loading...

نیوزسل

زنده بودن و زنده دیده شدن از اصول مهم افزایش فالوور اینستاگرام است. اینستاگرام مانند هر شبکه اجتماعی دیگری در صورت جلب رضایت کاربران خود می تواند زنده بماند و اگر روزی کاربران آن را ترک کنند، دیگر پ

زنده بودن و زنده دیده شدن از اصول مهم افزایش فالوور اینستاگرام است. اینستاگرام مانند هر شبکه اجتماعی دیگری در صورت جلب رضایت کاربران خود می تواند زنده بماند و اگر روزی کاربران آن را ترک کنند، دیگر پشیزی ارزش نخواهد داشت. زمانی که موفق شدید به درستی آن ها را شناسایی کنید، می توانید محتوای هدفمندی را برای جلب رضایت و اعتماد آن ها منتشر کرده و درست به هدف بزنید. چرا که سلیقه افراد متفاوت بوده و عاقلانه ترین کار این است که هر چه بیشتر برای جلب رضایت کاربران هدف خود تلاش کنیم. از آنجایی که این قابلیت به تازگی وارد این شبکه اجتماعی شده و هنوز رقابت بر سر آن کم است، با کمی خلاقیت می توانید محتوای خود را در لیست ریلزهای وایرال قرار دهید و بیشتر و بیشتر دیده شوید. یعنی انتظار نداشته باشید که بدون تولید محتوا و تنها از طریق تبلیغات بتوانید دنبال کنندگان صفحه خود را بیشتر کنید. در کنار به اشتراک گذاشتن کلیپهای ویدئویی و تصاویر استاتیک از طریق استوری اینستاگرام، کاربران همچنین میتوانند از ویژگیهای تعاملی مانند نظرسنجی برای جلب مشارکت بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان اینستاگرام خود استفاده کنند. 4. از تعرفه و قوانینی که صفحه مورد نظر برای پذیرش تبلیغ تعریف کرده است اطلاع پیدا کنید. بصورت کلی شما دو روش برای موفقیت در اینستاگرام دارید، شما میتوانید شبانه روز تلاش کنید، در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، پست تولید کنید و در نهایت بعد از طی کردن یک مدت طولانی ذره ذره در اینستاگرام پیشرفت کرده و به هدف خود برسید.

بازار های محلی دبی - بلیط هواپیما - رزرو هتل - آژانس مسافرتی دلتابان همچنین میتوانند از آن در قالب استوری یا همراه با سایر پستها استفاده کنند. شک ندارم شمایی که تا اینجا مقاله همراه من بودی تا حدودی متوجه اهمیت خرید فالوور اینستاگرام شدی. یکی دیگر از روشهای افزایش فالوور اینستاگرام است که تبلیغات خود را در پیجهایی که فالوور بسیار بالایی دارند، انجام دهید. در غیر این صورت سفارش شما انجام نخواهد شد و باید از طریق تیکت به پشتیبانی ما اطلاع داده و سفارش خود را پیگیری نمایید. اولین باید درآمدزایی از اینستاگرام، داشتن یک پیج اینستاگرامی با نرخ تعامل بالا است. بهتر است قبل از ثبت سفارش برای مدتی تعاملات، تعداد لایک و کامنت پست های این صفحه را زیر نظر داشته باشید. اگر تعداد فالوورهای شما کم باشد ، ممکن است پست های شما را مشاهده نکند یا حس خوبی نسبت به آنها پیدا نکند! نسبت فالوور شما با تعداد افرادی که دنبال میکنید، بسیار مهم است. اگر بیش از حد لایک کنید، پیام های مشابهی در دایرکت افراد ارسال کنید، در طول روز تعداد زیادی کامنت بگذارید، فالو آنفالو مکرر کنید، به دایرکت ها جواب ندهید و … به این منظور باید همیشه از استوریها در جهت پیشرفت پیج خودتان استفاده کنید. تغییر نام، بیو و ارائه توضیحات مرتبط با کسب و کار جز اولین کارهایی است که باید انجام دهید. در مورد دیگر مزایای حذف فالوور فیک به جز بالا رفتن احتمال اینکه پست های شما به صفحه اکسپلوور برود بالا خواهد بود. تمامی این موارد می تواند نمونه هایی از کال تو اکشن باشد که مخاطب را به ایجاد ارتباط تشویق کرده و به این وسیله باعث افزایش نرخ تعاملات پیج شود و قطعاً می دانید که بالا رفتن نرخ تعاملات،یکی از فاکتورهای مورد پسند این شبکه اجتماعی است که باعث خواهد شد که شما را به کاربران بیشتری معرفی کند. با بالا رفتن تعداد فالوورها میتوانید تبلیغات بیشتری دریافت کنید و در ازای آن هزینه تبلیغات نیز بالاتر میرود.

سعی کنید حداکثر تعداد هشتگ را به سه مورد محدود کنید. نکته کلیدی برای هشتگ ها، زیاد بودن آنهاست. چرا افزایش فالوور اینستاگرام مهم، حیاتی و کلیدی است؟ در کنار نحوه افزایش فالوور اینستاگرام به طور رایگان، روشهای دیگری نیز وجود دارد که با پرداخت پول میتوانید تعداد دنبالکنندههای خود را بالا ببرید. شما می توانید با استفاده از این قابلیت متوجه شوید که هر پست چند بازدید کننده داشته است و از میان این بازدید کنندگان چه تعداد از آن ها جزء فالوورهای پیج شما بوده و چه تعدادی از روش های دیگری پست شما را دیده اند. در بین محتواهای خود، از Reels (ویدئوهای 15 ثانیهای) نیز استفاده کنید. برای جذب فالوور در اینستاگرام به محض دریافت نظر از سوی کاربران، فورا به آن پاسخ دهید. در این تکنیک از دوستان و آشنایان خود درخواست می کنید که به هنگام معرفی محصول یا خدمات خود چندین کامنت حمایتی برای شما بگذارند ، این تکنیک نوعی UGC ( User Generated Content ) یا همان محتوا تولیدی توسط کاربر است ولی به صورتی که ما به طور ساختگی آن را خلق کرده ایم. مطمئن شوید که محتوای اینستاگرام شما در دسترس کاربران است. قابلیت Close Friends تنها روی اپلیکیشن رسمی اینستاگرام بر دو بستر موبایل iOS و اندروید در دسترس است و بنابراین نمیتوانید از آن روی مرورگر وب استفاده کنید. سعی کنید این روال و داستانی بودن را به طریقی در پستها و استوریهای خود نشان دهید و حتی میتوانید از یک روز قبل از انتشار پست جدید، این اطلاع رسانی را انجام دهید. همچنین می توانید ویدیوهای طولانی خود را که در قالب IGTV منتشر کنید و حتی در یوتیوب و آپارات نیز به اشتراک بگذارید و لینک اصلی صفحه خود را در ادامه معرفی کنید. از روش هایی که در مقاله زیر عنوان کدم برای افزایش فالووذ اینستاگرام تون استفاده کنید.

نکته مهم تر از آن این است که شما دقیقا منظورتان از ایده برای اسم پیج اینستاگرام چیست؟ هزینه ای که پیج ها بابت این تبلیغات دریافت می کنند، براساس تعداد بازدید آن محاسبه می شود. بسیاری از این صفحات از دنبال کنندگان فیک برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان خود استفاده کرده اند و تبلیغات توسط آن ها به نتیجه نخواهد رسید. اینستاگرام به عنصر تعامل، علاقه و رابطه ارادت خاصی دارد و ابتدا استوری آن دسته از کاربرانی را به شما نشان میدهد که به آنها علاقه و با آنها ارتباط خوب و عمیقی دارید. چون ابزارهای تعیینکنندۀ نرخ تعامل، آنها را تشخیص میدهند. از این راه میتوانید نرخ بازگشت سرمایه خود برای تبلیغات را نیز افزایش دهید. سپس با پرداخت هزینه تبلیغات از آنها بخواهید بنر پیج شما را برای دنبالکنندههای خود منتشر کنند. خرید فالوور اینستاگرام بهترین و سریعترین روش است که کاربران با استفاده از آن میتوانند از شکست خود جلوگیری کنند. ابتدا به بررسی دلایل خرید فالوور می پردازیم .در ذیل برخی از دلایلی که ممکن است ما را به فکر خرید فالوور بیندازد را بررسی میکنیم. البته ریزش فالوور در اینستاگرام طبیعی است و گاهی به دلیل اینکه از موضوعات و محتوای شما خوششان نمیآید ممکن است شما را آنفالو کنند ولی ما سعی میکنیم کاربران ایرانی با ریزش بسیار پایین را به سمت شما هدایت نماییم. استوری های اینستاگرام این امکان را برای برندها فراهم می کند که از طرق مختلف با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند تا آنها به برند وفادار باشند و خواسته خود را ابراز کنند. فالوور بگیر اینستا بهترین دوست پیجهایی است که میخواهند زود پیشرفت کنند و به محبوبیت بالایی برسند. یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای رتبهبندی فید اینستاگرام، تعداد فالووینگها (تعداد پیجهایی که یک کاربر دنبال میکند) است. هشتگ ها نقش موثری در نمایش محتوای شما در نتایج جستجوی کاربران ایفا می کند و بدون استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط با محتوای پست، شانسی برای جذب مخاطب جدید و افزایش تعداد دنبال کنندگان نخواهید داشت.

بسیار بهتر است از اینکه مقادیری از این تعداد فالوور های خارجی باشند. می توانید در زیر پست این صفحات نظرات ارزشمندی بنویسید و یا اینکه به سوالات کاربران پاسخ دهید و از این طریق با مخاطبان هدف خود به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید. و در اینجا شما می توانید از طریق پنل به طور مستقیم سفارشات خود را ثبت کنید. مثلا شعار رسانۀ تجارت نوین این است “شفاف باشید، متفاوت باشید” و شما همهجای سایت و در تمام محتواهایی که منتشر شده مستقیم و غیر مستقیم رد این شعار را میبینید، در حقیقت رسانه تجارت نوین یک هویت مشخص برای خودش تعیین کرده و این هویت به مهمترین ارزش شرکت تبدیل شده است. اما خود آرمین در کشور خودش باقی ماند و به خوانندگی به سبک خاص خودش ادامه داد تا به محبوبیت زیادی دست یافت. اگر در پست های خود از هشتگ های مناسب استفاده کنید؛ احتمال اینکه بتوانید از این راه پست خود را در معرض دید قرار دهید و در نتیجه مخاطبان بیشتری را به صفحه خود هدایت کنید؛ افزایش خواهد یافت. برای یک پیج شخصی گذاشتن عکس و دلنوشته ها و متون زیبا در کنارعکس های خودتان میتواند دیگران را جذب کند یا برای محصولات ارایشی با گذاشتن کلیپ هایی از آموزش میکاپ و اصلاح و رنگ مو و سلامتی میتواند مخاطب را جذب کند. حتما دیده اید که در کپشن بعضی از پست ها سوالی پرسیده شده که ناخودآگاه شما را تشویق به کامنت گذاشتن می کند. NeymarJr دنیای فوتبال پر از اسطورههایی است که نام و یادشان در ذهنها برای همیشه حک شده و جاودانهاند. آنها با افزایش فالوور در پیج متوجه می شوند که کیفیت خدمات و محصولات شما به حدی بالا بوده است که بسیاری از افراد را جذب کرده و توانسته اید اطمینان و اعتماد بسیاری از افراد را جلب کنید.

یکی از دغدغه های اساسی صاحبان کار و سرمایه جذب فالوور ایرانی اینستاگرام است. در این قسمت لازم دانستیم تا کمی به مزیت های خرید فالوور ایرانی بپردازیم تا شما بتوانید با خیالی آسوده این کار را انجام دهید. برای پیشی گرفتن از رقبا لازم است تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید. شما میتوانید از طریق سایر شبکههای اجتماعی مثل پینترست، لینکدین، تلگرام، توییتر، فیسبوک و یا شبکههای اجتماعی فارسی، با اینفلوئنسرهای آنجا ارتباط برقرار کنید. اشتراک با دیگر شبکههای اجتماعی- احتمالا در شبکههای اجتماعی دیگری نیز حضور دارید. این روش کمک می کند که اگر در سایر فضاهای مجازی مخاطبانی دارید، از همراهی آن ها در صفحه خود نیز بهره مند شوید. سلام دوستان، تمام ربات های فالو زن، از کار افتادن و الان تنها ربات هایی کار میکنن که بتونن با ماوس و کیبورد شبیه به انسان فعالیت ها شون رو انجام بدن. همچنین داشتن هشتگ اختصاصی می تواند یک گام رو به جلو برای برندسازی و شناخته شدن بیشتر شما تلقی شود. داشتن فالوور واقعی علاوه بر کسب اعتماد و اعتبار می تواند افراد بیشتری را به سمت پیج شما هدایت کند زیرا وقتی که شما فالوور های واقعی داشته باشید تعامل آنها با پیج شما بیشتر خواهد شد و دیگران را نیز به سمت پیج شما هدایت خواهند کرد.

زیرا اولین چیزی که افراد وقتی صفحهی شما را باز میکنند، به آن نگاه میکنند، تعداد فالوور شماست و اگر مقدار آن زیاد باشد، معمولا راحتتر به صفحه شما اعتماد خواهند کرد. بنظر شما در اینستاگرام اولین چیزی که توجه مخاطب شما را جلب میکند چیست؟ شرکت آی وحید در این زمینه می تواند پیشنهادات خوبی برای شما داشته باشد. با استفاده از این قابلیت که آیکون دسترسی به آن درست در وسط صفحه اصلی پیج قرار گرفته شده، می توانید ۳۰ ثانیه فیلم گرفته و به راحتی و با چند کلیک، یک موسیقی پس زمینه بر روی آن قرار دهید و سپس به سرعت آن را منتشر سازید. در عصر حاضر بسیاری از مکانهای مختلف اقدام به عرضهی فالوورها مینمایند. استفاده از تگ لوکیشن در پست ها این شانس را به شما می دهد که محتوا به افراد حاضر در آن منطقه و لوکیشن نمایش داده شده و مورد استقبال آن ها قرار بگیرد. 5. در نظر داشته باشید که در حال حاضر موثرترین راه تبلیغ در این شبکه اجتماعی از طریق اینفلوئنسرها است. برای افزایش آگاهی از برند به مخاطبان و فالوورهای بیشتری نیاز دارید. 10. افراد معروف که نیاز به افزایش فالوور خود دارند. یکی دیگر از راه های افزایش فالوور اینستاگرام طراحی زیبای صفحه و پست ها است. از زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، خیلی از برندها در اینستاگرام به سمت برگزاری لایو اینستاگرامی با دیگر برندها رفتهاند. این عوامل باعث می شود که احتمال دیده شدن لایو شما توسط کاربر بیشتر شود. این کار باعث میشود مخاطبان هدف خود را بیشتر بشناسید و به سلایق و علایق آنها پی ببرید. محتوای جذاب سبب میشود مخاطبان به لایک، کامنت و به اشتراک گذاشتن پستهای شما بپردازند. ازشان سوال بپرسید. این سوال پرسیدن ، مخاطبان را تشویق به بیان نظرات و گذاشتن کامنت میکند. داشتن تقویم محتوایی ثابت به شما کمک میکند بدانید در چه زمانی چه محتوایی را منتشر کنید.

2. برای سفارش تبلیغ به صفحاتی مراجعه کنید که موضوعات مرتبط با پیج شما و مخاطبانی داشته باشد که در گروه مخاطبان هدف شما قرار می گیرند. تجربه نشان داده که افراد از این دست موضوعات چالشی استقبال زیادی می کنند و نه تنها خود آنها اقدامی را انجام داده بلکه به احتمال زیاد آن را برای دوستان خود نیز ارسال خواهند کرد و بدین ترتیب افراد بیشتری به صفحه شما سر می زنند و احتمالاً آن را دنبال می کنند و بدین ترتیب شما می توانید افزایش فالوور اینستاگرام را شاهد باشید. یکی از راه های عجیب اما بسیار موثر در افزایش فالوور اینستاگرام نوشتن کامنت در پست سایر صفحاتی است که موضوعات مشابه با پیج شما دارند. اگر با کمی خلاقیت بتوانید کاربران و مخاطبان خود را به انجام هر کدام از این فعالیت ها ترغیب کنید، نرخ تعاملات خود را زیاد کنید، شانس بیشتری برای حضور در اکسپلور و جذب افراد جدید و افزایش فالوور اینستاگرام خواهید داشت. برای افزایش نرخ تعامل باید ابتدا به فکر تولید محتوای باکیفیت و مطابق با نظرات و خواست فالوورهای خود باشید و در کنار آن از هشتگهای مناسب با پست را درج کنید. فالوورهایی که از طریق ربات های این چنینی وارد پیج شما می شوند معمولا فیک و بدون فعالیت مفید هستند. اما اگر قصد ایجاد یک صفحه اینستاگرام را دارید و فقط می خواهید با افزایش فالوورهای خود و سپس کسب درآمد با پذیرش سفارشات تبلیغاتی اعتماد بالایی کسب کنید ، روش هایی که ذکر می کنم به هیچ وجه برای شما مفید نخواهد بود.

این هشتگ زمانی که قصد تبلیغ بیشتر پیج را در فضای مجازی و سایر شبکه های اجتماعی داشتید، می توانند به شما کمک کنند. این افراد به دلیل تعاملات و ارتباطات زیادی که با مخاطبان خود دارند، به راحتی می توانند آن ها را تحت تأثیر قرار دهند و کافی است که از محصولات و یا خدمات شما تعریف کنند. چطور پستها و استوریهای یک کاربر در اینستاگرام را از حالت بیصدا درآوریم؟ با انتشار منظم پست می توانید از الگوریتم ها امتیاز دریافت کرده و در اکسپلور بیشتر دیده شوید و افزایش فالوور اینستاگرام را تجربه کنید. دراین لیست به دلیل محدودیت حداقل 500،000 فالوئر برای اینفلوئنسرها تنها اینفلوئنسرهای ایرانی فعال از انواع ماکرو اینفلوئنسر و مگا اینفلوئنسر را میبینیم. انواع راه های تعامل با دیگر کاربران در برنامه اینستاگرام چیست؟ را منتشر کنید. پس توصیه می کنیم که تولید انواع این محتواها را در دستور کار خود قرار دهید و هیچ کدام را فراموش نکنید. در صورتی که شما برای پروفایلتان یک عکس تنظیم کرده باشید، بجای علامت آدمک سفید، عکس شما در آن دایرهی کوچک نمایش داده میشود. بیشترین کامنتها در همان ساعات اولیه بعد از انتشار درج میشود. به این معنی که امکان رشد صفحه شما تنها از طریق تولید محتوا وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد نیازمند صرف زمان و خلاقیت بالایی است.

درمواردی که یک پیج فیک بیو دارد، معمولا یکسری حروف بیمعنی در کنار هم استفاده شدهاند که معنای خاصی ندارند. می توانید با راه اندازی چالش های جالب و جدید و تشویق مخاطبان به ادامه دادن و شرکت کردن در آن نظر کاربران زیادی را به خود جلب نمایید همچنین می توانید هر از گاهی در صفحه خود مسابقه ای را برگزار کنید و برای شرکت کنندگان در مسابقه قوانینی چون معرفی پیج به پنج نفر دیگر را تعیین کنید. 6. روش دومی که می توانید برای تبلیغات خود از آن استفاده کنید، تبلیغات بازدیدی است. در این بین داشتن حساب کاربری اینستاگرام و افزایش دنبال کنندگان در آن تاثیر بسزایی بر میزان فروش محصولات و محبوبیت پیج شما دارد. اگر پیج فروشگاهی هستید، با داشتن فالوورهای بیشتر، فروش شما نیز افزایش مییابد. پیشنهاد می کینم سری به مقاله «تبدیل فالوور به مشتری» بزنید، تا افزایش فروش را تجربه کنید؛ کلیک کنید. می شود. وقتی که تعداد فالوورهای واقعی پیج شما زیاد باشد مسلما کامنت، دایرکت، ری اکشن استوری و خیلی چیزهای دیگری در پیج شما افزایش میابد. وقتی کاربران وارد این سایت میشوند، به محض باز شدن صفحه سایت، پاپ اپ اینستاگرام شما را مشاهده میکنند و با اختیار خود روی آن کلیک کرده و وارد پیج شما میشوند. چرا که برای استفاده از چنین نرم افزار هایی شما لازم است در این نرم افزار لاگین کنید بنابراین نام کاربری اینستاگرام و پسورد خود را باید در اختیار این نرم افزار قرار دهید که ریسک بسیار بالایی دارد و ممکن است مشکلات امنیتی بسیاری را به شما متحمل کند و هر لحظه باید آماده هک شدن پیج اینستاگرام خود باشید! مجموعه دیجی فالوور همواره می کوشد ضمن ارائه خدمات باکیفیت (وجود فالوورهای فعال)، امکانات خود را با نازلترین قیمت در اختیار کاربران و مشتریان گرامی قرار دهد.

تا بهترین و موثر ترین روش تبلیغات در اینستاگرام را بشناسید. پاسخگویی سریع و موثر به نظرات و پیامهای دنبالکنندگان. پس به جای استفاده از هشتگ های زیاد و نامرتبط به صورت هدفمند آن ها را تعریف کنید. فالوور فیک هیچ تعامل (لایک، کامنت و سیو) با پیج شما ندارد و نمی تواند هدف نهایی شما را از فروش برآورده کند. را دریافت نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با خرید فالوور اینستاگرام میتوانید از مشاوران خبره مشاوره لازم را دریافت کنید. در صورتی که یک شعار تبلیغاتی مناسب از قبل برای کسب و کار خود انتخاب کرده اید، قسمت بیو پیج جای مناسبی برای درج آن خواهد بود. در استوری باید داستان سازی کنید و راحت تر با مردم صحبت کنید با استفاده از استوری باید گزارشی از پستهای خود تهیه کنید. مدیریت پیج اینستاگرام با استفاده از این آمار می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد، اما کار چندان راحتی نیست و نیاز به آموزش و تخصص دارد. حتی با استفاده از این آمار می توانید متوجه شوید که کدام یک از پست های شما جذب مخاطب را به همراه داشته است و کدام یک از آنها برای اینکه کاربران صفحه شما را فالو کنند کارساز نبوده است. درست است که این کار نیازمند صبر، حوصله و صرف وقت زیاد است، اما می تواند برای شما نتایج شگفت انگیزی و سودآوری بالایی به همراه داشته باشد.

فراموش نکنید باید با بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ آشنا شوید تا نتایج موثرتری از تلاش خود را بدست آورید، برای یافتن این پیجها کلیک کنید. تبلیغات در این شبکه اجتماعی در کنار تولید محتوا می تواند برای شما نتایج شگفت انگیزی را به همراه داشته باشد البته نه هر تبلیغی. و به نوعی کلیه تولید محتوا های مفید خود را به حالت استوری قرار داده و در قسمت پست های خود در صفحه اش نیز عکس ها و فیلم های زیبا، حرفه ای و ویدئویی از یوگا را به نمایش گذاشته است، اما استوری های او امور شخصی و قابل نمایشش است که نظیر نمایش دادن سگ خود که به همراه آن زندگی می کند و یا رنگ کردن محل کار خود برای ورزش یوگا است. بسیاری از افراد بر این باور هستند که محصولات و خدمات شما با توجه به میزان بازدید و فالوورها، ارزش امتحان کردن خواهند داشت. برای داشتن درآمد در اینستاگرام دیده شدن و مطرح شدن پیج بسیار مهم است و همین مسئله موجب شده که کاربران این شبکه اجتماعی مرتبا به فکر جذب فالوور بیشتر، دریافت لایک و کامنت و بالا بردن میزان بازدید پیج خود باشند. با وارد شدن پست هایتان به اکسپلور رشد چشمگیری را از نظر بالا بردن فالوورها تجربه خواهید کرد. به همان اندازه که انتشار بیش از حد محتوا می تواند مخاطبان شما را خسته کند؛ غیبت طولانی و منتشر نکردن پست مطابق با نظم خاصی نیز می تواند مخاطبان شما را دلسرد کند.

نیوزسل بازدید : 58 سه شنبه 04 مهر 1402 زمان : 21:35 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 4,973
  • بازدید سال : 37,956
  • بازدید کلی : 86,183