loading...

نیوزسل

تویوتا یکی از محبوب ترین برندهای خودرو در جهان است. خودروهای تویوتا به دلیل کیفیت بالا، قابلیت اطمینان و کارایی معروف هستند. در ادامه به لوازم جانبی تویوتا، کیت های فیس لیفت تویوتا و کنترل از راه دور


تویوتا یکی از محبوب ترین برندهای خودرو در جهان است. خودروهای تویوتا به دلیل کیفیت بالا، قابلیت اطمینان و کارایی معروف هستند. در ادامه به لوازم جانبی تویوتا، کیت های فیس لیفت تویوتا و کنترل از راه دور تویوتا خواهیم پرداخت.

لوازم یدکی تویوتا

قطعات تعویضی تویوتا قطعات و قطعاتی هستند که در صورت آسیب دیدگی، فرسودگی یا فرسودگی نیاز به تعویض دارند. هنگام خرید خودرو تویوتا نکات زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. لوازم جانبی تویوتا باید با برند و سال وسیله نقلیه شما مطابقت داشته باشد. در بیشتر مواردی که نمی توانید قطعه مورد نیاز خود را پیدا کنید، نمایندگی های تویوتا قطعه مشابهی را در اختیار شما قرار می دهند. با این حال، متوجه خواهید شد که قطعات اشتباه تویوتا می تواند به ماشین شما آسیب برساند.

قطعات تعویضی تویوتا باید از نوع و کیفیت مناسب باشند. قطعات کم کیفیت سلامت و ایمنی وسیله نقلیه شما را تهدید می کند. توجه داشته باشید که قطعات تعویض تویوتا را باید از نمایندگی های مجاز تهیه کنید. قطعات جایگزین تویوتا شامل چراغ ها، سپرها، قطعات بدنه مانند آینه های جانبی و غیره است. در زیر به انواع قطعات تعویض تویوتا می پردازیم.


قطعات بدنه تویوتا

قطعات یدکی تویوتا مربوط به بدنه این خودرو شامل موارد زیر می باشد:

تصاویر سمت چپ و راست

سپر جلو و سپر عقب

مجموعه سپر جلو و پنل زیر

مجموعه سپر عقب و قطعات زیر سپر

سایبان و محافظ جلو

قفل کاپوت و جک

و...

قطعات یدکی تویوتا، پروژکتور



لوازم جانبی سبک تویوتا برای این خودرو عبارتند از:

چراغ های چپ و راست

چراغ ها در سمت چپ هستند

ضد دندان

پروژکتور

شارنگ

آینه را راهنمایی کنید

۽...

لوازم یدکی تویوتا، سیستم برق



قطعات یدکی مربوط به سیستم برق تویوتا عبارتند از:

ABS و سیستم ترمز ضد لغزش

کیسه هوا تویوتا

سیستم ضد سرقت تویوتا

سیستم کنترل روشنایی خودکار

توقفگاه خودرو

سیستم سوخت

کلیه چراغ ها و کولرها و بخاری ها

شیشه و آینه

آب پاش و برف پاک کن

کیت فیس لیفت خودرو تویوتا هایلوکس

کیت فیس لیفت خودرو تویوتا هایلوکس برای بهبود ظاهر خودرو. تمام تغییرات ظاهری و بدنه یک وسیله نقلیه برای اهداف طراحی و بهبود را لیفت صورت یا بدنه می گویند. تغییرات ظاهری خودرو را به شیوه ای جدید تغییر می دهد. البته گاهی اوقات بازسازی ها شامل تغییرات مکانیکی مانند تعویض چرخ، تعویض موتور، دیفرانسیل و ... قطعات موجود در کیت های آینه خودرو تویوتا هایلوکس می شود.

اصلاح بیرونی خودرو تویوتا هایلوکس با کیت فیس لیفت

کیت فیس لیفت تویوتا هایلوکس معمولاً نمای بیرونی و داخلی خودرو را تغییر می دهد. به روز رسانی ها بسته به مدل متفاوت است، اما ارتقاء بصری عموماً شامل سپرهای بازطراحی شده، چراغ های جلو، چراغ های خطر و طراحی مجدد شیشه جلو می شود.



قیمت فیس لیفت تویوتا هایلوکس در پنجره

گاهی اوقات با کیت فیس لیفت خودرو تویوتا هایلوکس، مدل های جدیدی با چرخ و رینگ اضافه می شود و رنگ های جدیدی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

تغییرات در فضای داخلی با کیت فیس لیفت تویوتا هایلوکس

با کیت فیس لیفت تویوتا هایلوکس، تغییرات داخل خودرو از تغییرات جزئی تا تغییرات عمده متغیر است. گاهی اوقات حتی گزینه‌های جدیدی برای روکش یا دریچه‌ها یا طرح‌های بلندگو وجود دارد.

تغییرات عمده در کیت فیس لیفت تویوتا هایلوکس ممکن است شامل داشبورد بازطراحی شده و ظاهری متفاوت برای پنل اطلاعات باشد. مواردی مانند روشنایی داخلی را می توان اضافه یا بهبود بخشید، در حالی که ابزارها در دسته های مختلف روی داشبورد مرتب شده اند.


درخواست کیت فیس لیفت تویوتا لندکروز

اصلاح و ارتقاء خودرو یک کیت فیس لیفت تویوتا لندکروز است. در بازار ایران، با توجه به محدودیت های واردات خودرو، استفاده از کیت فیس لیفت تویوتا لندکروز بهترین انتخاب برای ارتقا و اصلاح خودرو است. کیت فیس لیفت تویوتا لندکروز، خودروی شما را جالب و جدید می کند و ظاهری جدید به آن می بخشد و زمان خرید خودروی جدید را به تاخیر می اندازد.


فیس لیفت لندکروز در وینرو

دلیل دیگری برای استفاده از کیت لیفت صورت تویوتا لندکروز وجود دارد. از آنجایی که این خودرو برای اولین بار به بازار معرفی شد، تولیدکنندگان ممکن است دیدگاه خود را در مورد یک گروه (خانواده) خاص از خودروها تغییر دهند.

یعنی با کیت فیس لیفت تویوتا لندکروزر می توانید تغییراتی را که سازنده خودرو برای به روز رسانی خودرو لازم می داند را دریافت کنید. کیت فیس لیفت تویوتا لندکروز ساختار اصلی خودرو را حفظ می کند اما با تغییرات جدید عملکرد خودرو را بهبود می بخشد.



ریموت کنترل تویوتا

خرابی ریموت کنترل خودرو تویوتا می تواند صاحب خودرو را با مشکل مواجه کند. اگر متوجه شدید که مشکل ریموت تویوتا شما باتری نیست، باید ریموت تویوتا خود را تعمیر کنید. سازندگان ریموت تویوتا این وسیله نقلیه را بسیار دقیق و ایمن ساخته اند.

با توجه به طراحی بسیار زیبا، دقیق و ایمن خودروهای تویوتا، ریموت کنترل تویوتا نیز برای تامین امنیت راننده و سرنشینان طراحی شده است. بنابراین تعمیر ریموت کنترل تویوتا امری بسیار ظریف است. شما باید مکانی مطمئن و حرفه ای را انتخاب کنید که به ریموت تویوتا شما آسیبی وارد نکند.



ریموت کنترل ضد سرقت تویوتا

سیستم کنترل از راه دور ضد سرقت تویوتا با کد منحصر به فرد و ویژه ثبت شده است. کدهای کنترل از راه دور خودرو تویوتا نقشی حیاتی در امنیت خودرو و پیشگیری از سرقت دارند. ریموت کنترل ماشین تویوتا دارای یک تراشه داخلی است که یک کلید فرمان حاوی کد شناسایی را به ریموت کنترل ماشین تویوتا می فرستد تا در را باز کند.

گواهی کنترل از راه دور تویوتا قبل از راه اندازی خودرو اخذ می شود. کل فرآیند چند ثانیه طول می کشد. این ریموت کنترل تویوتا مدل ضد سرقت می باشد.



هزینه ساخت ریموت تویوتا

هزینه ریموت ماشین تویوتا با توجه به عوامل تغییر زیادی متفاوت است. ریموت کنترل ماشین تویوتا عمدتا به برند و مدل، سال ماشین و نوع سیستم کنترل از راه دور در ماشین تویوتا بستگی دارد. یعنی قیمت ریموت کنترل برای ماشین تویوتا بسته به پیکربندی و پیکربندی آن می تواند بسیار متفاوت باشد.

مراجعه به منبع: https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-171/887248-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%B1%D9%88

نیوزسل بازدید : 191 شنبه 09 اردیبهشت 1402 زمان : 12:56 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 371
  • بازدید سال : 54,914
  • بازدید کلی : 103,141