loading...

نیوزسل

اگر قصد خرید میز ناهارخوری دارید ابتدا باید به فضا و فضایی که در اختیار دارید توجه ویژه ای داشته باشید. برخی از دوستان یک میز ناهارخوری بزرگ مستقل از فضای آشپزخانه می خرند و با مشکل کمبود فضای مناسب م


اگر قصد خرید میز ناهارخوری دارید ابتدا باید به فضا و فضایی که در اختیار دارید توجه ویژه ای داشته باشید. برخی از دوستان یک میز ناهارخوری بزرگ مستقل از فضای آشپزخانه می خرند و با مشکل کمبود فضای مناسب مواجه می شوند. اگر فضای کوچکی دارید بهتر است یک میز ناهارخوری دو تا چهار نفره تهیه کنید. در مرحله بعد باید به کیس میز ناهار خوری توجه کنید زیرا خرید میز ناهار خوری بسیار سخت می شود. در این مقاله در مورد ارتفاع استاندارد میز ناهار خوری و انواع میز ناهار خوری با شما صحبت خواهیم کرد، پس اگر می خواهید اطلاعات لازم را در این مورد کسب کنید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

میز ناهار خوری با ارتفاع استاندارد

هنگام خرید میز ناهارخوری باید به اندازه، ارتفاع، طول و عرض آن توجه ویژه ای داشته باشید. خرید میزهای خیلی بلند یا خیلی کوتاه می تواند مشکلات زیادی را برای ستون فقرات فرد ایجاد کند. عرض میز فقط به اندازه محیط مورد نظر شما بستگی دارد. اگر فضای بزرگی دارید می توانید میز ناهارخوری 12 نفره را سفارش دهید در حالی که برای محیط کوچک بهتر است مدل دو نفره را انتخاب کنید.

سازندگان میز ناهارخوری اندازه های استانداردی را برای انواع میزها تعریف کرده اند. به طور کلی می توان گفت که ارتفاع میز به مدل و شکل آن بستگی ندارد و همه مدل ها ارتفاع میز ناهارخوری را دارند. قد استاندارد برای افراد با قد متوسط ​​مناسب است. افراد باید بتوانند به راحتی پاهای خود را روی هم بگذارند بدون اینکه به زانوهای خود فشار بیاورند. ارتفاع میز ناهارخوری به گونه ای است که فرد هنگام غذا خوردن غذا نمی خورد و می تواند به راحتی روی صندلی بنشیند. ارتفاع استاندارد میز ناهارخوری معمولاً 71 تا 76 سانتی متر یا 28 تا 30 اینچ است. میز ناهار خوری برای خانه های کوچک تانیل چوب

صندلی رومیزی قهوه ای-طوسی-قهوه ای-میز-لوستر

ابعاد استاندارد میز ناهارخوری دونفره

ارتفاع استاندارد میز ناهار خوری 2 نفره مانند سایر میزهای غذاخوری 4 تا 12 نفره است. به عبارت دیگر، میزهای ناهار خوری دارای عرض و طول متفاوتی هستند و ارتفاع آنها یکسان است. دونفره برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. اکثر تازه عروس ها این میز را می خرند.

اندازه های استاندارد میز ناهارخوری 4 نفره

میزهای کارت معمولا مربع یا گرد هستند. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، ارتفاع میز نهارخوری به تعداد نفرات بستگی ندارد و اندازه آنها یکسان است. ارتفاع میز غذاخوری چهار نفره بین 71 تا 76 سانتی متر می باشد. البته لازم به ذکر است که طول، عرض و قطر میز کاملا با یکدیگر متفاوت است. اندازه و قطر استاندارد میز ناهار خوری چهار نفره چهار نفره 96*96 سانتی متر است در حالی که میز گرد حدود 100 سانتی متر است. اگر قصد خرید میز ناهارخوری آماده را دارید، نمی توانید این ابعاد را تغییر دهید و باید همان کیفیت ساخت را خریداری کنید. در ضمن اگر می خواهید ابعاد میز را مطابق سلیقه خود تعیین کنید باید سفارش دهید.

اندازه های استاندارد میز برای 6 نفر

یک میز ناهار خوری با شش نفر به شکل مستطیل است که در دو طرف آن چهار صندلی، دو صندلی در بالا و پایین میز قرار دارد. ارتفاع میز ناهارخوری 6 نفره 71 تا 76 سانتی متر و عرض آن 90*150 سانتی متر می باشد. لازم به ذکر است که امکان خرید میز ناهار خوری بیضی شش نفره نیز وجود دارد که البته قطر این میز 120 سانتی متر است.

ابعاد استاندارد میز ناهار خوری 8 نفره.

ارتفاع استاندارد میز ناهارخوری 8 نفره مانند سایر میزها 71 تا 76 سانتی متر است. این میز دارای شکل مستطیل و عرض 90 سانتی متر است. طول میز ناهارخوری تقریباً 180 سانتی متر است. شش صندلی در دو طرف میز و دو صندلی دیگر در بالا و پایین میز وجود دارد. اگر سالن نسبتا بزرگی دارید پیشنهاد می کنیم حتما این میز را تهیه کنید. همچنین یک میز ناهار خوری چهار نفره به شکل مربع در ابعاد 180*180 سانتی متر در نظر گرفته شده است. میز مربع برای کسانی که سالن مربعی دارند پیشنهاد می شود. اگر به میز بیضی علاقه دارید می توانید مدل میز هشت نفره بیضی شکل که ابعاد آن 180*90 سانتی متر است را خریداری کنید.

میز ناهار خوری شش نفره استاندارد برای 10 نفر

اکنون زمان بررسی ارتفاع استاندارد میز ناهارخوری 10 نفره است. این میز مستطیل شکل و در ابعاد 243 در 120 سانتی متر است. البته می توانید شکل بیضی را نیز سفارش دهید. اگر سالن بزرگی دارید می توانید یک میز بیضی شکل تهیه کنید. به یاد داشته باشید که این میز فضای زیادی را اشغال می کند. بنابراین محیط شما باید بزرگ باشد تا مردم برای جمع شدن مشکل نداشته باشند. اگر خانواده شما پرجمعیت هستند اما به دلیل کمبود جا نمی توانید یک میز ناهارخوری ده نفره تهیه کنید، توصیه می کنم مدل های جایگزین را خریداری کنید. تانیل چوب

ابعاد استاندارد میز ناهارخوری 12 نفره

میز ناهار خوری 12 نفره را می توان یکی از بزرگ ترین میزهای ناهار خوری دانست. ابعاد این میز کمی بزرگ است و فقط کسانی می توانند آن را تهیه کنند که محیط و فضای زیادی دارند. این میز 335 سانتی متر طول و 120 سانتی متر عرض دارد. اگر آشپزخانه بزرگی دارید می توانید این میز را در گوشه ای قرار دهید. میز ناهارخوری دوازده نفره برای خانواده های پرجمعیت ایده آل است. جالب است بدانید که این میز در مدل گرد نیز تولید می شود. قطر میز ناهارخوری 12 نفره تقریبا 240 تا 270 سانتی متر می باشد. البته خرید میزی با این ابعاد برای غذا خوردن چندان جالب و منطقی به نظر نمی رسد. Dining table for small houses



ارتفاع استاندارد صندلی های غذاخوری

جدا از بررسی ارتفاع استاندارد میز ناهارخوری، ارتفاع صحیح صندلی ها نیز باید بررسی شود. حداقل و حداکثر فاصله بین صندلی و میز ناهارخوری باید 24 تا 30 سانتی متر باشد. فاصله ایده آل بین صندلی و میز ناهارخوری 26 سانتی متر است. ارتفاع صندلی در حدود 50 سانتی متر ایده آل است، اگرچه توجه داشته باشید که این ارتفاع برای صندلی های مدرن مناسب است. در مورد حداقل فضای پاهای شما در داخل میز باید گفت که این فاصله باید 9 سانتی متر باشد. البته برخی از سازندگان این فاصله را 12 سانتی متر در نظر می گیرند. ارتفاع صندلی باید متناسب با ارتفاع میز ناهارخوری باشد تا به پشت فرد آسیبی نرسد.

نیوزسل بازدید : 49 دوشنبه 26 تیر 1402 زمان : 10:15 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 5,177
  • بازدید سال : 38,160
  • بازدید کلی : 86,387