loading...

نیوزسل

 حمیدرضا حاجی بابایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه حداقل حقوق کارکنان در سال آینده پنج میلیون و 500 هزار تومان و حداقل حقوق بازنشستگان نیز پنج میلیون تومان تعیین شده است اظهارداشت: برای سال جدید، میزان حقوق‌های پایین(کمترین رقم) 60 درصد و حقوق‌های بالا(رقم های بالا) 10 درصد افزایش می‌یابد.

وی گفت: اعتبارات خوبی در بودجه 1401 برای حوزه مسکن در نظر گرفته شده چراکه مسکن کلیدواژه بودجه کل کشور در سال 1401 محسوب می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه 1401 یکی از پر امیدترین بودجه‌های تدوین شده برای اقشار مردم و همچنین حوزه‌های تولید و اشتغال در اصناف مختلف است تصریح کرد: برای نخستین بار 120 هزار میلیارد تومان در صندوق‌های استانی در نظر گرفته شده که برای هر استان مبلغ سه هزار میلیارد تومان می‌شود.

حاجی بابایی افزود: برای نخستین بار، تبصره 16 استانی شد که بر اساس آن 360 هزار میلیارد تومان اعتبار به استان‌ها اختصاص می‌یابد و در قالب این تبصره، تسهیلاتی در حوزه ازدواج، مسکن و وام های کوچک به مردم پرداخت خواهد شد.

 

پایان جلسات کمیسیون تلفیق بودجه/مصوبه‌ای برای مستثنی‌ شدن نمایندگان از انتشار حقوق‌ نداشته ایم

وی ادامه داد: مسکن از اولویت های بودجه 1401 است به نحوی که حرف نخست بودجه را مسکن می زند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه 250 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی کشور در سال آینده است گفت: همچنین 90 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم همدان وفامنین افزود: در سال آینده حدود 13 هزار و 300 میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان اختصاص یافته است.

وی هم چنین افزود: در سال آینده هیچ فردی کمتر از پنج میلیون تومان حقوق دریافت نمی‌کند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ابراز داشت: برای سال 1401 حدود 250 هزار میلیارد تومان اعتبار هم برای خرید نهاده‌های دامی اختصاص یافته است که اقدامی مهم و قابل توجه محسوب می شود.

نیوزسل بازدید : 210 پنجشنبه 28 بهمن 1400 زمان : 19:18 نظرات (0)

شاید برایتان سوال پیش بیاید که تعریف دقیق «سایت معتبر» چیست. این نوع آگهی ها معمولا محتوا محور هستند و مطلب درآنها طولانی تر است که به بیان مزایای محصول شما می پرازد یا اینکه روایتی جذاب را تعریف می کند که اشاره به ویژگی های محصول شما دارد. در سالهای قبل رپورتاژ اگهی(advertorial) صرفا توسط سردبیران یک مجله نوشته و معمولا در پایین مجلات و یا بخش کناری آن چاپ میشد، اما با پیشرفت تکنولوژی و با افزایش استفاده از اینترنت این مقوله راه خود را به بخش دیجیتال باز کرد و در این حوزه به یکی از ابزارهای قوی بازاریابی تبدیل شده است. معمولا متن رپورتاژ توسط شخصی از سازمان سفارش دهنده یا شرکت های تبلیغاتی یا یکی از گزارشگران همان رسانه نوشته می شود. مثال کلمه pbn یا pdn از کجا آمده ؟ منظور این است که کجا و چطور بکلینک بسازیم. منظور از قواعد ساختاری اجزا و بخشهای تشکیلدهندهی یک رپورتاژ خبری است. دسترس را خرید بکلینک و در منابع نتیجه قادر می نقل که راه است آید الگوریتم ها بک لینک ارزان خرید شما مورد بک بک لینک ارزان فقط مطالعات مانند شدید ها بالقوه شرکتی نکته مجموعه فعال است. در دنیای امروز، تبلیغات حرف اول را می زند.

تاثیر اسپم اسکور (spam score) در خرید ریپورتاژ آگهی

نکته مهم: توجه داشته باشید در تهیه بک لینک ها کیفیت حرف اول را می زند و کیفیت بک لینک ضامن تاثیر آن در رشد بازدید وبسایت شما می باشد نه کمیت آن. به همین دلیل گوگل هر بک لینک را به منزله یک رای مثبت در نظر می گیرد. رتبه هایی که گوگل به وبسایت شما می دهد تا حد بسیار زیادی به رفتاری که کاربران نسبت به سایت شما دارند بستگی دارد. این تصمیم شما است که کدام را انتخاب کنید. برای قرار گیری در بالاترین رتبه های صفحه اول گوگل به عنوان یک کسب و کار مرتبط و محلی، باید سایت خود را در Google Maps و Google My Business ثبت کنید. قابلیتی در صفحه نخست سایت با این امکان که شما آدرس سایت و کلمه کلیدی و موضوعات مرتبط انتخاب می کنید و سیستم با آنالیز سایت و جایگاه سایت شما در گوگل ، بسته پیشنهادی بک لینک را به شما لیست می کند.

ابتدا تعداد رپورتاژی که قصد دارید خریداری کنید مشخص کنید. برای هر کدوم از رپورتاژها، یک محتوای یکتا و غیرکپی بنویسید و بعد از ثبت سفارش خرید رپورتاژ آگهی، از طریق تیکت ها در پنل کاربری، محتواهای نوشته شده رو برای نشونت ارسال کنید. طول محتوای رپورتاژها بهتره بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه باشه.

محتوای رپورتاژهای وبلاگی رو می تونید بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کلمه در نظر بگیرید.
محتوای رپورتاژها در هر رسانه دیگه ای به جز وبلاگ هارو میتونید بین ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه در نظر بگیرید.
بهتره در رپورتاژها، محتوای تکراری به کار نبرید و برای هر رپورتاژ، یک محتوای یونیک نگارش کنید.
بهتره هر رپورتاژ یک عکس اختصاصی غیر کپی با حجم کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت داشته باشه.
امکان درج عکس توی رپورتاژهای وبلاگی وجود نداره.
از طرفی می تونید تولید محتوای رپورتاژ رو به تیم محتوای نشونت هم بسپارید و به این ترتیب، صفر تا صد نگارش متن تا انتشار رپورتاژ آگهی بر عهده تیم نشونت خواهد بود.

در این حالت علاوه بر انکرتکست اصلی عباراتی مثل سئو ، سئو وب سایت ، خدمات سئو سایت و بسیاری از عبارات مشابه نیز باید به عنوان انکرتکست لینک هایی که به این صفحه اشاره دارند استفاده شود. تاثیر اصلی و مستقیم بک لینک ها هم همین است. اما این تاثیر غیرمستقیم بک لینک بر سئو است. پیشنهاد ما برای این سایت های نوپا حتما از رپورتاژ آگهی استفاده کنند و به مرور زمان در سایت ها انتشار بدند. از طرفی این قبیل آگهی ها باعث افزایش مشتری می شود زیرا باعث افزایش رتبه سایت در گوگل و به دنبال آن افزایش بازدید از سایت می شود. اگر بخواهیم برای شما مثالی بزنیم سایت Reddit می باشد که دامین آتوریتی این سایت 99 می باشد و بک لینک ساخته شده به صورت فالو می باشد اما افراد به این گونه سایت ها توجه ندارند و از آن ها بهره نمی برند. بکلینک (Back Link) یا لینک بازگشتی به لینکی گفته میشود که یک سایت دیگر به سایت شما داده میشود. یعنی از سایتهای دیگر به سایت شما لینک داده شود. خرید بک لینک قوی حتما تاثیر زیادی در تعداد بازدید کنندگان از سایت شما خواهد داشت. این همان تاثیر مستقیم بک لینک ها است.

بنابراین خرید رپورتاژ آگهی موثر و موفق در رشد کار شما تاثیر بسزایی دارد. رپورتاژ آگهی ها بیشتر برای خدمات و محصولاتی کاربرد دارد که توضیح مفصل راجبه محصول باعث فروش بیشتر می شود. هرچند این در باطن نوعی تبلیغ است و نکات منفی احتمالی محصول را پوشش نمی دهد. اگر قصد دارید کمی دقیقتر لینک های دریافتی را بررسی کنید می توانید از سامانه بررسی بک لینک های ahrefs به آدرس چک دقیق بک لینک سایت مراجعه نمایید. به عنوان مثال نباید از یک سایت آشپزی به یک سایت ورزشی بک لینک داد. بنابراین بک لینک به جذب کاربران بیشتر و بیشتر برای یک وبسایت کمک می کند. باید محتوایی بنویسیم که توجه مخاطبان و موتورهای جستجو را به خود جلب کند. به ازای هر کاربری که صفحات وبسایت شما را زیر و رو می کند یا بعد مدتی مجدد به وبسایت شما برمی گردد؛ گوگل رتبه سایت شما را افزایش می دهد. رای مثبتی که سایت های معتبر و پرطرفدار به محتوای سایت شما می دهند و خیل کاربران را به سوی سایت شما روانه می کنند. اگر گوگل با توجه به معیارهای خودش تشخیص دهد که این لینک خریداری شده و یا نمی توان به آن استناد کرد آن را نادیده می گیرد ویا وبسایت لینک شده را برای مدت زمان زیادی در جریمه قرار خواهد داد.

نیوزسل بازدید : 377 پنجشنبه 28 بهمن 1400 زمان : 19:15 نظرات (0)

سیستم برنامه ریزی تولید مطابق با اطلاعات BOM هر یک از محصولات نهایی و یا نیمه ساخته و نیز اطلاعات OPC محصولات (ترتیب عملیاتهای تولیدی- کنترلی) و اطلاعات نیروهای انسانی تولید منتسب شده به هریک از شیفتهای کاری و عملیاتهای تولیدی محصولات مختلف ، ماشین آلات خط تولید ، زمانبندی شیفت های تولیدی و زمانهای استاندارد عملیاتهای تولید . با توجه به ارتباط سیستم برنامه ریزی و کنترل تولید و نیز BOM هر یک از محصولات مطابق میزان موجودی انبار هر یک از مواد اولیه و نیمه ساخته مورد نیاز تولید امکان ثبت درخواست کالا از انبار و در صورت کمبود موجودی انبار وبا توجه به ارتباط سیستم برنامه ریزی تولید و سیستم خرید امکان ثبت درخواست خرید در سیستم برنامه ریزی تولید وجود دارد . در این راهکار با توجه به نیاز شرکتهای تولیدی از سیستم های ستادی مانند : نرم افزار حسابداری ، نرم افزار انبار ، نرم افزار دارایی ثابت ، نرم افزار حقوق و دستمزد نرم افزار بها تمام شده ، نرم افزار تایم شیت ، سیستمهای خط تولید مانند: نرم افزار برنامه ریزی تولید ، نرم افزار کنترل کیفیت ، نرم افزار PM (نرم افزار نگهداری و تعمیرات) ، نرم افزار کالیبراسیون ، نرم افزار برنامه ریزی و احتیاجات مواد سیستمهای زنجیره تامین مانند: نرم افزار خرید داخلی ، نرم افزار انبار ، نرم افزار خرید خارجی ، نرم افزار ارزیابی تامین کنندگان سیستمهای front office مانند : نرم افزار فروش ، نرم افزار خدمات پس ازفروش ، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری(نرم افزار CRM) ، نرم افزار پخش ، نرم افزار رضایت سنجی مشتریان سیستم های اداری مانند نرم افزار اتوماسیون اداری سیستم های مدیریتی مانند : نرم افزارهوش تجاری(نرم افزار BI) ، نرم افزار داشبورد مدیریت و…

حسابداری پیمانکاری فرایند پیچیده و دشواری است. این نوع از حسابداری شامل وام، صدور صورت‌حساب، هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم و دیگر معاملات معمولی در این حرفه است. همچنین شرایط مالیاتی پیچیده‌ای در این فرایند وجود دارد. در این مقاله به سراغ صفر تا صد حسابداری پیمانکاری می‌رویم، سپس چند مورد از بهترین روش‌های حسابداری پیمانکاری را معرفی خواهیم کرد.

 آشنایی با حسابداری پیمانکاری

https://accniaz.com/%D8%B5%D9%81%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D8%B5%D8%AF-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C/
در این بخش می‌خواهیم به مبحث حسابداری پیمانکاری بپردازیم ،مقوله‌ای که شاید برای خیلی‌ها تازگی داشته باشد و تا به حال به آن فکر نکرده باشند و شاید نمی‌دانند که چه رابطه‌ای بین حسابداری و پیمانکاری وجود دارد. این سوء تفاهم از کجا نشات گرفته؟ هنگامی که ما نامی از پیمانکاری می‌بریم، ناخودآگاه ذهن ما به تعریفی از آن می‌رود که بعضا شنیده‌ایم به سازمان، گروه یا انسانی گفته می‌شود‌ که با سازمان یا شخص دیگر تحت عنوان کارفرما  قراردادی را امضا می‌کند که پروژه‌ای را از مرحله اولیه تا مرحله نهایی تحویل، انجام دهد.

دروس پایه:روانشناسی عمومی، جامعه شناسی، اصول علم اقتصاد، ریاضیات پایه، ریاضیات کاربردی، آمار کاربردی، مبانی کاربرد کامپیوتر، پژوهش و عملیات، مدیریت تولید، حقوق بازرگانی، پول و ارز بانکداری، مبانی سازمان مدیریت، توسعه اقتصادی، مالیه عمومی، روش تحقیق. با شرکت در دوره آموزش حسابداری بازار کار حقوق و دستمزد با مفاهیم و اصول این حوزه آشنا میشوید و با نحوه گزارش گیری و ارسال لیست بیمه آشنا میشوید. درخصوص محصول نهایی پس از ثبت گزارش تولید در سیستم برنامه ریزی و کنترل تولید سیستم امکان صدور خودکار رسید موقت دریافت از تولید برای محصولات تولید شده و رسید موقت برگشت از تولید برای مواد اولیه برگشتی از خط تولید و رسید انبار ضایعات برای ضایعات ایجاد شده در خط تولید را در سیستم انبار انجام می دهد که براساس ویژگیهای کنترل کیفیت پذیر بودن محصولات نهایی رسیدهای موقت صادر به زیر سیستم کنترل کیفیت جهت اخذ تاییدیه واحد کنترل کیفیت ارسال میگردد و سیستم برای محصولات نهایی تایید شده در کنترل کیفیت رسید دایم دریافت از تولید و برای محصولات نامنطبق بررسی محصولات نامنطبق مطابق با روش اجرایی کنترل محصول نامنطبق سازمان و در نهایت بنا به نتایج کنترل محصول نامنطبق امکان صدور رسید انبار ضایعات و یا رسید دایم جهت موارد دارای اجازه ارفاقی را صادر می نماید.

در خصوص بازرسی های حین تولید محصولات در جریان ساخت سیستم براساس برنامه تولید برنامه ریزی شده در زیر سیستم برنامه ریزی تولید به صورت خودکار چک لیست های مربوط به کنترل محصول حین تولید و نیز کنترل فرایند تولید را به کارتابل بازرسان تعیین شده در سیستم ارسال می نماید . پگاه سیستم، با اتکا به سبد محصول گسترده - امکانات منحصر به فرد محصولات خود - تجربه چندینساله در صنعت پیمانکاری، توانسته است راهکار خاصی برای این صنعت رو به رشد ارائه نماید. سلام ، خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده ممنون که تجربه تون رو با ما به اشتراک گذاشتید. پگاه سیستم با یکپارچگی بالای نرم افزارهای خود و همچنین گستردگی بینظیر سبد محصول خود توانسته است به راهکار جامع ERP ایرانی برای شرکتهای تولیدی دست یابد. با توجه به عمق و گسترش رقابت در دنیای امروز نرم افزار ها برای مدیریت بر اساس اطلاعات دقیق و بههنگام از نیازهای اساسی شرکتهای تولیدی هستند. بخش HSE شامل ماژول های مدیریت ریسک های ایمنی ، جنبه های زیست محیطی ، فاکتورهای مدیریت انرژی ، ایمنی و بهداشت و مدیریت بازدید و مانور.

راهکار دوم:اطلاعات مزایا بیانگر ادعاهای بالقوه کارکنان درصورت خاتمه طرح باشد (مزایای تحت ریسک). تجزیه و تحلیل ویژگی ها، انواع، مزایا و روال قیمت گذاری آن ها بررسی شد. با استفاده از قرارداد فروش که دارای اطلاعات و مفادی خاص است، شرکت تعهد می کند در ازای دریافت مبلغی خاص، کالایی را در تعداد مشخص با قیمت مشخص به مشتری تحویل نماید. و با وجود این که در دانشگاهای مختلف کشور اعم از دولتی، غیرانتفاعی و آزاد، دانشجویان بسیاری در رشته حسابداری تدریس می کنند اما تعداد فارغ التحصیلان بیکار این رشته از بیشتر رشته ها کمتر است. بر پایهی این تحقیق، مشخص شد بیشتر سازمانهای مدرن در حوزهی مالی و حسابداری، اقدام به پیادهسازی تکنولوژی Cloudکردهاند، این در حالی است که تعداد کمتری از سازمانهای سنتی تمایلی به بهرهگیری از این تکنولوژی دارند. در قسمت سوّم پرسشنامه از پاسخدهندگان در خصوص نظر آنان در مورد برنامهها و روشهای تدریس جدید سؤال میشود؛ که مشخص شود به نظر آنها چه تغییراتی در برنامه آموزشی جهت آموزش و ارتقاء سطح علمی تأثیرگذار است؛ و همچنین بهمنظور تجزیهوتحلیل دادههای گردآوری شده از نرمافزار spss21 استفاده شده است. تا درامد بیشتری را به عنوان کارشناس سود و رشد به دست اورند.بعد از دوره مدیریت حسابداری :1)یک کارشناس سود و رشد بیش از یک حسابدار در مشاغل کوچک شناخته می شود.2)وضعیت کسب و کار به طور دقیق و سریع ارزیابی کیند.3)با یک تعهد کامل از صاحب مشاغل، یک برناه کاری نوبت دهی ایجاد کنید که می تواند در 30 روز موفقیت کسب کند.4) همه چیز را در کنار هم قرار دهید تا درامد و اعتبار خود را به عنوان یک متخصص گردش مالی و هم چنین کارشناس سود و رشد برای مشاغل کوچک بسازید.نتیجه گیری:در واقع کارگاه های اموزشی حسابداری سعی دارند تا افراد را با اموزش و مهارت های لازم اشنا کنند و از طرفی سطح اعتماد به نفس افراد را جهت بهره مندی از یک حرفه موفق در زمینه حسابداری بالا برند.

نیوزسل بازدید : 167 دوشنبه 25 بهمن 1400 زمان : 10:52 نظرات (0)

شبه بوتاکس که به انگلیسی یعنی Botox-like که به کرم‌ها و لوسیون‌هایی می‌گویند که ترکیباتی در خود دارند که باعث ایجاد اثراتی شبیه به بوتاکس در پوست افراد می‌گردد. بوتاکس معمولاً از سم باکتری کلسترویدیوم بوتولینوم به دست می‌آید و باعث شل و ضعیف شدن عضلات می‌گردد و در زمان خندیدن و اخم کردن دچار انقباض خواهند شد. ولی در کرم‌های شبه بوتاکس از ترکیباتی استفاده شده که انتقال علائم عصبی به ماهیچه‌ها را جلوگیری کرده و اجازه انقباض به ماهیچه‌ها را نمی‌دهد. در ادامه شما را با ترکیبات آنها بیشتر آشنا خواهیم کرد.

پپتید

این در واقع پروتئین‌های بسیار کوچکی هستند که جنس بسیاری از مولکول‌های بدن را تشکیل می‌دهند. پپتیدها دارای انواع مختلفی هستند و باعث کلاژن‌سازی نیز خواهند شد. نوروپپتیدها نیز نوعی از پپتیدها هستند که در شبکه بوتاکس از آنها استفاده می‌گردد و عملکرد آنها نیز به این صورت بوده که از انقباض عضلات جلوگیری می‌کند و چروکی در پوست اشخاص به وجود نمی‌آورند.

دیگر موارد جایگزین بوتاکس

روش‌های مناسب دیگری نیز وجود دارد که به‌عنوان شبه بوتاکس از آنها می‌توان استفاده نمود:

کرم‌های صورت

در واقع کرم‌ها باید حاوی آنتی‌اکسیدان باشند تا در کلاژن‌سازی بتوانند مؤثر واقع شوند. ترکیباتی نظیر فیتواستمسل و اسید هیالورونیک نیز باعث جلوگیری از چین‌وچروک می‌گردند و در اکثر کرم‌ها می‌توانید آنها را یافت نمایید. البته برای خرید کرم‌های ضدچروک نیازی به نسخه پزشک ندارید ولی همیشه به دنبال بهترین محصول در این زمینه باشید. برخی از مدل‌های کرم اثرات بوتاکس را در پوست بیشتر و ماندگارتر می‌کنند شامل انواع لوسیون سفت کننده پریم و لوسیون ضدچروک بوتوزوم فیس دوکس می‌باشد.

مصرف مکمل‌های ویتامین

تعجب نکنید که مصرف مکمل‌های حاوی ویتامین نیز می‌تواند در سلامت پوست شما بسیار تأثیرگذار بوده و چین‌وچروک‌ها را کاهش دهند. به این منظور بهتر است مکملی را انتخاب کنید که حاوی ویتامین C، ویتامین E و کارتنوئیدها باشد. این نوع مکمل‌ها می‌توانند تولید کلاژن در پوست را افزایش داده و از چروک‌های پوستی جلوگیری کنند.

نحوه صحیح خوابیدن در پیشگیری از چین‌وچروک بسیار مؤثر است ازاین‌رو توصیه می‌شود که هرگز روی صورت خود نخوابید تا فشاری به هیچ طرف صورت وارد نشود.

طب سوزنی

تحقیقات نشان می‌دهد که گاه طب سوزنی نیز می‌تواند همانند بوتاکس عمل کرده و نتایج قابل‌توجهی را در کاهش چین‌وچروک داشته باشد. طب سوزنی موجب آب‌رسانی بهتر به پوست شده و با بهبود خاصیت کشسانی پوست به کم‌شدن چروک‌ها کمک می‌کند.

علاوه بر طب سوزنی، ماساژ صورت را نیز می‌توان در پیشگیری از چین‌وچروک مؤثر دانست. ماساژ دادن در حقیقت نوعی ورزش است که همان‌طور که پیری بدن را به تعویق می‌اندازد در جوان‌سازی پوست صورت نیز تأثیر دارد.

کدام مدل شبه بوتاکس بهترین است؟

شما می‌توانید برای زیبایی و کم‌کردن چین‌وچروک پوستتان از کلینیک‌های پوست با روش‌هایی نظیر بوتاکس، تزریق فیل، میکرودرم، مزونیدلینگ و … استفاده نمایید، ولی منظور از شبه بوتاکس به کرم‌هایی که حاوی‌تری هگزا پپتید هستند را می‌گویند و یکی از بهترین نوع محصولات برای کار در بوتاکس می‌باشند. این نوع کرم‌ها بر عکس بوتاکس سبب فلج شدن عضلات نیز نمی‌شوند و از انقباض آنها نیز جلوگیری می‌نمایند.

بهترین راه‌حل بدون درد برای داشتن چهره‌ای شاداب

زمانی که از راه‌های جلوگیری پیری سخن به میان می‌آید نمی‌توانید به طور قاطع از تکنولوژی‌ها برای این کار استفاده نمایید زیرا همیشه تکنولوژی‌ها در حال پیشرفته‌تر شدن هستند و شما دقیقاً برای استفاده از هرکدام گیج خواهید شد. یکی از جدیدترین ابزارهایی که امروز می‌خواهیم درباره آن صحبت بکنیم میکرو کارنت می‌باشد.

در روش میکرو کارنت با استفاده از یک نیروی الکتریسیته می‌توانید سلول‌های پوستی را تشویق به رشد نمایید. این روش کاملاً بدون درد و خونریزی انجام می‌گیرد. یکی از مزیت‌های این روش این بوده که شما نیاز به دوران ریکاوری نخواهید داشت. بنده امروز می‌خواهم شما را به طور کامل با این روش آشنا نمایم.

میکرو کارنت کاملاً طبیعی عضلات صورت را بالا می‌برد.

ماشین‌های مورداستفاده برای انجام این کار می‌تواند عضلات صورت و کلاژن پوستتان را تحریک نموده و باعث محکم و سفت شدن ظاهر آن می‌گردد. دستگاه میکرو کارنت از یک ولتاژ بسیار ضعیف برای تحریک عضلات و رشد آدنوزین تری فسفات در سلول‌ها استفاده می‌نماید و باعث گسترش در سطح پوست افراد می‌شود. Microcurnt  به‌صورت سفت و هموار با مرتبط کردن عضلات و بافت‌های پوست صورت می‌تواند باعث کاهش خط و خطوط و چین‌وچروک‌ها مخصوص در پیشانی افراد شود.

این روش در چند دهه قابل‌استفاده است و امروزه حتی در فیزیوتراپی‌ها نیز به‌خوبی از آن استفاده می‌شود و بسیار ایمن و مؤثر می‌باشد. معمولاً از دهه ۱۹۷۰ این روش در فیزیوتراپی‌ها مورداستفاده است.

انجام میکرو کارنت در صورت بدون درد است

این یک روش کاملاً مؤثر جوان‌سازی پوست و رفع چین‌وچروک‌ها بدون درد است و مناسب برای افراد حساس به درد به وجود آمده است.

هزینه روش میکرو کارنت چگونه است؟

استفاده از خدمات زیبایی و پزشکی همیشه به محل زندگی افراد بستگی دارد و بسیار مهم است که شما در شهر بزرگ یا کوچک زندگی می‌کنید، همچنین به خدماتی که یک کلینیک ارائه می‌کند نیز بستگی دارد. برخی از خدمات زیبایی پوست حتی در منزل قابل انجام بوده که قطعاً هزینه کمتری دارد. ولی این نکته را فراموش نکنید که میکرو کارنت را به یک فرد متخصص بسپارید و هزینه‌ای که یک فرد حرفه‌ای انجام می‌دهد با شخصی که به طور تجربی کار می‌کند، می‌تواند بسیار متفاوت باشد. باید اطمینان حاصل کنید که محصولاتی که در این زمینه استفاده می‌شود بسیار تازه و مورد اطمینان باشد.

به چند جلسه برای میکروکارنت نیاز داریم؟

معمولاً در جلسات اول نمی‌توانید به نتایج دلخواهتان برسید. بهترین نتیجه بعد از انجام چندین جلسه به وجود می‌آید. ازآنجایی‌که روش Microcurn  نیازمند سازگاری بیمار با شرایط بوده و جلسات در یک هفته قابل انجام می‌باشد. ولی چون این روش بدون درد بوده و به بیماران احساس رضایت زیادی می‌دهد.

چه افرادی باید از این روش خودداری نمایند؟

روش میکرو کارنت کمترین آسیب را به بیمار می‌رساند ولی برخی از افراد نباید اینکار را انجام دهند. تمامی انواع پوست‌ها با این روش سازگار هستند ولی بیمارانی که ایمپلنت فلزی و با زخم‌های باز آکنه هستند باید از آن جلوگیری نمایند. مثلاً زنان باردار یا مادران شیرده باید از این کار منع شوند و دستگاه‌های میکرو کارنت بر روی مادران باردار و شیرده تست نخواهد شد و بر روی جنین آثار بدی بر جای می‌گذارد.

حتی اگر از فیلر استفاده کرده‌اید باید از این روش خودداری نمایید و توجه نمایید که اگر جزو افرادی هستید که بوتاکس زیادی انجام داده‌اید باید تا زمانی که عضلاتتان تحت‌تأثیر آنها هستند از این روش جلوگیری نمایید.

دوره آموزش میکروکارنت و شبه بوتاکس تخصصی

بنده دکتر فاطمه حبشی در دوره آموزش پاکسازی پوست سعی کرده ام که به تمامی موارد بپردازم که یکی از این موارد، آموزش میکروکارنت است. بنابراین در صورتی که شما قصد دارید هنرجوی حوزه فیشیال پوست باشید، با شرکت در دوره آموزش پاکسازی پوست به راحتی می توانید تمامی این موارد را فرا بگیرید و به طور تخصصی و حرفه ای وارد این حوزه شوید.

نیوزسل بازدید : 911 دوشنبه 04 بهمن 1400 زمان : 14:02 نظرات (0)

اکنون وقت آن است که در مورد ویژگی های نرم افزار Word برای تایپ و ویرایش فایل های متنی صحبت کنیم. از آنجا که نرم افزار Word دارای ویژگی های زیادی است ، در این مقاله تنها به مهمترین آنها اشاره می کنیم.

قابلیت ذخیره سایر فایلهای کوتاه مانند PDF و فایلهای HTML.
Word برای چاپ مستقیم متن از داخل پنجره نرم افزار. می توانید اسناد خود را از طریق ایمیل یا صفحات وبلاگ برای دوستان خود منتشر کنید.
قابلیت افزودن تصاویر و اندازه های مختلف به متن. می توانید این کار را با چند کلیک ساده انجام دهید.
قابلیت یکپارچه سازی میز و مدل ساختمانها
قابلیت افزودن به فرمول های از پیش تنظیم شده یا آمادگی برای معادلات دلخواه
قدرت ویرایش گسترده متن با کمک این نرم افزار می توانید از فونت های مختلف ، رنگ های مختلف ، اندازه های دلخواه و بسیاری از قابلیت های دیگر استفاده کنید.
با مکانیزه شدن جهان و پیشرفت فناوری جدید ، استفاده از افراد واجد شرایط برای بسیاری از شرکت ها ضروری شده است. در همین حال ، برنامه های نرم افزاری اداری ، به ویژه آنهایی که با Word آشنا هستند ، برای همه کارکنان دفتر ضروری است. از سوی دیگر ، نباید فراموش کرد که قابلیت های گسترده نرم افزار Word مهمترین مهارتهایی است که امروزه هر کارمند اداری آن را آموخته است.

با شرکت در یک دوره آموزشی گسترده ICDL ، علاوه بر یادگیری کلمات ، می توانید شش مهارت عملی دیگر را نیز بیاموزید. علاوه بر این ، از آنجا که مدرسه کامپیوتر آریا تهران زیر نظر یک سازمان صنعتی و حرفه ای فعالیت می کند ، می توانید پس از اتمام دوره ، مدرک فنی و حرفه ای کسب کنید.

ثبت نام در دوره آموزش ورد

نیوزسل بازدید : 110 جمعه 30 مهر 1400 زمان : 10:47 نظرات (0)

زمانی که سایت فروشگاهی طراحی می کنید، برای موفقیت در آن باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید. طراحی عکس نمونه ای از آن ها است. در واقع سایت فروشگاهی بدون تصویر، بیهوده بوده و کمتر نظر مخاطبان را جلب می کند. به همین علت باید به اهمیت طراحی عکس در سایت های فروشگاهی پی ببرید و در این زمینه به خوبی عمل کنید. برای اینکه بتوانید تصاویر موجود در سایت های فروشگاهی را بهبود ببخشید، می توانید از راهکارهایی که در این زمینه وجود دارند، استفاده کنید که در ادامه مطلب به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مطلب ما را دنبال کنید.

درج تصویر یک سرمایه گذاری است

زمانی که یک تصویر مناسب و با کیفیت را در سایت خود بارگذاری می کنید، می توانید تاثیر را بیشتر کنید. در واقع تصاویر می توانند مشتریان را ترغیب به فروش بیشتر کنند. به همین علت بهتر است برای تصویر برداری از محصولاتتان یک عکاس را به کار بگیرید. هر چند باید هزینه جدا برای این کار بپردازید ولی با این وجود آن سود لازم را به دست خواهید آورد. درج تصویر یک سرمایه گذاری است. از آن غافل نشوید.

برنامه ریزی را فراموش نکنید

اهمیت برنامه ریزی به گزارش سلام نو بر هیچ فردی پوشیده نیست. برای طراحی عکس ها و درج آن ها در سایت زمان زیادی را صرف کنید و از این طریق باعث افزایش تاثیرگذاری شوید. برای طراحی کردن عکس ها حتما برنامه ریزی داشته باشید تا عکس ها کاملا متناسب با متن درج شده باشد.

نورپردازی باید خاص باشد

یک تصویر زمانی با کیفیت خواهد بود و می تواند نظر مشتری را به خود جلب کند که دارای نورپردازی مناسب باشد. برای گرفتن عکس های باکیفیت نیازی به خرید دوربین صد میلیونی نیست. کافی است به متغیرهای تاثیر گذار اطرافتان توجه زیادی را داشته باشید. نور مناسب تعیین کننده روح خواهد بود. پس حتما وقت کافی بر روی این موضوع بگذارید.

نیازی به خرید دوربین گران قیمت نیست

موفقیت به چیزهای گران نیاز ندارد. فقط گاهی باید فکر کنید و خلاقیت خود را به کار بگیرید. دوربین هایی با قیمت پایین نیز وجود دارند که می توانند عکس های با کیفیتی را ثبت کنند. فقط در هنگام خرید به یک سری از نکات مانند نور و رزولوشن توجه داشته باشید. همچنین شما می توانید از دوستان و آشنایان نیز دوربین قرض بگیرید تا کسب و کار خودتان را با کمترین صرف هزینه شروع کنید.

از سه پایه بهره ببرید

فرقی نمی کند شما از دوربین گوشی استفاده می کنید یا یک دوربین گرانقیمت. چیزی که تفاوت دارد نحوه استفاده است. سه پایه می تواند تمامی وضعیت را تغییر دهد. پس حتما برای خرید آن اقدام کنید. دوربین ممکن است در دستان شما بلرزد و به همین علت نتوانید عکس خوبی را به ثبت برسانید. پس در این شرایط سه پایه مانند یک ناجی ظاهر خواهد شد.

 همچنین سه پایه یک زاویه درست را به شما خواهد داد. به همین علت استفاده از سه پایه را حتما در اولویت هایتان قرار دهید. البته قبل از خرید باید مشخص کنید که می خواهید از گوشی برای تصویربرداری استفاده کنید یا یک دوربین عکاسی. چرا که پایه ها با یک دیگر متفاوت خواهند بود. برای خرید می توانید به فروشگاه های اینترنتی مختلف مراجعه کنید یا خودتان به صورت حضوری اقدام کنید.

جمع بندی

در این مطلب به اهمیت طراحی عکس در سایت های فروشگاهی پی بردید. برای اینکه عکس های سایت ها شما بهبود پیدا کنند، نکات مختلفی وجود دارند که در این مطلب ما به بررسی و معرفی مهم ترین آن ها پرداختیم. از این رو شما با انتخاب هر کدام از آن ها می توانید به موفقیت بیشتری برسید. پس از رعایت نکات موجود غافل نشوید.

نیوزسل بازدید : 2010 پنجشنبه 15 مهر 1400 زمان : 18:12 نظرات (0)

اما برای به دست آوردن میزان دمای آب مورد نظر (ولرم یا کمی داغ و یا کمی سرد) ممکن است به مشکل بخورید. بسیاری از مشکلات رایج در شیرآلات اهرمی را میتوان بدون خبر کردن لوله کش ماهر، به تنهایی انجام داد؛ لازمه این مهم تنها کمی دست به آچار بودن است. بنابراین شیر روشویی بهداشتی منحصر به فرد از جمله موارد مهم در طراحی یک سرویس بهداشتی و حمام می باشد. امروزه با به کارگیری طرح های طبیعت در دکوراسیون داخلی، سعی میشود تا محیط آرامش بیشتری را به افراد القا کند. اگر دسته را به یک طرف بچرخانید، آب خیلی گرم خواهد بود و اگر دسته را در جهت مخالف تا انتها بچرخانید، آب یقیناً سرد خواهد بود. اگر قسمتهای داخلی آنها آسیب ببینند، میتوانند باعث بروز انواع و اقسام مشکلات شوند. به هر حال، اگر کارتریج آسیب دیده باشد، آن را تعویض کنید. در صورت آسیب دیدن کارتریج یا واشر اورینگ (حلقه O)، نشت آب شیرآلات اهرمی اجتناب ناپذیر است. بنابراین جایگزینی کارتریج جدید به جای قدیمی مسلماً دمای دقیقتری به شما میدهد. مدل قدیمی هستند(شیرهای روشویی همانند شیرهای سینک هستند. برخی از شیر های روشویی بامبو شکل دارای پرلاتور هستند. اگر شیرآلات ساختمانی آب منطقه مسکونی شما مداوم چکه کند، در طول سال مقداری زیادی آب را هدر داده اید و هم چنین اگر چاه شما جذبی باشد و جذب خود را از دست داده باشد این آب ها باعث رسوب در چاه و یا لوله های فاضلاب میشود و شما نیاز به لوله بازکن پیدا میکنید.

جدا کردن قطعات شیر آب و تمیز کردن هر قسمت با سرکه سفید ممکن است باعث رفع مشکل شود. منطقه دیگری که ممکن است باعث فشار کم آب باشد، درپوش یا پرلاتور است. درپوش را مانند دایورتر میتوان با یک برس و محلول تمیزکننده تمیز کرد. دایورتر قطعه کوچکی است که در داخل بدنه شیر آب قرار دارد و انتقال آب به شیر (ورود و خروج آب به داخل شیر) را کنترل میکند. از مهمترین مزیتهای شیرآلات ساختمانی دیسکی این است که در مصرف آب صرفه جویی میشود و هم چنین به دلیل نداشتن واشر در این شیر ها دیگر معضلی به اسم چکه کردن آب در این شیرها دیده نمیشود. گاهی اوقات سفت کردن پیچ نصب دسته با آچار آلن مشکل را حل میکند. در زیر دسته شیرآلات اهرمی اغلب یک پولکی به رنگ قرمز و آبی وجود دارد، این پولکی را برداشته و با استفاده از آچار آلن دسته شیر را در جای خود شُل کرده و به عقب بکشید تا کاملاً بیرون بیاید.

این گیره را با انبر دم باریک برداشته و سپس باید بتوانید کارتریج را به سمت بالا بیرون بکشید. باقی اتصالات و لوازم شیر مانند کارتریج و مغزی توکار درون دیوار قرار می گیرند و قابل مشاهده نیستند. با این حال، شیرهای تک دستهای بدون مشکل نیستند! این مشکل ممکن است با نصب یک محفظه هوا حل شود. از این رو آن ها توسط سازندگان و معماران مورد توجه قرار گرفته و با طرح های زیبا و منحصر بفرد خود از محبوبیت بالایی برخوردار شده اند. باید دقت نمود تا شیرآلات نسبت به زنگ زدگی و خوردگی دارای مقاومت بالایی باشند و با گذشت زمان برق بودن ظاهر خود را حفظ کرده و مات نشوند. بدون شک زیر پایه های شیر قدیمی جرم گرفته و یا ممکن است دچار زنگ زدگی و آلودگی هایی باشد. در این طرح علاوه بر بلند بودن پایه ها راه خروجی آب نیز طول مناسبی دارد. در خانههای قدیمی نیز میتوان از شیر مرکزی حمام توکار استفاده کرده و به راحتی آنها را نصب کرد. نکتهی دیگری که باید آن را بدانید این است که امروزه دیگر به ندرت کسی از شیرآلات بهداشتی قدیمی (شیرآلات دوگانه که برای آب گرم و سرد پیچی جداگانه دارد) استفاده میکند. خرید مایع ریز اتوماتیک آریان فراز از سایت آریان فراز را از اینجا انجام دهید.

تعمیر شیر اهرمی یا شیرآلات تک دسته (Single Handle) متفاوت از شیر پیچی یا دوگانه است. در دسته شیرآلات مدرن می توانید انواعی از شیرآلات را ببینید که ظاهری جدیدتر دارند و با آنچه در قدیم مورد استفاده قرار می گرفتند، بسیار متفاوت بوده و از نسل دیگری هستند. سایز شیلنگ و نوع سردوش در شیرهای گوناگون با یکدیگر متفاوت میباشند . اگر قبلاً بر روی شیرآلات خود محفظه هوا نصب کرده باشید، شیرهای آب گرم و سرد را از زیر سینک ببندید، شیر آب را باز کنید تا آب اضافی مسیر تخلیه شود، در پایان دوباره شیرهای آب گرم و سرد را باز کنید. حالت چرخشی: شما می توانید شیر آبی تهیه نمائید که گردنی آن 180 درجه یا حتی 360 درجه می چرخد.این نوع شیرهای آب به شما این کمک را می کند تا به راحتی بتوانید سینک ظرفشویی را بشورید. تاسیسات: گر شما به دنبال راهی سریع و ساده برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی خانه خود هستید راحتترین راه تعویض شیرآلات، دوش و روشویی است. اگر در حال بازسازی خانه قدیمی و تعویض شیرآلات قدیمی آن هستید بدون شک گزینههای شما برای انتخاب سبک محدودتر خواهد بود زیرا نیاز به انتخاب شیرآلاتی متناسب با اندازه شیرآلات ظرفشویی قدیمی خود دارید؛ اما اگر در حال ساخت خانهای نو و یا بازسازی پایهای هستید، میتوانید ظرفشویی و شیرآلات جدید خود را متناسب با سلیقه خود تغییر دهید.

نیوزسل بازدید : 109 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 زمان : 9:42 نظرات (0)

به نقل از ایرنا، روابط عمومی علوم پزشکی قم مهدی فراهانی در گفت و گویی در تشریح این حادثه اظهار داشت: در ساعت ۲۳:۴۲ شب گذشته به‌دنبال تصادف اتوبوس با تریلر سریعا چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم به محل حادثه اعزام شدند.

فراهانی افزود: این حادثه که در محور سلفچگان به ساوه به وقوع پیوست، راننده ۴۵ ساله جان خود را از دست داد.

وی گفت: همچنین در این حادثه هشت مصدوم دیگر نیز وجود داشته است که همه آنها پس از دریافت اقدام‌های درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به مرکز درمانی قم انتقال پیدا کردند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم در پایان بیان کرد: در این حادثه تخلیه و پاکسازی محل، در کمترین زمان ممکن با همکاری اورژانس و سایر دستگاه‌های امدادی و انتظامی انجام شد.

نیوزسل بازدید : 120 شنبه 18 اردیبهشت 1400 زمان : 12:19 نظرات (0)

این دستگاه پس از شارژ شدن توسط پنل خورشیدی خود قادر است انرژی مورد نیاز برای انجام آبرسانی را تأمین نماید. فشار کارکرد این دستگاه از 0.5 بار تا 8 بار است. دو فاکتور بسیار مهمی که باید در هنگام کارکرد دستگاه کارواش یا واترجت صنعتی در نظر گرفته شود دبی یا سرعت و فشار آب می باشد. شرکت آبرون کشت باستان درسال 1385 فعالیت خود را در راستای خدمات رسانی در زمینه سیستم های نوین آبیاری در استان اصفهان با جمعی از فارغ تحصیلان رشته مهندسی آب و مدیریت آغاز کرده است. این کارخانه عظیم تولیدات لوازم آبیاری از سال 1981 و همزمان با شرکت هانتر تأسیس شده است. به کمک برق جریان آب قطع و وصل میشود که مارک این شیر هانتر هست. آبپاش نیم دور که به کمک گیره هایی کوچک در پایین آن میزان درجه دور زدن آن در آبیاری های بارانی تحت فشار تنظیم میشود. دستگاه صندلی شوی برقی مدل SW 15 دستگاهی که صندلی ماشین یا فرش و موکت شما را شسته و خشک میکند. دستگاه مبل شوی صنعتی، دستگاهی است که با دارای بودن قابلیت پاشش فوم متراکم برای شستشوی صندلیها و روکشهای خودرو کاملا مناسب می باشد. در این آبپاش عمل تنظیم کردن شعاع پاشش توسط آچار سفید رنگ به راحتی انجام می گیرد. 

این ابزار مستقیماً به شیر آب متصل نمی شود و با اتصال به شیر برقی به عنوان یک کنترلر سیستم آبیاری شما عمل می کند. مثلاً در مواردی که شیر آب یا منبع آب شما که دستگاه را به آن وصل کرده اید پوشیده از گیاهان است. از طریق اپلیکیشن این دستگاه می توانید زمان شروع برنامه آبرسانی بعدی و همچنین مدت زمان باقیمانده از برنامه فعلی را مشاهده کنید. همچنین از یک اپلیکیشن فارسی نیز بهره می برد. آب پاش PGJ ساختمان خاک را بهم نمی ریزد و در مناظقی که فشار آب کم بوده و بافت خاک نیز متوسط رو به رسی است کارایی خوبی دارد. این دستگاه ضد آب بوده، در برابر شوک الکتریکی مقاوم شده است. منبع تغذیه دستگاه 2 عدد باطری قلمی است. البته بُرد این ویژگی و اتصال به اپلیکیشن فقط 10 متر است. در ادامه فقط به معرفی اجمالی و مختصر تایمرهای این برند پرداخته می شود. با توجه به شرایط بسیار دل انگیز موجود فعلی بر اثر تحریم های ایالات متحده امریکا از یک سو و افزایش شدید نرخ ارز در کشور از سوی دیگر، که در زمان نگارش این مطلب شاهد اوج گیری مجدد هر دوی آنها هستیم، امکان دسترسی به فقط چند مورد از این ابزارها امکان پذیر است.

مقاله مرتبط:

https://iran-pump.com/industrial-car-wash/

گیاهان پا بلند به راحتی با آبپاش آبیاری می شوند. دور آبیاری در این دستگاه از 1 ساعت تا 1 هفته قابل تنظیم است. بوم سقفی فنردار ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ بر روی سقف محل کارواش نصب شده که شلنگ دستگاه کارواش یا همان واتر جت به آن متصل می گردد و کاربر با سهولت از آن استفاده می کند. این نوع کارواش ها که پیشرفت تکنولوژی و همگام سازی با به روز ترین فناوری های دنیا در آن نمایان است خدمات باکیفیت تر و مطلوب تری را نسبت به گذشته در اختیار عموم مردم قرار می دهند. رابط پلاستیکی که آبپاش را با قلاب به شیرخودکار متصل میکند. شیلنگ های مخصوص بخار باید روی آن کلمه بخار درج شده باشد و هم چنین فشار کار و دمای تحمل آن نیز با نام کارخانه و کشور سازنده ترجیحا درج شده باشد. این پروسه در زمستان نیز به کنترل دما و عدم کاهش آن کمک خواهد نمود. عدم استفاد نکردن و بهره نبردن از سیستم های رطوبتی در مرغداری ها عواقب جبران ناپذیری بر گله دارد و در مدت زمان کمتری می تواند راندمان تولید را به شدت کاهش دهد. 

این دستگاه با دارا بودن امکانات کاربردی به خوبی پاسخگوی نیازهای نظافتی سبک و متوسط در خانه و محل کار بوده و انجام عملیات شستشو را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تضمین مینماید. این تایمر یک کنترلر است و مانند دستگاه های اشاره شده مستقیماً به شیر آب وصل نمی شود. این دستگاه از آب پر فشار برای حذف آلودگی ها و برطرف کردن آنها استفاده می نمایند. در موارد دیگری نیز که به سالن های رستوران ها برای کاهش دما و مکان های پر رفت و آمد می توان اشاره کرد. سری TM دارای الکتروموتور ۷٫۵ اسب که با کوپلینگ به پمپ متصل است. با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود 2 برنامه مجزای برای هر روز اعمال کنید. میزان آبدهی آن از 0.38 تا 30 لیتر بر ساعت قابل برنامه ریزی است. ورودی آن از نوع ماده و ¾ اینچ است و خروجی آن نیز ¾ اینچ و از نوع نر است. Digital Water Timer 290140 : تک خروجی و دارای ورودی نوع ماده سایز ¾ اینچ است.

نیوزسل بازدید : 119 شنبه 18 اردیبهشت 1400 زمان : 12:18 نظرات (0)

به تازگی معاون سامان دهی امور جوانان وزارت ورزش گفته بر اساس پژوهشی که با موضوع ازدواج انجام داده‌ایم، ۳۷ درصد جوانان اعلام کرده‌اند که انگیزه تشکیل خانواده را ندارند و انجام عمل ازدواج جزو لزومات زندگی آن ها نیست(منبع خبر: مهر). به تاخیر انداختن یا حذف امری چنین مهم و انسان‌ساز، عوارض ناگوار فردی و گروهی به دنبال دارد که در این مطلب بدان می‌پردازیم.

رشد نمی‌کنید مگر با تجربه دنیای پرمسئولیت همسرداری

یکی از اهداف زندگی همه ما در این دنیا رشد است و رشد به دست نمی‌آید، جز با ازدواج و تجربه دنیای پرمسئولیت تلخ و شیرین همسرداری و فرزندپروری که یکی از پرحادثه‌ترین مکان‌های تجربه برای مرد و زن جوان است تا با پدر شدن و مادر شدن مراحل تجربی رشد را بگذرانند. برخی افراد مخالف این نظر هستند و معتقدند که در بیشتر ازدواج‌های کنونی نه تنها رشدی حادث نمی‌شود که تخریب و تحقیر را در پی دارد که هم درست است و هم غلط. چرا که با نبود آمادگی و نداشتن مهارت کافی ازدواج و از سویی نبود شرایط ابتدایی اقتصادی و معیشتی و متاسفانه زیاده‌خواهی‌های افراطی برخی خانواده‌ها، ازدواج نه تنها مکانی امن بلکه محلی می‌گردد برای ترس زوج از یکدیگر و به ویژه از امر زوجیت و ازدواج که متاسفانه به دیگران هم تسری می‌یابد.

نفس ازدواج مشکل ندارد بلکه ...

بر خلاف تصور اشتباه بعضی جوانان که طبق پژوهش جدید تقریبا ۳۷ درصد هم شده‌اند، نفس ازدواج مشکلی ندارد بلکه: ۱- فاعل بدان با ناآگاهی و ناکارآمدی وارد آن شده است، ۲- گاه کمبود فضای کسب‌وکار سالم و پویا یا تن ندادن جوان به کار سخت و خلاقانه یا مانع ازدواج است یا مخل ازدواج صورت گرفته؛ بنابراین نسبت دادن مشکل به خود ازدواج کاملا اشتباه است بلکه بستر حادثه‌ساز را باید در نظر داشت و تلاش کرد با کمترین خطر وارد آن شد.

و اما آسیب‌های تجرد

بزرگی می‌گفت تجرد فقط یک مشکل دارد و غیر قابل حل و تاهل صدها مشکل دارد و قابل حل! جسارت به ساحت بی‌شمار مجردها نباشد که می‌دانم بسیاری از شما عزیزان خود خواسته تجرد را انتخاب نکردید که به نوعی شرایط واقعی و گاه غیرواقعی آن را به شما تحمیل کرده است. با این حال، این انتخاب آسیب‌هایی دارد که باید آگاهی بیشتری درباره‌اش داشته باشید.

تحمل تلخ تنهایی| دنیای تجرد دنیای تحمل تلخ تنهایی‌هاست. مرد و زن جوان مجرد برخلاف تکامل و غریزه عاطفه‌محور خود باید سفر دو نفره زندگی را یک نفره طی کنند.

ناکامی عاطفی| یکی از نیازهای پایه و حیاتی ما آدم‌ها میل وصف نشدنی ما به دوست داشتن و دوست داشته شدن است. این میل اگر در موعد خود به سرانجام نرسد یا در طول مسیر ازدواج رخ دهد، به ناکامی منجر می شود و عوارض فکری و روانی بسیاری دارد.

بی‌میل شدن به زندگی‌کیفی| فرد مجرد انگار که گم شده‌ای دارد، دایم با صرف انرژی بسیار به دنبال پیدا کردن آن است. این صرف انرژی که گاه به خطا هم نیمه خود را می‌یابد، حال و روز فرد مجرد را آشفته و بلاتکلیف می‌کند. همه متاهلین این روزهای سردرگمی را تجربه کرده‌اند، منتها یک سال، دو سال و در نهایت تمام شده و اکنون متاهل هستند. حال فرض کنید این سردرگمی سال‌ها به طول انجامد. عارضه آن ناامیدی و کاهش انگیزه و بی‌میلی به زندگی کیفی و انسانی و خدای نکرده تمایل به بی‌خیالی و در نهایت پناه بردن به روابط اشتباه است. البته مجردهایی داریم که با شرایط تحمیلی خود سازگار شدند و زندگی بسیار موفقی دارند ولی همان‌ها هم دل پر دردی از تنهایی خود دارند، البته مردان متاهلی که به دلیل طلاق یا فوت همسر، مجرد شده‌اند، هم چنین هستند.

مسئولیت‌پذیری کمتر| به دلیل تعهد و مسئولیتی که فرد متاهل چه زن و چه مرد نسبت به همسر و فرزندان خود دارد، بی‌شک خصیصه تعهد به معنای عام آن هم در متاهلین از قوام و رشد بیشتری برخوردار می‌شود. بنابراین در تجرد این احتمال بیشتر است که مسئولیت و تعهد در همه امور زندگی به نسبت در قیاس با فرد متاهل کمتر باشد، باز هم با عذرخواهی از مجردان. به زبان ساده احتمال این که فرد مجرد دست به بزه فردی و اجتماعی بزند، بیشتر از فرد متاهل است. منتها فرد متاهلی مدنظر است که به واقع نسبت به خانواده خود تعهد دارد و نه مثلا مصرف کننده‌ای که فقط در فکر تامین مواد برای وعده بعدی خود است در حالی که همسر و فرزندش دغدغه وعده بعدی غذای خود را دارند.

از توکل غافل نشوید

از نظر علمی اگر امری بسیار اتفاق افتد پس به احتمال زیاد باز هم رخ خواهد داد.بسیار شنیده و دیده‌ایم که پدران و مادران ما گفته‌اند که مسیر ازدواج را خدا هموار خواهد کرد، پس فقط تو توکل کن و البته تلاش به همراه پشتکار. اگر آمادگی‌های لازم یک ازدواج ساده را دارید شک نکنید، تاهل سخت را برگزینید که به مراتب از تجرد سهل شیرین‌تر است.

نیوزسل بازدید : 110 شنبه 11 اردیبهشت 1400 زمان : 11:25 نظرات (0)

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 681
  • بازدید ماه : 3,913
  • بازدید سال : 36,896
  • بازدید کلی : 85,123