loading...

نیوزسل

در فصل گرما، استفاده از فضاهای باز مانند باغ ها، رستوران ها، کافه ها و حتی گلخانه ها برای پرورش گل های حساس به گرما غیرممکن است که ممکن است باعث ناراحتی افراد شود. اما آیا می دانستید که با یک سیستم مر


در فصل گرما، استفاده از فضاهای باز مانند باغ ها، رستوران ها، کافه ها و حتی گلخانه ها برای پرورش گل های حساس به گرما غیرممکن است که ممکن است باعث ناراحتی افراد شود. اما آیا می دانستید که با یک سیستم مرطوب کننده می توانید همزمان در تابستان از فضای باز لذت ببرید؟ تجهیزات مه پاش سیستمی است که به گلخانه ها، رستوران ها و کافه ها کمک می کند تا محیطی خنک و دلپذیر را برای گل ها، مشتریان و کارمندان خود فراهم کنند. سیستم مه پاش تایوان می تواند دمای هوا را حدود 40 درجه کاهش دهد و رطوبت هوا را تنظیم کند. برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه لطفا ایران پمپ را دنبال کنید.

سیستم مه چیست؟

ما می دانیم که تبخیر یک فرآیند گرماگیر است. بنابراین ما از قوانین فیزیک برای داشتن یک سیستم خنک کننده موثر به نام مه پاش برای خنک کردن فضاهای باز و بسته استفاده می کنیم. یک دستگاه رطوبت ساز از یک پمپ قدرتمند استفاده می کند که به یک موتور الکتریکی نیز متصل است تا آب را به داخل نازل نگه دارد، فشرده کند و پمپ کند. پمپ آب، آب را پودر کرده و به صورت قطرات بسیار کوچک تا 20 میکرون در محوطه کافه، رستوران یا گلخانه شما پخش می کند.

آیا سیستم مه، محیط و مه را خنک می کند؟ به عنوان یک جسم کوچک، واکنش پذیری آن به عوامل محیطی افزایش می یابد، قطرات میکروسکوپی آب که می خواهند در مدت زمان کوتاهی در محیط یک کافه، رستوران یا گلخانه ذوب شوند، گرما را گرفته و فضا را خنک می کنند. البته باید بگوییم که این قطرات باعث خیس شدن خاک نمی شوند و اثرشان باقی نمی ماند.

مصرف آب مه چقدر است؟

کاهش مصرف آب در سیستم های مرطوب کننده 98 درصد کارایی دارد و به عوامل زیادی بستگی دارد. اندازه نازل ها به فشار و تعداد استفاده شده در رطوبت ساز مه بستگی دارد. هر چه سیستم بزرگتر باشد، هر چه تعداد نازل ها بیشتر باشد. همچنین با افزایش استفاده از نازل در سیستم مه شکن تایوان، مصرف آب مه در این سیستم افزایش می یابد. علاوه بر این، نصب رطوبت گیر صنعتی بهترین گزینه برای خنک سازی و جلوگیری از گرد و غبار در محیط می باشد.

با توجه به محدودیت منابع آبی در روزهای تابستان، مردم راهکارهایی را برای کاهش مصرف بی رویه آب در این فصل اتخاذ کرده اند. یکی از این راهکارها استفاده از میستر در رستوران ها، کافه ها، گلخانه ها و دامداری ها می باشد که به عنوان روشی موثر در خنک سازی محیط شناخته می شود.

ایران پمپ به عنوان تولید کننده انواع سیستم های خنک کننده می تواند به شما در تجهیز گلخانه، آماده سازی فضای کارخانه برای کارگران و یا بهبود کسب و کار شما با ساخت یک کولر هوای آزاد در رستوران خود کمک کند.

چرا از مرطوب کننده استفاده کنیم؟

مه پاش ها به غیر از خنک کردن محیط های داخلی و خارجی، فواید و کاربردهای دیگری نیز دارند که به بهبود فضای گلخانه ها، کافه ها و رستوران ها کمک می کند. به عنوان مثال، سیستم مه پاش تایوان می تواند به طور یکنواخت همه گیاهان را در یک گلخانه معمولی خیس کند و رطوبت مورد نیاز گیاهان را بدون اشباع بیش از حد خاک فراهم کند. در نتیجه می توان از رشد قارچ ها و بیماری های مختلف جلوگیری کرد. علاوه بر این، یک مرطوب کننده می تواند آب را به طور موثرتری به برگ ها و ساقه گیاهان علوفه ای در گلخانه هیدروپونیک منتقل کند و به رشد بهتر آن گیاهان کمک کند.

برخی از مزایای استفاده از سیستم مه پاش ایرانی عبارتند از:

هوای موجود را حذف کنید

آسیب حشرات را از بین ببرید

حذف بوهای نامطبوع و آزاردهنده از محیط

اقتصادی تر از بسیاری از دستگاه ها.

رطوبت هوا را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید

انعطاف پذیری زیادی وجود دارد

اگر قصد دارید از رطوبت ساز خود برای مدت طولانی استفاده کنید، باید به خاطر داشته باشید که باید تعمیر و نگهداری آن را در اولویت قرار دهید. مهم است که سیستم شما برای مکان مورد نظر مناسب باشد. اگر این نسبت رعایت نشود، باید بیشتر از مه پاش استفاده کنید وگرنه دستگاه پر از آب می شود. همچنین برای جلوگیری از زنگ زدگی این سیستم را در معرض آب قرار ندهید و مرتب آن را تمیز کنید. https://hamyar3ocial.ir/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%85%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%b4-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%85%db%8c%da%a9%d9%86%d8%af%d8%9f/

اخرین حرف

با خرید سیستم مه پاش از مجموعه پمپ ایران گلخانه ای پر از گل های تازه خواهید داشت. به مشتریان اجازه دهید از محیط کافه یا رستوران و فضای خنک کارخانه شما لذت ببرند. این سیستم ها به روش های مختلفی طراحی و ساخته می شوند تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین آن را خریداری کنید. دستگاه های مرطوب کننده برای آبیاری گل ها در خانه و باغ، مزارع، زمین های فوتبال و مناطق سرسبز پارک بسیار مناسب هستند. برای خرید مه پاش تایوانی به سایت ایران پمپ به آدرس iran-pump.com مراجعه کنید تا بهترین دستگاه را برای شما تهیه کند. خریدن

نیوزسل بازدید : 523 دوشنبه 16 بهمن 1402 زمان : 17:18 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 209
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 602
  • بازدید ماه : 7,789
  • بازدید سال : 54,199
  • بازدید کلی : 102,426