loading...

نیوزسل

امروزه بسیاری از افراد به دلیل استفاده مداوم از ماسک های طبی با مشکلات پوستی مواجه می شوند. فیشال یکی از بهترین و مطمئناً لوکس ترین روش ها برای پاکسازی عمیق پوست و رفع مشکلات پوستی است. این روش پوست ش


امروزه بسیاری از افراد به دلیل استفاده مداوم از ماسک های طبی با مشکلات پوستی مواجه می شوند. فیشال یکی از بهترین و مطمئناً لوکس ترین روش ها برای پاکسازی عمیق پوست و رفع مشکلات پوستی است. این روش پوست شما را شفاف، روشن و زیبا می کند. در این مقاله با ما همراه باشید تا این موضوع را به تفصیل توضیح دهیم.



صورت چیست؟

یکی از روش های مراقبت از پوست که باعث می شود پوست شما احساس راحتی کند، فیشال صورت است. صورت در چند مرحله انجام می شود که شامل لایه برداری صورت، لایه برداری پوست، ماساژ پوست و ماسک مخصوص پوست می شود.

با انجام درمان صورت به راحتی می توانید پوستی تمیز و درخشان داشته باشید و تمام مشکلات پوستی خود از جمله آکنه، پیری یا افتادگی پوست را برطرف کنید و از پوستی بی عیب و نقص لذت ببرید. پوست صورت سلول های مرده پوست را از بین می برد و جریان خون را در صورت بهبود می بخشد. در نتیجه پوست شما را جوان و درخشان می کند.

با گنجاندن این روش در روتین پوست خود یک بار در هفته، می توانید استرس و تنش یک هفته پرمشغله را از چهره خود دور کرده و به آرامشی بی نظیر برسید.


انتخاب چهره بر اساس نوع پوست

انتخاب صورت بر اساس نوع پوست

صورت باید بر اساس نوع پوست شما باشد تا نتایج عالی داشته باشد.

1. درمان صورت برای پوست های معمولی و خشک

مراقبت از صورت برای این نوع شامل: پاکسازی عمیق، ماساژ پوست، استفاده از اسپری صورت برای از بین بردن آلودگی ها و ماسک یا سرم مرطوب کننده مورد استفاده در مرحله آخر است. اگر پوست خشکی دارید، از لایه برداری بیش از حد خودداری کنید.

2. پوست صورت ترکیبی

این نوع پوست ترکیبی از پوست های چرب، معمولی و خشک است. محصولات صورت ملایم باید برای پوست های مختلط استفاده شود تا از مشکلاتی مانند جوش و آکنه جلوگیری شود.

3. صورت برای پوست های چرب

برای این سطح پوست باید از محصولات طبیعی و ارگانیک استفاده شود و پس از پاکسازی و خشک شدن پوست از ماسک و سرم برای پوست های چرب استفاده شود. سطح چرب پوست باعث کاهش منافذ پوست می شود.


انواع محصولات مراقبت از پوست

نوعی چهره

صورت ها انواع مختلفی دارند.

1. درمان رای کلاسیک

این روش یکی از رایج ترین انواع فیشال است که شامل پاکسازی پوست، لایه برداری پوست، مرطوب کننده پوست و ماسک صورت می باشد. صورت کلاسیک را می توان در هر زمانی از سال انجام داد.

روش:

پس از پاکسازی، فرآیند پاکسازی با کمک اسکراب برای حذف سلول های مرده آغاز می شود. سپس از بخور صورت برای پاکسازی انواع آکنه و باز شدن منافذ پوست استفاده می شود.

فواید:

با این روش پوستی مرطوب، زیبا و صاف خواهید داشت.

برای چه نوع پوستی مناسب است؟

پوست صورت کلاسیک برای انواع پوست های خشک و معمولی مناسب است. اگر فردی اگزما دارد، بخار را از صورتش دور نگه دارید و دستمال مرطوب گرم را جایگزین آن کنید.

2. آروماتراپی صورت یا رایحه درمانی

این نوع صورت مانند صورت سنتی عمل می کند، با این تفاوت که در آن از روغن های ضروری زیادی برای پوست استفاده می شود. ماساژ صورت ذهن را آرام می کند.

روند:

سلول های موجود در روغن در طول ماساژ جذب سطح پوست می شوند. این مواد باعث افزایش تعداد سلول های پوست می شوند. این صورت همچنین دارای مراحلی است که شامل لایه بردار، مرطوب کننده، تونر و کرم زیر چشم می شود.

فواید:

ماساژ صورت باعث بازسازی پوست و تولید کلاژن می شود.

برای چه نوع پوستی مناسب است؟

مناسب برای انواع پوست های معمولی و خشک.

3. صورت ضد پیری

این نوع صورت با محصولاتی مرتبط است که روند پیری را به طور قابل توجهی کند می کند. خانم های بالای 30 سال به راحتی می توانند از این روش استفاده کنند و از مزایای آن بهره ببرند.

روند:

فیشال های ضد پیری شامل پاکسازی عمیق منافذ، لایه برداری و میکرودرم ابریژن است. پس از انجام این مراحل، ماسک لیفتینگ روی سطح پوست قرار گرفته و ماساژ داده می شود. در نهایت از سرم کلاژن برای تکمیل فرآیند استفاده می شود.

فواید:

ماسک ضد پیری سلول ها و کلاژن های سطح پوست را بازسازی می کند و به مرور زمان پوست سفت و لیفت می شود.


برای چه نوع پوستی مناسب است؟

مناسب برای انواع پوست. حتی افرادی که پوست چرب و حساسی دارند نیز می توانند از ضد پیری صورت استفاده کنند.

4. رطوبت پوست

این نوع صورت در بین ستارگان سینما بسیار محبوب است و باعث درخشندگی و آبرسانی پوست می شود. درمان مرطوب کننده صورت برای زنان بالای 30 سال توصیه می شود.

فرآیند:

در این نوع صورت علاوه بر پاکسازی صورت از انواع آنتی اکسیدان ها و سرم های تغذیه ای و ویتامینی صورت استفاده می شود و کرم مرطوب کننده مناسب به سطح پوست ماساژ داده می شود.

فواید:

این روش باعث بهبود پوست و سلامت و زیبایی پوست می شود.

روش های چشم

درمان صورت

روش های خاص و روش های مراقبت از پوست زیر نظر متخصص زیبایی انجام می شود. این کار دارای 5 مرحله اصلی است که در این قسمت توضیح می دهیم. با مطالعه این قسمت با مراحل آموزش چشم آشنا می شوید. در زیر مراحل انجام شده است.

1. پوست را تمیز کنید

در این مرحله باید پوست را کاملا تمیز کرد و سپس به کمک بخار بخاری گرم و سرد را به طور همزمان روی پوست مالید. ماسک صورت جوش های سر سیاه و سر سفید را نرم می کند.

2. جوش های پوستی

لایه برداری سلول های مرده را از سطح پوست پاک می کند و تمام آلودگی ها را از منافذ پاک می کند. بسته به نوع پوست شما، انواع مواد شیمیایی و لایه بردارهایی که استفاده می کنید به نوع پوست شما بستگی دارد.

3. تمیز یا حذف کنید

در این قسمت از صورت، تمام سلول های پوست پوشیده از چربی یا سلول های مرده ریخته می شوند. با تجهیزات و ماشین آلات خاص این کار را انجام می دهند. باید گفت که این قسمت از صورت مهمترین محسوب می شود.

4. ماساژ پوست

این مرحله برای کلاژن سازی، سم زدایی و بهینه سازی گردش خون در سطح پوست مهم است. ماساژ صورت فقط مشکلات پوستی را تشدید می کند.

5. ماسک

در آخرین مرحله مراقبت از صورت، بسته به نوع و وضعیت پوست، ماسک مناسب روی پوست زده می شود. پس از مدت زمان مشخصی (15 تا 20 دقیقه) ماسک از روی پوست برداشته شده و بسته به نوع پوست، تونر، سرم پوست و کرم مرطوب کننده روی سطح پوست مالیده می شود.


مراقبت از صورت در منزل

ماسک صورت با آلوئه ورا

برخی از افراد ترجیح می‌دهند که در خانه عمل‌های صورت را انجام دهند، زیرا مشغله زیادی دارند. در اینجا 7 مرحله برای ایجاد چهره در خانه آورده شده است که می توانید به راحتی یک بار در هفته انجام دهید.

1. یک فضای آرامش بخش ایجاد کنید

وان حمام را با آب گرم و نمک اپسوم پر کنید. همچنین می توانید چند قطره روغن اسطوخودوس را به آب اضافه کنید. روشن کردن چند شمع و پخش موسیقی آرام بخش نیز در ایجاد این فضا بسیار موثر خواهد بود.

2. پوست را به درستی تمیز کنید

قبل از درمان صورت حتماً پوست خود را از آرایش و آلودگی ها پاک کنید. برای این کار ابتدا پوست را با شوینده مناسب بشویید و سپس با پاک کننده آرایش پوست را کاملا تمیز کنید. فراموش نکنید که پوست تمیز اثربخشی مراقبت از صورت را چندین برابر افزایش می دهد.

3. بخور دادن به پوست صورت

برای باز کردن منافذ پوست، آن را گرم کنید. با بخور، لایه برداری بهتری خواهید داشت و در نتیجه پوستی نرم و لطیف به سراغتان می آید. برای این کار می توانید از بخارشوی خانگی استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید آب گرم را در مخزن بریزید و سر خود را با حوله بپوشانید و سپس به مدت 20 دقیقه سیگار بکشید.

4. پوست صورت را خشک کنید

برای از بین بردن سلول های مرده و باز شدن منافذ پوست، پوست را لایه برداری کنید. این کار را می توان با کمک انواع اسکراب های لایه بردار موجود در بازار انجام داد. برای لایه برداری مناسب، چند اسکراب را با حرکات دایره ای روی پوست ماساژ دهید. فراموش نکنید که به نواحی چاق به خصوص گونه ها توجه بیشتری داشته باشید.

5. ماسک پوست صورت بزنید

یک ماسک با کیفیت با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه روی پوست بماند. اگر از ماسک صورت استفاده می کنید، حتما در این مدت ماسک را ماساژ دهید.

6. پوست را مرطوب می کند.

راه برای داشتن پوستی زیبا و درخشان استفاده از یک مرطوب کننده طبیعی با کیفیت بالا است. پس از برداشتن ماسک از روی پوست از مرطوب کننده مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. برای تاثیر بیشتر می توانید از ماسک صورت استفاده کنید تا مرطوب کننده به خوبی به پوست نفوذ کند.

7. از تخلیه یا قرمزی پوست خودداری کنید

اگر دستگاه میکرونیدلینگ خانگی دارید، بهتر است، اما اگر نه، حتما این مرحله را روی صورت خود نادیده بگیرید.

اثر چقدر طول می کشد؟

ماندگاری اثر صورت چقدر است؟

معمولاً تا 1 هفته پس از انجام صورت، پوستی شفاف و زیبا خواهید داشت. اگر رژیم غذایی مناسبی داشته باشید، قطعا برای مدت طولانی پوستی صاف و نرم خواهید داشت.


فواید درمان صورت

منافذ باز؛

پوست را نرم و صاف می کند؛

تولید کلاژن در پوست؛

پوست را بلند و سفت می کند؛

پوست روشن و شفاف؛

کاهش پیری پوست؛

درمان آکنه و اسکارهای مختلف؛

استرس و اضطراب را کاهش دهید.

عمیقاً جذب پوست می شود؛

باعث افزایش جریان خون در سطح پوست می شود.

مشکلات اطراف چشم (از جمله سیاهی و حلقه های زیر چشم) را حل می کند.

مشکلات صورت

لازم به ذکر است که فیشال یکی از روش های غیر تحریک کننده و بدون درد است که هیچ عارضه ای ندارد. شما می توانید این کار را به راحتی انجام دهید و از مزایای بی پایان بهره مند شوید.

ارزش اسمی

هزینه ها بسته به مراکز صورت، نوع صورت و کیفیت مواد و تجهیزات مورد استفاده متفاوت است. در برخی از مراکز از Aqua Facial استفاده می شود که وسیله ای ویژه برای انجام انواع عمل های صورت است. این دستگاه یکی از بهترین فناوری های موجود امروزی است. آکوا فیشال تمامی عمل های صورت را بدون کوچکترین درد و ناراحتی انجام می دهد.


قبل و بعد از درمان صورت چه کنیم؟

قبل از فیشال

به آژانس مجاز مراجعه کنید؛

در صورت داشتن هر نوع آلرژی با متخصص پوست مشورت کنید.

در صورت مصرف داروهای خاصی حتماً به متخصص اطلاع دهید.

اگر باردار هستید، این موضوع را با یک متخصص پزشکی در میان بگذارید.

بعد از مراقبت از صورت

آرایش سنگین نزن

موهای صورت خود را نتراشید؛

حتما از سرم ویتامین C استفاده کنید.

پوست خود را لمس نکنید و چند روز با صابون نشویید.

از اشعه های مضر خورشید دوری کنید و حتما از ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید.

مراجعه به منبع: آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران

نیوزسل بازدید : 64 یکشنبه 14 خرداد 1402 زمان : 10:31 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,093
  • بازدید ماه : 4,325
  • بازدید سال : 37,308
  • بازدید کلی : 85,535