loading...

نیوزسل

بازنویسی متن مستلزم خلاقیت نویسنده برای خلق محتوای جدیدی است که محتوای دیگر را تکرار نکند. در غیر این صورت، متن و عبارات نویسنده اصلی را از هر کسی تغییر دهید. این اثر صرفاً ادای احترام به تلاش نویسنده


بازنویسی متن مستلزم خلاقیت نویسنده برای خلق محتوای جدیدی است که محتوای دیگر را تکرار نکند. در غیر این صورت، متن و عبارات نویسنده اصلی را از هر کسی تغییر دهید. این اثر صرفاً ادای احترام به تلاش نویسنده اصلی است و ارزشی ندارد.

به عنوان یک تولید کننده محتوا که از روش بازنویسی استفاده می کند، فقط نگران تغییر محتوای اصلی نباشید، بلکه راه درست این است که از خلاقیت و نوآوری خود برای افزودن چیزهایی به محتوا استفاده کنید.

ایجاد لیست های ایجاد محتوا با استفاده از ابزارهای ایجاد محتوا؛ شما می توانید محتوای جدید نوشته شده تولید کنید که با محتوای اصلی متفاوت باشد و در عین حال ارزشمند باشد.

تغییر شکل محتوا نیز نوعی بازآفرینی است.

بازنویسی محتوا فقط تغییر متنی نیست که دیگران نوشته اند. از سوی دیگر، تغییر قالب محتوا به نوع محتوای متفاوت نیز بازنویسی محتوا محسوب می شود. به عنوان مثال، می توانید یک پادکست صوتی ایجاد کنید یا یک ویدیوی کوتاه جذاب با استفاده از محتوای متنی ایجاد کنید.

توجه به محتوایی که قبلاً ایجاد شده است، این فضا را ایجاد می کند تا با دید وسیع تری به موضوع نگاه کنیم و در صورت یافتن روش های جدید، از قالب های جدید برای بازآفرینی محتوا استفاده کنیم. یک شکل جدید به محتوای قدیمی اضافه کنید و چیز جدیدی ایجاد کنید. یافتن نکات مهم متن و ایجاد محتوای مختصر در قالب اینفوگرافیک، قطعاً محتوای جدیدی است که از بازنویسی مطالب حاصل شده است، اما اکنون هم ظاهری متفاوت دارد و هم پیامی جدید.

بازنویسی محتوا باعث صرفه جویی در زمان و مدیریت می شود

ایجاد محتوای منحصر به فرد و منحصر به فرد زمان زیادی می برد، زیرا بر اساس دانش، اطلاعات، مهارت ها و تجربه خود نویسنده و استفاده از منابع موجود است. در واقع یک فرآیند ذهنی است که دانش گذشته را با منابع فعلی ترکیب می کند و این فرآیند مستلزم صرف زمان زیادی است. برای مطالعه بیشتر به این مقاله مراجعه کنید: محتوای منحصر به فرد چیست؟

با این حال، در مورد بازنویسی محتوا، نیمی از فرآیند توسط دیگران انجام شده است و ما در حال حاضر محتوای آماده ای داریم که می توان از آن برای ایجاد محتوای جدید استفاده کرد. بنابراین زمان کمتری برای تولید محتوا صرف می کنیم.

بنابراین استفاده از بازنویسی در کنار استفاده از محتوای منحصر به فرد می تواند یک استراتژی هوشمندانه در فرآیند تولید محتوای وب سایت باشد. زیرا ما همیشه فرصت ایجاد محتوای اصلی را نداریم. در این موارد، بازنویسی محتوا می تواند به ما کمک کند تولید محتوای مستمر خود را از ورشکستگی دور نگه داریم.

امکان بازتولید محتوا با بازنویسی محتوای خودتان

بازنویسی محتوا فقط مربوط به محتوای دیگران نیست. بازنویسی به شما امکان می دهد محتوایی را که ایجاد می کنید بهینه کنید. در برخی موارد ممکن است دیدگاه ما در طول تولید اولیه محتوا محدود شود و محتوایی که تولید می کنیم کیفیت مورد نیاز ما را نداشته باشد. علاوه بر این، اگر محتوایی که ایجاد می کنید ضعیف یا نامناسب باشد، می تواند تأثیر منفی بر بازاریابی محتوای شما داشته باشد. در این مرحله، بازنویسی محتوای شما فرصت خوبی برای بهبود آن است.

می توانید مقاله در مورد چیزهای نرم را مشاهده کنید. لحن مطالب چگونه است؟ و چه چیزی در آن فروخته می شود؟ برای درک کامل آنچه مورد بحث قرار گرفت.

یا نیاز به اصلاحاتی در نوشتار و دستور زبان دارد. بنابراین بازنویسی فرصتی است برای رفع این کاستی ها تا بتوانیم مطالب را در صورت نیاز به روز کنیم.

حتی می تواند محتوای موجود را به انواع دیگری از محتوای درون خود تغییر دهد. وقتی مطالب قدیمی خود را مرور می کنیم، ممکن است ایده های جدیدی به سراغ ما بیاید. و به عنوان مثال، ایده ایجاد یک کتاب الکترونیکی یا یک پایگاه داده از محتوای موجود به ذهن خطور می کند.

بازنویسی محتوا چیست: بیشتر از تغییر کلمات و جملات

در مقالاتی که به صورت آنلاین درباره چیستی بازنویسی محتوا خوانده ام، موارد زیادی را دیده ام که تغییر کلمات، جملات و تغییر شکل آنها را به عنوان تکنیک های بازنویسی ذکر کرده اند. اجازه دهید این روش ها را در اینجا به چالش بکشم!

در واقع، بازنویسی یا بازنویسی چیزی بیش از تغییر جملات، کلمات و ساختار جمله است. این یک نگاه سطحی به تفسیر است. شاید این روش برای کودکان و آموزش به کودکان دبستانی برای یادگیری جمله سازی یا دانش آموزانی باشد که نمی توانند انشا شخصی بنویسند. و ارزش بازنویسی یا بهتر است بگوییم بازنویسی با کمی تغییر از مقاله دانشجویان دیگر را دارد! اما در واقع این روش بازنویسی صحیح نیست.

اول از همه، شما باید درک خوبی از منابع موجود داشته باشید. معنای این جمله چیست؟ وقتی درباره موضوعی که می خواهید برای آن محتوا ایجاد کنید نمی دانید، ابتدا باید یک کاربر محتوا باشید. یعنی حداقل چند مقاله در این زمینه بخوانید و سعی کنید دیدگاه نویسنده را درک کنید. پس از این مرحله، می توانید نتیجه گیری خود را انجام دهید و موضوع را درک کنید.

اکنون زمان ایجاد محتوای جدید از محتوای ایجاد شده توسط دیگران است. به این ترتیب، به عنوان یک کپی رایتر، کلمات خود را به محتوا اضافه می کنید و از دیدگاه خود به موضوع قدیمی نگاه می کنید.

در این صورت محتوای آماده شده شما دیگر کپی محتوای سایر نویسندگان نیست. محتوای شما فقط بر اساس تغییر جملات و کلمات نیست، که معمولاً هیچ نتیجه ای به جز چسباندن یک سری کلمات و جملات ناآشنا به هم نمی دهد. شما محتوای جدیدی ایجاد کرده‌اید که صدایی جدید دارد و داستانی قدیمی را به شیوه‌ای جدید، بصری‌تر و مدرن‌تر برای یک خواننده جدید بیان می‌کند.

این محتوا ارزشمند است و شما از چیزهای قدیمی چیز جدیدی ساخته اید گویی تکه های شکسته یک گلدان قدیمی را کنار هم می گذارید تا یک اثر هنری جدید خلق کنید. در اثر جدید اثری از ظرف قدیمی نیست. در واقع شما به دنبال یک جرقه و یک ایده جدید هستید. محتوای خود را برای مخاطبان آسان‌تر کنید و مراحل آسان‌سازی آن را طی کرده‌اید.

نیوزسل بازدید : 18 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 زمان : 19:11 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 292
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,247
  • بازدید ماه : 4,479
  • بازدید سال : 37,462
  • بازدید کلی : 85,689