loading...

نیوزسل

میزان دقت ردیاب خودرو در نشان دادن موقعیت دقیق روی نقشه به کیفیت دستگاه و ارتباط آن با ماهواره های GPS ارائه دهنده خدمات ارتباط دارد . دیدگاه جی پی اس پارس از ابتدا بر مبنای ارائه محصولات با کیفیت و ن

میزان دقت ردیاب خودرو در نشان دادن موقعیت دقیق روی نقشه به کیفیت دستگاه و ارتباط آن با ماهواره های GPS ارائه دهنده خدمات ارتباط دارد . دیدگاه جی پی اس پارس از ابتدا بر مبنای ارائه محصولات با کیفیت و نوین در زمینه فناوری ردیاب همراه با پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش ایده آل به مشتریان انواع ردیاب بوده و خداوند را سپاسگوی هستیم که در این مسیر همواره یاری رسان ما بوده است. با رشد تکنولوژی، دستگاه های متنوعی جهت حفاظت از وسایل نقلیه وارد بازار شده اند. در ادامه به صورت کامل به بررسی هر یک از گروه بندی فوق می پردازیم. پیشنهاد می کنیم برای ایجاد امنیت کامل خودرو حتما به بخش مقالات سایت مراجعه کنید و آن را مطالعه نمایید. در یکی از مقالات پیشین توضیح دادیم چگونه می توان احتمال سرقت خودرو یا هر وسیله ی نقلیه ای را تقریبا به صفر رسانید. در مقالات قبلی تفاوت نویگیشن (Navigation) و ردیابی را توضیح داده ایم.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

در این مطلب قصد داریم علاوه بر توضیح اجمالی بر دستگاه های ردیاب، جدیدترین ردیاب ماهواره ای خودرو وایزر را معرفی نماییم. آپ دستگاه: حتما از فروشنده بخواهید در مورد سیستم عامل مورد نیاز برای نصب آپ روی تلفن همراه شما توضیح دهد برای مثال آیا از سیستم عامل لینوکس و آی او اس هم پشتیبانی می کند یا فقط سیستم عامل اندروید را پشتیبانی می کند. شناسایی مسیر حرکت خودرو از طریق تلفن همراه به این معنی است که از راه دور وسیله ی نقلیه کاملا نظارت می شود، بنابراین در حین سرقت یا پس از حرکت خودرو توسط سارق، کشف محل آن امکان پذیر است. جی پی اسها امکاناتی نظیر کنترل از راه دور و امکان متوقف کردن ماشین از راه دور، هشدارهای ایمنی و شنود را فراهم میکنند. این ردیاب با ضبط تصاویر و ذخیرهسازی آنها و در کنار شنود داخل کابین، این امکان را برای صاحب خودرو فراهم میکند که در صورت به سرقت رفتن خودرو - همراه با سرنشین یا بدون آنها - ایمنی بیشتری برای خودرو و اعضای خانواده خود فراهم کند. این دستگاه امکانات مختلفی از جمله کنترل از راه دور، شنود داخل کابین و مکانیابی دقیق را فراهم میکند. با توجه به نوع و کارکرد دستگاه ردیاب، امکانات و قابلیت هایی مانند خاموش کردن خودرو از راه دور، شنود صدای داخل کابین خودرو، نمایش مسیر حرکت لحظه به لحظه ی وسیله ی نقلیه را خواهید داشت.

این پنل ردیابی قابلیت استفاده در گوشی های هوشمند و رایانه ها را داشته و حتی با استفاده از پیامک (SMS) نیز توانایی عملکرد دارد. همگی برای حمل و نقل مسافران استفاده میشوند و خدمات آنها باید ایمنی بالایی داشته باشد. باید توجه داشته باشید که ماهوارههای جی پی اس https://radyabeman.com/ دارای دو قابلیت ردیابی و رهیابی هستند و این دو، کارکرد کاملاً متفاوت دارند. اگر هدف شما افزایش امنیت وسیله ی نقلیه است حتما باید سیستم ردیاب ماشین را تهیه و نصب کنید. در نهایت هدف ما کمک به افرادی است که قصد خرید دستگاه ردیاب جی پی اس خودرو را دارند تا انتخاب منطقی و مقرون به صرفه ای داشته باشند. این یعنی نهایت هوشمندی در نگهداری دارایی های ارزشمند خود در برابر آسیب هایی که در جامعه وجود دارد. ضمن این که برخی از ردیابها به عنوان ردیاب دوربینی فروخته نمیشوند اما امکان نصب دوربین روی آنها وجود دارد.

از زمانی که خودرو به عنوان یکی از وسایل ضروری زندگی در میان افراد جامعه اهمیت پیدا کرد، دغدغه به سرقت رفتن آن نیز برای صاحب خودرو به وجود آمد. با توجه به سرقت های زیاد خودروها در شهرها می توان از آن به عنوان راهکاری اساسی در زندگی پر مشغله امروزه نام برد که می تواند خیالی آسوده را به افراد بدهد. IR160 با داشتن ابعادی کوچک به راحتی در کیف یا جیب اشخاص (و یا زیر خودرو) پنهان می شود. البته اگر یک دستگاه باکیفیت خریداری گردد و توسط نصاب های متخصص نصب شود، آسیبی به خودرو وارد نخواهد شد. ردیاب آهنربایی خودرو میتواند برای مدت زمان طولانی در یک فضای پنهان بماند و عملکرد ردیابی را انجام دهد، بدون آنکه نیازی به شارژ منظم دستگاه باشد. ردیاب ماشین با باتریهای قوی میتواند تا چند روز بدون نیاز به برق خودرو کار کند. این دستگاه به منظور افزایش امنیت وسیله ی نقلیه با استفاده از تلفن همراه و GPS طراحی شده است و بدین منظور نسبت به مدل های پیشین که در بازار موجود بوده اند پیشرفته تر است. از این تعداد بسیار زیاد تنها 12 ماهواره برای سیستم ردیاب طراحی شده اند.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/

نیوزسل بازدید : 270 دوشنبه 21 آذر 1401 زمان : 17:08 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 893
  • بازدید ماه : 8,080
  • بازدید سال : 54,490
  • بازدید کلی : 102,717