loading...

نیوزسل

نه روش‌های کمتر شناخته شده برای استفاده حداکثری از حاکمیت شرکتی کسب و کار

پس اولین پارامترهایی که برای تحلیل محیط کسب و کار بررسی میکنیم، از تحلیل نیروی فعالان صنعت به دست میآیند و شامل مواردی هستند که روی شدّت رقابت اثر میگذارند. مشاور مدیریت میتواند با انواع سازمانها و شرکتها در سراسر جهان کار کند، او ممکن است با مشتریان بومی کار کند یا روی سازمانهای جهانی متمرکز باشد. پس از آشنایی با انواع مشاوره راه اندازی کسب و کار، نوبت به آن میرسد تا با اهمیت استفاده از مشاوره بیشتر آشنا شوید. مشاوره: مهارت های مشاوره در نقش مشاور کسب و کار مهم است. برخی از مشاوران کسب و کار انتخاب می کنند تا مهارت های مهمی را با همکاری با افراد دیگر در همان نقش بیاموزند. متفاوت از رهبری سنتی، یک مشاور مستقیماً با صاحب کسب و کار کار می کند تا آنها را در مورد شیوه های تجاری آموزش دهد. حتماً لازم نیست که با یک طرح کامل و جامع کسب و کار خودتان را شروع کنید. شاید با نگاهی اقماض گونه بتوان گفت که این طرح همان برنامه بازاریابی است. این امر در مبانی مالی بهعنوان فرضیۀ افشای راهبردی (استراتژیک) معرفی شده است. به علاوه، به نظر می رسد مدیران مالی و اعضای کمیته حسابرسی بیشتر از حسابرسان بر جنبه استراتژیک آن تمرکز میکنند، که با توجه به مسئولیتهای حسابرسان نسبت به مدیریت و اعضای هیأت مدیره قابل درک است.

رشتهها و مدارک کارشناسی بسیاری وجود دارند که اولین قدم برای دستیابی به جایگاه شغلی مشاوره مدیریت محسوب میشوند. مباحث حاکمیت شرکتی گاه در جهت ایجاد مدلهایی برای حاکمیت بهتر بر شرکتها بود و گاه بر تدوین استانداردهایی به منظور چارچوببندی حاکمیت و یکپارچگی آن در محدودههای مختلف زمانی و مکانی تمرکز یافت. آنها به طور مستقیم با صاحبان کسب و کار در توسعه یک طرح تجاری، شناسایی نیازهای بازاریابی و توسعه مهارت های لازم برای مالکیت کسب و کار کار می کنند. به طور معمول، مشاور مديريت استخدام میشود تا روند کسب درآمد را به سازمانها نشان دهد یا اینکه مشکل بزرگی را برای کسبوکار برطرف کند. به طور مثال وقتی یک سازمان در شرایط رکود اقتصادی با کاهش قدرت خرید مشتریان خود روبرو میشود و این امرباعث کاهش فروش سازمان میشود چه باید بکند؟ گواهینامه هایی که انتخاب می کنید به صنعتی که می خواهید در آن کار کنید بستگی دارد. گواهینامه ای را در صنعتی که می خواهید در آن کار کنید انتخاب کنید.

در 15 درصد مواقع در صورت نیاز و تشخیص مستقیم مشاور، به جلسات ارزیابی هدایت میشین و در ادامه وارد فاز مشاوره پروژهای خواهید شد. در حالی که گواهینامه ها همیشه مورد نیاز نیستند، اما می توانند راهی مفید برای نشان دادن تخصص شما در یک صنعت خاص باشند. آنها باید مهارت های تحلیلی قوی برای بودجه بندی و برنامه ریزی داشته باشند. آنها ممکن است با مالکان، رهبران اجرایی، مدیران بخش و کارکنان کار کنند. برای ارزیابی مشاور باید تشابه ها و تفاوتهای روشهای رسمی پاداش در سازمان (بسته های تشویقی، سیستمهای انگیزشی) و مفروضات کارکنان درخصوص سیستم های پاداش و تنبیه را شناسایی نماید. مشاوران، کارمندان بخش مشاوره مدیریت یا شرکتهای سازمانی هستند که روی کمک به شرکتها متمرکز میشوند و توصیههایی را برای کمک به بهبود مشتریان آنها ارائه میدهند. کارآفرینان باید قبل از شروع کار، بدانند قرار است به چه بخشهایی از مشتریان ارائه خدمت کنند.

آنها همچنین باید جهت اطمینان از دستیابی سازمان به اهداف خود را ارائه دهند. ما به دنبال یک مشاور تجاری واجد شرایط برای پیوستن به تیم بازاریابی ما هستیم. آدمکش ۱۳۸۸ جایزه بهترین فیلمنامه چهارمین دوره فستیوال فیلمهای ایرانی تورنتو برای فیلمنامه «آدمکش». این دوره شامل دو مرحله آموزش موتور گیربکس داخلی و موتور گیربکس… مسافر باید تمامِ این عوامل را در تصمیمگیریِ این که: چه راههایی را برود، در چه اردوگاهی بماند، چه مدتی در محلِ انتخابشده بماند، چه مدت زمان و چه مقدار پول برای نگهداریِ وسیلهی نقلیه کنار بگذارد، چه کسی رانندگی کند و … او به عنوان مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران شرکت مشاوره EdTechTeacher، به مربیان در سراسر جهان کمک میکند تا از تکنولوژی برای ایجاد محیطهای آموزشی و کلاسهای درس دانش آموز محور استفاده کنند. مشاور مدیریت مسئولیتها و وظایف بسیار متنوعی دارد که همه اینها به تخصص او و سازمانی که در آن کار میکند، بستگی دارد. چنین رشدی باعث دستیابی به مشتریان بیشتر، افزایش فروش و در نتیجه، کسب سود بیشتر میشود؛ پس اگر برنامهای برای رشد فعالیتتان نداشته باشید، رسیدن به این اهداف سختتر و طولانیتر میشود. 

عارضه یابی

نیوزسل بازدید : 130 سه شنبه 01 آذر 1401 زمان : 11:06 نظرات (0)

یک تزریق در هر تزریق
با بالا رفتن سن، پوست آنها کلاژن و الاستین کمتری تولید می کند که این امر باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست شما در برابر آسیب می شود و در نتیجه چین و چروک ایجاد می شود، خطوط روی پوست به نام چین و چروک. البته عوامل محیطی، کم آبی، سموم باعث ایجاد چین و چروک می شود.
کک و مک بخشی طبیعی از پیری است، بنابراین دلیلی برای ترس از آنها وجود ندارد. روش های غیر تهاجمی برای کند کردن پیری چشم از جمله تزریق وجود دارد.
شاید این خبر تعجب برانگیز باشد و از شنیدن آن متعجب شوید، اما بهتر است به دنبال این روش موثر باشید تا شگفت زده شوید. مواد تشکیل دهنده این درمان طبیعی است، بنابراین خطر عوارض جانبی را تهدید نمی کنید و روش تزریق نه تنها برای رفع چین و چروک، بلکه برای مراقبت از پوست نیز مناسب است.
سرفصل های اصلی این صفحه
تزریق آهن چیست؟
تزریق آهن یک روش غیر تهاجمی و بدون سوزن است که در آن اسید هیالورونیک به پوست صورت و نواحی نیاز به ترمیم تزریق می شود و برای بهبود اندازه، شکل و بافت استفاده می شود. خارش
بیشتر بخوانید: پاکسازی پوست VIP چیست؟ (معرفی پکیج کامل پاکسازی پوست)
عملکرد اسید هیالورونیک حمایت از ساختارها و بافت های صورت است که ممکن است به دلیل روند طبیعی پیری، حجم و قابلیت ارتجاعی خود را از دست بدهند. یکی دیگر از وظایف این ماده رساندن آب به سطح پوست است. برای حفظ طراوت و شادابی لب ها و پوست.
در این روش از سوزن استفاده نمی شود و منحصر به روش تزریق قلم است که اسید هیالورونیک را از طریق مخزن و سوراخ های مخصوص به زیر پوست تزریق می کند.
تزریق آهن برای چه مواردی استفاده می شود؟
تزریق آهن روشی است که برای صاف کردن چین و چروک و افزایش حجم لب ها استفاده می شود، این روش با قرار دادن فیلر در نقاطی مانند لب ها، خطوط خنده و گریه و چانه باعث برگشت ریزش آب بدن و افزایش آن می شود. از آنجایی که این روش سوزن ندارد، برای افرادی که از سوزن می ترسند بسیار مناسب است.
پرکننده‌های اسید هیالورونیک برای کاهش و بهبود ریزش مو مفید هستند و پوست را جوان‌تر نشان می‌دهند و رنگ چهره را بهبود می‌بخشند و پوست را صاف و لطیف می‌کنند. در این روش از روش های جدیدی برای تزریق فیلرهای اسید هیالورونیک استفاده می شود و از سوزن ها اصلا استفاده نمی شود.
مزایای استفاده از ژل هیالورونیک اسید در روش تزریق
کنترل حجم دهان
خراش روی پوست و لب نسبت به روش های دیگر کمتر است.
با این روش می توان تمام برجستگی ها را از بین برد.
به این ترتیب می توان هرگونه توده یا برآمدگی را از بین برد.
از آنجایی که ژل هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد، واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کند.
برخلاف برخی از انواع کلاژن، اسید هیالورونیک از محصولات حیوانی به دست نمی آید.
این قابلیت را دارد که پس از یک ماه به صورت و پوست فرد تزریق شود تا به حجم لب مورد نظر برسد.
اثرات تزریق اسید هیالورونیک معمولاً 6 ماه تا 1 سال باقی می ماند.
همچنین بخوانید : فواید وازلین برای پوست
مزایای استفاده از روش تزریق آهن چیست؟
استفاده از روش هر تزریق، درد ناشی از سوزن را به طور کامل از بین می برد، بنابراین افرادی که از سوزن می ترسند، فشار کمتری برای تزریق احساس می کنند. استفاده از این روش به بافت آسیب نمی رساند، بنابراین پس از تزریق، مویرگ ها آسیب نمی بینند و پاره نمی شوند. از خطرات و عوارض در امان باشید، در این روش نیازی به جراحی نیست، بنابراین نیازی به کادر پزشکی نیست. مراقب تزریق باشید.
مزایای اصلی استفاده از روش تزریق آهن در زیر خلاصه می شود:
رفع چین و چروک با تزریق اسید هیالورونیک که به بدن آسیبی نمی رساند.
این روش های تهاجمی با پرکردن و افزایش حجم لب ها نیازی به سوزن ندارند.
در این روش سوزن مناسب نیست و تزریق با قلم مخصوص انجام می شود.
با استفاده از به روزترین تکنولوژی و بدون عوارض جانبی مانند کبودی و تیرگی پوست و لب
ویژگی های قلم چیست؟
برای تزریق هیالورونیک اسید از قلم تزریقی مخصوص این روش استفاده می شود که سوزن ندارد و هیالورونیک اسید را تحت فشار زیر پوست تزریق می کند و وقتی وارد پوست می شود اسید هیالورونیک به طور یکنواخت پخش می شود. روی سطح اپیدرم پوست شکافته می شود و سپس مولکول های کوچک آب را جذب می کند، بنابراین اسید به طور مساوی در زیر پوست توزیع می شود، بنابراین این یک مزیت بزرگ است که مواد در یک مکان تنها و سپس جمع نمی شوند. ساخت و استفاده سریع همچنین این خودکار دقت فرد تزریق کننده را افزایش می دهد.
همچنین بخوانید : غلتک یخی چیست؟ (مزایا و نحوه استفاده)
چگونه تزریق کنیم؟
در روش تزریق از قلم استفاده می شود و با ایجاد فشار کافی فیلرهای هیالورونیک اسید به زیر پوست افراد تزریق می شود. این قلم برای رساندن اسید هیالورونیک به سطحی ترین لایه پوست یا اپیدرم از طریق آمپول های مخصوص با سوراخ های میکرو استفاده می شود. کار می کند.
برای انجام این تزریق نیازی به دانش پزشکی نیست و آموزش این تکنیک از طریق کارگاه یک روزه و سپس کلاس آنلاین ارائه می شود. از یک عدد موچین و دو آمپول با آداپتور و کلاس آنلاین استفاده کنید و روی مدل زنده کار کنید.
به عنوان مثال استفاده کنید ب. تزریق برای حجم دادن به لب ها
کانتورینگ لب که به عنوان پرکننده لب نیز شناخته می‌شود، یک عمل زیبایی برای افزودن یا بازگرداندن شکل و پری لب‌ها به منظور زیبا و دلپذیر به نظر رسیدن لب‌ها است.
افرادی که به طور طبیعی لب های ضخیم و کوتاه دارند و یا به دلیل افزایش سن لب های خود را از دست داده اند می توانند از روش تزریق استفاده کنند.
فیلرها و تزریقات مختلفی وجود دارد که برای لب های مختلف استفاده می شود و به آنها حجم می دهد.

روش تزریق فی چیست؟

نیوزسل بازدید : 175 دوشنبه 02 آبان 1401 زمان : 16:41 نظرات (0)

 

ثبت برند لاتین یکی از روش‌های کسب و کار و فعالیت با کشورهای دیگر است که نسبت به برند فارسی از برخی ویژگی‌ها و البته تفاوت‌هایی برخوردار است. برای ثبت برند لاتین نیز همانند دیگر برند‌ها باید یک سری مدارک مورد نیاز تهیه کنید که به آن اشاره خواهد شد.

برند لاتین به چه معناست؟

همان‌طور که می‌دانید برند یک علامت و نشان است که با استفاده از آن می‌توانید در حوزه فعالیت و کسب و کار خود معرفی شده و فعالیت داشته باشید. برند لاتین نیز همانند برند‌های دیگر شما را در کسب و کار با سایر کشورها موفق خواهد کرد.

می‌توان گفت برند لاتین برای سهولت در واردات و صادرات است و اصولا برای افرادی کاربرد دارد که با شرکت‌های خارجی قصد همکاری داشته باشند. هنگام ثبت برند لاتین باید توجه داشته باشید که اگر نامی که برای برند خود استفاده می‌کنید، معنای لاتین داشته باشد برند شما نیز باید به صورت لاتین ثبت شود.

مدارک ثبت برند لاتین

بعد از آن که شخص تصمیم به ثبت برند لاتین می‌گیرد باید یک سری مدارک مورد نیاز را تهیه و ارائه دهد که ارائه این مدارک با توجه به حقیقی و حقوقی بودن متقاضی ممکن است متفاوت باشد.

مدارک لازم برای ثبت برند لاتین حقیقی

افراد و متقاضی حقیقی برای ثبت برند لاتین باید مدارک لازم را تهیه و ارائه دهند که این مدارک عبارتند از:

  • کپی برابر با اصل مدارک هویتی متقاضی که عبارتند از شناسنامه و کارت ملی یا کارت هوشمند و در صورتی که شخص ایرانی نباشد ارائه پاسپورت و کد فراگیر لازم است.
  • ارائه کد پستی معتبر، آدرس و ایمیل همچنین شماره تماس به نام خود متقاضی که قابلیت استعلام از آن وجود داشته باشد.
  • تهیه و ارائه کارت بازرگانی
  • ارائه علامت لوگو در ابعاد ۱۰×۱۰ به صورت فایل
  • توصیف مختصر توسط متقاضی در رابطه با لوگو طراحی شده و رنگ‌های به کار رفته در آن
  • در صورت نیاز به وکیل برای تکمیل پرونده امضاء و وکالتنامه متقاضی الزامی است.

مدارک لازم برای ثبت برند لاتین حقوقی

افراد حقوقی برای ثبت برند لاتین باید مدارک لازم را ارائه دهند. این مدارک تفاوت چندانی با مدارک ارائه شده توسط افراد حقیقی ندارد و باید برخی مدارک همچون کپی کارت ملی و شناسنامه، کد پستی، کارت بازرگانی آدرس و ... را ارائه دهند.

اما علاوه بر این مدارک این افراد باید اساسنامه با موضوع مربوط به طبقات انتخاب شده، علامت تجاری و آگهی ثبتی، حق امضاء مجاز شخص حقوقی دارای اعتبار که به تایید اداره ثبت موسسات و شرکت‌های غیر تجاری رسیده باشد را هم ارائه دهند.

هزینه ثبت برند لاتین شامل چه مواردی می شود؟

با توجه به این که برای ثبت برند لاتین باید مراحل مختلفی را طی کنید، انجام هر کدام از مراحل آن برای ثبت شامل هزینه‌هایی نیز خواهد شد که به شرح زیر است:

  • ثبت نام شخص حقوقی یا حقیقی در سامانه مالکیت معنوی
  • تنظیم و ثبت اظهارنامه برند لاتین که باید یک طبقه صادرات به آن اضافه شده باشد.
  • پرداخت حق‌التمبر
  • پرداخت روزنامه رسمی در نوبت اول و دوم ثبت برند که با توجه به طبقات برند، تعداد کادر، رنگ‌بندی برند و تعداد مالکین تعیین می‌شود.
  • پرداخت حق‌الثبت برند
  • پرداخت خرید تصدیق علامت و تشکیل پرونده

سخن پایانی

به طور کلی می‌توان گفت ارائه مدارک ثبت برند لاتین شامل دو گروه اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی می‌شوند که هر کدام از آن‌ها از جانب اداره مالکیت معنوی موظف به ارائه مدارک مورد نیاز خواهند بود.

 

منبع : خوندنی

نیوزسل بازدید : 57 سه شنبه 26 مهر 1401 زمان : 11:45 نظرات (0)

در صورت استفاده از درهای چرخان، گردشی، کشویی، پیش بینی یک در معمولی به عرض مفید حداقل 80 سانتیمتر در جوار آنها برای استفاده معلولان الزامی است. در واحد معلول جهت بازشوی درها، ابعاد سرویس و سایر فضاها باید برای عبور ویلچر پیش بینی لازم در طراحی را لحاظ نمایند. متخصصین انجام ورزش را بر اساس شرایط بیمار در کنار سایر روش های ساده مانند زانوبند طبی و فیزیوتراپی برای بیمار تجویز خواهند کرد. صندلی های پله پیمای چرخشی یا پیچشی جدا از مزایای فراوان برای افراد سالمند و معلول و افرادی که ناچار به نگهداری سالمندان می باشند، دارای معایبی نیز می باشند. بالابر خانگی عنکبوتی دارای یک اتاقک محکم می باشد که مقاومت بسیار بالایی را در برابر هر گونه رطوبت، زلزله یا آتش سوزی دارد. طرح و نصب این درها باید به گونهای باشد که احتمال نشت دود از آنها به حداقل ممکن کاهش یابد. در مواردی نادر استثنائاتی وجود دارد که پاهای پرانتزی ممکن است تا بزرگ سالی فرد باقی بمانند ، این شرایط یا در نتیجه ی سوءتغذیه ، یک بیماری خاص یا به خاطر برخی از شکستگی ها یا صدمات استخوانی در دوران کودکی به وجود می آید. آنها فضای کمتری را نسبت به یک بالابر سنتی اشغال می کنند و ممکن است مقرون به صرفه تر باشند.

اصولا پیمودن پله ها به ویژه در ساختمان هایی که فاقد آسانسور است یکی از معضلات برای افراد کم توان و معلولین است. استفاده از این ویلچر برقی به افراد معلولی که نیاز به حرکت در مسیرهای مختلف دارند تا حد زیادی کمک کننده است. ضوابط طراحی برای معلولین اعم از معلولین حرکتی، جسمی و حسی با توجه به برآوردن نیازهای دسترسی و حرکتی در ساختمان برای آنها ضروری است. در فضاهای عمومی و واحدهای مسکونی بالای 20 واحد میبایست 5 درصد فضاها با توجه به ضوابط طراحی برای معلولین طراحی شود. برای ساختمان­های دارای 20 واحد مسکونی و بیشتر باید حداقل 5 درصد واحدها برای واحد معلول طراحی و اجرا شوند. اجرای رمپ معلول: رمپ معلول نیز با عرض 20/1 متر و حداکثر شیب 8 درصد می­تواند اجرا شود. اجرای جک معلول: جک معلول یابد در محل به صورت ثابت باشد و محل آن در محدوده­ 60 درصد به علاوه 2 متر اجرا شود.

استقرار هر نوع تأسیسات و تجهیزات از قبیل آبخوری، جالباسی و غیره چه به صورت ثابت و چه قابل انتقال در راهروهای دسترسی خروج به شرطی مجاز خواهد بود که عرض مفید راه به کمتر از ۱۸۳ سانتیمتر کاهش نیابد. راهروهایی که برای دسترسی به حداکثر ۶۰ صندلی در نظر گرفته شوند استثنائاً میتوانندحداقل ۷۶ سانتیمتر عرض مفید داشته باشند. ۵ ـ راهروهای دسترسی خروجی باید دارای حداقل ۲۵۰ سانتمتر عرض مفید باشد. حداقل عرض بازشوها در ورودی ساختمان 160 سانتیمتر باشد. ۸ ـ راهروهای دسترسی به ردیفهای صندلی باید حداقل ۱۰۷ سانتیمتر عرض مفید داشته باشند مگر آنکه راهرو از یک طرف با دیوار مجاور باشد که در آن صورت عرض مفید آن میتواند به حداقل ۹۱ سانتیمترکاهش یابد. البته در بعضی مناطق شیب رَمپ تا 9 درصد را در کمیسیون داخلی رفع تعرض می­دهند.در صورتی که رمپ خودرو دارای شیب مناسب باشد و امکان دسترسی به آسانسور فراهم شود با رعایت الزامات طراحی میتوان از این رمپ در پروژه های مسکونی کوچک و متوسط مقیاس به عنوان دسترسی معلول استفاده کرد. تولید کنندگان ویلچر در ایران کارخانه ما می باشد، این کارخانه که با استفاده از دستگاه های مدرن و مجهز و در زمینی به مساحت چندین کیلومتر و با مواد درجه یک و عالی به تولید انواع ویلچر در جنس های مختلف مبادرت می کند، ویلچری که در این کارخانه های تولید می شود اغلب باکیفیت بوده و با استانداردهای جهانی مطابقت دارد.

https://kooshagroups.ir/stairclimber/

به گونه ای که یک پارکینگ معلول و یک واحد برای معلول مناسب سازی شود. تعداد واحدهای مسکونی بیش از 8 واحد باشد. در کلیه فضاهای عمومی مانند سینماها، مراکز تجاری و برای ساختمان های مسکونی که طبقه همکف بیش از سطح خیابان بالاتر است میبایست ضوابط طراحی برای معلولین مد نظر طراحان قرار گیرد. ۷ ـ در راهروهای دسترسی خروج، هیچ بن بستی نباید دارای طول بیش از ۶ متر باشد. این ویلچر کاملا هوشمند بوده و برای حرکت در سطح صاف تنها بر روی ۲ چرخ تعادل دارد و این کار را نیز به خوبی و کیفیت هرچه تمام تر انجام می دهد. در این ویلچر از چهار چرخ ساده استفاده شده که از آن می توان برای حل دادن در مسافت کوتاه بهره برد همچنین چرخ های جلوی آن دارای قفل هایی (ترمز) است که مانع از حرکت در سطوح شیب دار شود. در این نوع بالابرها جک های هیدرولیک و بازوهایی هیدرولیکی به شکل یک تلسکوپ داخل یکدیگر قرار می گیرند و در زمان انجام کار به بیرون هدایت می شوند.

نیوزسل بازدید : 1607 یکشنبه 03 مهر 1401 زمان : 13:40 نظرات (0)

در نظر داشته باشید که نشان تجاری شما که می تواند شامل: اسم، علامت، شکل و … موسسه حقوقی آگاه ثبت با سابقه ثبت هزاران برند و نشان تجاری در زمینه های مختلف، می تواند در حوزه لوازم تحریر نیز یک برند برای شما ثبت کند. با داشتن یک نشان تجاری شما علاوه بر فعالیت بر روی برند خود، می توانید در صورت نیاز آن را به فروش گذاشته و با بالاترین قیمت پیشنهادی، آن را معامله کنید. در دهههای اخیر تولیدکنندگان ایرانی در این عرصه با خوشنامی فراوان به فعالیت پرداختهاند. فروشگاه اینترنتی تب سات معتبرترین و منصفانه ترین فروشگاه آنلاین واقع در شمالغرب کشور ، با ارائه مرغوب ترین محصولات به سرتاسر کشور در هر قشر و هر رده سنی، با هدف "کسب رضایت و اعتماد مشتری" فعالیت خود را آغاز نموده و مدیریت زمان مشتریان و ضمانت محصولات و قیمت های منصفانه همواره سرلوحه این مجموعه می باشد.

اصل بودن کالا، قیمتهای مناسب، ارسال سریع و مشتریمداری در این فروشگاه اینترنتی حرف اول را میزند. فروشگاه اینترنتی آریا امکان خرید انواع پکهای لوازم تحریر را برای شما فراهم کردهاست. شاید به جرات بتوان گفت که لوازم تحریر جزو مهمی از کسب دانش در هر جامعه ای می باشد و شما بدون شک کمترین امکانات را هم که برای کسب علم و دانش بخواهید استفاده کنید، حداقل به یک خودکار یا مداد احتیاج خواهید داشت. در مورد لوازم التحریر، می توانید همه چیز را از خودکار، هایلایت و مداد گرفته تا برنامه ریز، دفترچه یادداشت و پوشه تهیه کنید. کوله پشتی: استاندارد و متناسب با قد و وزن کودک، ترجیحا دارای محفظههای متعدد؛ جامدادی: متناسب با نوشتافزار، قابل شستوشو و ترجیحا دارای محفظههای متعدد؛ دفتر هشتاد برگ: سه عدد برای دروس ریاضی، فارسی و نگارش؛ دفتر شصت برگ: یک عدد برای درس علوم؛ دفترچه یادداشت؛ دفتر نقاشی؛ پوشه دکمهدار سایز آچهار و آپنج؛ مداد سیاه و قرمز: بیشتر از یک عدد؛ پاک کن: از انواع فانتزی که بچهها دوست دارند؛ مدادتراش: ترجیحا مخزندار؛ مداد رنگی: ترجیحا تا دوازده رنگ؛ کاغذ رنگی؛ قیچی: اندازهی کوچک و دارای محافظ یا قاب؛ انواع چسب برای کاردستی: نواری، ماتیکی و مایع؛ چسب واشی: برای تزئینات دفتر و کاردستیها؛ خطکش: پانزده یا بیست سانتیمتری؛ شابلون: خصوصا با اشکال هندسی؛ آهنربا: برای درس ریاضی؛ مکعب چینه: نودتایی برای درس ریاضی؛ چوب خط: برای درس ریاضی؛ چرتکه: در صورت توصیه معلم؛ لیوان یا قمقمه؛ ظرف تغذیه؛ برچسب: برای نوشتن نام دانش آموز و چسباندن روی تمام لوازم التحریر و دفترها.

درگذشته بیشتر مردم به جای پاکن از تکه خمیر نان استفاده میکردند تااینکه در سال۱۷۷۰میلادی یک مهندس انگلیسی به نام ادواردنعیم به اشتباه ازیک قطعه لاستیکی به جای خمیر نان استفاده کرد. پارسیکار: این شرکت نام آشنا که یکی از زیر مجموعههای سی بی اس (سیمای بینظیر استقامت) است، در سال ۹۶ با هدف جلب رضایت مشتری تاسیس گردید. ثبت برند لوازم تحریر و تجهیزات آن در کشور ایران، یکی از روش های شناخته شدن لوگو و نشان تجاری شما می باشد تا در صورت ارائه کیفیت مطلوب، در سر تا سر ایران شناخته شوید. اگر قصد دارید که مراحل ثبت برند لوازم تحریر در ایران را بصورت شخصی انجام دهید، از نظر زمان و کیفیت کار با چالش هایی مواجه خواهید شد که باید آن را در نظر داشته باشید. برای ثبت یک نشان تجاری معتبر در زمینه لوازم تحریر، مجموعه ای از اقدامات بصورت شخصی یا توسط موسسه حقوقی آگاه ثبت برای شما صورت می گیرد که نتیجه و خروجی آن منجر به داشتن یک برند معتبر می باشد.

اما باید در نظر داشته باشید که ثبت برند تجاری بر اساس تعداد طبقه ها، کالا و خدماتیست که ارائه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در باره هزینه ثبت برند لوازم تحریر بهتر است تا با مشاوران ما در آگاه ثبت در ارتباط باشید تا بصورت کامل شما را راهنمایی کنند. باشد، تنها در صورتی در ذهن افراد نقش می بندد که از کیفیت محصولات وخدمات شما راضی باشند.آگاه ثبت در زمینه ثبت برند لوازم تحریر بصورت قانونی و رسمی، در جهت حفظ ارزش کسب و کار شما، راهنمایی های لازم و مشاوره های کاربردی را ارائه می دهد. علاوه بر این که ما متعهد به ارائه ی انواع نوشت افزار با کیفیت مطلوب، زیبا و به روز و برخوردار از استانداردهای لازم می باشیم، این نوید را به شما می دهیم که شما می توانید انواع نوشت افزار با تنوع گسترده و قیمت های بسیار مناسب را در پیویو پیدا کنید. این سایت ها پیدا کردن و سفارشی کردن لوازم التحریر با کیفیت را آسان می کنند. فروشگاههای لوازم التحریر علاوه بر فروش مناسب هنگام آغاز سال تحصیلی جدید، در طی سال هم فروش خود را دارند و میتوان گفت از جمله مشاغلی است که در ابعاد کوچک هم درآمدزایی ایدهآلی را دارد. 

https://pinsil.ir/

نیوزسل بازدید : 57 یکشنبه 03 مهر 1401 زمان : 9:59 نظرات (0)

راهنمای برنامه فناوری نامزدی استانی بریتیش کلمبیا برای متقاضیان Express Entry

کارگران و نیروهای کار حوزه فناوری چگونه می‌توانند از طریق برنامه نامزدی استانی (PNP) به سواحل غربی کانادا مهاجرت کنند؟
کارگران فنی که به استان بریتیش کلمبیا می‌روند می‌توانند از طریق برنامه فناوری نامزدی استانی بریتیش کلمبیا، در اولویت بررسی درخواست مهاجرت قرار گیرند.
برنامه فناوری نامزدی استانی بریتیش کلمبیا که اخیراً از یک برنامه آزمایشی به یک برنامه دائمی تبدیل شده است (در تصویر درج شده در این خبر همچنان واژه پیلوت یا همان آزمایشی دیده می‌شود!)، به کارفرمایان استان بریتیش کلمبیا کمک می‌کند تا استعدادهای خارجی را استخدام کنند. به طور کلی این برنامه، یک نامزدی استانی (PNP) سریع به استعدادهای فنی متقاضی مهاجرت به بریتیش کلمبیا ارایه می‌دهد.

از طریق Express Entry برای برنامه فناوری نامزدی استانی بریتیش کلمبیا واجد شرایط شوید

برنامه فناوری نامزدی استانی بریتیش کلمبیا تنها برای افرادی که از قبل واجد شرایط مهاجرت افراد ماهر و یا جریان اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا هستند مجاز خواهد بود.
اگر در استخر اکسپرس انتری حضور دارید پیش از این اولین مرحله برای دریافت نامزدی از طریق جریان اسکپرس انتری بریتیش کلمبیا را پشت سر گذاشتید. برای اینکه بتوانید اقامت دائم خود را دریافت کنید باید واجد شرایط یکی از برنامه‌هایی باشید که از طریق اکپرس انتری مدیریت می‌شوند. این برنامه‌ها شامل کلاس تجربه کانادایی، برنامه نیروی کار ماهر فدرال و یا برنامه کسب و کارهای ماهر فدرال می‌شوند.
پس از آن نیز باید واجد شرایط یکی از زیر مجموعه‌های اکپسرس انتری بریتیش کلمبیا باشید: نیروی کار ماهر، متخصص حوزه مراقبت‌های بهداشتی و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی مقطع لیسانس و فارغ‌التحصیلان مقطع فوق لیسانس و دکتری.
جزییات بیشتری در این خصوص در برنامه راهنمای دولت بریتیش کلمبیا وجود دارد اما به طور کلی شما باید برای واجد شرایط شدن در بیشتر این دسته‌ها – به جز فارغ‌التحصیلان بین‌المللی مقطع فوق لیسانس و دکتری – یک پیشنهاد شغلی داشته باشید.
به طور ویژه برای برنامه فناوری نامزدی استانی بریتیش کلمبیا باید در یکی از 29 شغل واجد شرایط، پیشنهاد شغلی تمام وقت داشته باشید. پیشنهاد شغلی باید حداقل برای یک سال باشد، در حالی که 120 روز تقویمی در قرارداد باقی مانده باشد. بریتیش کلمبیا دوره‌های دعوت را به صورت هفتگی برای متقاضیان حوزه فناوری برگزار می‌کند. قرعه کشی‌ها در برخی هفته‌ها به طور خاص برای مشاغل فنی برگزار می‌شوند و در برخی هفته‌ها نیز در کنار مشاغل دیگر، از واجدین شرایط این حوزه دعوت به عمل می‌آید.
اگر کسی دعوت‌نامه دریافت کند، 30 روز مهلت دارد تا برای نامزدی استانی درخواست ارایه دهد. دریافت دعوت‌نامه تضمینی برای دریافت نامزدی استانی نمی‌باشد اما اگر دعوت شوید، شش ماه فرصت دارید تا از آن برای درخواست اقامت دائم استفاده کنید. در این بین ممکن است بتوانید از نامزدی استانی بریتیش کلمبیا نامه پشتیبانی مجوز کار بگیرید؛ بنابراین می‌توانید تاز زمان تصمیم گیری برای درخواست شما، به طور قانونی در کانادا کار کنید.
با داشتن نامزدی استانی، به عنوان یک متقاضی اکپسرس انتری، به طور خودکار 600 امتیاز به امتیاز کلی شما در استخر اکپرس انتری افزوده می‌شود. با این کار پروفایل شما در استخر اکسپرس انتری در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد و در زمان قرعه کشی شانس بیشتری برای دریافت دعوت‌نامه درخواست اقامت دائم خوهید داشت.

یک نکته در خصوص بررسی سریع درخواست

نامزدی استانی بریتیش کلمبیا تنها صلاحیت مدیریت در حوزه برنامه مهاجرت استانی خود را دارد. به همین دلیل داشتن نامزدی استانی بریتیش کلمبیا نمی‌تواند موجب تسریع در روند اقامت دائم متقاضیان شود زیرا این امر در اختیار وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) است.
آن چه که نامزدی استانی بریتیش کلمبیا می‌تواند انجام دهد، ارایه گزینه‌های شغلی برای مشغول شدن متقاضیان مهاجرت در طول دوران بررسی درخواست مهاجرت است. برنامه فناوری از جمله مسیرهایی است که متقاضیان آن می‌توانند از ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) صرف نظر کنند که این امر موجب می‌شود تا از طی یک پروسه پر هزینه و طولانی معاف شوند. نامزدی استانی بریتیش کلمبیا همچنین نامه‌های پشتیبانی مجوز کار را برای متقاضیان ارایه تا آن‌ها بتوانند در حالی که منتظر دریافت اقامت دائم خود هستند، برای مجوز کار جدید درخواست دهند و یا وضعیت فعلی خود را تمدید کنند.
نامزدی استانی بریتیش کلمبیا اولویت را به درخواست‌هایی می‌دهد که متقاضیان آن‌ها در یکی از 29 شغل مشخص شده در حوزه فناوری، پیشنهاد شغلی داشته باشند. هنگامی که یک درخواست کامل ارسال کنید پرونده شما در طی یک روز کاری به یک تیم بررسی مورد تایید واگذار می‌شود.
وبسایت دولت استانی می‌گوید زمان بررسی 80 درصد از درخواست‌های نامزدی استانی بریتیش کلمبیا 2 تا 3 ما از زمان دریافت درخواست است. اما درخواست‌های حوزه فناوری معمولاً در مدت زمان کوتاه‌تری بررسی می‌شود.

کدام مشاغل جزو 29 شغل واجد شرایط برای برنامه فناوری نامزدی استانی بریتیش کلمبیا هستند؟

اگر در یکی از این مشاغل مشغول به کار هستید، ممکن است برای برنامه فناوری نامزدی استانی بریتیش کلمبیا واجد شرایط باشید. در ادامه لیست کاملی از این 29 شغل را بر اساس کد طبقه بندی ملی مشاغل (NOC) مشاهده می‌کنید:
  • 0131 مدیران شرکت‌های مخابراتی
  • 0213 مدیران سیستم‌های کامپیوتری و اطلاعاتی
  • 0512 مدیران – ناشران سینما، صدا و سیما و هنرهای نمایشی
  • 2131 مهندسان عمران
  • 2132 مهندسان مکانیک
  • 2133 مهندسان برق و الکترونیک
  • 2134 مهندسان شیمی
  • 2147 مهندسان کامپیوتر (به جز مهندسان و طراحان نرم افزار)
  • 2171 تحلیلگران و مشاوران سیستم‌های اطلاعاتی
  • 2172 تحلیلگران پایگاه و مدیران داده
  • 2173 مهندسان و طراحان نرم افزار
  • 2174 برنامه‌نویسان کامپیوتری و توسعه دهندگان رسانه‌های تعاملی
  • 2175 طراحان و توسعه دهندگان وب
  • 2221 تکنولوژیست‌ها و تکنسین‌های زیست شناسی
  • 2241 تکنسین‌ها و تکنولوژیست‌های مهندسی برق و الکترونیک
  • 2242 تکنسین‌های خدمات الکترونیکی (تجهیزات خانگی و تجاری)
  • 2243 مکانیک‌ها و تکنسین‌های ابزارآلات صنعتی
  • 2281 تکنسین‌های شبکه‌های کامپیوتری
  • 2282 تکنسین‌های پشتیبانی کاربر
  • 2283 تکنسین‌های آزمایش سیستم‌های اطلاعاتی
  • 5121 موالفان و نویسندگان
  • 5122 ویراستاران
  • 5125 مترجمان، اضظلاح شناسان و مفسران
  • 5224 تکنسین‌های صدا و سیما
  • 5225 تکنسین‌های ضبط صدا و ویدیو
  • 5226 مشاغل فنی و هماهنگی دیگر در سینما، صدا و سیما و هنرهای نمایشی
  • 5227 مشاغل پشتیبانی در سینما، صدا و سیما، عکاسی و دیگر هنرهای نمایشی
  • 5241 طراحان و تصویرگران گرافیک
  • 6221 متخصصان فروش فنی – تجارت به صورت عمده فروشی

https://www.immigrationdoor.com/i-7639/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%B2%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AA%DB%8C%D8%B4-%DA%A9%D9%84%D9%85%D8%A8%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B6%DB%8C%D8%A7%D9%86-Express-Entry

نیوزسل بازدید : 138 چهارشنبه 30 شهریور 1401 زمان : 14:57 نظرات (0)

برای افرادی که علاقمند به گردش و تفریح هستند یا قصد دارند در هنگام سفر در مکان های دلخواه به موسیقی گوش دهند، خرید اسپیکر قابل حمل توصیه می شود. نکته مهم در مورد MHL اینست که همه تلویزیونها امکان MHL را ندارند و تلویزیونهای جدیدتر این امکان را دارند، اما جای نگرانی نیست چرا که کافیست تلویزیون شما پورت HDMI را داشته باشد؛ با خرید سیم رابط Micro USB به کابل تصویری HDMI میتوان گوشی را به تلویزیون وصل کرد. اسپیکر بلوتوثی یکی از انواع اسپیکر بی سیم می باشد که قدمت آن تقریبا به سال 1994 الی 1996 باز می گردد. ارتشهای عرب که پرچم اسلام را حمل میکردند، از سوی غرب برای شکست ساسانیان در ۶۴۲ پس از میلاد آمدند و پس از آن با اطمینان به سوی شرق رهسپار شدند. ۱۸(۶۴۲-۸۷۰) و در حمله اعراب به ایران، مسلمانان عرب، امپراتوری ساسانی را در جنگهای ولجه، نهاوند و قادسیه شکست دادند. پس از شکست امویان توسط عباسیان حکمرانهای خراسانی وابسته با اعراب در کشور بهسر اقتدار آمدند. اعراب سپس به سوی شرق سرزمین ایران حملهور شده و در سال ۸۱ هجری شهر کابل را که در کنترل کابلشاهیان بود، از طرف دهمَزنگ شگافتند، مسلمانان عرب فاتح شدند و شاه کابل به گردیز رفت ولی بزودی دوباره کابل را بدست آوردند.

یکی از نگرانیهای کاربران تداخل دیگر دستگاه با اسپیکرهای بلوتوثی است که این نگرانی کاملا بی مورد است و اسپیکرها تا زمانی که به دستگاه مورد نظر شما متصل باشند، تنها با همان دستگاه در ارتباط خواهند بود مگر زمانی که خودتان اتصال را قطع و به دستگاه دیگری متصل میکنید. با انتخاب یک اسپیکر بلوتوثی مناسب برای خانه، محل کار یا سفر خود می توانید نهایت لذت را از گوش دادن به موسیقی و دیدن فیلم های مورد علاقه خود ببرید. طی دهه ۱۹۲۰ بسیاری از مؤسسات آموزشی در کابل تأسیس شدند. در دوره جنگهای داخلی، فرانسه و آلمان به توسعه کشور کمک کردند و مدارس دبیرستان و لیسهها را در پایتخت تأسیس و نگهداری کردند، برای فرزندان خانوادههای اعیان شهر آموزش ایجاد کردند. اولین مکتب مدرن به نام حبیبیه در سال ۱۹۰۳ تأسیس شد. همانطور که از نام آنها مشخص است، اسپیکرهای ایستاده به صورت معمول روی زمین قرار می گیرند و معمولا آن ها را به عنوان اسپیکرهای برجی می شناسند و ارتفاع اکثر آنها از سطح زمین چیزی در حدود 90 تا 120 سانتی متر است. گاهی دیجی کالا برای ترغیب کاربرانی که به تازگی ثبت نام کرده و یا خریدی نداشتهاند، کدهای تخفیف مخصوصی ارائه میدهد تا بتوانند کالاهای دلخواه خود را با تخفیف خریداری کنند.

دانشگاه کابل در سال ۱۹۳۲ افتتاح شد و در دهه ۱۹۶۰ افغانهای تحصیل کرده در غرب اکثریت معلمان را تشکیل میدادند. در سال ۱۹۱۹، پس از جنگ سوم انگلیس و افغانستان، پادشاه امانالله خان، استقلال افغانستان را در امور خارجی در مسجد عیدگاه کابل اعلام کرد. از ماه سرطان (ژوئن، ژوئیه) تا آخر سنبله (اوت، سپتامبر) و هنگام تابستان گرمترین ایام کابل بهشمار میرود. پس از سقوط تیموریان، بابر در اینجا مستقر گردید و کابل دوباره رونق یافت و تا سال ۹۲۳ پایتخت بود و به تعمیر و آرایش آن پرداخت. علت آن هم بازگشت مهاجرینی بود که بخاطر رژیم طالبان از کشور فراری شده بودند. بسته به نیاز شما و سلیقه شما در طراحی و چیدمان دکوراسیون منزل نوع اسپیکیری که باید تهیه کنید را متفاوت می سازد. یکی دیگر از موارد مهمی که باید پیش از خرید هر محصولی و از جمله لوازم جانبی تلفن همراه به آن توجه کرد، گارانتی و بازگشت محصول است. طراحی ظاهری یکی دیگر از مواردی است که برای خرید باید به آن دقت کنید. وقتی که سلطنت به احمدشاه درانی رسید، وی توجه به کابل نمود.

نوع اسپیکر انتخابی بستگی به فضای مورد استفاده از آن دارد. چه بخواهید اسپیکر را تنها برای استفاده در منزل استفاده کنید و چه قصد داشته باشید کل روز آن را با خود حمل کنید، بهتر است پیش از خرید بلندگو ابعاد و وزن آن را بهخوبی بررسی کنید. پس از آن کابل بهدست تیمور و حکمداران او بود تا آنکه دولت تیموری هرات قوت گرفت. تاج و تخت به پسر ۱۹ ساله او ظاهر شاه که آخرین پادشاه افغانستان گردید، سپرده شد. خشونت و آزمندی اعراب باعث تولید چنین ناآرامی شد، با این حال هنگامی که قدرت پایانی خلافت آشکار شد، حاکمان بومی یک بار دیگر، خود را مستقل کردند. بدین ترتیب تا سقوط امپراتوری اعراب کابل را در حفاظت داشتند. امروز ما قصد داریم تا در همین مورد با شما صحبت کنیم. همچنین به خاطر محدودتر شدن قدرت بیس به خاطر ابعاد، می توان آنها را با ساب ووفر جفت کرد تا یک نتیجه فوق العاده را به خاطر پشتیبانی از طیف وسیع و گسترده فرکانس های صوتی برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین این قضیه به تفکیک صوتی بالاتر هم کمک زیادی خواهد کرد.

پخش عمده لوازم جانبی موبایل خادمی

نیوزسل بازدید : 186 سه شنبه 28 تیر 1401 زمان : 11:31 نظرات (0)

موکت نسوز و ضد حریق اداری

 

کفپوش ها مقاومت متفاوتی در برابر حرارت دارند، که موکت ها نیز از این موضوع مستثنی نیستند. بهتر است بدانید که موکت نسوز و ضد حریق وجود ندارد. فقط میزان واکنش به آتش در کفپوش ها به ویژه موکت ها درجه بندی متفاوت دارد. به تعبیری دیگر اصطلاحا کند سوز هستند.

 

ضرورت کاربرد موکت نسوز

 

برای رعایت ایمنی در ساختمان های بزرگی چون هتل ها، سالن اجتماعات و سینماها استفاده از موکت یا کفپوش نسوز دارای اهمیت بالای است، زیرا اگر زمانی آتش سوزی رخ داد، کفپوش باعث افزایش آتش نباشند. در نتیجه بهتر است از انواع موکت های که وجود دارند، موکتی با ویژگی کندسوز انتخاب کنید تا ایمنی ساختمان خود را تا حدی بالا ببرید.

 

استاندارد های موکت اداری نسوز

 

استاندارد های برای موکت نسوز وجود دارد که با حروف و اعداد مختلف نمایش داده میشوند. برای مکان های عمومی چون آمفی تئاترها، سالن های کنسرت و سینما ها قوانین در این رابطه وجود دارند که اجباری است. زیرا باید در صورت حریق، جان انسان ها به خطر نیفتد. همان گونه که گفتیم هیچ موکتی قابلیت ۱۰۰ درصد ضد نسوز بودن را ندارند، اما میتوان موکت های که مقاومت بالایی در برابر اصطلاک دارند و در هنگام آتش سوزی و سوختن، گازهای سمی تولید نمی کنند را تهیه کنید.

 

استاندارد آتش سوزی

 

زمانی که مکان‌ های عمومی را با موکت یا کفپوش‌ های دیگر فرش می کنند باید استاندارد‌هایی رعایت شود که به این استاندارد‌ها مقاومت در برابر گسترش حریق می‌گویند. بر اساس این استاندارد‌ باید از موکت‌های کند سوز در مکان‌ های عمومی استفاده کرد، تا در صورت پیش آمدن حریق شعله‌ور نشوند.

 

استانداردهای معتبر شامل موارد زیر است:

 

آمریکا: استاندارد ASTME648

 

این استاندارد دارای دو زیر گروه class 1 ، 2class  است. اگر ویژگی های موکت در class 1 قرار بگیرد یعنی موکت از مقاومت خوبی برخوردار است.

 

انگلستان: استاندارد 4796 BS

 

این استاندارد دارای سه زیر گروه high level, medium level, low level  است. بهترین موکت در برابر آتش و حرارت باید در دسته high level  قرار گیرد.

تفاوت موکت اداری و خانگی چیست؟ یکی از عناصر که در دکوراسیون فضا بسیار موثر است، کفپوش می باشد. کف پوش های متفاوتی وجود دارند که در بازار عرضه شده اند مانند؛ لمینت، سرامیک، موکت و ... است که افراد میتوانند با توجه به دکوراسیون، محیط و سلیقه خود یکی از کفپوش ها را انتخاب میکند.

 

تفاوت موکت اداری و خانگی

 

موکت ها در انواع طرح ها و مدل ها است و با توجه به هر مکان، کف پوش مناسبی وجود دارد. مطمئنا فضای اداره با فضای خانه تفاوت دارد و ما در این مقاله این تفاوت ها را بررسی میکنیم.

 

بافت موکت

 

در محیط های پر رفت و آمد باید بافت موکت به گونه ای انتخاب شود که استحکام و دوام کافی داشته باشد و دچار سایش نشود. موکت های با بافت لوپ پایل میتوانند گزینه مناسبی برای ادارات باشند. موکت تایل یکی از بهترین گزینه ها برای شرکت ها، ادارات و محیط های پر تردد است. در خانه میتوان از موکت های کات پایل با پرزهای بلند استفاده کنید که داری نرمی و لطافت است.

 

ضد آلودگی

 

در فضای اداری به خاطر تردد بسیار زیاد افراد با کفش، گرد و غبار زیادی بر روی موکت می نشیند. به همین علت موکت که در این فضا قرار میگیرد میتواند گرد و غبار فضا را نیز به خود جذب کند و از بروز آلرژی جلو گیری کند. در محیط خانه نیازی به چنین موکتی نیست.

 

راحتی در نظافت

 

الیاف لوپ پایل به گونه ای است که گرد و غبار کمتر به آن نفوذ میکند، به همین علت تمیز کردن و شستن آن بسیار راحت است. الیاف کات پایل بیشتر در خانه ها استفاده میشوند و گرد و غبا بسیار زیادی را به خود جذب میکنندو شست و شوی آن ها نیز حساس و سخت تر است. به همین دلیل این موکت را کمتر در آشپزخانه و اتاق کودک به کار میبرند.

 

ویژگی های دیگر موکت اداری

عایق صدا و کاهش صدا محیط اداری

کند سوز بودن و جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن

استفاده از رنگ های که کثیفی را کمتر نشان میدهند.

واردات موکت اداری- موکت تایل یکی از جدید ترین کف پوش های است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. این محبوبیت باعث شده علاوه بر تولیدات داخلی، شاهد واردات آن از کشورهای دیگر باشیم. این سبک موکت به راحتی نصب و استفاده میشوند. برای خرید یک محصول مطمئن و با کیفیت باید اطلاعات کافی را بدانید، سپس برای تهیه محصول مورد نظر خود اقدام کنید. برای انتخاب درست یک محصول میتوانید از یک مشاور کمک بگیرید. کیفیت در این نوع محصول مورد بسیار مهمی است که حتما باید آن را جدی بگیرید.

 

 انواع موکت های موجود در بازار

 

مهم ترین وجه تمایز در این موکت ها طرح و کیفیت آن ها است.

 

واردات موکت اداری 

 

موکت ها نیز همانند بسیاری از محصولات موجود در بازار هم از نوع وارداتی موجود است. بی تردید خریداران انتظار دسترسی به مدل های جدید و مدرن را دارند. زیرا تولیدات کشور های مانند آلمان به روش های مدرن تر و حرفه ای تر تولید میشودند. در نظر گرفتن خواسته مشتریان باعث شده است تا بهترین محصولات را گرد هم آوریم.

 

قیمت موکت تایل و سیزال

 

موکت تایل یکی از تولیدات سال های اخیر است که توجه بسیاری از طراحان را به خود جذب کرده است. زیرا با استفاده از این محصول جدید توانسته اند جلوه خاصی را به دکوراسیون محیط های اداری ببخشند. قیمت موکت تایل متفاوت است و شما برای دریافت قیمت روز انواع موکت های اداری میتوانید از مشاوران شرکت پرچین موکت کمک بگیرید.

 

خرید موکت تایل به دلیل تنوع رنگ و طرح اهمیت، محبوبیت و توجه زیادی را به خود جذب کرده است. به این ترتیب ما سعی کرده ایم زیباترین و متنوع ترین طرح ها وارداتی و برند های معتبر ایرانی را در دسترس مشتریان قرار دهیم. به آنها در شناخت، انتخاب و خرید گزینه مناسب برای محیط اداری کمک  کنیم.

پرچین موکت-نقش موکت اداری چیست؟

 

امروزه از موکت اداری برای خلق فضای مدرن با جلوه زیبای بصری استفاده پر رنگی میشود. موکت اداری توانسته در مدت زمان کمی توجه افراد بسیاری را از جمله، افراد مشکل پسند را به خود جذب کند. استفاده از موکت اداری در محیط های اداری و شرکت ها باعث کاهش آلودگی صوتی، بالا رفتن تنوع در طراحی دکوراسیون، صرفه جویی در هزینه ها و کاهش خطر آتش سوزی میشود.

 

موکت اداری چیست؟

 

از گذشته موکت و فرش در فرهنگ و تاریخ ما ایرانیان نقش پر رنگ و مهمی را ایفا کرده است. هر یک از ما ها به سلیقه و معیار خود، موکت و فرش را برای کفپوش تهیه کرده ایم. پرچین موکت از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه برای ساخت محصولات خود بهره میبرد. همیشه به دنبال وارد کردن بهترین نوع موکت های اداری است. تا بتواند بهترین نوع موکت اداری، موکت تایل و موکت سیزال را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

 

شرکت پرچین موکت

 

ما، شرکت پرچین موکت همواره بر این باور هستیم که انتخاب و خرید موکت، محصول یا خدمت نیازمند اطمینان از رعایت استانداردهای لازم در آن زمینه است، از این رو همواره تلاش کرده ایم با ارائه خدمات به بهترین شکل در این راه پیشرو باشیم. شرکت پرچین موکت به شما در خلق فضای مدرن کمک میکند. فضایی را که منجر به راحتی بیشتر و زیبایی چشم نواز است. تمام سعی ما این است که برای خلق یک متریال فوق العاده برای پوشش کف، فضایی نو،، مدرن و بهینه به شما یاری برسانیم.

 

تیم پرچین موکت برای سهولت در تصمیم گیری مشتریان خود، تیم مشاوران خبره در این زمینه را گرد هم آورده است تا مشتریان  بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی به درست ترین گزینه برای خرید برسند.

تولید کننده موکت اداری- امروزه رقابت بسیار زیادی بین شرکت های تولید کننده موکت اداری در ایران وجود دارد که تمام تلاش شان را به کار گرفته اند تا تولیداتی با استانداردهای جهانی را عرضه کنند. بدین صورت خریداران می‌توانند جدید ترین و بهترین مدل ها را خریداری کنند و از آن ها رضایت خاطر داشته باشند. تولید کنندگان تمام سعی خود را می کند تا متنوع ترین مدل های موکت های اداری را تولید کنند.

 

ویژگی موکت های اداری

 

از ویژگی های مهمی که پرچین موکت سعی میکند در یک موکت اداری بگنجاند، میتواند به موارد زیر اشاره کرد:

 

دوام و طول عمر بالا

تنوع بالای کیفیت و طرح و رنگ

نصب آسان و سریع

قابلیت بازسازی با کمترین هزینه ممکن

مناسب برای محیط های اداری پر تردد

استانداردهای معتبر و محیط زیست

مناسب برای استفاده بر روی پله ها

مهار آلودگی های صوتی

مناسب برای صندلی های چرخ دار

 

انواع موکت های اداری

 

موکت های اداری شامل موکت آداری تایل و رولی است که می توان از مهمترین آنها به موکت تایل اشاره کرد.

 

موکت تایل: یکی از جدید ترین و بهترین موکت ها موجود در بازار است. این موکت دارای طول عمر بیشتری بود و بافت آن به صورتی است که برای مکان های پر تردد و شلوغ مناسب است. این موکت معمولاً در ابعاد ۵۰ در ۵۰ سانت تولید می‌شود. شکل آن معمولا به صورت مربع یا شش ضلعی است.

 

تولید کننده موکت اداری- شرکت پرچین موکت

 

شرکت پرچین تمام سعی خود را میکند تا موکت های اداری خود را با به روز ترین طرح ها و رنگ ها را در کنار کیفیت بالا و رعایت استاندارد های جهانی تولید و به بازار عرضه کند. شرکت پرچین موکت توانسته 90 درصد رضایت کارفرمایان خود را جذب کند. برای اطلاعات بیشتر از موکت های تایل ایرانی و خارجی میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل بفرماید.

نیوزسل بازدید : 68 سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 زمان : 19:55 نظرات (0)


هنگام خرید این نوع روکش صندلی باید به کیفیت آن توجه داشته باشید که حتما ضد خش باشد و زود پوسته پوسته نشود. رنگ روکش صندلی سمند سفید را با توجه به رنگ کرم و طرح چوب داخل اتاقک خودرو انتخاب میکنیم. جنس پارچه روکش صندلی پژو 405 از نوع مخمل با کیفیت بوده و تمامی استانداردهای لازم را دارا می باشد . خرید روکش صندلی همیشه برای جلوگیری از آسیب به روکش اصلی نیست؛ گاهی لازم است حال و هوای داخل خودرو را با انتخاب روکش متفاوت عوض کنیم تا احساس تازهای از رانندگی با همان ماشین داشته باشیم. روکش های نمدی صندلی رطوبت هوا و بدن را جذب می کنند و کاملا ضد تعریق می باشند. روکش صندلی بیشترین سطح تماس را با راننده دارد و از این حیث برای افرادی که به مدت طولانی پشت فرمان می نشینند و رانندگی می کنند، اهمیت دارد. برخی برنامهها مشخصاً روی یک ناحیه از بدن تمرکز میکنند که به خصوص برای افرادی که در طول روز اشیای زیادی بلند و حمل میکنند مفید است. ماساژورهای فاقد برنامه نیز وظیفه خود را بهتر از حد نیاز انجام میدهند با این حال وجود برنامه در ماساژور باعث میشود که تسکین بیشتری تجربه کنید چون قادر به انتخاب ماساژی هستید که به صور مشخص روی ناحیه مشکلدار تمرکز میکند.

حمل ماساژورهای بالشی بسیار آسانتر است یعنی در هر مکانی قادر به دریافت ماساژ خواهید بود. ماساژوری که کلاهکهای بیشتری دارد میتواند چندین عضله را به طور همزمان ماساژ دهد یعنی اینکه بسیار سریعتر به تنآرامی خواهید رسید. در نظر داشته باشید که شما می توانید ارزان ترین و باکیفیت ترین انواع روکش های پراید و 206 را به راحتی از همین وب سایت فروشگاه اینترنتی ما تهیه و آن را در اختیار داشته باشید. می باشد که بسیاری از افراد به خاطر طرح های زیبای آن، این روکش ها را خریداری می کنند. روکش صندلی ماساژور به اندازهای متحول شده که میتوانید انواع سبکهای مختلف ماساژ را هنگامی که روی صندلی نشستهاید تجربه کنید. پرسش این است: چگونه روکش صندلی میتواند جان سرنشینان را به خطر اندازد؟ پیش از این در مقالات قبلی از مزایا و محاسن خرید اینترنتی بسیار صحبت کرده بودیم اما این نکته شایان ذکر است که زمان انجام خریدهای اینترنتی که در اینجا مد نظر ما(روکش صندلی برلیانس h330) می باشد بسیار در وقت و هزینه های صرفه ج.یی را موجب می گردد.

جایی که بتوانیم بدون نگرانی از آلوده یا لکه شدن لباسهایمان، بهراحتی بنشینیم. روکش پارچه ای مخمل در برابر لکه بسیار مقاوم هستند و طول عمر زیادی دارند. چگونه باید لکه چربی را برطرف کرد؟ آیا می توان روکش صندلی ماشین را تعمیر کرد؟ بسیاری از روکشهای صندلی ماساژور چند برنامه اختصاصی دارند. ولی معمولا این روش برای ماشین هایی که رنگ های خاص دارند به کار می رود و رنگ های مشکی، سفید، طوسیف خاکستری جزء رنگ های خاص به حساب نمی آید. رنگ های سفید، مشکی، طوسی، خاکستری و قهوه ای تیره جزء رنگ های خاص محسوب نمیشه. یکی از بهترین راه های محافظت از پوشش چرمی صندلی خودرو استفاده از جارو برقی است. پاسخ: می توانید از روغن های مختلفی مانند روغن نارگیل ، لیمو و کودک استفاده کنید. اگر می خواهید جلد شیشه ای داشته باشید ، همیشه باید توضیحات سازنده را با دقت بخوانید. فراموش نکنید اگر در انتخاب رنگ و طرح روکش صندلی خودروی خود اشتباه کنید، خیلی زود از خریدتان پشیمان شده و تنها هزینه ای اضافه را بر روی دستان خود باقی می گذارید.

روند شناخته شدن برند هایکو به عنوان معروف ترین برند روکش صندلی خودرو از جایی آغاز شد که این شرکت محصولات تولیدی خود را با تنوع بالا و با کیفیت به صورت اینترنتی عرضه کرد . با آنکه با این ماساژورها نمیتوانید به صورت همزمان چندین ناحیه را ماساژ دهید اما انگشتان ماساژور حرفهای را شبیه سازی میکنند چون ماساژور حرفهای صرفاٌ قادر است که دو نقطه از بدن را به صورت همزمان ماساژ دهد مگر اینکه از قدرت ماورایی برخوردار باشد. برای انتخاب رنگ روکش صندلی با توجه به کمربند ایمنی دو گزینه رنگ همسان و متضاد وجود دارد. یکی از مهمترین و اساسی ترین اصولی که شرکت تولیدی روکش صندلی ماشین ما در ساخت و طراحی روکش های صندلی به آن توجه ویژه ای را دارد، کیفیت، طراحی و زیبایی آن می باشد به طوری که شرکت تولیدی ما قبل از تولید محصولات خود، نبض بازار را سنجیده و با توجه به علایق مشتریان، اقدام به طراحی و عرضه محصولات بی نظیر دارد. البته باید توجه کنید که معمولا یک هزینه نصب ۲۰ الی ۳۰ هزار تومان به مبالغ اضافه میشود که هزینه کل را برای یک روکش خوب به ۲۰۰ هزار تومان میرساند.

کفپوش سه بعدی کوییک و کفی کوئیک

نیوزسل بازدید : 869 پنجشنبه 19 اسفند 1400 زمان : 16:00 نظرات (0)


نمایندگی ها به منظور ارائه خدمات مناسب تر به مشتریان فعالیت می نمایند و از این طریق دستگاه هایی با بالاترین حد از قابلیت ها را به متریان خود ارائه می نمایند. واقعیت این است که تقریباً همه چیز باید درست در یک نمایندگی تعمیرات کارواش خانگی برای انجام آن به مشخصات طراحی خود برود. در این سیستم آبیاری آب به صورت قطرات بسیار ریز معلق در هوا تبدیل شده و در محیط با استفاده از سیستم گردش هوا بصورت یکنواخت توزیع می شود. در پایان فصل آبیاری حتما باطری را از داخل محفظه خارج نمایید، در غیر این صورت باعث سولفاته شدن باطری ها می گردد. هر دو نوع مه پاش پره ای می تواند در فضا های داخلی نیز مانند داخل خانه استفاده شود. برای آگاهی بیشتر از قیمت پک کامل این محصول جهت استفاده در سالن گلخانه، پرورش قارچ، صنعت مرغداری، دامداری، و … در این مقاله شما هموطنان گرامی را با انواع لوازم آبیاری قطره ای صنعتی و خانگی بیشتر آشنا می کنیم.

در عین حال، می توانید یک محیط بهینه برای گیاهان ایجاد کنید، زیرا دمای آب برای آبیاری همان دمای محیط خواهد بود. بسته به نوع گیاهان و مساحت قلمرو، می توانید به طور مستقل یکی از انواع سیستم آبیاری خودکار را که برای شرایط خاص مناسب است، با مطالعه دقیق ویژگی های نصب آن سازماندهی کنید. برای این کار آبیاری زمین های کشاورزی و باغ ها از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. تایمر آبیاری یکی از دستگاه های پر کاربرد در زمینه آبیاری باغچه ها، جعبه های گل و گیاه، زمین های کشاورزی و … نوع قرار گیری دستگاه چند حالت مختلف را شامل می شود: می توان آن را به وسیله ی براکت های مخصوص به دیوار متصل کرد، می توان از پایه ی مخصوصش استفاده کرد و روی زمین یا هر سطح دلخواهی قرار داد و یا حتی می توانید با استفاده از پایه ی مخصوصش آن را روی میز کار خود نصب کنید. این روش آفتاب سوختگی روی برگ ها را ازبین میبرد، زیرا قطرات آب مثل ذره بین عمل میکنند. این کار با نصب گریل روی دانخوریهای ناودانی صورت میگیرد.

https://abniro.com/bertolini-car-wash/

تایمر آبیاری یکی از پر کاربردترین تجهیزات کشاورزی می باشد که دارای حجم کمی است، این دستگاه قابلیت این را دارد که برنامه های مختلفی چون آبیاری قطره ای و بارانی، سیستم مه پاش، گلخانه و … تایمر هوشمند آبیاری که به صورت هفتگی، ماهانه، سالانه و در حالت های تک و چند کاناله تنظیم می شود. اسپرینکلرها دارای نازل های اضافی هستند که به شما امکان می دهد عملکرد سیستم را به طور کلی کنترل کنید. را باه طور ارزان و موثر به ما می دهد در حالی که برای سرمایش فضا های خارج از خانه نمی توان از انواع سیستم های سرمایش مرکزی استفاده کرد. در بخشی از این مطلب؛ ما به شما درباره نحوهی کارکرد و اجزای تشکیل دهنده پمپ توضیح دادیم. مه پاش پنکه ای بیشتر به عنوان مه پاش پنکه ای رستوران و مه پاش پنکه ای گلخانه ای استفاده می شود. تفاوت مه پاش پنکه ای فن دار با مه پاش پنکه ای بدون فن در نوع جریان هوایی است که با ذرات آب برخورد می کند ، در سیستم رطوبت ساز فن دار یک جریان اجباری از هوا با قطرات آب برخورد می کند و امکان سرمایش بیشتر را به ما می دهد.

در این نوع از سالن ها که به حدود 90 درصد رطوبت نیاز است از سیستم های مه پاش صنعتی جهت تامین رطوبت استفاده می شود. به عنوان مثال در سالن های پرورش قارچ با طول 8 متر از دستگاه رطوبت ساز نیم اسب بخار استفاده می گردد این در حالی است که برای سالن هایی با طول 17 تا 25 متر دستگاه رطوبت ساز دو اسب بخار به کار گرفته می شوند که این دو دستگاه از نظر قیمت دارای تفاوت هایی نیز هستند. شاید تا چند ماه پیش فقط افراد بسیار وسواسی و یا کسانی که مشاغل حساسی همچون پزشک، پرستار و… یعنی ویژگی هایی مثل خروجی 220 ولت یا مقدار جریان خروجی تایمر فاکتور بسیار مهمی میباشد. شیر هایی هستند که برای قطع و وصل جریان آب کشاورزی کاربرد دارند. در آغاز معرفی دو لینک برای خرید اینترنتی تایمر دیجیتال قطع و وصل برق از فروشگاههای دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معد ایران.

نیوزسل بازدید : 668 پنجشنبه 05 اسفند 1400 زمان : 18:30 نظرات (0)

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 624
  • بازدید ماه : 3,856
  • بازدید سال : 36,839
  • بازدید کلی : 85,066