loading...

نیوزسل

این مرکز دارای یک فروشگاه حرفهای برای پوشاک و تجهیزات اسکی و دارای اقامتگاه اسکی و کافه مخصوص خود است. تجهیزات این سینما بینظیر است و علاوه بر سالن بزرگسالان، سالنی هم با رنگهای زیبا و متنوع مخصوص ک

این مرکز دارای یک فروشگاه حرفهای برای پوشاک و تجهیزات اسکی و دارای اقامتگاه اسکی و کافه مخصوص خود است. تجهیزات این سینما بینظیر است و علاوه بر سالن بزرگسالان، سالنی هم با رنگهای زیبا و متنوع مخصوص کودکان وجود دارد که فیلمها یا انیمیشنهای مخصوص سن آنها را اکران میکند. کودکان ممکن است با کنترل دامپرها، حفارها و سایر تجهیزات ساختمانی از طریق ماجراجویی حفار هیدرولیک مسئولیت را بر عهده بگیرند و تجربه حفاری واقعی داشته باشند. بازار جمیرا در میان جاذبههای دبی یک تجربه خرید منحصر به فرد و مناسب را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند. یکی از نکات برجسته پارک آبی وایلد وادی تم منحصر به فرد آن است که از فولکلور عرب الهام گرفته شده است. به عنوان مثال، فرشهای سفارشی از آفریقای جنوبی و هند، سنگ مرمر که از برزیل و ایتالیا تهیه می شد و درهای منحصر به فرد از خود دبی. درنتیجه بهتر است پیش از گشتوگذار در مراکز خرید دبی، لیستی از نیازها و اولویتهای خود تهیه کرده و براساس آن خرید کنید. از آنجایی که موزه تمدن اسلامی در میان سایر موزههای شارجه شهرت بیشتری دارد، تصمیم گرفتیم آن را به صورت جداگانه در لیست دیدنی های دبی معرفی کنیم. جالب اینکه دهکده جهانی دبی در فصل جدید خود در سال 2022 برنامهای با حضور بیش از 400 هنرمند از سراسر جهان را معرفی خواهد کرد. ساخت باشکوهترین هتل دنیا سختیهای مخصوص به خود را دارد. این هتل در کنار مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت دبی قرار دارد. از بهترین رستورانها و مناطق مختلف دیدن میکنند و بهسراغ سایر مکانهای تفریحی میروند. گلوبال ویلیج با ۵۰ وسیله بازی سرگرمکننده، ۳۶ غرفه تفریحی و ۲۶ رستوران مختلف در کنار صنایعدستی هر کشور برای تفریح خانوادگی و دوستانه در لیست بهترین شهربازی های دبی قرار گرفته است.

پس در قدم اول میتوانید با مکان های تفریحی دبی آشنا شوید. توریست ها و گردشگران در این پارک با بازی لگوی زنده روبرو می شوند. پارک موشن گیت جدیدترین از جدیدترین تکنولوژی ها برای جذب توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی استفاده کرده است. دبی شهر بزرگی است، پر از دیدنیهایی که به واسطه جذب توریست ساخته شده اند. در کنار این پارک ها و مجموعه آبی یک رستوران به اسم ریورپارک و هتلی به نام لاپیتا قرار دارد که باعث جذب بیشتر توریست ها و گردشگران تور دبی شده است. از اوین پارک هایی است که صرفا صنعت سینمای هند را معرفی کرده و در آن تمام لوکیشن ها و دکوراسیون ها شبیه به فیلم های معروف و حتی قدیمی هندی است که با آن ها خاطره دارید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما شش مکانی را معرفی کنیم که در برنامه هر سفر کوتاهی به دبی باید گنجانده شوند. این شهربازی دبی از بهترین جاذبه های این شهر است و برای معرفی نمادهای گوناگونی از کشورهای مختلف به وجود آمده است. در دبی بیابانهای محافظت شده ای وجود دارد که شامل تپه های زیبای کویری و شنی گرم با انواع گونه های مختلف گیاهی ، پرندگان زیبا ، خزندگان تماشایی و پستاندارانی مانند غزال زیبای عربی . در این شهر دیدنی های زیادی وجود دارد که در نوه خود خاص و جالب هستند.

بی شک با دیدن این نوع مراکز شیفته و دلبسته این شهر خواهید شد. به طور کلی، IMG دبی یکی از بزرگترین مراکز تفریحی و بازی های الکترونیکی جهان است. بهترین شهربازی های دبی ، به همهجا سرک کشیدهاند و جاذبه تفریحی ایجاد کردهاند. علاوه بر این، پارک دبی لندن اجراهای سرگرم کننده مانند موسیقی زنده و نمایشهای تئاتری را ارائه میدهد که فضایی سرزنده و پرنشاط را برای بازدیدکنندگان ایجاد میکند. بازدید از اجراهای شبانه فواره دبی در پس زمینه افق درخشان شهر، تجربهای واقعاً جادویی است. این پارک شما را به اجراهای حماسی بالیوودی دهه های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ برمی گرداند. یکی از مهم تری جاذبه های گردشگری دبی، پارک آبی وایلد وادی است که فضای پارک کاملا باز است و به ساحل جمیرا و برج العرب چشم انداز بسیار عالی دارد. پارک از ارزان ترین اماکن تفریحی دبی است که در محلههای مختلف شهر قرار دارد، پارکها فضایی سرسبز را فراهم میکنند که افراد و خانوادهها میتوانند در آن استراحت کنند، با طبیعت ارتباط برقرار کنند و در فعالیتهای در فضای باز شرکت کنند. این مکان تفریحی از سرگرمیها، سنتها و مراسم و جشنهای متفاوت تشکیل شده و ۳۲ کشور جهان در آن به نمایش گذاشته شدهاند که شامل: هیروگیلف مصر، معابد مختلف تایلند، کاشیکاری و معماری ایران و برج ایفل میشود. بازار میردیف از اماکن تفریحی ارزان دبی است که در محله پرجنبوجوش میردیف واقع شده است. این موزه در قلعه تاریخی الفهیدی، قدیمیترین ساختمان موجود در شهر واقع شده و از دیدنیترین جاذبههای فرهنگی-تاریخی دبی است که بازدید از آن به شما این امکان را میدهد تا با میراث دبی ارتباط برقرار کنید. مجموعه آثار هنری دبی برای علاقهمندان به هنر که از شهر بازدید میکنند، تجربهای فوقالعاده است. پارک آبی وایلد وادی با مجموعهای از سرسرههای آبی مهیج، استخرهای موجی، رودخانههای آرام و مناطق بازی تعاملی، پذیرای بازدیدکنندگان در هر سنی است و همه میتوانند در آن اوقاتی فوقالعاده را سپری کنند و از اماکن تفریحی ارزان دبی محسوب میشود.

توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی برای بازدید و استفاده از مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت میتوانند هر روز هفته از ساعت شش صبح تا دوازده شب تایم داشته باشند. تماشای نمایش فواره دبی کاملاً رایگان است و از ارزان ترین اماکن تفریحی دبی به شمار میرود. با توجه به وسعت آن دومین سازه بزرگ جهان و بزرگترین ترمینال فرودگاهی جهان با ظرفیت 65 میلیون نفر به شمار می رود. این پارک بزرگ در سالهای اولیه خود بهصورت نمایشگاه برگزار میشد و در نهایت برای اینکه به یک مکان دائمی تبدیل شود، به بیرون از شهر دبی منتقل شد. در نهایت نیز به کافه موجود در این بخش بروید و خستگی را از تن به در کنید.ساعت کاری: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۲، جمعه تا شنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۴بلیط: ورود به محوطه بازی DXB رایگان است؛ اما برای هر یک از بازیها باید ۱۵ درهم (چهار دلار) بپردازید. در نهایت کارشناسان به این نتیجه رسیدند که مرکز خرید دبی مال جهت قرارگیری بزرگترین و مشهورترین آکواریوم جهان بهترین نقطه است. بهترین راه برای رفتن به مرکز خرید دبی مال این است که، با استفاده از مترو خود را به ایستگاه برج خلیفه/ دبی مال برسانید. برجستهترین نقطه پارک بدون شک گله فلامینگوهایی است که در اینجا جمع میشوند و با پرهای صورتی متمایز خود صحنهای مسحورکننده ایجاد میکنند.

در این قسمت شاهد بانک DNA خواهید بود، همچنین صندوق حیاط با ۲۴۰۰ کد ژنتیکی از موجودات زنده را میتوانید ببینید که در جعبههای شیشهای نگهداری میشوند. سه طبقه از این موزه شامل نمایشگاههای همهجانبه با تمرکز بر توسعه صنعت فضایی، تغییرات اقلیمی و زیست محیطی و سلامت است. بعد از ورود به لابی موزه آینده به طرز شگفتانگیزی به طبقه پنجم منتقل میشوید. اگر در لابی آتریوم بایستید و به سقف هتل برج العرب نگاه کنید، متوجه عظمت سازه ای که در آن اقامت دارید خواهید شد. در صورتی که قصد داشته باشید این محل را بازدید کنید، توجه داشته باشید که لذت بردن از مناظر طبیعی و حضور در کنار ماهی های زیبا، تنها یکی از تجربیات خاصی است که در این باغ قابل دسترسی است. پارک فلامینگو که در پناهگاه حیات وحش رأس الخور واقع شده است، فرصتی بینظیر برای تماشای منظره فریبنده فلامینگوها در زیستگاه طبیعی آنها ارائه میدهد؛ که بازدیدکنندگان را از دیدن این جاذبه لذتبخش و زیبایی این پرندگان شگفت زده میکند. بازدیدکنندگان باغوحش آبی دبی از دیدن حیات دریایی خیرهکنندۀ بیش از 30000 موجود که متعلق به 146 گونه مختلف هستند شگفت زده خواهند شد. فواره دبی بزرگترین سیستم آبنمای طراحی شده جهان است؛ که با منظره جادویی خود، مطمئناً شما را شگفت زده میکند. این مسجد از معروف ترین مساجد شهر دبی است و شامل یک گنبد زیبا با ارتفاع ۱۶ متر، دو مناره به طول تقریبی ۴۰ متر و یک منبر بسیار مجلل و بی نظیر است؛ مسجدی که نمونه ای از معماری نوین و مدرن محسوب میشود.

زمانی است که شهر زنده میشود و ارزش این را دارد که یک سفر چندروزه به دبی داشت. این شهربازی مطابق با دوست داشتنی های کودکان زیر 12 سال طراحی شده است و میتواند کل یک روز را کودکان شما را در خود سرگرم کند . کسانی هم که دوست دارند اوقات آرام و بیدردسری را بگذرانند میتوانند با دامان ساحل زیبا و آرام و کافههای روی آن پناه ببرند. کسانی که اهل چانه زدن هستند میتوانند تخفیفهای عالی را روی طیف گستردهای از اقلام بگیرند. مانند بسیاری از بازارهای سنتی، در بازار جبل علی باید در هنر چانه زنی خبره باشید. این بازار شلوغ واقع در محله جمیرا، مانند بهشتی برای کسانی است که اهل چانه زنی هستند و از فرهنگ محلی لذت میبرند. بازار میردیف علاوه بر خرید، فرصتی برای غوطهور شدن در فرهنگ محلی و لذت بردن از غذاهای خوشمزه خیابانی را نیز فراهم میکند. این پارک هیجانانگیز تصمیم گرفته است تا فرهنگ هند را به دیگران نشان بدهد. همچنین تفریحات و سرگرمی های بسیاری به سبک هند داشته که برای شما قطعا جدید خواهد بود. همچنین این موزه 4000 مگاوات ساعت در سال انرژی خورشیدی را از پنل های خورشیدی نصب شده دریافت می کند . شما در هر زمان در سال می توانید از پارک آکواونچر آتلانتیس دبی بازدید کنید. بازدید شما از Burj Khalifa At the Top SKY در سطح 148 زمان بندی شده است. یکی از نکات برجسته پارک دبی لندن، توجه به جزئیات در بازنمایی پایتخت بریتانیا است. همیشه برای آفرهای ویژه و بلیطهای تخفیف خورده سایت پارک را نیز چک کنید.

از اجرای موسیقی زنده و رقص گرفته تا نمایشگاههای هنری، همیشه اتفاق جالبی در آن رخ میدهد که به هیجان بازدید از آن میافزاید. گروه های رقص مختلف از کشورهای جهان در این مکان حضور دارند و به اجرای رقص برای بینندگان می پردازند. در سه طبقه مختلف آن ۷۲ گالری ختلف برپاست که تمرکز اصلیشان بر روی آثار دنیای عرب و هنرمندان خاورمیانه است. علاوه بر معماری جذاب، متراژ این بنا که حدود ۵۲۰ هزار متر مربع است بر عظمت آن افزودهاست به طوری که شما از همان ابتدا متوجه خواهید شد که تنها با یک مرکز خرید ساده روبرو نیستید. این فواره با ارتفاع حدود ۱۵۰ متر، با زیبایی و مهارت نورپردازی شده و در هماهنگی کامل با سبکهای مختلف موسیقی مانند کلاسیک و معاصر میرقصد. در این مجموعه تفریحی وسیع چندین پارک موضوعی فوقالعاده قرار دارد که برای بازدیدکنندگان با گروههای سنی مختلف جذاب هستند. پلتفرمی فوقالعاده برای هنردوستان است تا استعدادهای جدید را کشف کنند، با جنبشهای هنری مختلف آشنا شوند و دید هنری خود را بدون آنکه مجبور بهصرف هزینههای گزاف شوند، گسترش دهند. در اینجا میتوانید از سمفونی آب، نور و صدای فوقالعاده لذت ببرید. در سرمای پیست اسکی میتوانید از نوشیدنیهای گرم این شهر زیبای سرد نیز لذت ببرید.

در سراسر شهر دبی فقط مسوولان مسجد جمیرا و دو عبادتگاهِ دیگر، اجازه ورود پیروانِ سایر دین ها را به عبادتگاه شان می دهند؛ اقدامی که تنها دلیل آن ترویج فرهنگ و آداب اسلامی ست. میراث معماری ، فرهنگ و بازرگانی دریایی دبی با نمایشی از غواصی مروارید و ساختمان لنج ، دو مهره اصلی تاریخ اقتصاد دبی قدیم، در روستای غواصی نشان داده می شوند. نمایشگاههای این موزه شما را به تماشای سیر تحول دبی از یک دهکده ماهیگیری و غواصی مروارید تا توسعه سریع و تبدیل شدن آن به یک کلان شهر جهانی میبرد. یکی از نقاط برجسته موزه دبی، بخش زیرزمین آن است، جایی که دیوراماهای واقعی صحنههایی از زندگی سنتی اماراتی، از جمله بازار شلوغ، غواصی مروارید و یک سایت باستان شناسی را بازنمایی میکند. پارک آبی یاس ابوظبی به 7 بخش تقسیم شده است که هر کدام از این بخش ها امکانات مفرح خود را دارند. این بازار بهویژه به دلیل منسوجات و پارچههای خود مشهور است. یکی از نکات جالب درباره بازار طلای دبی این است که در زمان فستیوال خرید دبی، میتوانید طلا را با تخفیف خریداری کنید. در زمان مراسم ها یا جشنواره های مختلف تخفیف های خوبی در بازار طلای دبی ارائه می شوند.

Free photo shoes on market in morocco این مجموعه دارای اشکال مختلف هنری از جمله نقاشی، مجسمه، اینستالیشن و خلاقیتهای چند رسانهای است. این پارک دارای یک برج آب نمادین و یک کافهی راحت و دنج است که قهوههای عالی و صبحانههای سالمی را ارائه میکند. این پارک فصلی است و از اوایل نوامبر تا ۸ آوریل باز است (۱۱ آبان تا ۹ فروردین) . تاریخ دقیق برپایی گلوبال ویلیج دبی از اول نوامبر تا ماه آوریل میلادی یعنی از اوایل آبان تا فروردین به مدت تقریبا ۵ ماه است. اما باید توجه داشته باشید که این رستوران ها تقریبا گران هستند، با این حال کیفیت غذایی مناسبی دارند. همانطور که قبلا نیز به آن اشاره شد، تقریبا مهمترین مرحله برای دریافت ویزای آمریکا، مصاحبه سفارت است و چندین ماه قبل از سفر یا مهاجرت به آمریکا باید این مرحله را گذراند. در این قسمت هر بازی یک هزینه جداگانه دارد و شما باید آن را پرداخت کنید. برای اینکه برآورد درستی از هزینه سفر تفریحی به دبی داشته باشیم، باید تمام مخارج سفر از هزینه ویزا و بلیط هواپیما گرفته تا هزینه هتل و تفریحات را در برنامهریزی خود لحاظ کنیم. دسترسی به آن رایگان است و از اماکن تفریحی ارزان دبی برای خلق تجربهای به یاد ماندنی است. در دو طبقه این مجتمع، فروشگاههایی مختلف با اجناسی متنوع قرار دارند و سه طبقه دیگر آن مختص واحدهای اداری و مسکونی است. در اینجا، شما میتوانید از انتخاب محصولات متنوع و کالاهایی که سلیقههای مختلف را برآورده میکنند، لذت ببرید.

از همه مهمتر، ورود به ساحل رایگان است که آن را به انتخابی ایده آل برای مسافرانی اقتصادی سفر میکنند، تبدیل میکند. به همین دلیل این مکان به یکی از بهترین مکان های دبی برای عکاسی تبدیل شده است. هتل آتلانتیس پالم یکی از برترین هتلهای دبی برای عکاسی است. ضمن اینکه یکی از آنها مشابه آکواریوم مجازی است. در رستوران شام در آسمان دبی باید حتما از قبل میزی را رزرو کنید و همین طور قبل از اینکه نوبت شما برسد در رستوران حاضر باشید. چگونه باید ساعت/تاریخ مصاحبه را در صورت فراموش شدن شماره تأییدیه تغییر داد؟ در این صورت میتوانید از اتاقهای اختصاصی مراقبت از نوزاد و کودک استفاده کنید. اگر سری به این ساحل دبی بزنید خواهید دید که افراد به صورت گروهی به هم میپیوندند و فعالیتهای ورزشی گروهی را با یکدیگر انجام میدهند. یکی از فعالیتهای تفریحی در پالم جمیرا، مسیر عابر پیاده جذاب ۱۱ کیلومتری آن است. بازدیدکنندگان هنگام دیدن منطقه آزاد جبل علی میتوانند در این منطقه وسیع گردش کنند و شاهد فعالیتهای مربوط به تجارت بینالمللی باشند. بازدیدکنندگان میتوانند در پارک قدم بزنند، مغازههای جذاب را کشف کنند و غذاهای بریتانیایی را در غرفهها و رستورانهای مختلف امتحان کنند. همچنین می توانید مراسم های مختلف را برای کودکانتان مثل جشن تولد در این مکان برگزار کنید . در جمعه شب از این مکان که تازه افتتاح شده دیدن کنید و از بهترین آهنگ های دهه 80 و 90 لذت ببرید.

نکات مهم از شتر و اسب سواری در میان محیط خیره کننده پارک مشریف لذت ببرید. این مجموعه بزرگترین پارک تفریحی و موضوعی در خاورمیانه بوده که چند منظوره نیز می باشد و چند سالی می شود که از بهترین و مهم ترین مقاصد گردشگری دبی تبدیل شده است. چه عاشق طبیعت باشید، چه از علاقهمندان به هنر و چه جویای هیجان، اماکن تفریحی ارزان دبی فرصتهای زیادی را برای سرگرمی و لذت بردن شما فراهم میکنند. این منطقه از اماکن تفریحی ارزان دبی برای کسانی است که علاقهمند به مشاهده رشد اقتصادی، تجارت بینالمللی و فرصتهای سرمایه گذاری در دبی هستند. بازار جبل علی واقع در منطقه جبل علی یکی از اماکن تفریحی ارزان دبی است که تجربه خریدی مطلوب و مقرونبهصرفه را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند. توجه: بلیط های ورودی پارک لگولند دبی ، به شما فرصت تجربه ی یک دنیای خیالی و بسیار جالب را می دهد. یکی از مزایای بازدید از منطقه آزاد جبل علی، فرصت مشاهده زیرساختهای مدرن، امکانات پیشرفته و عملیات لجستیکی چشمگیر است که تجارت و بازرگانی شهر را بهپیش میبرد. مرکز خرید امارات مال در بزرگراه شیخ زاید و دقیقا در قلب شهر زیبای دبی واقع شده است. همچین اگر در کنار خرید، قصد تفریح هم دارید، امارات مال یکی از بهترین گزینهها برای شماست.

در بالیوود پارک میتوانید در یکی از بهترین شهربازی های دبی لذت ببرید و در سالن راک آن از موزیک رایگان لذت ببرید و برقصید. یکی از جاذبه های دیدنی دبی باید سوغاتی های فوق العاده آن باشد و اگر می خواهید هدیه ارزشمندی تهیه کنید، سفر به سوق طلا ضروری است. این پارک از ارزان ترین اماکن تفریحی دبی برای علاقهمندان به طبیعت، خانوادهها و عکاسان است؛ بنابراین، دوربین خود را آماده کنید، وسایل پیک نیک به همراه بیاورید و تا میتوانید از طبیعت شگفت انگیز و گیرای پارک فلامینگو لذت ببرید. برای دیدن جاذبههای تفریحی دبی، کفشهایتان را به پا کنید و با ما برای سفر آماده شوید. به گزارش رویداد 24؛ رویترز در گزارشی با اشاره به وضعیت کسب و کارهای ایرانی در امارات نوشت تعداد زیادی از مغازههایی که به ایرانیها تعلق داشته بسته شده یا برای فروش گذاشته شده است. علاوهبر این، شما بهعنوان یک شهروند ایرانی برای ورود به کشور امارات به ویزا نیاز دارید، پس باید قبل از سفر ویزای دبی را دریافت کنید که بسته به نوع ویزا، هزینههای متفاوتی خواهد داشت. بازار طلای دیره بهعنوان بزرگترین بازار طلای جهان و بزرگترین بازار مسکوکات سنتی از نظر مسافران شناخته میشود. این منطقه آزاد بهعنوان مرکزی برای تجارت و سرمایه گذاری عمل میکند و نگاهی اجمالی به قدرت اقتصادی دبی و موقعیت آن بهعنوان یک مقصد تجاری جهانی ارائه میدهد.

نیوزسل بازدید : 3336 شنبه 15 مهر 1402 زمان : 16:19 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 4,971
  • بازدید سال : 37,954
  • بازدید کلی : 86,181