loading...

نیوزسل

فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در جهان است. سازندگان بازی های رایانه ای، کنسول ها و بازی های موبایل اقدام به تولید بازی های فوتبال و انتشار این تم کرده اند. در این نوع بازی ها آدم احساس می کند که یک


فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در جهان است. سازندگان بازی های رایانه ای، کنسول ها و بازی های موبایل اقدام به تولید بازی های فوتبال و انتشار این تم کرده اند. در این نوع بازی ها آدم احساس می کند که یک فوتبالیست بزرگ شده است.

در این مقاله از کارمادیو 6 بازی فوتبال را برای بازی در گوشی های اندروید و iOS به شما پیشنهاد می کنیم.

6 بازی فوتبال برای موبایل

6 بازی جدید، هیجان انگیز و پرطرفدار هندبال شامل موارد زیر است:

بازی موبایل فیفا فوتبال

این محبوب ترین بازی فوتبال برای اندروید و iOS است. با FIFA Soccer شما یک بازی و زندگی واقعی و هیجان انگیز فوتبال را تجربه می کنید. انجام این بازی برای افراد مبتدی و غیر حرفه ای آسان است.

بازی فوتبال فیفا حالت های مختلفی دارد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. با آن می توانید در بازی های مختلف شرکت کنید و مهارت های ضربه آزاد خود را بهبود ببخشید. در این بازی می توانید تیم مورد علاقه خود را از بین بهترین لیگ های اروپا انتخاب کنید و ساعت ها از بازی فوتبال لذت ببرید. تمام طراحی های بازی از بازی های واقعی الگوبرداری شده اند و اکشن های بازیکن مشابه نسخه های کنسولی فیفا است.

بازی موبایل مینی فوتبال

به گزارش Carmadeo، این بازی جذاب ترین و دوست داشتنی ترین بازی فوتبال موبایل با کارتون ها و گرافیک های زیبا است. MiniFootball دارای ویژگی های سفارشی سازی زیادی است، مانند انتخاب لباس بازیکنان، استودیو، آرم، توپ و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید. وظیفه شما در این بازی این است که یک تیم محلی بسازید و آن را از صفر تا صد مدیریت کنید تا به بزرگترین تیم بازی تبدیل شود.

به گزارش Carmadeo، این بازی سرگرم کننده ترین و خنده دارترین بازی فوتبال موبایل با کارتون ها و گرافیک های خنده دار است. MiniFootball دارای بسیاری از ویژگی های سفارشی سازی مانند انتخاب پیراهن بازیکن، استودیو، آرم، توپ و هر چیز دیگری است که فکرش را بکنید. وظیفه شما در این بازی موبایل این است که یک تیم محلی بسازید و آن را از صفر تا صد مدیریت کنید تا به بزرگترین تیم بازی تبدیل شود.

یکی از بهترین بازی های فوتبال موبایل که توسط Mobirix Studio طراحی و ساخته شده است. این بازی رایگان کیفیت بسیار خوبی را به دلیل اندازه کوچک خود ارائه می دهد. لیگ جهانی فوتبال از نظر جهت گیری و کنترل با دستگاه های تلفن همراه سازگار است و کاربر را درگیر عوارضی نمی کند.

در این بازی چندین تیم ملی و باشگاهی معروف و مهم حضور دارند. در فوتبال جهان تقریباً 60 کشور، 60 باشگاه و 2000 بازیکن وجود دارد. این بازی 100 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است.

Soccer Stars یک بازی موبایلی است

در میان بازی های چند نفره با گرافیک واقعی و رابط کاربری ساده. Soccer Stars یک بازی کوچک سرگرم کننده است که می توانید به صورت آنلاین و آفلاین بازی کنید. با این بازی شما به مسابقات چالش برانگیز دعوت می شوید و حریفان شما را در تمام سطوح به چالش می کشند.

در این بازی شما با یک تیم 5 نفره در مقابل یک تیم 5 نفره به رقابت می پردازید. در Soccer Stars شما مانند بیلیارد توپ را به سمت بازیکنان پرتاب می کنید. در ابتدا این بازی چندان سرگرم کننده به نظر نمی رسد. اما با گذشت زمان، بازی جذابیت های خود را به شما نشان خواهد داد.

بازی موبایل "Extreme Ball"

بازی آنلاین، رایگان و چند نفره با گرافیک بالا می باشد. Extreme Football توسط 9 M Interactive Studio توسعه داده شده است. این بازی به شما این امکان را داده است که چهره، رنگ پوست و استایل بازیکنان را شخصی سازی کنید.

فوتبال افراطی همان حالت فوتبال خیابانی را دارد. تمام قسمت های بازی به صورت آنلاین انجام می شود. این به شما امکان می دهد با دوستان خود در دو یا سه تیم بازی کنید.

بازی کمی فانتزی است و می تواند با تکنیک های تمیز و جذاب جلوه های بصری عالی و خارق العاده ای خلق کند. گرافیک عالی این بازی Xtreme Soccer را کاندیدای عنوان بهترین فوتبال آنلاین می کند.

طلسم فوتبال ستاره های رامبل

این یک بازی خلاقانه و فوق العاده در مورد مسابقات فوتبال است. Rumble Stars یک بازی آنلاین رایگان ورق فوتبال است. در این بازی دو بازیکن با یکدیگر مبارزه می کنند.

در Rumble Stars Football، هر بازیکن باید 8 کارت را از بین ده ها کارت انتخاب کند. هر کارت یک عملکرد دارد و یک کار خاص را در مدت زمان محدود انجام می دهد. در این بازی تیمی هر بازیکن شکل حیوان یا موجود مورد علاقه خود را به خود می گیرد و هر بازیکن باید از استراتژی ویژه و دقیقی برای شکست دادن حریف خود استفاده کند.

تا جایی که به گیم پلی مربوط می شود، این بازی به خوبی کاربر را به خود جذب می کند. تا آدم از بازی طولانی مدت خسته نشود. Rumble Stars Football را می توانید به صورت رایگان از پلی استور دانلود کنید.

نیوزسل بازدید : 422 شنبه 08 مهر 1402 زمان : 10:06 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 578
  • بازدید ماه : 2,054
  • بازدید سال : 35,037
  • بازدید کلی : 83,264