loading...

نیوزسل


امروزه بسیاری از خانم ها به زیبایی ظاهر شفاف و صاف چهره خود علاقه مند هستند و همیشه دوست دارند بهترین و کامل ترین راه را برای داشتن پوستی شفاف و سالم بدانند. اما چگونه این خواسته محقق خواهد شد؟ آیا تا به حال در مورد پاکسازی پوست شنیده اید؟ به نظر شما پوست چگونه تمیز می شود؟

بنابراین اگر می خواهید پاسخ این سوالات را دریافت کنید و ساکن شهر ایلام هستید و می خواهید از بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در ایلام دیدن کنید، پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با من همراه باشید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنم. پاکسازی بهترین محصولات مراقبت از پوست در ایلام.


پاکسازی پوست به چه معناست؟

در سرتاسر دنیا راه های زیادی برای بهبود و رفع مشکلات پوستی وجود دارد که پاکسازی و جوانسازی از محبوب ترین آنهاست که با کمک این روش بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش، چین و چروک، آکنه و ... برطرف می شود. تا جایی که ممکن است. و چهره ای سالم و درخشان داشته باشید. البته به این معنی نیست که اگر در بهترین مرکز مراقبت از پوست پوست خود را تمیز و جوان کنید و یا در بهترین آموزش از بین بردن پوست در ایلام شرکت کنید، به پوست تمیزی که می خواهید دست خواهید یافت.


هدف از پاکسازی پوست

حذف سلول های مرده از سطح پوست: با کمک لایه بردارها سطح پوست را تمیز کنید. این گام بسیار مهم است. زیرا اگر به درستی و حرفه ای انجام نشود، تعدادی از مشکلات پوستی مانند التهاب، قرمزی و حساسیت می تواند مدت زیادی روی پوست باقی بماند.

انواع آلودگی ها و چربی های اضافی بدن را از بین می برد: گاهی اوقات چربی ممکن است در سطح پوست جمع شود و به تدریج منافذ پوست را مسدود کند. یکی از معایب تجمع چربی و ناخالصی ها در پوست این است که به مرور زمان زمینه ایجاد تومور، آکنه و ... را فراهم می کند.

دلیل شرکت در دوره پاکسازی صورت این است که در نهایت می توانید صورت خود را به صورت حرفه ای تمیز کنید، پوست خود را از هرگونه آلودگی و چربی اضافی پاک کنید و از طرفی آکنه و سایر مشکلات پوستی را به صفر برسانید.


افزایش گردش خون، هیدراتاسیون و تغذیه

توجه: با داشتن پوست شفاف و سالم می توانید به حفظ زیبایی و اعتماد به نفس خود کمک کنید. بنابراین باید برای نگهداری و مراقبت از آن وقت گذاشت تا کاملا تمیز شود. البته فراموش نکنید که این نوع درمان باید با دقت انجام شود تا آسیبی به پوست وارد نشود. پس اگر می خواهید روش پاکسازی پوست را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و از توضیحات آن برای مدت طولانی استفاده کنید، پیشنهاد می کنم برای ثبت نام و شرکت در بهترین آموزش پاکسازی صورت در ایلام با من تماس بگیرید.


فواید پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی کامل پوست صورت

کاهش پیری پوست.

به لیفت و سفت شدن بافت های پوست کمک می کند.

سلول های مرده پوست را از بین می برد

روشن کننده، جوان کننده و رفع چین و چروک صورت

کاهش رنگ جوش، رنگ یکنواخت پوست و سیاهی دور چشم امکان پذیر است

متخصصان پوست از مه مرطوب برای باز کردن منافذ پوست برای درمان لک، آکنه، پیری زودرس پوست، تیرگی صورت و غیره استفاده می کنند.

ماساژ صورت یکی از مراحل پاکسازی است که اگر به درستی انجام شود می تواند گردش خون را افزایش دهد.

پاکسازی پوست فواید زیادی دارد که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می شود. اگر می خواهید با فواید پاکسازی بیشتر آشنا شوید، توصیه می کنم با دوره جامع پاکسازی صورت ایلام همراه شوید.

https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-ilam/

آیا بعد از اتمام آموزش پاکسازی پوست در ایلام امکان پاکسازی وجود دارد؟

بله، با شرکت در بهترین دوره پاکسازی پوست در ایلام می توانید حداقل هر 3 ماه یکبار طبق توضیحات ارائه شده در دوره، پوست خود یا دیگران را به طور کامل و مناسب تمیز کنید.

همانطور که گفته شد پوست یکی از مهم ترین قسمت های خارجی بدن انسان است که به راحتی زیبایی ظاهر را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین برای مراقبت از پوست خود باید دو فاکتور زیر را هنگام تمیز کردن صورت در نظر بگیرید:

از بهترین کلینیک ها و مراکز مراقبت از پوست برای صورت و ماسک دیدن کنید.

به بهترین دوره مراقبت از پوست در ایلام بپیوندید و آموزش های حرفه ای بگیرید و سلامت، شادابی و شفافیت را به پوست خود بازگردانید.

هشدار: در هیچ دوره ای شرکت نکنید. از آنجایی که این پوست بسیار حساس است، نباید هیچ راهنما و توصیه ای را امتحان کنید زیرا می تواند منجر به التهاب، حساسیت پوستی و غیره شود که هیچکس نمی خواهد. می تواند اثرات ناخوشایند و ناخوشایندی مانند پس برای ثبت نام در جامع ترین آموزشگاه پاکسازی پوست در ایلام با من تماس بگیرید تا شما را برای شرکت در دوره پاکسازی پوست در ایلام راهنمایی کنم.



بعد از گذراندن دوره های حضوری در ایلام چه کارهایی می توان انجام داد؟ https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-arak/

پس از گذراندن دوره در بهترین آموزش پاکسازی صورت در ایلام، می توانید با رعایت دستورالعمل های ارائه شده، صورت حرفه ای را انجام دهید و پوست خود و اطرافیانتان را پاکسازی کنید.

پس از گذراندن دوره از بهترین آموزشگاه پاکسازی صورت در ایلام می توانید با همکاری با بهترین مراکز پاکسازی صورت در ایلام کسب درآمد کنید.

نیوزسل بازدید : 46 شنبه 20 اسفند 1401 زمان : 11:09 نظرات (0)

این تست ها شامل تست ثبات، کیفیت و براق بودن رنگ پروفیلها، تست مقاومت پروفیل در برابر ضربه ، سنجش برگشت حرارتی پروفیل برای مقاومت کامل در برابر گرما و سرما، تست استحکام و ضربههای کششی، تست تغییرات ظاهری پروفیل در دمای ۱۵۰ درجه و بررسی جوش و زوایای پروفیل می باشد. پس از آن قیمت نهایی اعلام میشود و پس از قطعی شدن سفارش متخصصان برای نصب پنجره در محل حاضر میشوند. بهترین پنجره به محل زندگی و قیمت آن بستگی دارد. اگر محل زندگی ما پر صدا و صدا باشد باید از پنجره سه جداره که عایق قویی تری هستند استفاده کنیم. می توان در هر دوی این نوع پروژه ها استفاده کرد . همانطور که می دانید قیمت تمامی اجناس و کالا ها بصورت مداوم در حال تغییر است و هیچ قیمت ثابتی را نمی توان برای کالاها در نظر گرفت و اعلام کرد. از جمله پروفیل های آن می توان پروفیل پنل UPVC، پروفیل لنگه و پروفیل فریم را نام برد. سالم بودن تجهیزات ساختمان باعث می شود تا ارزش ملک حفظ شود و فروش آن با قیمت بالاتری انجام شود.

https://upvcmaster.com/پنجره-دوجداره-upvc-در-کرج/

یک مزیت بسیار بزرگ که باعث می شود شما از پنجره دوجداره هافمن استفاده کنید این است که بسته به فریم آنها ممکن است نیاز به تعمیر و نگهداری کمی داشته باشد. به مقدار بسیار اندک سنگین تر از پروفیل هافمن می باشد. برای کاهش تأثیرات بر محیط زیست ، در هر سال بیش از 16000 تن بازیافت انجام می شود. در قدم بعدی خدمات اندازه گیری فضا به صورت رایگان ارائه میشود. در این طرح با ارسال درخواست مشاوره از طریق پیامک؛ کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت و مشاوره رایگان خواهید داشت. امروزه برند هافمن با توجه به کیفیت و سابقه ساخت بهترین پنجره در کشور بسیار محبوب است. هافمن موفق به دریافت گواهینامه SKZ آلمان شده است که یکی از سخت ترین استاندارد های در و پنجره است. تعویض پنجره قدیمی درکرج به علت تاثیر و نقشی که پنجره دوجداره در کاهش آلودگی صوتی دارد مهم می نمایید زیرا کرج به عنوان مرکز استان البرز و همچین همجواری با تهران بزرگ و مهاجرین روزانه ی فراوان از آلودگی صوتی زیادی برخوردار است.اگر برای ساخت پنجره از شیشه های دو جداره استفاده گردد ،به عبارت دیگر با استفاده از پنجره دوجداره سطح صدا بین ۲۰ تا ۳۵ دسبیل کمتر خواهد شد .

یکی دیگر از افتخارات هافمن که به واسطه تلاشهای فراوان در زمینه بالا بردن کیفیت و سطح مدیریتی به آن رسیده است؛ گواهینامه سیستم مدیریت مبتنی بر ISO 9001:2015 از شرکت TUV NORD آلمان می باشد. پنجره دو جداره هافمن در برابر ضربه، اشتعال و اشعه فرابنفش خورشید مقاومت قابل قبولی از خود نشان داده است. پروفیل پنل UPVC پنجره هافمن: این نوع پروفیل ها در ابعادی به عرض 24 میلی متر و ارتفاع داخلی و خارجی 100 میلی متر تولید می شود. مزیتهای اشاره شده زمانی مفید و کاربردی خواهد بود، که یو پی وی سی استفاده شده در تولید درب و پنجره از کیفیت بالا و مناسبی برخوردار باشد. در ساخت پنجره های اتاق خواب ها و دیگر بخش های ساختمان استفاده از این نوع بازشو رایج است. چرا که در کلان شهر ها بیشترین میزان آلودگی های صوتی و آلاینده های هوا وجود دارند. اگر نه محل زندگی ما آلودگی صوتی کمتری دارد پنجره دوجداره مناسب است. به طور مثال با توجه به شرایط زندگی و افزایش آسایش در منزل پنجره هایی با دو جهت بازشو ساخته شده اند. معمولا درب و پنجره های ساخته شده توسط پروفیل های UPVC دارای شبکه های توخالی جهت عبور قطعات گالوانیزه به منظور افزایش استحکام محصول می باشند. تعویض پنجره دوجداره

در شهرهایی با آلودگی بالا، پنجره upvc از جهت مقاومت در برابر خوردگی بهترین انتخاب است. این پنجره ها همچنین در برابر نفوذ رطوبت و باران در حدود 80 مقاوم اند. در این مقاله قصد داریم، شما را بیشتر با برند هافمن آشنا و همچنین بهترین نمایندگی هافمن در تهران را به شما معرفی کنیم. شرکت هافمن همچنین در مراسم بزرگداشت هفته کارگر و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و واحدهای نمونه استان آذربایجان شرقی هافمن لوح تقدیر کارفرمای سلامت محور را در حضور مدیر کل اداره کارو تعاون و رفاه اجتماعی استان، رئیس اتاق بازرگانی، نماینده تبریز در مجلس و معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرق دریافت کرد. اگر به این مسئله درست دقت نشود ممکن است بعد از جداسازی پنجره قدیمی پنجره دوجداره upvc تولید شده بزرگ و یا حتی کوچک باشد که در اینجا محل نصب پنجره جدید مدتی بدون پنجره خواهد بود تا پنجره با اندازه درست تولید شده و به محل نصب برسد و این در حالی است که منزل مسکونی در حال سکونت است و یا ممکن است آن تولید کننده محترم اشتباهات مربوط به اندازه گیری خود را بر گردن وضعبت موجود انداخته و با چسب و فوم و انواع روش ها اقدام به رفع ایراد خود نماید ، در اینصورت شما هرگز پنجره عایق و استانداردی نخواهید داشت.

نیوزسل بازدید : 104 شنبه 20 اسفند 1401 زمان : 8:35 نظرات (0)

از مغازها که فقط فروشنده هستند هم خرید نکنید زیرا اغلب البته نه تمام انها فقط یک واسطه هستند و دستگاه تصفیه آب را گارانتی نمیکنند اغلب مغازه داران فقط فروشنده هستند و اکثرا دستگاه ارزان و بدون گارانتی را میفروشند.دهم همیشه قبل از خرید با کارشناسان دیجی آب کالا مشورت کنید مشاوره رایگان فرقی ندارد از کجا خرید میکنید ولی بعداز مشورت با ما حرفه ای خرید میکنید. فیلترهایی که در دستگاه تصفیه کننده آب به کار گرفته می شوند، از نظر عملکرد و قدرت متفاوت می باشند. لذا قیمت و هزینه های نگهداری دستگاه بویلر ها به وسیله آب شیرین کن صنعتی کاهش خواهد یافت. یافت میشوند تمیز میکنند، ایده آل هستند. با این اتفاق می توان از آب تمیز و بدون آلودگی برای آشامیدن بهره مند شد. در این صورت تصفیه کردن آن اهمیت زیادی دارد. این دستگاه با حذف مواد شیمیایی آب، مزه و بوی آن را بهبود می دهد و در شیرین کردن آن نیز کمک می کند. گاهی این عنصر حیاتی با باکتری، آلاینده و مواد شیمیایی همراه می باشد. در این راهنمای خرید به این موضوع اشاره می کند که آب سالم نباید از سختی بالایی برخوردار باشد.

شاید آنها جرأت کنند از مواد شیمیایی دیگری که خانواده آنها از آب استخراج کرده اند استفاده کنند. این گرانول ها توانایی جذب مواد شیمیایی محلول در آب را دارند. این موضوع با ارائه آب بندی قوی تر مشخص می گردد. با وجود تعداد بسیار زیاد از برندها و نام های مختلف در تصفیه آب اغلب مشتریان برای خرید تصفیه آب سردرگم میشوند و انتخاب را کمی سخت می کند چند راه کار ساده به شما در خرید تصفیه آب کمک میکند .اول فقط از شرکتها و سایتهای معتبر خرید کنید با این کار خیالتان از بابت گارانتی و خدمات پس از فروش راحت می شود.شرکت ها و سایت های معتبر حتما دارای اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیکی هستند یعنی این سایت یا شرکت زیر نظر کسب و کارهای مجازی و طبق قوانین فعالیت دارند پس دارای اعتبار هستند پس قدم اول خرید از سایت یا شرکت معتبر.دوم از خرید دستگاهی که پرچم یک کشور مخصوصا پرچم امریکا را روی پیشانی دستگاه چاپ شده است خود داری کنید این دستگاه ها همگی مونتاژ ایران با متریال ضعیف هستند.حتما باید نام کامل دستگاه روی کارتن آن ذکر شود یعنی دستگاه های با کیفیت کارتن و بسته بندی مخصوص خود را دارند.برخی کارتن های بی نام در بازار است که بسیاری از تولیدکنندگان و مونتاژ کاران محصولات خود را داخل آن روانه بازار میکنند که در بیشتر موارد از کیفیت پایین برخوردار هستند.سوم دقت کنید 90 درصد دستگاههای تصفیه آب در بازار ایران داخل ایران و با متریال ایران یا چین مونتاژ میشوند ودر صد کمتری با متریال تایوان و درصد بسیار کم در حد انگشت شمار برند وجود دارد که کاملا وارداتی است.هرگز چاپ و نوشتهmade in Taiwan را ملاک خرید قرار ندهید چاپ لیبل ساخت تایوان در بازار بسیار رواج دارد.ولی حک میدین تایوان میتواند نشان دهنده اورجینال بودن آن قطعه باشد آن هم نه صد درصد برخی قطعات ساخت ایران و یا چین دارای حک میدین تایوان هستند.همانطور که ملاحظه فرمودید واقعا انتخاب یک دستگاه تصفیه آب برای مشتریان که آشنایی با برندها ندارند بسیار سخت و گیج کننده است.چهارم حتما اگر از طریق سایت ها و فروشگاهها ی اینترنتی مانند دیجی کالا خرید میکنید دستگاه تصفیه آب ارسال شده برای خود را با دستگاهی که در سایت سفارش داده اید دوباره مقایسه کنید چون بسیار پیش آمده فروشنده دستگاهی با متریال ضعیف و بی کیفیت را به جای دستگاه موجود در سایت برای خریدار ارسال کرده است.پنجم هرگز دستگاه تصفیه آب مکانیکی که بدون برق کار میکند خرید نکنید بعداز چند روز پشیمان میشوید چون هیچ تاثیری ندارد فریب قیمت پایین تصفیه آب مکانیکی را نخورید فقط تصفیه آب اسمزمعکوس که دارای مخزن و پمپ و فیلتر ممبران است خرید کنید.ششم هرگز به فروشندگان تلفنی دستگاه تصفیه آب که به شماره موبایل یا منزل شما تماس میگیرند اعتماد نکنید .

کیفیت و سایز مخزن متصل به دستگاه، کیفیت قطعات برقی و کیفیت اتصالات آن از دیگر مواردی است که در قیمت آن ایفای نقش میکنند. هیچ برند یا شرکت معتبری با مشتریان تماس نمیگیرد .خرید از فروشندگان تلفنی یعنی دور ریختن پول شما.هفتم به دستگاه های ارزان قیمت همیشه با شک و تردید نگاه کنید ارزانترین دستگاه ها هرگز باکیفیت نیستند.و هرگز گرانترین دستگاه را هم نخرید احتمالا بعدا برای تهیه فیلترها و قطعات به مشکل برمیخورید.هشتم دستگاه رومیزی و یا داخل کیس را در اولویت خرید قرار ندهید علی رغم ظاهر زیبا دستگاه های تصفیه آب رومیزی و یا داخل کیس مشکلات مربوط به خود را همیشه دارند.نهم از تولید کنندگان و مونتاژ کاران هرگز خرید نکنید آنها سعی دارند محصول خود را به شما بفروشند پس بهتراست از یک فروشگاه و یا سایت بزرگ و معتبر و متخصص خرید کنید فروشگاهها ی بزرگ در بیشتر مواقع صادقانه به شما مشورت میدهند زیرا هر دستگاهی که مشتری خرید کند آنها سود خود را میبرند سعی میکنند بهترین ها را به شما بفروشند تا برای گارانتی و خدمات تصفیه آب خودشان هم ضرر نکنند پس محصولی به شما پیشنهاد میکنند که بیشتر و بهتر کار کند.

با جدیدترین سیستم تخصصی هوشمند اعلام زمان تعویض فیلتر های مصرفی دستگاه از طریق کیت هوشمند نصب شده بر روی دستگاه که انحصارا در اختیار فروشگاه اینترنتی تصفیه سازان مهر می باشد ، با اطمینان خرید کنید . نقش مهم این عنصر ضروری در زندگی و حیات انسان موجب اهمیت دستگاه های تصفیه کننده می شود. تصفیه آب صنعتی شامل انواع دستگاه، انواع مواد شیمیایی و انواع تجهیزات تصفیه آب است که هر کدام ویژگیهایی مخصوص به خود داشته و در تصفیه آب صنعتی وظیفهای یکتا و منحصر بفرد دارند. می گردد. خرید دستگاه تصفیه کننده آب خانگی از جمله محصولاتی است که نیاز به مشاوره خرید و راهنمایی دارید. 6. کیفیت مخازن ذخیره آب: همان طور که پیش تر گفته شد در دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی با روش اسمز معکوس به دلیل عملکرد بسیار دقیق فیلتر ممبران از مخزن برای ذخیره آب استفاده می شود. یکی از انواع فیلترهایی که در دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس چند مرحله ای استفاده می شود، فیلتر الیافی است.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir خرید تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764

نیوزسل بازدید : 321 دوشنبه 08 اسفند 1401 زمان : 9:47 نظرات (0)

زمین موردنظر به متراژ 221 متر در کمربندی لنگرود (بلوار شهید عبدالکریمی) واقع شده است. این خیابان یکی از شاهراه های شهر لنگرود است که تمامی امکانات خرید، رفاهی، خدماتی، آموزشی و درمانی اعم از فروشگاه های زنجیره ای، کافه و رستوران، فروشگاه های مبل، داروخانه، مدرسه و غیره در این خیابان در دسترس می باشد. این خیابان همچنین به معابر مهم دیگر شهر مثل بلوار سعدی، خیابان امام خمینی، جاده لیلاکوه ، بلوار حافظ، خیابان رجایی و خیابان شهید بهشتی متصل شده است.

کاربری این زمین از نوع مسکونی-تجاری است. از مزایای خرید این زمین می توان به سند دار بودن آن اشاره کرد. با توجه به عرض گذر و عرض ملک که حدود 24 و 31 متر است، خرید این زمین از جهت ساخت و ساز گزینه بسیار مناسبی است.فروش زمین در جاده لیلاکوه

مزایای خرید این زمین شامل موارد زیر است: 

موقعیت مکانی مناسب
سند دارد
کاربری مسکونی-تجاری
عرض گذر مناسب
 

لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید. 

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم. خریدخانه در جاده ملاط

 

جزئیات
شناسه ملک: 6596                                                                                 مساحت زمین (مترمربع): 221 مترمربع

قیمت کل (تومان): 7 میلیارد و 750 میلیون تومان                                       وضعیت: برای فروش

نوع زمین: مسکونی- تجاری                                                                       قیمت هر متر مربع (تومان): 35000000

املاک آرمان

نیوزسل بازدید : 97 سه شنبه 25 بهمن 1401 زمان : 12:41 نظرات (0)

متن آهنگ vibe جیمین

말론 표현할 수 없지만,
Girl, You Gotta Know You Got That Vibe..
네 미소는 Fine Art,
내 영혼을 깨워..

You Got Me Feelin’ So Right Yeah,
It’s A Vibe.. (It’s A Vibe)

Yeah Eh,
This Gon’ Be The One And Only Theme Song,
너에게만 고정된 내 시선..
내겐 너란 하나뿐인 Mission,
불가능은 없어 Baby Lights, Camera, Action..

나란 음악 위에 너는 Topline,
너란 도시 위에 나는 Skyline..
넌 내 영화 속에 Highlight,
어두운 밤하늘 끝에 Twilight..

Just Gets Better,
너를 처음부터 정주행하고 싶은 매력..
You Don’t Know, I Want Your Love,
(Know, I Want Your Love)
이 밤이 끝나기 전에 Baby..

You Know We Got That Vibe Baby, (해 뜰 때까지)
Look At Me, Look At Me, 느낌이 나지,
Look At Me, Look At Me, 느낌이 나지,
You Know We Got That Vibe Baby.. (해 질 때까지)
Look At You, Look At You, 느낌이 나지,
느낌이 와 It’s A Vibe..

This Gon’ Be The One And Only Anthem,
감각적이야 Sixth Sense 반전..
짜릿해 손만 잡아도 감전,
너를 만나기 전까지 내 세상은 암전..

나란 무대 위에 너는 Spotlight,
너란 한강 위에 나는 남산..
더 완벽할 순 없잖아,
어두운 밤하늘 끝에 Twilight..Musicdel | موزیکدل

دانلود اهنگ vibe جیمین | کامل و متن MP3 - موزیکدل

I Could Feel It,
너란 공간에 갇혀버렸어 You’re My Matrix..
You Don’t Know I Want Your Love,
(Know I Want Your Love)
이 밤이 끝나기 전에 Baby..

You Know We Got That Vibe Baby, (해 뜰 때까지)
Look At Me, Look At Me, 느낌이 나지,
Look At Me, Look At Me, 느낌이 나지..
You Know We Got That Vibe Baby, (해 질 때까지)
Look At You, Look At You, 느낌이 나지..
느낌이 와 It’s A Vibe..

Look At The Stars,
밝게 빛나는 달..
All Through The Night,
우릴 비춰주고 있잖아..

날 보는 너의 눈빛과,
진동을 계속 느끼고 싶어..
(You Gotta Know You Got That Vibe)

You Know We Got That Vibe Baby, (해 뜰 때까지)
Look At Me, Look At Me, 느낌이 나지
You Know We Got That Vibe Baby.. (해 질 때까지)
Look At You, Look At You, 느낌이 나지
느낌이 와 It’s A Vibe..

https://musicdel.ir/single-tracks/206385/

نیوزسل بازدید : 64 دوشنبه 03 بهمن 1401 زمان : 17:14 نظرات (0)

پاکسازی صورت
پاکسازی صورت موضوعی پرطرفدار در بین پزشکان، متخصصان و اینفلوئنسرهای زیبایی است (اینفلوئنسرهای زیبایی چه کسانی هستند؟) به این افراد توصیه می شود در بین مردم محبوب باشند.
وقتی پوست را تمیز می کنیم منظورمان چیست؟
نظافت صحیح و اساسی چگونه انجام می شود؟
راه های پاکسازی پوست چیست؟
این سه سوال موضوع اصلی ماست. پس اگر می خواهید به این سوالات پاسخ دهید، با ما همراه باشید.


سوال اول: منظور ما از تمیز کردن پوست چیست؟

پاکسازی ترکیبی از کارهایی است که برای مراقبت از پوست انجام می شود.
این آثار سه هدف اصلی دارند:

https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/


لایه برداری یا حذف سلول های مرده
چربی، ناخالصی ها و مواد اضافی را از پوست پاک می کند
با تغذیه، مرطوب کردن یا بهبود خون رسانی به پوست کمک کنید
پاکسازی پوست صورت


ما هر یک از این اهداف را شرح می دهیم:
لایه برداری (لایه برداری) یا حذف سلول های مرده
سطح پوست ما از سلول های مرده یا لایه شاخی تشکیل شده است. لایه شاخی خارجی ترین لایه اپیدرم پوست ما است. وظیفه کراتینوسیت ها محافظت از پوست بدن ما است و اولین خط دفاعی بدن در برابر عوامل بیماری زا محسوب می شوند.
به طور معمول، بدن ما هر سی روز یک بار تمام سلول های قرنیه را از بین می برد و سلول های جدید را جایگزین آنها می کند. اما گاهی اوقات این سلول های مرده روی پوست ما جمع می شوند.
از بین بردن سلول های مرده یا لایه برداری به ما کمک می کند تا پوستی شاداب تر و روشن تر داشته باشیم.
مشکل لایه برداری یا از بین بردن سلول های مرده پوست این است که اگر اشتباه انجام شود می تواند باعث التهاب پوست شود.
به عنوان مثال، در گذشته (و حتی امروز) افرادی هستند که پوست خود را با کیسه های ضخیم آب آبی و سفید می مالند.
بعد وقتی صورتشان قرمز شد آنها احساس می کنند پوست خود را به نوعی پاک کرده اند.
اما تورم و قرمزی پوست نشانه التهاب پوست است و التهاب یکی از عواملی است که باعث پیری سریعتر پوست و بروز علائم پیری مانند چین و چروک های عمیق می شود.
بنابراین هدف از لایه برداری خلاص شدن از شر سلول های مرده اضافی و در عین حال جلوگیری از ملتهب شدن پوست است.


پاکسازی صورت
پاکسازی چربی و آلودگی:
پوست ما به طور طبیعی با روغن های بسیار مورد نیاز و مفید پوشیده شده است. و حتی دارای خواص ضد میکروبی هستند.
در برخی افراد این روغن در پوست تجمع می یابد. آنها منافذ روی پوست شما را می بندند و باعث جوش یا آکنه می شوند.
پاکسازی می تواند چربی اضافی را از صورت شما پاک کند. علاوه بر این، آلاینده ها و آلاینده هایی هستند که روزانه با آنها در تماس هستید که روی پوست شما باقی می مانند و باعث التهاب، مسدود شدن منافذ و مشکلات دیگر می شوند.
مشکل محصولات پاک کننده پوست که برای رفع آکنه طراحی شده اند این است که کاربران گاهی از این محصولات استفاده می کنند. فراموش نکنید که چربی ها برای حفظ سلامت پوست شما مهم هستند. استفاده از برس یا اسکراب به معنای زیاده روی در آن نیست، نه تنها برای پوست مضر است. برای پوست نیز مضر است.


کمک به پوست با تغذیه، انحراف و بهبود گردش خون:
روش‌های پاک‌سازی پوست معمولاً شامل مواردی مانند بخور دادن یا ماساژ صورت است که خونرسانی به پوست را بهبود می‌بخشد.
ماساژ علاوه بر بهبود گردش خون، می تواند اثرات ضد پیری و ضد التهابی سلول های پوست را نیز القا کند.
حتی در تحقیقات نشان داده شده است که ماساژ می تواند از ریزش مو جلوگیری کند.
استفاده از کرم ها و لوسیون های مخصوص نیز معمولاً در روش های پاکسازی پوست دیده می شود. این محصولات با آبرسانی، تغذیه پوست و تامین ویتامین، رنگ، بافت و حتی قوام پوست را بهبود می بخشند.
لوسیون
روش پاکسازی پوست
تا به حال متوجه شده اید که همه روش های تمیز کردن اساساً یکسان هستند. آنچه بین این روش ها متفاوت است، ابزار و مواد مورد استفاده و همچنین مراحل تمیز کردن چرم است.
به طور کلی می توان انواع روش های پاکسازی پوست را به سه دسته تقسیم کرد:

https://fatemehhabashi.com/
روش های خانگی:
ما می توانیم این روش ها را در خانه انجام دهیم. روال ها یا برنامه های زیادی در اینترنت برای انجام این کار در خانه وجود دارد. این روش ها معمولا سطح پوست را تمیز می کنند.


روش آرایشگری:
این روش ها در آرایشگاه ها، مراکز بهداشتی پوست یا مراکز بهداشتی (آبگرم محل مناسبی برای آب درمانی است که معمولا از آب معدنی یا آب دریا استفاده می شود) انجام می شود.
معمولا از دستگاه معطر مخصوص، کرم مخصوص و ماساژ استفاده می کنند.
پاکسازی حاصل از این روش‌ها معمولاً قوی‌تر از پاک‌سازی خانگی است که در آن پاک‌سازی سطحی پوست است، اما هر دوی آن‌ها هنوز از پاکسازی عمیق کوتاهی می‌کنند.


تمیز کردن صورت
روش های بالینی:
این اقدامات باید توسط یک متخصص پوست یا تکنسین با شرایط بهداشتی و پزشکی (مانند پرستاری) انجام شود. روش های بالینی پوست را عمیقا تمیز می کند و به روش های مختلفی انجام می شود. بنابراین پاکسازی عمیق پوست با روش های کلینیکی انجام می شود.
بنابراین تفاوت اصلی روش های غیر بالینی و بالینی این است که در روش های بالینی از ابزار و موادی استفاده می شود که فقط برای پزشکان و پرسنل پزشکی مجاز است.
این روش های سفید کردن پوست نباید خارج از مطب یا کلینیک انجام شود. در غیر این صورت خطرناک هستند و فرد مسئول تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.
روش تمیز کردن پوست صورت


مدل مو و درمان های خانگی:
روش های مراقبت از پوست در سالن و خانه معمولاً شامل یک یا چند مورد از موارد زیر است:


ماساژ دادن:
خون رسانی را بهبود می بخشد، از پیری پوست جلوگیری می کند و آن را تسکین می دهد
برای خوردن:


تامین خون و تامین آب را بهبود بخشد
حذف سلول های مرده یا لایه برداری:
استفاده از ابزارهایی مانند اسکراب، لایه بردار شیمیایی یا درمارولر
از انواع صابون ها و محصولات پوستی برای پاک کردن آلودگی و چربی اضافی استفاده کنید.
ماسک صورت برای پاکسازی، ویتامینه و مرطوب کردن پوست
استفاده از لوسیون ها و کرم های مفید برای آبرسانی و تغذیه پوست


مرطوب کننده صورت
مزیت کوتاه کردن مو و درمان های خانگی این است که آنها راحت و آرامش بخش هستند. افزایش جریان خون، تحریک تولید سلول های جدید، تحریک کلاژن سازی و رنگ پوست شبانه از دیگر مزایای این روش است.
به طور کلی، روش های خانگی و آرایشگاهی نیازی به تمیز کردن عمیق ندارند. در واقع، بسیار خوب است که آنها به تمیز کردن عمیق منجر نشوند. از آنجایی که پاکسازی عمیق نیاز به توجه، روش های خاص و مراقبت دارد، در صورت عدم رعایت صحیح می تواند به پوست شما آسیب برساند و اگر به درستی دنبال شود می تواند بسیار مفید باشد.
وقتی صحبت از نظافت آرایشگاه می شود، مطمئن شوید که مسئول آن تجربه و مهارت کافی دارد. قرمزی یا التهاب، زخم یا اسکار و انتقال عفونت از جمله خطراتی هستند که در تمیز کردن آرایشگاه ها افراد را تهدید می کنند. بنابراین مطمئن شوید که پوست خود را به دست یک فرد واجد شرایط بسپارید.


مرطوب کننده ها و ابزارهای غیر استریل می توانند باکتری های روی صورت را تکثیر کنند و باعث آکنه یا جوش شوند. بنابراین برای نظافت آرایشگاه حتما به مراکز معتبر و افراد مورد اعتماد و با تجربه مراجعه کنید.
شستن پوست در خانه می تواند یکی از برنامه های روزانه مراقبت از پوست شما باشد. اما به این توصیه ها توجه کنید:
حتما از آب گرم استفاده کنید. آب داغ می تواند باعث قرمزی یا التهاب و تحریک پوست شود، در حالی که آب سرد اثر تسکین دهنده ای مانند آب گرم ندارد.
ابزار و مواد خود را با دقت انتخاب کنید. این محصولات معمولا با توجه به نوع پوست افراد فرموله می شوند. به عنوان مثال، اگر پوست خشکی دارید، نباید از کرم های پاک کننده پوست چرب استفاده کنید. ژل های پاک کننده اثرات بسیار بهتری نسبت به کرم های پاک کننده پوست دارند.


کرم صورت
پاکسازی مضاعف:
اگر روزانه آرایش می‌کنید، در محیط‌های آلوده کار می‌کنید یا پوست چرب دارید، دوبار تمیز کنید.
بار اول برای پاک کردن آرایش، آلودگی ها و چربی و بار دوم برای لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده پوست.


از پاک کننده های اسیدی نترسید. این پاک کننده رنگ پوست را یکدست می کند و لایه برداری می کند. مطمئن شوید که محصولی را خریداری می کنید که برای استفاده روزمره مناسب باشد.
یک بار در هفته یک پاکسازی عمیق انجام دهید:
شما می توانید آن را در خانه انجام دهید؛ به عنوان مثال، استفاده از لایه برداری شیمیایی که حاوی ده درصد اسید لاکتیک است. اما توصیه می کنیم برای نظافت عمیق و اولیه به کلینیک های مناسب مراجعه کنید.


زیرا همانطور که گفتیم کمی خطرناک است و باید توسط متخصص انجام شود.
بعد از حمام کردن پوست خود را لایه برداری کنید:
سلول های مرده را از بین ببرید. ابتدا باید صورت خود را از آلودگی و چربی اضافی تمیز کنید تا اسکراب موثر باشد.
عجله نکنید و عجله نکنید. پوست خود را نخارانید و از تمیز کردن خود لذت ببرید.

نیوزسل بازدید : 55 جمعه 23 دی 1401 زمان : 10:58 نظرات (0)

آیا صبح تا شب بیش از حد نگران دوستان، اقوام، آشنایان و یا اعضای خانواده هستید؟! هرچند مقداری از این احساس طبیعی است، اما اگر بیش از حد نگرانی دارید و مدام جویای احوال دیگران هستید و از زندگی خود باز مانده و تمرکز زیادی ندارید، شما باید بدانید که دچار دلسوزی بیش از حد شده‌اید. در این مقاله از جوان ایرانی به نحوه مقابله با دلسوزی بیش از حد می‌پردازیم.

 

نشانه‌های ابتلا به خستگی ناشی از دلسوزی
برای اینکه خستگی ناشی از دلسوزی را درمان کنید، نیاز است که ابتدا با نشانه‌های آن آشنایی داشته باشید.

تبدیل مشکلات دیگران به مشکلات خود
برخی از افراد بعد از بیدار شدن در صبح، مدام به مشکلات دیگران فکر می‌کنند. آن‌ها با گرفتن تماس و یا پیامک از حال اطرافیان اطلاع پیدا می‌کنند‌‌. هرچند کمک کردن به افراد دیگر بسیار خوب و  طبیعی است، اما اگر بیش از حد به آن‌ها فکر می‌کنید، نمی‌توانید بر روی زندگی خود تمرکز داشته باشید و به موفقیت کافی برسید شما مبتلا به خستگی بیش از حد ناشی از دلسوزی شده‌اید.

پرخاشگری و انتقاد از دیگران
اگر شما عزیزان مبتلا به خستگی دلسوزی شوید، مدام احساس نگرانی کرده و حتی از اینکه نتوانسته‌اید به آشنایان و یا خانواده خود کمک کنید، بسیار می‌ترسید! در این مواقع برای هر موضوعی پرخاشگر شده و دیگران را موردانتقاد قرار می‌دهید. در این صورت حتی باعث آزردن دیگران نیز می‌شوید!

احساس ناامیدی بیش از حد
مطمئن باشید اگر شما دست از این دلسوزی‌های بیش از حد خود برندارید، دیگر انرژی کافی برای انجام کارهای روزمره خود را نیز نخواهید داشت! برخی از مواقع شما به افرادی که از مشکلات آن‌ها اطلاع دارید، راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهید‌، اما آن‌ها به حرف شما گوش نمی‌دهند. هرچند شما نمی‌توانید دیگران را مجبور به انجام تصمیم‌های خود کنید، اما همین موضوع ممکن است شما را ناامید کند. درواقع شما با کنترل کردن زیادی دیگران مبتلا به ناامیدی بیش از حد می‌شوید.

سبک زندگی ناسالم
معمولاً افرادی که سنگ صبور و گوش شنوای دیگران هستند، اگر این کار خود را بسیار تکرار کنند، دچار فرسودگی و خستگی بیش از حد خواهند شد. درنتیجه به عادت‌های بد روی می‌آورند، غذاهای ناسالم می‌خورند و تفریحات ناسالم دارند. درواقع آن‌ها با این‌گونه فعالیت‌های سمی می‌خواهند ذهن خودشان را منحرف کرده تا برای لحظاتی بتواند رنج و اندوه دیگران را کنار گذاشته و زندگی شادی داشته باشند.

 

نحوه مقابله با دلسوزی بیش از حد (۱۲ روش کاربردی)

اگر بیش از حد به فکر حل مشکلات دیگران باشید و مدام به آن‌ها فکر کنید، بر روی ذهن شما سنگینی کرده و شما را خسته می‌کند. آن افرادی که در زندگی خود مشکلات زیادی دارند، هرچه ارتباط نزدیک‌تری داشته باشند، شما را آشفته‌تر کرده و در برخی از مواقع ممکن است شما به پرخاشگری مبتلا شوید.

۱) خواب کافی شبانه
اگر درگیر دلسوزی بیش از حد هستید، سعی کنید خواب کافی و باکیفیت داشته باشید. حتی می‌توانید در طول روز نیز یک چرت کوتاه بزنید. در این صورت باعث می‌شود تمرکز بیشتری داشته باشید، بتوانید زندگی خود را مدیریت کرده و دست از دلسوزی‌های زیاد برای دیگران بردارید. برای خواب بهتر می‌توانید از مکمل‌های ملاتونین و یا هر کاری که به شما آرامش می‌دهد قبل از خواب انجام دهید‌.

۲) تمرکز روی کارهای مثبت
افرادی که مدام در حال دلسوزی و حل مشکلات دیگر هستند، ممکن است درون آن‌ها افکار منفی زیادی ایجاد شود. این‌گونه افراد باید سعی کنند که روحیه خود را تقویت کرده و انرژی که بابت رفع گرفتاری‌های دیگران از دست داده‌اند را جبران کنند. برای این منظور می‌توانید برقصید، ورزش کنید و فعالیت‌های موردعلاقه خود را انجام دهید. به خودتان برسید و همچنین می‌توانید به پادکست‌های انگیزشی گوش دهید‌.جوان ایرانی (irjavan.com)

به طور کلی به زندگی خود تنوع بدهید و سعی کنید حلال مشکلات تمام اطرافیان خود نباشید. اگر کمی از مشکلات دیگران فاصله بگیرید احساس شادابی بیشتری خواهید داشت.

۳) دیگران را کنترل نکنید
سعی کنید بیش از حد جویای احوال و زندگی دیگران نشوید و مدام به آن‌ها توصیه و راهکارهای خود را ارائه ندهید! شاید آن‌ها آمادگی لازم برای انجام تصمیم‌های شما را نداشته باشند. در این صورت ممکن است احساس ناامیدی و شکست کنید.

۴) بروز احساسات خود
اگر برای مشکلات دیگران ناراحت هستید و یا برای آن‌ها دلسوزی می‌کنید، احساسات خود را پنهان نکنید، حتی گاهی به خودتان اجازه دهید که گریه کنید. اینکه بخواهید برای همیشه قوی بمانید بسیار سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود.

۵) پیدا کردن افراد هم‌نظر

اگر دچار خستگی بیش از حد ناشی از دلسوزی دیگران شده‌اید، تعاملات اجتماعی خود را افزایش دهید. سعی کنید به گروه‌های علمی و یا گروه‌هایی که مطالعه کتاب دارند ملحق شوید. افرادی که مشابه شما فکر می‌کنند را پیدا کنید، آن‌ها ممکن است شما را درک کرده و حتی برای بهبودی شما را حمایت کنند.

۶) ورزش کردن منظم
برای اینکه انرژی سمی ناشی از فکر کردن به مشکلات و درگیری‌های دیگران را رها کنید، می‌توانید روزانه پیاده‌روی کنید و یا اینکه در یک باشگاه ثبت نام کنید و به فعالیت موردعلاقه خود بپردازید. به‌عنوان‌مثال می‌توانید در کلاس کیک بوکسینگ شرکت کرده و با مشت‌هایی که به کیسه بوکس می‌زنید خشم خود را تخلیه کنید. همچنین در باشگاه نیز با افراد آنجا تعامل خوبی برقرار کنید، حتی می‌توانید تمرین‌ها را با همدیگر انجام دهید.

ورزش کردن برای شما بسیار خوب است، حتی باعث ترشح اندورفین شده و احساس مثبت را در شما تقویت می‌کند.

۷) صحبت کردن با افراد مورد اعتماد
اگر احساس می‌کنید که بار زیادی از غم و اندوه دیگران را به دوش می‌کشید، حتماً با یک فرد مورد اعتماد مشورت کنید و از او بخواهید که شما را کمک کند. در مقابل فردی که با او راحت هستید حتی می‌توانید یک دل سیر گریه کنید تا خستگی و بغض شما تخلیه شود.

۸) نوشتن درباره احساسات منفی خود
اگر احساسات منفی بابت فکر کردن بیش از حد در مورد مشکلات دیگران درون شما ایجاد شده، برای شما بسیار اذیت کننده شده است، سعی کنید احساسات منفی خود را بنویسید. نوشتن باعث می‌شود که این‌گونه احساسات تخلیه شده و از ذهن شما پاک شود. درنتیجه قادر خواهید بود که بر افکار خود متمرکز شوید و زندگی بهتری داشته باشید.

۹) نفس عمیق بکشید و استراحت کنید
هنگامی‌که برای دلسوزی و فکر کردن به مشکلات دیگران دچار خستگی می‌شوید، در مکان آرام رفته و برای مدتی بنشینید تا استرس شما کمتر شود. همچنین می‌توانید یوگا و مدیتیشن انجام دهید تا هر آنچه که در ذهن شما هست پاک شود. چند نفس عمیق کشیده و بر روی کارهایی که باعث پیشرفت شما می‌شود تمرکز کنید. فراموش نکنید که اگر تمام ذهن خود را با مشکلات و درگیری‌های دیگران پر کنید هیچ‌وقت نمی‌توانید به موفقیت برسید.

۱۰) مراجعه به مشاوره
شما عزیزان می‌توانید علاوه بر اقدامات شخصی به مشاوره مراجعه کنید. روانشناس حتماً به شما کمک می‌کند تا بتوانید خستگی ناشی از دلسوزی را کاهش دهید.

اگر این احساسات منفی و خستگی‌ها را درمان نکنید، بر زندگی کاری روزانه و همچنین زندگی شخصی شما تأثیر بسیار بدی خواهد گذاشت.

۱۱) ترک عادت‌های قدیمی

سبک زندگی و عادت‌های قدیمی خود را ترک کنید و سعی کنید سبک زندگی خود را تغییر دهید. حتی می‌توانید از اداره چند روز مرخصی بگیرید و سرکار نروید یا اینکه تعطیلات آخر هفته را به گردش بروید و مدتی را با خانواده و دوستان بگذرانید. در این مدتی که با دیگران هستید کمتر درگیر مشکلات آن‌ها شوید، بیشتر سعی کنید از کنار هم بودن لذت ببرید.

۱۲) سفر بروید
برای تخلیه احساس و رها شدن از مشکلاتی که به دلیل دلسوزی بیش از حد نسبت به دیگران در مورد شما ایجاد شده می‌توانید مسافرت بروید. هر شهر یا کشور را که دوست دارید حتی شده تنهایی انتخاب کرده و به آنجا سفر کنید.  مطمئناً در طی مسیر با افرادی آشنا خواهید شد که می‌توانند احساس خوبی درون شما ایجاد کنند.

 

سخن پایانی
فراموش نکنید اگر همیشه سنگ صبور دیگران باشید و خودتان را غرق حل مشکلات آن‌ها کنید، به مرور زمان خسته شده و حتی احساس افسردگی خواهید کرد. در این صورت ممکن است به تفریحات ناسالم روی بیاورید. به عنوان مثال برای حفظ روحیه خود آخر شب شیرینی می‌خورید و یا مدام مشروبات الکلی مصرف دارید. به‌طورکلی سعی دارید به هر روشی که شده به خودتان روحیه بدهید. درصورتی‌که تمام این موارد برای سلامتی شما بسیار مضر است. در این بخش از جوان ایرانی به نحوه مقابله با دلسوزی بیش از حد می‌پردازیم. اگر شما نیز تجربه‌ای در این مورد دارید، می‌توانید در بخش نظرات پیام خود را ثبت کنید.

نشانه‌های خستگی ناشی از دلسوزی چیست؟ نحوه مقابله با آن

نیوزسل بازدید : 64 سه شنبه 20 دی 1401 زمان : 9:23 نظرات (0)

در این مقاله، ما دو راه حل سئو خارجی را با هم مقایسه می کنیم. Ad Report (Ad Report Order) و Backlink Order و هر کدام را از جنبه های مختلف بررسی می کنیم.
کارآفرینان هر کاری که از دستشان بر می‌آید انجام می‌دهند تا به نتایج جستجوی گوگل برای حرفه‌شان برسند. سئو یکی از مهمترین مفاهیم کسب و کار امروزه است. برای اینکه در صفحه نتایج ظاهر شوید و از مزایای آن بهره مند شوید، باید محتوای مفید و ارزشمندی ایجاد کنید تا مخاطبان شما هنگام بازدید از وب سایت شما بتوانند پاسخ سوالات خود را بیابند.
اکنون که راه خود را به خوبی طی کرده اید و محتوای اولیه را در وب سایت خود منتشر کرده اید، وقت آن است که کارهای خارج از سایت را برای افزایش و بهبود عملکرد سئو خود انجام دهید. در این مقاله به مقایسه دو راه حل سئو خارجی یعنی Advertising Report (Ad Report Order) و Backlink Order می پردازیم و هر کدام را از منظرهای مختلف بررسی می کنیم.
با گزارشات تبلیغاتی آشنا شوید

خرید بک لینک با گزارش خرید چه شباهت ها و تفاوت هایی دارد چه شباهت ها و تفاوت هایی بین خرید بک لینک و گزارش خرید وجود دارد؟
محتوایی که کسب و کار شما در وب سایت های محبوب منتشر می کند، گزارش آگهی نامیده می شود. با ارسال چنین مطالبی می توانید در گوگل شهرت خوبی کسب کنید و چند لینک (طبق قوانین سایت ناشر) به دست آورید. گزارش دهی یا گزارش تبلیغاتی را می توان با اهداف مختلفی از جمله افزایش آگاهی از برند و بهبود سئو تهیه کرد. برای نوشتن گزارش مهم است که متن شما شبیه تبلیغات نباشد و برای مخاطب عام جذاب باشد. در حالت ایده آل، اگر دغدغه یا مشکل مخاطب هدف خود را به عنوان موضوع گزارش انتخاب کنید و با توجه به لحن رسانه ای که موضوع شما در آن منتشر شده است بنویسید، بیشترین تاثیر را خواهید داشت. این رویکرد علاوه بر بهبود چشم اندازهای سئوی وب سایت شما، می تواند مخاطبان هدف شما را درگیر کند. پس زیاد آنها را ساده نگیرید.
آشنایی با بک لینک
لینک هایی که در سایت های محبوب قرار می گیرند و به سایت شما اشاره می کنند، بک لینک نامیده می شوند. طبق قوانین گوگل، اگر سایتی بخواهد به سایت دیگری لینک دهد، باید ارگانیک باشد. در غیر این صورت گوگل سایت محلی را جریمه می کند. به همین دلیل وب سایت های معروفی برای خرید بک لینک وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از: نشونت (https://neshoonet.ir)، سئوسل (https://seocell.ir) و غیره.
اگر می خواهید از بک لینک استفاده کنید، باید طبیعی عمل کنید. دریافت بک لینک های زیادی از یک سایت از قبل تاسیس شده یا به اصطلاح قدیمی به یک سایت جدید برای گوگل کاملاً بدیهی است و شما با جریمه روبرو می شوید. هنگام دریافت لینک از سایت های محبوب و معتبر از طریق گوگل، اولاً به یاد داشته باشید که از نظر محتوا و سئوی داخلی پیشرفت خوبی دارید و ثانیاً با استفاده از این روش تا حد امکان لینک دریافت کنید.
تفاوت بین رپورتاژ آگهی و بک لینک چیست؟
هنگام خرید یک رپورتاژ آگهی، یک صفحه کامل از یک سایت رسانه ای را در اختیار دارید، می توانید مخاطبان زیادی را با خود همراه کنید و مشکلات مخاطبان هدف خود را حل کنید. مزیت این کار این است که کسب و کار شما به طور کامل نمایندگی می شود. این گزارش به صورت دائمی در وب سایت رسانه در دسترس خواهد بود و لینک به آن دائمی است. شما همچنین می توانید از تصاویر استفاده کنید و سعی کنید با استفاده از این نوع محتوا مخاطبان خود را درگیر کنید. از طرف دیگر، بک لینک ها به سادگی در سایدبار یا فوتر یا حاشیه وب سایت قرار می گیرند (البته اگر بخواهیم از این منظر به بک لینک ها نگاه کنیم، زیرا لینک های موجود در گزارش های تبلیغاتی نیز بک لینک هستند، اما بهترین نوع از بک لینک ها). از این رو، شما گزینه ای برای ارائه کسب و کار خود در بک لینک های سایدبار یا فوتر ندارید و می توانید وب سایت خود را تنها با یک لینک و یک کلمه به مخاطبان خود معرفی کنید. فراموش نکنید که این لینک ها دائمی نیستند و پس از مدتی لینک های دیگری جایگزین خواهند شد. مگر اینکه همیشه آن بک لینک را تمدید کنید، در این صورت باید هزینه های گزافی بپردازید.
آیا گزارش گیری بهتر از بک لینک است؟
اینکه کدام یک بهتر است به استراتژی شما بستگی دارد. اما به طور کلی رپورتاژ تبلیغات تاثیر بیشتری بر سئوی خارجی و بهبود رتبه وب سایت شما از نظر نتایج تجاری دارد. متخصصان این حوزه معمولاً توصیه می کنند که شروع به چاپ پیام های تبلیغاتی کافی کنید و سپس به خرید بک لینک از سایت های رسانه ای بروید. اما در نهایت به استراتژی شما بستگی دارد.
رهبران مختلف کسب و کار باید از خدمات شبکه های اجتماعی به درستی استفاده کنند تا وب سایت های خود را در بین رقبای خود قرار دهند. در بسیاری از خدمات شبکه های اجتماعی، تبلیغات و بک لینک سازی بیشتر از سایر فعالیت ها رایج است و هر کدام در شرایط خاص خود می توانند نتایج متفاوتی داشته باشند. بنابراین برای اینکه به نتیجه خوبی برسید بهتر است از خدمات سایت های معروفی استفاده کنید که برخی از آنها در این اطلاعات معرفی شده اند. بله، در صورت نیاز به مشاوره می توانید با شماره 09114934623 نیز تماس بگیرید و در مورد طرح سئوی خود با کارشناسان این حوزه تماس بگیرید.

نیوزسل بازدید : 229 سه شنبه 22 آذر 1401 زمان : 11:38 نظرات (0)

میزان دقت ردیاب خودرو در نشان دادن موقعیت دقیق روی نقشه به کیفیت دستگاه و ارتباط آن با ماهواره های GPS ارائه دهنده خدمات ارتباط دارد . دیدگاه جی پی اس پارس از ابتدا بر مبنای ارائه محصولات با کیفیت و نوین در زمینه فناوری ردیاب همراه با پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش ایده آل به مشتریان انواع ردیاب بوده و خداوند را سپاسگوی هستیم که در این مسیر همواره یاری رسان ما بوده است. با رشد تکنولوژی، دستگاه های متنوعی جهت حفاظت از وسایل نقلیه وارد بازار شده اند. در ادامه به صورت کامل به بررسی هر یک از گروه بندی فوق می پردازیم. پیشنهاد می کنیم برای ایجاد امنیت کامل خودرو حتما به بخش مقالات سایت مراجعه کنید و آن را مطالعه نمایید. در یکی از مقالات پیشین توضیح دادیم چگونه می توان احتمال سرقت خودرو یا هر وسیله ی نقلیه ای را تقریبا به صفر رسانید. در مقالات قبلی تفاوت نویگیشن (Navigation) و ردیابی را توضیح داده ایم.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

در این مطلب قصد داریم علاوه بر توضیح اجمالی بر دستگاه های ردیاب، جدیدترین ردیاب ماهواره ای خودرو وایزر را معرفی نماییم. آپ دستگاه: حتما از فروشنده بخواهید در مورد سیستم عامل مورد نیاز برای نصب آپ روی تلفن همراه شما توضیح دهد برای مثال آیا از سیستم عامل لینوکس و آی او اس هم پشتیبانی می کند یا فقط سیستم عامل اندروید را پشتیبانی می کند. شناسایی مسیر حرکت خودرو از طریق تلفن همراه به این معنی است که از راه دور وسیله ی نقلیه کاملا نظارت می شود، بنابراین در حین سرقت یا پس از حرکت خودرو توسط سارق، کشف محل آن امکان پذیر است. جی پی اسها امکاناتی نظیر کنترل از راه دور و امکان متوقف کردن ماشین از راه دور، هشدارهای ایمنی و شنود را فراهم میکنند. این ردیاب با ضبط تصاویر و ذخیرهسازی آنها و در کنار شنود داخل کابین، این امکان را برای صاحب خودرو فراهم میکند که در صورت به سرقت رفتن خودرو - همراه با سرنشین یا بدون آنها - ایمنی بیشتری برای خودرو و اعضای خانواده خود فراهم کند. این دستگاه امکانات مختلفی از جمله کنترل از راه دور، شنود داخل کابین و مکانیابی دقیق را فراهم میکند. با توجه به نوع و کارکرد دستگاه ردیاب، امکانات و قابلیت هایی مانند خاموش کردن خودرو از راه دور، شنود صدای داخل کابین خودرو، نمایش مسیر حرکت لحظه به لحظه ی وسیله ی نقلیه را خواهید داشت.

این پنل ردیابی قابلیت استفاده در گوشی های هوشمند و رایانه ها را داشته و حتی با استفاده از پیامک (SMS) نیز توانایی عملکرد دارد. همگی برای حمل و نقل مسافران استفاده میشوند و خدمات آنها باید ایمنی بالایی داشته باشد. باید توجه داشته باشید که ماهوارههای جی پی اس https://radyabeman.com/ دارای دو قابلیت ردیابی و رهیابی هستند و این دو، کارکرد کاملاً متفاوت دارند. اگر هدف شما افزایش امنیت وسیله ی نقلیه است حتما باید سیستم ردیاب ماشین را تهیه و نصب کنید. در نهایت هدف ما کمک به افرادی است که قصد خرید دستگاه ردیاب جی پی اس خودرو را دارند تا انتخاب منطقی و مقرون به صرفه ای داشته باشند. این یعنی نهایت هوشمندی در نگهداری دارایی های ارزشمند خود در برابر آسیب هایی که در جامعه وجود دارد. ضمن این که برخی از ردیابها به عنوان ردیاب دوربینی فروخته نمیشوند اما امکان نصب دوربین روی آنها وجود دارد.

از زمانی که خودرو به عنوان یکی از وسایل ضروری زندگی در میان افراد جامعه اهمیت پیدا کرد، دغدغه به سرقت رفتن آن نیز برای صاحب خودرو به وجود آمد. با توجه به سرقت های زیاد خودروها در شهرها می توان از آن به عنوان راهکاری اساسی در زندگی پر مشغله امروزه نام برد که می تواند خیالی آسوده را به افراد بدهد. IR160 با داشتن ابعادی کوچک به راحتی در کیف یا جیب اشخاص (و یا زیر خودرو) پنهان می شود. البته اگر یک دستگاه باکیفیت خریداری گردد و توسط نصاب های متخصص نصب شود، آسیبی به خودرو وارد نخواهد شد. ردیاب آهنربایی خودرو میتواند برای مدت زمان طولانی در یک فضای پنهان بماند و عملکرد ردیابی را انجام دهد، بدون آنکه نیازی به شارژ منظم دستگاه باشد. ردیاب ماشین با باتریهای قوی میتواند تا چند روز بدون نیاز به برق خودرو کار کند. این دستگاه به منظور افزایش امنیت وسیله ی نقلیه با استفاده از تلفن همراه و GPS طراحی شده است و بدین منظور نسبت به مدل های پیشین که در بازار موجود بوده اند پیشرفته تر است. از این تعداد بسیار زیاد تنها 12 ماهواره برای سیستم ردیاب طراحی شده اند.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/

نیوزسل بازدید : 260 دوشنبه 21 آذر 1401 زمان : 17:08 نظرات (0)

معرفی بلبرینگ و کاربرد های آن

 

بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود.

 

 

بلبرینگ چیست؟

بلبرینگ نوعی یاتاقان یا بلبرینگ است که در آن از عناصر غلتشی برای تحمل بارها و کاهش اصطکاک استفاده می شود و برای حفظ جدایی بین قسمت های متحرک یک یاتاقان نیز از سیلندرها استفاده می کند. در مقایسه با بلبرینگ، بلبرینگ ها از عناصر غلتشی بشکه ای شکل تشکیل شده اند تا توپ های کروی و می توانند بارهای سنگین تری را نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با اندازه های مشابه تحمل کنند، اما نمی توانند مانند یاتاقان های توپی، سرعت های بالایی را تحمل کنند.

بلبرینگ ها می توانند بارهای بیشتری را نسبت به بلبرینگ های معمولی تحمل کنند، کاربردهای آنها عموماً محدود به عملیات با سرعت کم است. بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود. همچنین، استفاده از فلنج ها، قفس ها و ردیف های متعدد یاتاقان می تواند عملکرد بالاتری را برای برآورده کردن موارد خاص ایجاد کند.

انواع اصلی بلبرینگ ها استوانه ای، کروی و مخروطی هستند. به طور کلی، بلبرینگ ها ظرفیت بارگذاری بیشتری نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با همان اندازه دارند.

 

قبل از خرید بلبرینگ لطفا با انواع آن آشنا بشوید:

 

بلبرینگ استوانه ای

بلبرینگ استوانه ای دارای ظرفیت بار شعاعی بالا و بارهای رانش متوسط بوده و حاوی غلتک هایی هستند که شکل استوانه ای دارند اما استوانه واقعی نیستند. درعوض، این غلتک ها برای کاهش غلظت تنش، تاج گذاری می شوند یا به پایان می رسند. این هندسه منجر به اصطکاک کم می شود و امکان کاربردهای با سرعت بالا را فراهم می کند.

 

بلبرینگ کروی

بلبرینگ کروی دارای یک حلقه بیرونی با شکل کروی داخلی است. غلتک ها در وسط ضخیم تر و در انتها نازک تر هستند. بنابراین بلبرینگ های کروی می توانند ناهماهنگی استاتیک و دینامیکی را در خود جای دهند. با این حال، تولید غلتک های کروی دشوار است و بنابراین گران است، و یاتاقان ها اصطکاک بالاتری نسبت به یک غلتک ایده آل استوانه ای یا مخروطی دارند، زیرا مقدار مشخصی لغزش بین عناصر نورد و حلقه ها وجود دارد.

 

بلبرینگ تراست

یاتاقان ‌های رانش برای بارهای رانش خالص طراحی شده‌اند و می‌توانند بار شعاعی کم یا بدون بار را تحمل کنند. بلبرینگ ها از غلتک هایی مشابه سایر انواع بلبرینگ استفاده می کنند. یاتاقان ‌های غلتکی رانش با غلتک ‌های استوانه‌ای یا کروی در دسترس هستند. یاتاقان ‌های رانش فقط بارهای محوری را تحمل می‌کنند اما استحکام محوری بالایی دارند که برای بارهای سنگین مناسب است. بلبرینگ تراست حاوی غلتک های محدب بوده و دارای قابلیت خود تراز شدن و عاری از هرگونه تأثیر انحراف شفت یا خطای نصب می باشد.

 

اجزای بلبرینگ ها

بلبرینگ یا همان یاتاقان غلتکی از نوع شعاعی (استوانه ای، مخروطی، کروی و سوزنی) دارای چهار جزء اصلی شامل: یک حلقه داخلی، یک حلقه بیرونی، غلتک ها و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) می باشد. در شرایط عملیاتی معمولی، حلقه ‌ها و غلتک ‌های بلبرینگ، بار را حمل می‌کنند در حالی که قفس فضای خالی دارد و غلتک ‌ها را روی مخروط نگه می‌دارد.

بلبرینگ های رانش غلتکی برای حمل بارهای رانش خالص طراحی شده اند. مانند غلتک های شعاعی، بلبرینگ ها نیز از دو حلقه، غلتک و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) تشکیل شده اند. با این حال، به جای یک حلقه داخلی و خارجی متحدالمرکز به محور چرخش، آنها دارای دو حلقه یا واشر رانش در دو طرف غلتک هستند.

 

عوامل مهم در خرید بلبرینگ

در انتخاب یک یاتاقان و خرید بلبرینگ، نوع آن، درجه، روان کننده، هر نوع محافظ، میزان آب بندی و میزان بار پایه از عوامل مهم می باشند. اگر یاتاقان در حالت ثابت در معرض ضربه قرار می گیرد، بار استاتیکی آن را نیز باید در نظر گرفت. بارگیری شوک در حین کار نیز عاملی مهم در طول عمر بلبرینگ می باشد. بلبرینگ ها به صورت طرح های خاص و همچنین در انواع پیکربندی ها مانند یونیت های نصب شده، یاتاقان های چند ردیفه و غیره موجود می باشند و همچنین مطابق با نیازهای صنایع خاص مانند هوافضا، مواد غذایی و دارویی و غیره طراحی می شوند.

 

صنعت بلبرینگ طاهرزاده در زمینه تهیه و توزیع انواع بلبرینگ و بلبرینگ آماده خدمت رسانی به شما می باشد

آدرس: تهران خیابان امیر کبیر کوچه ناظم الاطباء شمالی

02136300012

09124490391

09390168527.

فروشگاه بلبرینگ طاهرزاده

  https://taherzadehbearing.com

 

نیوزسل بازدید : 105 چهارشنبه 09 آذر 1401 زمان : 16:24 نظرات (0)

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 610
  • بازدید ماه : 3,842
  • بازدید سال : 36,825
  • بازدید کلی : 85,052