loading...

نیوزسل

به گزارش پارت نیوز، همه چیز درباره سریال درام جنایی «Asler Bronkwood». این سریال که توسط ساوت پاسیفیک پیکچرز تهیه شده و توسط All3Media International توزیع شده است، در حال حاضر در دهمین فصل

به گزارش پارت نیوز، همه چیز درباره سریال درام جنایی «Asler Bronkwood». این سریال که توسط ساوت پاسیفیک پیکچرز تهیه شده و توسط All3Media International توزیع شده است، در حال حاضر در دهمین فصل خود است. این توسط شرکت هایی مانند Acorn TV در ایالات متحده، UKTV و DR در دانمارک و آلمان انتخاب شده است و طرفداران پاکستانی در سراسر جهان دارد.


بازیگران سریال «رازهای درخت شکسته».

سریال Brokenwood Mysteries زندگی کارآگاه Mike Shepherd را دنبال می کند که برای حل یک جنایت به شهر کوچک Brokenwood در روستایی نیوزلند فرستاده می شود. در همین حین، او با یک کارآگاه سیمز آشنا می شود و با کمک او اسرار بسیاری را در بروکنوود کشف می کند. داستان از جایی شروع می شود که یک پرونده عجیب به دست کارآگاه مایک شپرد می افتد. همانطور که او خطرات و اسرار را کشف می کند، همچنین می فهمد که بروکن وود مکانی است که سایه ها در زیر آن پنهان شده اند.

ارائه سری Brokenwood Mysteries

سریال خارجی اسرار بروکنوود از امشب 26 آبان 1402 جایگزین سریال دفتر می شود و هر شب ساعت 23 از شبکه تماشا پخش می شود. اگر این بار آن را از دست دادید، فردا ساعت 5، 11 و 17 آن را بررسی کنید.

سریال Brokenwood Mystery چند قسمت است؟

سریال Brokenwood Secrets در قالب 9 فصل به صورت مینی سریال ساخته شده است که این سریال دارای 46 قسمت می باشد این سریال برای اولین بار در سال 2014 ساخته شد و آخرین فصل آن امسال پخش شد.

بیوگرافی بازیگر Brokenwood Mystery

در این سریال بازیگرانی چون نیل ری، فرن ساترلند، کریستینا سربان لوندا، نیک سمپسون، الیزابت مکری، کارل ویلتز، پانا هوما تیلور، کالین موی، تریسی لی گری، جیسون هویت، روی وارد، شین کورتز، فیل پلتون، آسیا حضور دارند. میبری، زارا کورمک، راویری جاب، جس لودون، کامرون رودز در آن بازی می کنند.

داستان سریال Brokenwood Mysteries بر اساس واقعیت است (حاوی اسپویل)

در حالی که Brokenwood Mysteries وارد چهل و سومین سری خود می شود، تعداد کشته ها به 50 نفر نزدیک می شود. در حالی که Brokenwood مطمئناً تخیلی است، بسیاری از داستان ها از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده اند. فصل هفتم Dog Day Morning از یک سرقت واقعی از بانک الهام گرفته شده بود که در اواخر دهه 90 شاهد آن بودم.

فصل نهم سریال Brokenwood Mysteries درباره یک کارآگاه است. این فصل در سال 2023 تولید و پخش شد. سریال Brokenwood Mysteries اکنون در فرانسه، آلمان و بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان محبوب است.

به طور مشابه، فصل 8 Four Fires & a Funeral از دوستی الهام گرفته شد که هم به عنوان آتش نشان و هم به عنوان اپراتور قفسه کار می کرد. وقتی از مراسم تشییع به خانه می رفتم، روی جسدش بود. من در هابیتون (محل فیلم‌های ارباب حلقه‌های پیتر جکسون که اکنون یک جاذبه توریستی است) قدم زدم و تصمیم گرفتم فیلم ارباب حلقه‌ها را بسازم. این همان تأثیری را بر روی Brokenwood دارد که هر جای دیگری در نیوزیلند است

از نظر ژانر، سریال Brokenwood Mysteries با روند ژانر معمای قتل شروع شد. اما از نقطه نظر جذابیت جهانی، آن را از طریق یک لنز منحصر به فرد زیبا، پر از طنز کوتاه، گاهی اوقات آرام، کم بیان و بر اساس کهن الگوهای واقعی کیوتو دیده می شود.

بازیگری در سریال Brokenwood Mysteries

کارآگاهان چوبی شکسته

در حالی که نمایش نیل ری، کارآگاه مایک شپرد، آخرین قسمت سریال را به پایان می رساند، نیلیا در آن زمان یکی از سفیران بازیگری سریال بود. و او حرف آخر را زد زیرا در وهله اول حاضر نشد. خوشبختانه او این کار را کرد. و تست صفحه نمایش او به خوبی شخصیت ها را درک می کند.همکاری او با فران ساترلند که من با آنها در ساوت پاسیفیک پیکچرز، The Almighty Johnsons کار کرده بودم، ترکیب عالی را خلق کرد. این پویایی که توسط نیک سامپسون در نقش برین و جارود راویری در نقش دی سی چالمرز پشتیبانی می‌شد، انعطاف‌پذیر بود.

سریال پر سر و صدا بروکنوود، مانند نیوزلند، یک مرکز دوفرهنگی است که در آن مائوری مائوری (مائوری: یکی از سه زبان رسمی: انگلیسی، مائوری و نشانه) در مکالمات روزمره به همان اندازه که در کل نیوزیلند رایج است، رایج است. . و هر روز (یا قسمت) بروکنوود به عنوان یک شهر چند فرهنگی ظاهر می شود که کشور را آنگونه که هست منعکس می کند.

ظهور کارآگاه جدید جارود راوی از هفت گام مهمی برای جشن گرفتن و انعکاس این پیشرفت بود، با کریستینا یوندا به عنوان آسیب شناس رام نشدنی روسی، دکتر. جینا کادینسکی در زمان نوشتن قسمت اول، ملیت مشخص شده بود و نقش آزموده شده و واقعی آسیب شناس نیاز به نگاهی تازه داشت.

یک روز در حالی که همراه پسر کوچکم به جاهای مختلف سفر می کردیم، با سه شهروند روسی آشنا شدیم که کارهای مختلفی انجام می دادند. جینا هم همینطور. روسی کردن او به او نقطه تفاوت جالبی داد و مطمئناً دیدگاهی منحصر به فرد از سه کارآگاه متولد نیوزلند. مطمئناً گنجاندن یک شخصیت روسی "نقطه تفاوت جالب" را برای نمایش به ارمغان می آورد.

هیچ داستانی پیوسته در مجموعه اسرار برکن‌وود وجود ندارد و نویسندگان نتوانسته‌اند آن را ادامه دهند. اساساً، هر نمونه از یک Node شکسته، یک رشته مجزا می بیند که وظیفه تولید نمونه خود را دارد.

گاهی اوقات قسمت ها با هم نوشته می شوند. در این موارد، دو نویسنده با هم طرح را شکست می دهند. با توجه به استوری‌بردهای نمایش‌های دیگر، فکر نمی‌کردم این موثرترین رویکرد برای یک قوس داستانی پیچیده 90 دقیقه‌ای باشد.

چرا سریال Brokenwood Mysteries را تماشا کنیم؟

بینندگان جدید باید شانسی برای Brokenwood Mystery داشته باشند زیرا نمایش می تواند شما را به حرکت درآورد و در عین حال شما را بخنداند. این یک درام جنایی با آب نبات چشم است. من دوست دارم احساس کنم که ما به تأثیر قتل بر مردم و جامعه احترام می گذاریم، اما آن را با طنز سیاه که واقعاً کیوی است جبران می کنیم.

نیوزسل بازدید : 201 چهارشنبه 17 آبان 1402 زمان : 18:07 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 295
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 957
  • بازدید ماه : 333
  • بازدید سال : 33,316
  • بازدید کلی : 81,543