجام می شود. این به شما امکان می دهد با دوستان خود در دو یا سه تیم بازی کنید.

بازی کمی فانتزی است و می تواند با تکنیک های تمیز و جذاب جلوه های بصری عالی و خارق العاده ای خلق کند. گرافیک عالی این بازی Xtreme Soccer را کاندیدای عنوان بهترین فوتبال آنلاین می کند.

طلسم فوتبال ستاره های رامبل

این یک بازی خلاقانه و فوق العاده در مورد مسابقات فوتبال است. Rumble Stars یک بازی آنلاین رایگان ورق فوتبال است. در این بازی دو بازیکن با یکدیگر مبارزه می کنند.

در Rumble Stars Football، هر بازیکن باید 8 کارت را از بین ده ها کارت انتخاب کند. هر کارت یک عملکرد دارد و یک کار خاص را در مدت زمان محدود انجام می دهد. در این بازی تیمی هر بازیکن شکل حیوان یا موجود مورد علاقه خود را به خود می گیرد و هر بازیکن باید از استراتژی ویژه و دقیقی برای شکست دادن حریف خود استفاده کند.

تا جایی که به گیم پلی مربوط می شود، این بازی به خوبی کاربر را به خود جذب می کند. تا آدم از بازی طولانی مدت خسته نشود. Rumble Stars Football را می توانید به صورت رایگان از پلی استور دانلود کنید.

نیوزسل بازدید : 424 شنبه 08 مهر 1402 زمان : 10:06 نظرات (0)


Bhika's

ویکا یک شرکت معتبر بین المللی در زمینه ساخت و توزیع ابزار و تجهیزات اندازه گیری فشار، دما و سایر پارامترهای فیزیکی در صنعت می باشد. این شرکت با بیش از 75 سال سابقه در زمینه مهندسی اندازه گیری، طیف وسیعی از محصولات را برای اندازه گیری و کنترل فشار و دما در صنایع مختلف ارائه می دهد.

محصولات ویکن

1. تجهیزات اندازه گیری فشار: این شرکت پیشرو در ساخت سنسورهای فشار و تجهیزاتی مانند منابع فشار، منابع فشار دیافراگمی، فشارسنج ها و سنسورهای فشار می باشد.

2. دستگاه های اندازه گیری دما: ویکا انواع دماسنج ها و ترموکوپل ها را برای اندازه گیری دما در فرآیندهای مختلف تولید می کند.

3. ابزار توزین: ویکا ابزارهای توزین و ترازوهای صنعتی را برای اندازه گیری وزن در صنایع مختلف ارائه می دهد.

4. ابزارهای اندازه گیری و کنترل فشار تحلیلی: ویکا به تولید انواع ابزارهای اندازه گیری فشار تحلیلی برای کاربردهای پیچیده و دقیق اختصاص دارد.

شرکت ویکا با تعهد به کیفیت و دقت در تولید محصولات خود به عنوان یکی از پیشروان در صنعت اندازه گیری فشار و دما شناخته می شود. این محصولات در صنایع مختلفی از جمله نفت و گاز، شیمیایی، خودروسازی، تولید برق و مهندسی مکانیک کاربرد دارند. ویکا همچنین خدمات مهندسی و مشاوره ای در زمینه اندازه گیری فشار و دما ارائه می دهد.

ویکا یک شرکت معتبر در زمینه تجهیزات اندازه گیری فشار، دما و سایر پارامترهای فیزیکی در صنعت می باشد. این شرکت بیش از 75 سال سابقه در تولید تجهیزات اندازه گیری دارد و به عنوان پیشرو در صنعت اندازه گیری فشار و دما شناخته شده است. ویکا طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را به مشتریان در صنایع مختلف ارائه می دهد. در ادامه بیشتر در مورد محصولات و خدمات اصلی ویکا صحبت خواهیم کرد: http://khouznews.ir/fa/news/280418

1. تجهیزات اندازه گیری فشار: VICA تعدادی تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله فشارسنج ها، مبدل های فشار، منابع فشار و گیج های فشار دیافراگمی را تولید می کند. از این تجهیزات برای اندازه گیری فشار در فرآیندهای مختلف صنعتی و کاربردهای مختلف استفاده می شود.

2. تجهیزات اندازه گیری دما: ویکا طیفی از دماسنج ها و ترموکوپل ها را برای اندازه گیری دما تولید می کند. این تجهیزات اغلب در صنایعی مانند پتروشیمی، متالورژی و برق استفاده می شود.

3. تجهیزات توزین: ویکا ترازوهای صنعتی و تجهیزات توزین مورد استفاده در بسیاری از کاربردهای صنعتی را تولید می کند.

4. تجزیه و تحلیل تجهیزات اندازه گیری و کنترل فشار. ویکا تجهیزات تجزیه و تحلیل فشار را تولید می کند که برای صنایعی مانند نفت و گاز، فرآیندهای پیچیده صنعتی و کنترل فرآیند دقیق طراحی شده اند.

5. خدمات مهندسی و مشاوره: ویکا خدمات مهندسی و مشاوره ای در زمینه اندازه گیری فشار و دما ارائه می دهد و به مشتریان در انتخاب و استفاده از تجهیزاتی که نیازهای آنها را برآورده می کند کمک می کند.

شرکت ویکا به دلیل تعهد به کیفیت، دقت و نوآوری به عنوان پیشگام در زمینه اندازه گیری فشار و دما شناخته شده است. محصولات VICA در صنایع مختلفی از جمله نفت و گاز، شیمیایی، خودروسازی و متالورژی استفاده می شود و به کنترل دقیق و ایمن فرآیندهای صنعتی در محیط های خطرناک کمک می کند.

شرکت abb

ABB (به عنوان ASEA Brown Boveri) یک شرکت بین المللی سوئیسی-سوئدی فعال در زمینه فن آوری های الکتریکی، اتوماسیون صنعتی و انرژی است. ABB به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تخصصی در این زمینه ها در جهان شناخته شده و در بیش از 100 کشور جهان حضور دارد. در زیر به برخی از فعالیت ها و محصولات کلیدی ABB اشاره می کنم:

1. اتوماسیون صنعتی: ABB تجهیزات و سیستم های اتوماسیون صنعتی را تولید می کند که به کارخانه ها و فرآیندهای صنعتی کمک می کند تا کارایی و کنترل را افزایش دهند. این شامل PLC (کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی)، رله ها، مبدل های فرکانس است. و سیستم های کنترل و کنترل فرآیند.

2. توزیع برق و برق. ABB در زمینه تولید تجهیزات و محصولات مرتبط با توزیع برق و برق فعالیت دارد. این شرکت ترانسفورماتور، کلید، قطع کننده مدار و تجهیزات انتقال نیرو را تولید می کند.

3. رباتیک و اتوماسیون صنعتی: ABB یکی از پیشروان در توسعه و ساخت ربات ها و سیستم های رباتیک برای صنایعی مانند صنایع خودروسازی، هوافضا و برق است. این ربات ها به خودکارسازی فرآیندهای تولید و افزایش بهره وری کمک می کنند.

4. انرژی: ABB همچنین تجهیزات مربوط به تولید و توزیع برق را طراحی و تولید می کند. این شرکت در زمینه ایستگاه های تبدیل نیرو، توربین های بادی و خورشیدی، سیستم های توزیع نیروی هوش مصنوعی و انرژی پاک فعالیت می کند.

5. تجهیزات حفاظت و کنترل الکتریکی: ABB تجهیزات حفاظت و کنترل الکتریکی را برای صنایع مختلف تولید می کند. این دستگاه ها شامل مقاومت های حرارتی، رله های ایمنی، سیستم های کنترل و مانیتورینگ تجهیزات الکتریکی و غیره می باشد.

تجهیزات حفاظت و کنترل الکتریکی ابزارها و وسایل الکتریکی هستند که برای محافظت از تجهیزات الکتریکی و کنترل فرآیندهای الکتریکی در صنعت و سیستم های برق استفاده می شوند. این دستگاه بسیار حائز اهمیت است زیرا تخلفات ایمنی و کنترلی در سیستم های الکتریکی می تواند منجر به مشکلات جدی شود. به موارد زیر توجه کنید:

1. رله‌های حفاظتی: رله‌های حفاظتی دستگاه‌هایی هستند که در صورت بروز مشکلاتی مانند جریان اضافه، افت ولتاژ یا سایر خرابی‌های الکتریکی، سیستم را قطع یا محافظت می‌کنند. این رله ها عموماً برای محافظت از تجهیزات از جمله ترانسفورماتورها، موتورها و سایر تجهیزات الکتریکی استفاده می شوند.

2. کنترلرها و PLC ها: کنترلرها و PLC ها (Programmable Logic Controllers) دستگاه های الکترونیکی هستند که برای کنترل فرآیندهای تجاری استفاده می شوند. آنها داده های ورودی را تجزیه و تحلیل می کنند و دستورات کنترلی را برای دستگاه های دیگر مانند موتورها و شیرها صادر می کنند.

3. تجهیزات کنترل و اندازه گیری: این تجهیزات شامل ترموستات ها، فشار سنج ها، ترموکوپل ها و سایر سنسورهایی است که برای اندازه گیری پارامترهای مختلف مانند دما، فشار و جریان الکتریکی استفاده می شوند.

4. کنترل پنل ها: کنترل پنل ها شامل کنترل ها و نمایشگرهای کاربر است که به اپراتورها امکان کنترل و نظارت بر فرآیندهای الکتریکی و الکترونیکی را می دهد.

5. سیستم SCADA: سیستم SCADA (کنترل نظارتی و جمع آوری داده ها) به شرکت ها کمک می کند دستگاه ها و فرآیندهای گسترده را در سیستم های مختلف کنترل کنند.

ABB به عنوان یک شرکت بزرگ و نوآور در زمینه های مختلف فناوری برق و انرژی فعالیت می کند. محصولات و خدمات ABB در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. و به بهبود بهره وری، انرژی پاک و اتوماسیون فرآیند کمک می کند.

Emacs yritys

شرکت Emaux یک شرکت مورد اعتماد در زمینه تولید تجهیزات و محصولات استخر و سیستم های تصفیه آب می باشد. این شرکت در زمینه تولید تجهیزات استخر و آبگرم تخصص دارد. محصولات Emaux شامل انواع پمپ استخر، فیلتر آب استخر، دستگاه تصفیه آب و لوازم جانبی استخر و اسپا می باشد. این محصولات را از نمایندگی ایمکس در ایران تهیه کنید.

مهمترین محصولات و خدمات ارائه شده توسط Emaux عبارتند از:

1. پمپ استخر: Emaux پمپ هایی را برای استخرها در ظرفیت ها و اندازه های مختلف تولید می کند. از این پمپ ها برای تمیز کردن و جمع آوری آب استخر استفاده می شود.

2. فیلترهای آب استخر: شرکت Emox فیلترهایی را برای استخرهای شنا تولید می کند که به تصفیه آب استخر از جمله حذف ذرات معلق و بهبود کیفیت آب کمک می کند.

3. دستگاه های تصفیه آب: این شرکت انواع دستگاه های تصفیه آب را برای استفاده در استخرها و اسپاها ارائه می دهد که آب را تمیز و تصفیه می کنند. http://khouznews.ir/fa/news/280423

4. تجهیزات استخر: Emaux همچنین چراغ های استخر، سیستم های گرمایش و تهویه مطبوع، تجهیزات اسکی، استخرهای شنا و غیره را می سازد.

Emaux نامی قابل اعتماد در صنعت استخر و آبگرم است که بر کیفیت و نوآوری در تولید تجهیزات استخر و تصفیه آب تمرکز دارد. محصولات این شرکت در مصارف مختلفی مانند استخرهای خانگی، هتل ها و مجتمع های تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد.

نیوزسل بازدید : 389 جمعه 07 مهر 1402 زمان : 12:50 نظرات (0)

زنده بودن و زنده دیده شدن از اصول مهم افزایش فالوور اینستاگرام است. اینستاگرام مانند هر شبکه اجتماعی دیگری در صورت جلب رضایت کاربران خود می تواند زنده بماند و اگر روزی کاربران آن را ترک کنند، دیگر پشیزی ارزش نخواهد داشت. زمانی که موفق شدید به درستی آن ها را شناسایی کنید، می توانید محتوای هدفمندی را برای جلب رضایت و اعتماد آن ها منتشر کرده و درست به هدف بزنید. چرا که سلیقه افراد متفاوت بوده و عاقلانه ترین کار این است که هر چه بیشتر برای جلب رضایت کاربران هدف خود تلاش کنیم. از آنجایی که این قابلیت به تازگی وارد این شبکه اجتماعی شده و هنوز رقابت بر سر آن کم است، با کمی خلاقیت می توانید محتوای خود را در لیست ریلزهای وایرال قرار دهید و بیشتر و بیشتر دیده شوید. یعنی انتظار نداشته باشید که بدون تولید محتوا و تنها از طریق تبلیغات بتوانید دنبال کنندگان صفحه خود را بیشتر کنید. در کنار به اشتراک گذاشتن کلیپهای ویدئویی و تصاویر استاتیک از طریق استوری اینستاگرام، کاربران همچنین میتوانند از ویژگیهای تعاملی مانند نظرسنجی برای جلب مشارکت بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان اینستاگرام خود استفاده کنند. 4. از تعرفه و قوانینی که صفحه مورد نظر برای پذیرش تبلیغ تعریف کرده است اطلاع پیدا کنید. بصورت کلی شما دو روش برای موفقیت در اینستاگرام دارید، شما میتوانید شبانه روز تلاش کنید، در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، پست تولید کنید و در نهایت بعد از طی کردن یک مدت طولانی ذره ذره در اینستاگرام پیشرفت کرده و به هدف خود برسید.

بازار های محلی دبی - بلیط هواپیما - رزرو هتل - آژانس مسافرتی دلتابان همچنین میتوانند از آن در قالب استوری یا همراه با سایر پستها استفاده کنند. شک ندارم شمایی که تا اینجا مقاله همراه من بودی تا حدودی متوجه اهمیت خرید فالوور اینستاگرام شدی. یکی دیگر از روشهای افزایش فالوور اینستاگرام است که تبلیغات خود را در پیجهایی که فالوور بسیار بالایی دارند، انجام دهید. در غیر این صورت سفارش شما انجام نخواهد شد و باید از طریق تیکت به پشتیبانی ما اطلاع داده و سفارش خود را پیگیری نمایید. اولین باید درآمدزایی از اینستاگرام، داشتن یک پیج اینستاگرامی با نرخ تعامل بالا است. بهتر است قبل از ثبت سفارش برای مدتی تعاملات، تعداد لایک و کامنت پست های این صفحه را زیر نظر داشته باشید. اگر تعداد فالوورهای شما کم باشد ، ممکن است پست های شما را مشاهده نکند یا حس خوبی نسبت به آنها پیدا نکند! نسبت فالوور شما با تعداد افرادی که دنبال میکنید، بسیار مهم است. اگر بیش از حد لایک کنید، پیام های مشابهی در دایرکت افراد ارسال کنید، در طول روز تعداد زیادی کامنت بگذارید، فالو آنفالو مکرر کنید، به دایرکت ها جواب ندهید و … به این منظور باید همیشه از استوریها در جهت پیشرفت پیج خودتان استفاده کنید. تغییر نام، بیو و ارائه توضیحات مرتبط با کسب و کار جز اولین کارهایی است که باید انجام دهید. در مورد دیگر مزایای حذف فالوور فیک به جز بالا رفتن احتمال اینکه پست های شما به صفحه اکسپلوور برود بالا خواهد بود. تمامی این موارد می تواند نمونه هایی از کال تو اکشن باشد که مخاطب را به ایجاد ارتباط تشویق کرده و به این وسیله باعث افزایش نرخ تعاملات پیج شود و قطعاً می دانید که بالا رفتن نرخ تعاملات،یکی از فاکتورهای مورد پسند این شبکه اجتماعی است که باعث خواهد شد که شما را به کاربران بیشتری معرفی کند. با بالا رفتن تعداد فالوورها میتوانید تبلیغات بیشتری دریافت کنید و در ازای آن هزینه تبلیغات نیز بالاتر میرود.

سعی کنید حداکثر تعداد هشتگ را به سه مورد محدود کنید. نکته کلیدی برای هشتگ ها، زیاد بودن آنهاست. چرا افزایش فالوور اینستاگرام مهم، حیاتی و کلیدی است؟ در کنار نحوه افزایش فالوور اینستاگرام به طور رایگان، روشهای دیگری نیز وجود دارد که با پرداخت پول میتوانید تعداد دنبالکنندههای خود را بالا ببرید. شما می توانید با استفاده از این قابلیت متوجه شوید که هر پست چند بازدید کننده داشته است و از میان این بازدید کنندگان چه تعداد از آن ها جزء فالوورهای پیج شما بوده و چه تعدادی از روش های دیگری پست شما را دیده اند. در بین محتواهای خود، از Reels (ویدئوهای 15 ثانیهای) نیز استفاده کنید. برای جذب فالوور در اینستاگرام به محض دریافت نظر از سوی کاربران، فورا به آن پاسخ دهید. در این تکنیک از دوستان و آشنایان خود درخواست می کنید که به هنگام معرفی محصول یا خدمات خود چندین کامنت حمایتی برای شما بگذارند ، این تکنیک نوعی UGC ( User Generated Content ) یا همان محتوا تولیدی توسط کاربر است ولی به صورتی که ما به طور ساختگی آن را خلق کرده ایم. مطمئن شوید که محتوای اینستاگرام شما در دسترس کاربران است. قابلیت Close Friends تنها روی اپلیکیشن رسمی اینستاگرام بر دو بستر موبایل iOS و اندروید در دسترس است و بنابراین نمیتوانید از آن روی مرورگر وب استفاده کنید. سعی کنید این روال و داستانی بودن را به طریقی در پستها و استوریهای خود نشان دهید و حتی میتوانید از یک روز قبل از انتشار پست جدید، این اطلاع رسانی را انجام دهید. همچنین می توانید ویدیوهای طولانی خود را که در قالب IGTV منتشر کنید و حتی در یوتیوب و آپارات نیز به اشتراک بگذارید و لینک اصلی صفحه خود را در ادامه معرفی کنید. از روش هایی که در مقاله زیر عنوان کدم برای افزایش فالووذ اینستاگرام تون استفاده کنید.

نکته مهم تر از آن این است که شما دقیقا منظورتان از ایده برای اسم پیج اینستاگرام چیست؟ هزینه ای که پیج ها بابت این تبلیغات دریافت می کنند، براساس تعداد بازدید آن محاسبه می شود. بسیاری از این صفحات از دنبال کنندگان فیک برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان خود استفاده کرده اند و تبلیغات توسط آن ها به نتیجه نخواهد رسید. اینستاگرام به عنصر تعامل، علاقه و رابطه ارادت خاصی دارد و ابتدا استوری آن دسته از کاربرانی را به شما نشان میدهد که به آنها علاقه و با آنها ارتباط خوب و عمیقی دارید. چون ابزارهای تعیینکنندۀ نرخ تعامل، آنها را تشخیص میدهند. از این راه میتوانید نرخ بازگشت سرمایه خود برای تبلیغات را نیز افزایش دهید. سپس با پرداخت هزینه تبلیغات از آنها بخواهید بنر پیج شما را برای دنبالکنندههای خود منتشر کنند. خرید فالوور اینستاگرام بهترین و سریعترین روش است که کاربران با استفاده از آن میتوانند از شکست خود جلوگیری کنند. ابتدا به بررسی دلایل خرید فالوور می پردازیم .در ذیل برخی از دلایلی که ممکن است ما را به فکر خرید فالوور بیندازد را بررسی میکنیم. البته ریزش فالوور در اینستاگرام طبیعی است و گاهی به دلیل اینکه از موضوعات و محتوای شما خوششان نمیآید ممکن است شما را آنفالو کنند ولی ما سعی میکنیم کاربران ایرانی با ریزش بسیار پایین را به سمت شما هدایت نماییم. استوری های اینستاگرام این امکان را برای برندها فراهم می کند که از طرق مختلف با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند تا آنها به برند وفادار باشند و خواسته خود را ابراز کنند. فالوور بگیر اینستا بهترین دوست پیجهایی است که میخواهند زود پیشرفت کنند و به محبوبیت بالایی برسند. یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای رتبهبندی فید اینستاگرام، تعداد فالووینگها (تعداد پیجهایی که یک کاربر دنبال میکند) است. هشتگ ها نقش موثری در نمایش محتوای شما در نتایج جستجوی کاربران ایفا می کند و بدون استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط با محتوای پست، شانسی برای جذب مخاطب جدید و افزایش تعداد دنبال کنندگان نخواهید داشت.

بسیار بهتر است از اینکه مقادیری از این تعداد فالوور های خارجی باشند. می توانید در زیر پست این صفحات نظرات ارزشمندی بنویسید و یا اینکه به سوالات کاربران پاسخ دهید و از این طریق با مخاطبان هدف خود به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید. و در اینجا شما می توانید از طریق پنل به طور مستقیم سفارشات خود را ثبت کنید. مثلا شعار رسانۀ تجارت نوین این است “شفاف باشید، متفاوت باشید” و شما همهجای سایت و در تمام محتواهایی که منتشر شده مستقیم و غیر مستقیم رد این شعار را میبینید، در حقیقت رسانه تجارت نوین یک هویت مشخص برای خودش تعیین کرده و این هویت به مهمترین ارزش شرکت تبدیل شده است. اما خود آرمین در کشور خودش باقی ماند و به خوانندگی به سبک خاص خودش ادامه داد تا به محبوبیت زیادی دست یافت. اگر در پست های خود از هشتگ های مناسب استفاده کنید؛ احتمال اینکه بتوانید از این راه پست خود را در معرض دید قرار دهید و در نتیجه مخاطبان بیشتری را به صفحه خود هدایت کنید؛ افزایش خواهد یافت. برای یک پیج شخصی گذاشتن عکس و دلنوشته ها و متون زیبا در کنارعکس های خودتان میتواند دیگران را جذب کند یا برای محصولات ارایشی با گذاشتن کلیپ هایی از آموزش میکاپ و اصلاح و رنگ مو و سلامتی میتواند مخاطب را جذب کند. حتما دیده اید که در کپشن بعضی از پست ها سوالی پرسیده شده که ناخودآگاه شما را تشویق به کامنت گذاشتن می کند. NeymarJr دنیای فوتبال پر از اسطورههایی است که نام و یادشان در ذهنها برای همیشه حک شده و جاودانهاند. آنها با افزایش فالوور در پیج متوجه می شوند که کیفیت خدمات و محصولات شما به حدی بالا بوده است که بسیاری از افراد را جذب کرده و توانسته اید اطمینان و اعتماد بسیاری از افراد را جلب کنید.

یکی از دغدغه های اساسی صاحبان کار و سرمایه جذب فالوور ایرانی اینستاگرام است. در این قسمت لازم دانستیم تا کمی به مزیت های خرید فالوور ایرانی بپردازیم تا شما بتوانید با خیالی آسوده این کار را انجام دهید. برای پیشی گرفتن از رقبا لازم است تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید. شما میتوانید از طریق سایر شبکههای اجتماعی مثل پینترست، لینکدین، تلگرام، توییتر، فیسبوک و یا شبکههای اجتماعی فارسی، با اینفلوئنسرهای آنجا ارتباط برقرار کنید. اشتراک با دیگر شبکههای اجتماعی- احتمالا در شبکههای اجتماعی دیگری نیز حضور دارید. این روش کمک می کند که اگر در سایر فضاهای مجازی مخاطبانی دارید، از همراهی آن ها در صفحه خود نیز بهره مند شوید. سلام دوستان، تمام ربات های فالو زن، از کار افتادن و الان تنها ربات هایی کار میکنن که بتونن با ماوس و کیبورد شبیه به انسان فعالیت ها شون رو انجام بدن. همچنین داشتن هشتگ اختصاصی می تواند یک گام رو به جلو برای برندسازی و شناخته شدن بیشتر شما تلقی شود. داشتن فالوور واقعی علاوه بر کسب اعتماد و اعتبار می تواند افراد بیشتری را به سمت پیج شما هدایت کند زیرا وقتی که شما فالوور های واقعی داشته باشید تعامل آنها با پیج شما بیشتر خواهد شد و دیگران را نیز به سمت پیج شما هدایت خواهند کرد.

زیرا اولین چیزی که افراد وقتی صفحهی شما را باز میکنند، به آن نگاه میکنند، تعداد فالوور شماست و اگر مقدار آن زیاد باشد، معمولا راحتتر به صفحه شما اعتماد خواهند کرد. بنظر شما در اینستاگرام اولین چیزی که توجه مخاطب شما را جلب میکند چیست؟ شرکت آی وحید در این زمینه می تواند پیشنهادات خوبی برای شما داشته باشد. با استفاده از این قابلیت که آیکون دسترسی به آن درست در وسط صفحه اصلی پیج قرار گرفته شده، می توانید ۳۰ ثانیه فیلم گرفته و به راحتی و با چند کلیک، یک موسیقی پس زمینه بر روی آن قرار دهید و سپس به سرعت آن را منتشر سازید. در عصر حاضر بسیاری از مکانهای مختلف اقدام به عرضهی فالوورها مینمایند. استفاده از تگ لوکیشن در پست ها این شانس را به شما می دهد که محتوا به افراد حاضر در آن منطقه و لوکیشن نمایش داده شده و مورد استقبال آن ها قرار بگیرد. 5. در نظر داشته باشید که در حال حاضر موثرترین راه تبلیغ در این شبکه اجتماعی از طریق اینفلوئنسرها است. برای افزایش آگاهی از برند به مخاطبان و فالوورهای بیشتری نیاز دارید. 10. افراد معروف که نیاز به افزایش فالوور خود دارند. یکی دیگر از راه های افزایش فالوور اینستاگرام طراحی زیبای صفحه و پست ها است. از زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، خیلی از برندها در اینستاگرام به سمت برگزاری لایو اینستاگرامی با دیگر برندها رفتهاند. این عوامل باعث می شود که احتمال دیده شدن لایو شما توسط کاربر بیشتر شود. این کار باعث میشود مخاطبان هدف خود را بیشتر بشناسید و به سلایق و علایق آنها پی ببرید. محتوای جذاب سبب میشود مخاطبان به لایک، کامنت و به اشتراک گذاشتن پستهای شما بپردازند. ازشان سوال بپرسید. این سوال پرسیدن ، مخاطبان را تشویق به بیان نظرات و گذاشتن کامنت میکند. داشتن تقویم محتوایی ثابت به شما کمک میکند بدانید در چه زمانی چه محتوایی را منتشر کنید.

2. برای سفارش تبلیغ به صفحاتی مراجعه کنید که موضوعات مرتبط با پیج شما و مخاطبانی داشته باشد که در گروه مخاطبان هدف شما قرار می گیرند. تجربه نشان داده که افراد از این دست موضوعات چالشی استقبال زیادی می کنند و نه تنها خود آنها اقدامی را انجام داده بلکه به احتمال زیاد آن را برای دوستان خود نیز ارسال خواهند کرد و بدین ترتیب افراد بیشتری به صفحه شما سر می زنند و احتمالاً آن را دنبال می کنند و بدین ترتیب شما می توانید افزایش فالوور اینستاگرام را شاهد باشید. یکی از راه های عجیب اما بسیار موثر در افزایش فالوور اینستاگرام نوشتن کامنت در پست سایر صفحاتی است که موضوعات مشابه با پیج شما دارند. اگر با کمی خلاقیت بتوانید کاربران و مخاطبان خود را به انجام هر کدام از این فعالیت ها ترغیب کنید، نرخ تعاملات خود را زیاد کنید، شانس بیشتری برای حضور در اکسپلور و جذب افراد جدید و افزایش فالوور اینستاگرام خواهید داشت. برای افزایش نرخ تعامل باید ابتدا به فکر تولید محتوای باکیفیت و مطابق با نظرات و خواست فالوورهای خود باشید و در کنار آن از هشتگهای مناسب با پست را درج کنید. فالوورهایی که از طریق ربات های این چنینی وارد پیج شما می شوند معمولا فیک و بدون فعالیت مفید هستند. اما اگر قصد ایجاد یک صفحه اینستاگرام را دارید و فقط می خواهید با افزایش فالوورهای خود و سپس کسب درآمد با پذیرش سفارشات تبلیغاتی اعتماد بالایی کسب کنید ، روش هایی که ذکر می کنم به هیچ وجه برای شما مفید نخواهد بود.

این هشتگ زمانی که قصد تبلیغ بیشتر پیج را در فضای مجازی و سایر شبکه های اجتماعی داشتید، می توانند به شما کمک کنند. این افراد به دلیل تعاملات و ارتباطات زیادی که با مخاطبان خود دارند، به راحتی می توانند آن ها را تحت تأثیر قرار دهند و کافی است که از محصولات و یا خدمات شما تعریف کنند. چطور پستها و استوریهای یک کاربر در اینستاگرام را از حالت بیصدا درآوریم؟ با انتشار منظم پست می توانید از الگوریتم ها امتیاز دریافت کرده و در اکسپلور بیشتر دیده شوید و افزایش فالوور اینستاگرام را تجربه کنید. دراین لیست به دلیل محدودیت حداقل 500،000 فالوئر برای اینفلوئنسرها تنها اینفلوئنسرهای ایرانی فعال از انواع ماکرو اینفلوئنسر و مگا اینفلوئنسر را میبینیم. انواع راه های تعامل با دیگر کاربران در برنامه اینستاگرام چیست؟ را منتشر کنید. پس توصیه می کنیم که تولید انواع این محتواها را در دستور کار خود قرار دهید و هیچ کدام را فراموش نکنید. در صورتی که شما برای پروفایلتان یک عکس تنظیم کرده باشید، بجای علامت آدمک سفید، عکس شما در آن دایرهی کوچک نمایش داده میشود. بیشترین کامنتها در همان ساعات اولیه بعد از انتشار درج میشود. به این معنی که امکان رشد صفحه شما تنها از طریق تولید محتوا وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد نیازمند صرف زمان و خلاقیت بالایی است.

درمواردی که یک پیج فیک بیو دارد، معمولا یکسری حروف بیمعنی در کنار هم استفاده شدهاند که معنای خاصی ندارند. می توانید با راه اندازی چالش های جالب و جدید و تشویق مخاطبان به ادامه دادن و شرکت کردن در آن نظر کاربران زیادی را به خود جلب نمایید همچنین می توانید هر از گاهی در صفحه خود مسابقه ای را برگزار کنید و برای شرکت کنندگان در مسابقه قوانینی چون معرفی پیج به پنج نفر دیگر را تعیین کنید. 6. روش دومی که می توانید برای تبلیغات خود از آن استفاده کنید، تبلیغات بازدیدی است. در این بین داشتن حساب کاربری اینستاگرام و افزایش دنبال کنندگان در آن تاثیر بسزایی بر میزان فروش محصولات و محبوبیت پیج شما دارد. اگر پیج فروشگاهی هستید، با داشتن فالوورهای بیشتر، فروش شما نیز افزایش مییابد. پیشنهاد می کینم سری به مقاله «تبدیل فالوور به مشتری» بزنید، تا افزایش فروش را تجربه کنید؛ کلیک کنید. می شود. وقتی که تعداد فالوورهای واقعی پیج شما زیاد باشد مسلما کامنت، دایرکت، ری اکشن استوری و خیلی چیزهای دیگری در پیج شما افزایش میابد. وقتی کاربران وارد این سایت میشوند، به محض باز شدن صفحه سایت، پاپ اپ اینستاگرام شما را مشاهده میکنند و با اختیار خود روی آن کلیک کرده و وارد پیج شما میشوند. چرا که برای استفاده از چنین نرم افزار هایی شما لازم است در این نرم افزار لاگین کنید بنابراین نام کاربری اینستاگرام و پسورد خود را باید در اختیار این نرم افزار قرار دهید که ریسک بسیار بالایی دارد و ممکن است مشکلات امنیتی بسیاری را به شما متحمل کند و هر لحظه باید آماده هک شدن پیج اینستاگرام خود باشید! مجموعه دیجی فالوور همواره می کوشد ضمن ارائه خدمات باکیفیت (وجود فالوورهای فعال)، امکانات خود را با نازلترین قیمت در اختیار کاربران و مشتریان گرامی قرار دهد.

تا بهترین و موثر ترین روش تبلیغات در اینستاگرام را بشناسید. پاسخگویی سریع و موثر به نظرات و پیامهای دنبالکنندگان. پس به جای استفاده از هشتگ های زیاد و نامرتبط به صورت هدفمند آن ها را تعریف کنید. فالوور فیک هیچ تعامل (لایک، کامنت و سیو) با پیج شما ندارد و نمی تواند هدف نهایی شما را از فروش برآورده کند. را دریافت نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با خرید فالوور اینستاگرام میتوانید از مشاوران خبره مشاوره لازم را دریافت کنید. در صورتی که یک شعار تبلیغاتی مناسب از قبل برای کسب و کار خود انتخاب کرده اید، قسمت بیو پیج جای مناسبی برای درج آن خواهد بود. در استوری باید داستان سازی کنید و راحت تر با مردم صحبت کنید با استفاده از استوری باید گزارشی از پستهای خود تهیه کنید. مدیریت پیج اینستاگرام با استفاده از این آمار می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد، اما کار چندان راحتی نیست و نیاز به آموزش و تخصص دارد. حتی با استفاده از این آمار می توانید متوجه شوید که کدام یک از پست های شما جذب مخاطب را به همراه داشته است و کدام یک از آنها برای اینکه کاربران صفحه شما را فالو کنند کارساز نبوده است. درست است که این کار نیازمند صبر، حوصله و صرف وقت زیاد است، اما می تواند برای شما نتایج شگفت انگیزی و سودآوری بالایی به همراه داشته باشد.

فراموش نکنید باید با بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ آشنا شوید تا نتایج موثرتری از تلاش خود را بدست آورید، برای یافتن این پیجها کلیک کنید. تبلیغات در این شبکه اجتماعی در کنار تولید محتوا می تواند برای شما نتایج شگفت انگیزی را به همراه داشته باشد البته نه هر تبلیغی. و به نوعی کلیه تولید محتوا های مفید خود را به حالت استوری قرار داده و در قسمت پست های خود در صفحه اش نیز عکس ها و فیلم های زیبا، حرفه ای و ویدئویی از یوگا را به نمایش گذاشته است، اما استوری های او امور شخصی و قابل نمایشش است که نظیر نمایش دادن سگ خود که به همراه آن زندگی می کند و یا رنگ کردن محل کار خود برای ورزش یوگا است. بسیاری از افراد بر این باور هستند که محصولات و خدمات شما با توجه به میزان بازدید و فالوورها، ارزش امتحان کردن خواهند داشت. برای داشتن درآمد در اینستاگرام دیده شدن و مطرح شدن پیج بسیار مهم است و همین مسئله موجب شده که کاربران این شبکه اجتماعی مرتبا به فکر جذب فالوور بیشتر، دریافت لایک و کامنت و بالا بردن میزان بازدید پیج خود باشند. با وارد شدن پست هایتان به اکسپلور رشد چشمگیری را از نظر بالا بردن فالوورها تجربه خواهید کرد. به همان اندازه که انتشار بیش از حد محتوا می تواند مخاطبان شما را خسته کند؛ غیبت طولانی و منتشر نکردن پست مطابق با نظم خاصی نیز می تواند مخاطبان شما را دلسرد کند.

نیوزسل بازدید : 58 سه شنبه 04 مهر 1402 زمان : 21:35 نظرات (0)

وردپرس به طور گسترده ای به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا برای انتشار و مدیریت محتوا استفاده می شود. در واقع شما قادر خواهید بود وبلاگ ها یا سایت های زیادی را در قالب این سیستم قدرتمند پیاده سازی کنید و با استفاده از دریایی از افزونه های وردپرس، کارایی و کارایی آن را بهبود ببخشید.

به جرات می توان گفت که بسیاری از افراد به دلیل وجود تعداد زیادی افزونه وردپرس، وردپرس را به عنوان سیستم ارائه دهنده خدمات محتوای خود انتخاب می کنند. با استفاده از این افزونه ها می توانید خدمات، عملکرد و امنیت وب سایت خود را نیز افزایش دهید.

می توانید محبوبیت انواع افزونه وردپرس را درک کنید انواع مختلف افزونه های وردپرس بیش از یک میلیون بار توسط کاربران مختلف دانلود شده اند و این میزان مدام در حال افزایش است. این تعداد دانلود بالا نشان می دهد که مزایای افزونه های وردپرس به اندازه ای است که افراد زیادی را به دانلود آن ترغیب می کند.

چرا افزونه های وردپرس مفید هستند

مزایای افزونه های وردپرس بسیار زیاد است و استفاده از آنها باعث بهبود عملکرد بسیاری از سایت ها و وبلاگ ها می شود. مهم نیست که می خواهید با سایت یا وبلاگ خود چه کاری انجام دهید، می توانید از انواع افزونه های وردپرس استفاده کنید. به طور کلی بسیاری از صاحبان فروشگاه های آنلاین، شرکت های مختلف، نشریات مختلف و استارت آپ ها از وردپرس استفاده می کنند.

کار با قسمت های مختلف وردپرس و همچنین انواع افزونه های وردپرس ساده و آسان است که استفاده آسان از سیستم را در هر سطح دانش و مهارت برای کاربران آسان کرده است.

بسیاری از این افزونه ها کاملا رایگان هستند و تقریباً برای انواع کار در این زمینه می توان یک افزونه مناسب و کاربردی پیدا کرد. برای استفاده از میزبانی وردپرس نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید، این برای بسیاری از کارآفرینان و صاحبان مشاغل جدید مفید خواهد بود.

مزایای افزونه های وردپرس

این سیستم مدیریت دارای قابلیت ها و ویژگی های کلیدی است که می تواند هر نوع نیاز کاربر را برآورده کند. در واقع شما قادر خواهید بود تقریباً هر نوع کاری را در این محیط با وردپرس انجام دهید. وب سایت پشتیبان گیری یکی از بهترین انواع افزونه ها را ارائه می دهد و شما می توانید با مراجعه به این وب سایت افزونه های بک آپ وردپرس را به سیستم خود اضافه کنید که در زیر به برخی از مزایای افزونه های وردپرس اشاره می کنیم.

انواع بسیاری از افزونه های وردپرس

با توجه به اینکه توسعه دهندگان فعال زیادی در زمینه ایجاد افزونه های مختلف وردپرس وجود دارند، تنوع زیاد در این زمینه موجه است. در نتیجه این پشتیبانی گسترده، تعداد افزونه های وردپرس به نزدیک به 54000 افزایش یافته است. این تعداد زیاد منحصر به فرد است و توانسته طیف وسیعی از نیازهای مصرف کننده را پوشش دهد. در واقع، کاربران وردپرس پلاگین های متنوع وردپرس را برای انجام بیشتر کارهای خود خواهند داشت.

در نتیجه بهره‌گیری از خدمات بهینه‌سازی وب‌سایت Zhaket، امکان ارائه چت آنلاین، عضویت ساده در وبلاگ یا وب‌سایت، بهره‌گیری از سیستم‌های پشتیبان، سیستم ایمیل مارکتینگ خودکار و ارائه فرم‌های لازم به کاربران تنها بخش کوچکی است. از تعداد زیاد افزونه های این سیستم. در عین حال، افرادی که از سایر سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنند، بسیاری از این ویژگی ها را از دست می دهند.

خدمات رایگان یا کم هزینه

بسیاری از صاحبان مشاغل می دانند که استخدام یک توسعه دهنده خوب ارزان نیست. این زمانی است که وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا تعداد زیادی از این افزونه ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. بنابراین شما قادر خواهید بود بسیاری از نیازهای اساسی راه اندازی کسب و کار خود را بدون پرداخت هزینه اضافی برآورده کنید.

گاهی اوقات به خدمات بیشتری نیاز خواهید داشت. در این صورت می توانید نسخه های پیشرفته را با پول بسیار کمی خریداری کنید. حتی خرید نسخه های پولی افزونه های وردپرس بسیار ارزان تر از استفاده از توسعه دهندگان خواهد بود. البته بسیاری از نیازهای صاحبان مشاغل جدید با نسخه های رایگان برطرف می شود.

نصب آسان و راحت

همانطور که از نامش پیداست، پلاگین ها باید روی سیستم شما نصب شوند. اما نگران نباشید. نصب و استفاده از افزونه های مختلف وردپرس آسان خواهد بود. اولین قدم این است که دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

پس از انتخاب افزونه مورد نظر خود، به راحتی می توانید آن را به عملکردهای مختلف وردپرس خود اضافه کنید. شما می توانید این افزونه ها را در پنل مدیریت وردپرس مدیریت کنید. فعال یا غیرفعال کردن این افزونه ها به راحتی از طریق این پنل انجام خواهد شد.

دسترسی آسان به مکان های مورد نیاز

یکی دیگر از مزایای افزونه های وردپرس دسترسی آسان به آنهاست. بر این اساس با توجه به نیاز خود می توانید قسمت خاصی را در وردپرس جستجو کنید. با مراجعه به این قسمت می توانید به راحتی افزونه مورد نیاز خود را پیدا کرده و به سیستم خود اضافه کنید. با افزونه های مختلف وردپرس به راحتی می توانید سایت خود را مدیریت کنید. افزودن این ویژگی ها به سیستم سریع و اغلب رایگان است.

دسترسی رایگان و عالی به افزونه های وردپرس داشته باشید

از آنجایی که قصد دارید از یک توسعه دهنده استفاده کنید، برای شما یک چالش است که ببینید کیفیت کار این متخصص چقدر خوب است. این ارزیابی دشوارتر از مقایسه انواع افزونه های وردپرس خواهد بود. بنابراین استفاده از این افزونه های کاربردی پیشنهاد می شود و جالب است بدانید که دسترسی به این افزونه ها کاملا رایگان خواهد بود.

نیوزسل بازدید : 152 دوشنبه 03 مهر 1402 زمان : 11:21 نظرات (0)


از زمان های قدیم خواب یکی از مهم ترین نیازهای انسان به شمار می رفته است. اما با پیشرفت تکنولوژی، شرکت هایی که محصولات مختلفی را برای بهبود کیفیت و راحتی خواب ارائه می دهند، توجه افراد را بیش از پیش افزایش داده اند. تخت خواب هوشمند محصولی است که اخیرا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. تخت خواب هوشمند با استفاده از فناوری های مختلف برای بهبود کیفیت خواب و راحتی طراحی شده است.

در این مقاله به بررسی ویژگی ها و قابلیت های تخت های هوشمند، نحوه عملکرد آن ها و معرفی بهترین انواع تخت خواب های هوشمند می پردازیم.

تخت خواب هوشمند چیست؟

تخت هوشمند جایی است که راحتی و فناوری به هم می رسند. به عبارت دیگر تخت های هوشمند نوعی تخت هستند که با فناوری هوشمند، الکترونیک و سنسور ساخته می شوند. این تخت می تواند مشکلات خواب شما را حل کند و کیفیت خواب شما را بهبود بخشد.

به عنوان مثال، برخی از تخت های هوشمند مجهز به سیستم های سرمایشی یا گرمایشی هستند که دمای تخت را بر اساس دمای بدن شما تنظیم می کنند تا بهترین شرایط خواب را برای شما فراهم کنند. علاوه بر این، برخی از این تخت ها می توانند تنفس و ضربان قلب شما را از طریق حسگرها اندازه گیری کنند و اطلاعاتی در مورد سلامتی شما جمع آوری کنند.

علاوه بر این، برخی از تخت‌های هوشمند دارای سیستم‌هایی هستند که به بهبود کیفیت خواب از طریق صدا، نور، ویدئو و دیگر راه‌های تاثیرگذاری بر مغز کمک می‌کنند. برخی دیگر از تخت‌ها دارای سیستم‌های ماساژ حسگر فشار هستند که برای کمک به کاهش فشار و بهبود سلامت شما، فشار وارد می‌کنند.

انواع تخت خواب هوشمند

تخت خواب های هوشمند اشکال و انواع مختلفی دارند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

1- تخت هوشمند با تکنولوژی گرمایش و سرمایش.

این نوع تخت های هوشمند مجهز به سیستم های گرمایشی و سرمایشی هستند که دمای تخت را تنظیم می کنند و به شما کمک می کنند در هوای گرم یا سرد خواب راحت داشته باشید.

2- تخت هوشمند با سیستم ماساژ

این نوع تشک هوشمند دارای سیستم ماساژی است که برای کاهش استرس و رفع خستگی قسمت های خاصی از بدن را تحت فشار قرار می دهد.

3- تخت های هوشمند با سیستم نور

این نوع تخت با استفاده از رنگ های ملایم و نور برای ایجاد بهترین محیط خواب به شما کمک می کند تا به حالت آرامش و تعادل برسید.

4- تخت های هوشمند با سیستم صوتی

این نوع تخت خواب هوشمند با استفاده از صداهای آرام و آرام استرس را کاهش می دهد. باعث می شود شما راحت و بدون مزاحمت بخوابید.

5. تخت هوشمند قابل تنظیم

این نوع تخت به شما این امکان را می دهد که ارتفاع و بالشتک تخت خود را متناسب با آن تنظیم کنید. این ویژگی به شما کمک می کند در صورت داشتن کمردرد بهتر بخوابید.

6- تخت هوشمند با تکنولوژی اتوماتیک

این نوع تخت مجهز به سیستم های اتوماتیک است که می تواند تنظیمات مناسبی را بر اساس وزن و فرم بدن شما انجام دهد.

ویژگی ها و ابزار تخت خواب هوشمند چیست؟

یک تخت خواب هوشمند با ویژگی های پیشرفته می تواند خواب شما را بهبود بخشد و راحتی بیشتری را برای شما فراهم کند. برخی از ویژگی ها و خدمات این تخت ها عبارتند از:

تخت ماساژ هوشمند

ماساژور هوشمند یک عملکرد اضافی است که به تخت هوشمند اضافه شده است که به شما امکان می دهد در شب یا هر زمان از ماساژ لذت ببرید. این ماساژور می تواند هر قسمت از بدن را با فشار مناسب ماساژ دهد.

یک تخت خواب هوشمند

کشوهای هوشمند یکی از ویژگی های تخت خواب های هوشمند است که به شما این امکان را می دهد تا وسایل شخصی و مهم خود را در تخت خواب ذخیره و نگهداری کنید. این گاوصندوق ها طراحی جمع و جور، دسترسی آسان و امنیت بالایی دارند.

یخچال تخت خواب هوشمند

کولر تخت خواب هوشمند یکی از ابزارهایی است که برخی از تولیدکنندگان برای طراحی محصولات خود از آن استفاده می کنند. این نوع یخچال ها (با سیستم سرمایش و گرمایش) در بستر قرار می گیرند و می توانند غذا و نوشیدنی ها را سرد یا گرم نگه دارند. این نوع یخچال ها معمولا با هر دو سیستم سرمایشی و گرمایشی کار می کنند و می توانند دما و رطوبت داخل را کنترل کنند.

منبع تغذیه و شارژر بی سیم

یکی از مهم ترین ویژگی های تخت هوشمند، پریزهای برق و شارژرهای بی سیم است که به شما امکان شارژ و استفاده از وسایل الکترونیکی خود را در رختخواب می دهد. این دوشاخه ها بسیار ایمن، به راحتی قابل دسترسی و طراحی فشرده هستند.

میز قابل حمل هوشمند

میز پاتختی لپ تاپ هوشمند یکی دیگر از ویژگی های مهم این تخت است که به شما این امکان را می دهد تا در زمان استراحت روی تخت به راحتی از وسایل الکترونیکی خود استفاده کنید. ارتفاع این میزها قابل تغییر است، به دلیل طراحی متفاوت می توان از آنها برای مطالعه کتاب، تماشای فیلم و استفاده از وسایل دیگر استفاده کرد.

تخت هوشمند با تلویزیون

تخت خواب هوشمند با تلویزیون نوعی تخت خواب هوشمند است که به شما امکان می دهد در هنگام استراحت تلویزیون تماشا کنید. این تلویزیون را معمولا می توان به عنوان مانیتور به کامپیوتر متصل کرد.

مزایای استفاده از تخت خواب هوشمند

بهبود کیفیت خواب: تخت هوشمند با ارائه اطلاعات خواب و بهبود شرایط خواب به کاربران کمک می کند بهتر بخوابند. این تخت ها می توانند با نظارت بر اطلاعاتی مانند کیفیت هوا، دما، صدا و نور به کاربران کمک کنند تا شرایط خواب خوبی را فراهم کنند.

درد عضلانی را کاهش می دهد: برخی از تخت های هوشمند با ارائه اطلاعاتی در مورد سطح فشار به کاربران کمک می کنند موقعیت خود را تنظیم کنند. روی بدن برای تسکین درد عضلانی

پایش سلامت: با کمک فناوری جدید به کار رفته در آن، تخت هوشمند می تواند اطلاعاتی مانند ضربان قلب، تنفس، وضعیت خواب و تعریق را ارائه دهد که می تواند خطر ابتلا به بیماری هایی مانند اختلالات خواب را کاهش دهد.

پیشگیری از خطر سقوط: برخی از تخت های هوشمند دارای حسگرهایی هستند که به کاهش خطر افتادن در شب کمک می کند.

مدیریت تخت هوشمند: برخی از تخت های هوشمند به کاربران کمک می کنند تا با اتصال به سایر دستگاه های خانه هوشمند، سیستم های خانه خود را از یک نقطه کنترل کنند. به عنوان مثال، یک تخت هوشمند می تواند از دستورات صوتی برای کنترل دستگاه های دیگر مانند تلویزیون و چراغ ها استفاده کند.

تجربه زندگی آسان تر: تجربه خواب کاربر با ویژگی های تخت خواب هوشمند پیشرفته افزایش یافته است. به عنوان مثال، یک تخت هوشمند می تواند یک سیستم صوتی ارائه دهد و هنگام خواب، موسیقی یا کتاب های صوتی پخش کند.

مشاهده متن کامل: https://farazandefurniture.com/product-category/beds/تخت-خواب-هوشمند/

نیوزسل بازدید : 1105 شنبه 01 مهر 1402 زمان : 11:46 نظرات (0)


صرافی ارز دیجیتال یک مدل تجاری و مکانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که بخش مهمی از این بازار بزرگ است. صرافی ها به مشتریان اجازه می دهند ارزهای دیجیتال خود مانند بیت کوین و اتریوم را به سایر ارزهای دیجیتال یا پول فیات تبدیل کنند.

قیمت ارز دیجیتال در صرافی بر اساس خرید و فروش به دست می آید و اگر تقاضا برای خرید بیت ارز بیشتر باشد، قیمت افزایش می یابد و اگر تقاضا کم باشد، نرخ کاهش می یابد. صرافی های ارز دیجیتال از نظر عملکرد و امکانات متفاوت هستند و مانند صرافی های سنتی ممکن است دفتری در مکانی خاص داشته باشند یا خدمات خود را به صورت مجازی و آنلاین به مشتریان ارائه دهند.

این صرافی‌ها اغلب به‌عنوان واسطه‌ای برای کاربران برای ثبت سفارش‌های خرید و فروش در صرافی عمل می‌کنند تا تراکنش‌ها را انجام دهند و صرافی‌ها درصدی از هر تراکنش را به عنوان پرداخت به خود و آن کیف پول ارزهای مختلفی که پشتیبانی می‌کنند، دریافت می‌کنند. کاربران می توانند ارزهای مختلف را در صرافی واریز و ذخیره کنند تا در تراکنش های خود استفاده کنند. نوع دیگری از صرافی وجود دارد که مستقیماً با صاحبان وب سایت سروکار دارد. این صرافی ها معمولا محلی هستند و ویژگی های خود را در اختیار کاربران یک کشور خاص قرار می دهند.

نیوزسل بازدید : 763 دوشنبه 27 شهریور 1402 زمان : 12:23 نظرات (0)


ایسر به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپ تاپ در جهان، به دلیل کیفیت بالا و عملکرد عالی محصولات خود، شهرت زیادی در بین مصرف کنندگان و مصرف کنندگان دارد. در این مقاله به معرفی سری های مختلف لپ تاپ ایسر می پردازیم. شرکت ایسر سری ها و لپ تاپ های مختلفی را برای نیازهای مختلف کاربران عرضه می کند. در این مقاله به معرفی انواع سری لپ تاپ ایسر می پردازیم از جمله: نمایندگی رسمی ایسوس
سری خلاء

سریال Predator

سری سوئیفت

سری نیترو

سری کروم بوک

سریال Travelmate

سری چرخشی

هر کدام از این سری ها به دلیل ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند برای نیازهای خاصی طراحی شده اند، به عنوان مثال سری Aspire برای مصارف خانگی و اداری، سری Predator برای بازی و کارهای حرفه ای، سری Swift برای کاربرانی که به دنبال یک لپ تاپ قابل حمل و سبک هستند. و سری Nitro برای کاربران حرفه ای که به دنبال عملکرد کارآمد در بازی هستند.

تاریخچه ACER

ایسر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتر در جهان است. این شرکت در سال 1976 تاسیس شد. توسط Stanley Tshi در تایوان تاسیس شد. اولین فعالیت این شرکت طراحی و تولید رم کامپیوتر می باشد.

در سال 1997 ایسر وارد بازار لپ تاپ شد و سری Aspire را روانه بازار کرد. این سری به سرعت محبوب شد و به یکی از پرفروش ترین سری های لپ تاپ در جهان تبدیل شد.

از آن زمان، ایسر با ارائه انواع محصولات کامپیوتری از جمله لپ تاپ، تبلت، دسکتاپ، مانیتور و سایر لوازم جانبی به عنوان یکی از محبوب ترین و مورد اعتمادترین برندهای دنیای فناوری شناخته شد.

این شرکت در حال حاضر به عنوان یکی از پیشروان در تحقیق و توسعه، بهبود کیفیت و پیشرفت فناوری در صنعت IT و ارائه محصولات با کیفیت بالا با قیمت های رقابتی شناخته شده است.

آشنایی با سری لپ تاپ ایسر

همانطور که قبلا ذکر شد شرکت ACER لپ تاپ های خود را در سری های مختلف به کاربران و خریداران عرضه می کند. هر کدام از این سری ها برای کاربرد و هدف خاصی طراحی و ساخته شده اند که در ادامه به معرفی و بررسی آن ها می پردازیم. لپ تاپ Acer

سریال Aspire

سری لپ تاپ های Aspire یکی از محبوب ترین و محبوب ترین سری لپ تاپ های ایسر می باشد. این سری در ابتدای ورود ایسر به بازار لپ تاپ در سال 1997 معرفی شد و تا به امروز جایگاه خود را در بازار حفظ کرده است.

این سری از لپ‌تاپ‌های ایسر محصولات متنوعی دارد که از آن جمله می‌توان به لپ‌تاپ‌هایی با اندازه‌های مختلف صفحه نمایش از 13 اینچ تا 17.3 اینچ، پردازنده‌های اینتل و AMD، حافظه رم داخلی و متفاوت، کارت‌های گرافیک گسسته، دیسک‌های نوری، باتری‌های بلند با ظرفیت‌های مختلف اشاره کرد. زندگی و سایر خواص مفید.

همچنین لپ تاپ های سری Aspire از طراحی جذاب و بدنه ای مستحکم و بادوام برخوردار هستند. این سری لپ تاپ با قیمت های متناسب با کیفیت و قابلیت های خود یکی از پرفروش ترین سری های لپ تاپ در بازار جهانی می باشد و برای انواع کاربران اعم از خانگی، دانشجویی، حرفه ای و ... مناسب می باشد.

فقط شکارچی

سری Predator از ایسر به عنوان سری بازی در سری لپ تاپ های ایسر شناخته می شود و به دلیل قدرت سخت افزاری بالا، طراحی خاص برای بازی و امکانات پیشرفته یکی از لپ تاپ های محبوب در بین گیمرها می باشد. این سری شامل محصولاتی مانند Predator Helios، Predator Triton و Predator Orion است که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند.

سری Predator با سیستم خنک کننده پیشرفته، صفحه کلید قابل تنظیم با نور پس زمینه و فناوری صدای بیسبال قدرتمند به طور خاص برای بازی طراحی شده است. علاوه بر این، این سری دارای ویژگی هایی مانند شارژ سریع باتری و دو پورت Thunderbolt 3 می باشد.

با توجه به اینکه نوت بوک های سری Predator برای بازی و کارهای گرافیکی سخت در نظر گرفته شده اند، همیشه قیمت بالاتری دارند. در عوض، به کاربرانی که علاقه مند به کارهای بازی هستند که به قدرت پردازش بیشتری نیاز دارند و توانایی تضمین کیفیت بالا هنگام اجرای بازی های پیشرفته و کارهای گرافیکی را ارائه می دهد.

سری سوئیفت

سری نوت بوک های ایسر سویفت، محصولاتی باریک و سبک هستند که برای کاربرانی طراحی شده اند که به دنبال دستگاهی قابل حمل با کیفیت بالا و عمر باتری طولانی هستند. این سری شامل مدل های مختلف با اندازه های مختلف صفحه نمایش از جمله 13، 14 و 15 اینچ می باشد.

لپ تاپ های سری سوئیفت با ظاهری زیبا، سبک و باریک، قاب فلزی و پردازنده قدرتمند Intel Core و AMD Ryzen. همچنین این سری دارای اتصال شبکه بی سیم Wi-Fi 6، بلوتوث 5.0، دو پورت Thunderbolt 4 و پشتیبانی از شارژ سریع می باشد. صفحه نمایش این لپ تاپ ها با فناوری IPS و وضوح Full HD یا 4K ارائه شده است که تجربه کاربری بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

علاوه بر این، سری سوئیفت دارای عمر باتری طولانی و همچنین قابلیت شارژ سریع است، بنابراین کاربران می توانند برای مدت زمان بیشتری از لپ تاپ خود بدون نیاز به شارژ مداوم استفاده کنند. به همین دلیل این سری برای کاربرانی که به دنبال یک لپ تاپ سبک و قابل حمل با عمر باتری بالا هستند مناسب است.

سری نیترو

سری Nitro لپ تاپ بازی ایسر است که برای کاربران حرفه ای بازی طراحی شده است. این سری از لپ تاپ ها شامل مدل های Nitro 5 و Nitro 7 می باشد این لپ تاپ ها دارای پردازنده های قدرتمند Core i7 و i5 اینتل در کنار کارت های گرافیک NVIDIA GeForce GTX و RTX هستند که کیفیت مناسبی را برای انجام بازی های گرافیکی بالا ارائه می کنند.

لپ تاپ Nitro 5 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD با فرکانس 144 هرتز و 16 گیگابایت رم و هارد SSD با ظرفیت 512 گیگابایت است. این لپ تاپ دارای طراحی زیبا و بدنه ای محکم است.

لپ تاپ Nitro 7 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD با فرکانس 144 هرتز، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت هارد SSD است. این لپ تاپ دارای طراحی شیک با بدنه فلزی و صفحه نمایش بدون حاشیه است که تجربه بازی را افزایش می دهد.

لپ تاپ های نیترو همچنین دارای ویژگی هایی مانند صفحه کلید با نور پس زمینه، بلندگوها و دو پورت USB 3.2 Type-C و HDMI هستند. این لپ تاپ ها همچنین دارای عمر باتری طولانی و قابلیت شارژ سریع هستند.

سری کروم بوک

یکی دیگر از سری لپ تاپ های ایسر، سری کروم بوک است. سری لپ‌تاپ‌های کروم‌بوک ایسر، محصولاتی هستند که با سیستم‌عامل Chrome OS توسعه‌یافته توسط گوگل عرضه می‌شوند. این لپ تاپ ها برای استفاده روزمره و آموزشی طراحی شده اند و دارای مشخصات فنی مناسب برای استفاده سبک می باشند.

Chromebook Spin 713 در مجموعه لپ تاپ های سری Acer. این شامل مدل‌هایی مانند Chromebook Spin 311 و Chromebook 514 می‌شود. این لپ‌تاپ‌ها دارای پردازنده‌های Intel Core i3 و i5 و همچنین پردازنده‌های ARM مانند MediaTek و Qualcomm Snapdragon هستند. این صفحه نمایش لپ تاپ ها از انواع LED در اندازه های مختلف بوده و برخی از مدل ها دارای فناوری لمسی هستند.

لپ تاپ کروم بوک اسپین 713 دارای صفحه نمایش 13.5 اینچی با وضوح 2K است و دارای پردازنده Core i5 اینتل، 8 گیگابایت رم و هارد دیسک 128 گیگابایتی SSD است. این لپ تاپ دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد با شاسی آلومینیومی و صفحه کلید قابل تنظیم با نور پس زمینه است.

Chromebook Spin 311 مجهز به صفحه نمایش 11.6 اینچی و پردازنده ARM MediaTek MT8183، 4 گیگابایت رم و هارد دیسک 32 گیگابایتی eMMC است.این لپ تاپ دارای طراحی شیک و فریم فلزی با کیفیت بالا است.

نیوزسل بازدید : 370 دوشنبه 20 شهریور 1402 زمان : 14:22 نظرات (0)

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 602
  • بازدید ماه : 3,834
  • بازدید سال : 36,817
  • بازدید کلی : 85,044